Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodali zboži v uvedenem termínu, po placenem telefonatu - maji uvedený tel. kontakt jen ze zvlaštním tarifem , mi bylo řečeno, že zboži jim možná přijde až koncem příštího týdne. To jsem ještě ochotná počkat, jinak objednávku ruším a chci peníze zpět!

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste ochotná počkat a omlouváme se za zpoždění. Bohužel situace je okolo Vánoc problematická a ne všechno je vždy ťipťop. Samozřejmě se o to velice snažíme a v naprosté většině případů se nám to daří. Snad tedy vydržíte a budete si pak moci užít krásné zboží.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 týdny

    • Nakupovala jsem zde poprve
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výběr stylového zboží
    • nesplnění dodací lhůty
    • poničené zboží
    • zboží má úplně jinou barvu než na fotce

    Před objednávkou jsem si myslela, že je vemzu obchod se stylovým moderním zbožím, teď bych tam už neobjednala. Nebyla dodržena dodací lhůta, která už tak činila cca 4 týdny, doručení nakonec trvalo 7 týdnů (polovina objednávky). Zboží Jídelní stůl Wilma má naprosto jinou barvu než na fotce a přišel s odlepeným rohem.
    Na druhou část objednávky jsem čekala tedy jak jsem uvedla z zboží (židle) také přišly poničené - odřený černý lak. Chápu, že dodání je věc výrobce ne Vemzu, ale dodací lhůtu měli mít vychytanou.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnotnou zpětnou vazbu, budeme se snažit se ve zmíněných věcech zlepšit a více tlačit na výrobce. Jak píšete, dodání bylo ve vašem případě věcí výrobce, takže ani na to odřené zboží jsme bohužel neměli vliv. Snažíme se stále jednat s výrobce, aby se zbožím zacházeli a balili ho lépe, protože kritiku pak schytáváme my.

    Mohla byste nám upřesnit, v čem se barva lišila? Nemíváme zprávy o tom, že by s barvou stolu byly problémy, tak bychom ocenili zpětnou vazbu, abychom to mohli s výrobcem vyladit.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Objednávala jsem 2 produkty , papírové ubrousky přišly samostatně ( přestože jsem do zprávy psala že mohou přijit najednou) a druhý produkt nedoražil ! Věra

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    za to rozdělení se omlouváme, došlo k němu proto, že první produkt na skladě máme, ten druhý ale bohužel ne. Chtěli jsme doručili alespoň část. To je zároveň odpověď na vaši druhou otázku, tedy proč druhý produkt ještě nedorazil. Je to právě proto, že nejdřív se k nám musí dostat od dodavatele - nemáme ho na skladu. Doba dodání, kterou jsme vám indikovali v objednávce, je ale až 19.12. takže ještě máme čas vás zanechat šťastnou (alespoň doufáme).

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Cema
    • Zboží ve špatném stavu
    • Argumentace e-mailem, že rekalamace není uznaná. Přitom mám 14 dní na vracení zboží bez udání důvodu

    Za mě velké zklamání. Nechci hodnotit obcho dle jednoho produktu, ale opravdu mě zklamala neochota lidi když jsem žádal o reklamaci zboží

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    vaše zklamání nás mrzí, jde zřejmě o nedorozumění, protože jste nám psal, že boty chcete reklamovat, nikoli vracet. Byli jsme v dobré víře, že zboží stále chcete. Dokonce jste poukazoval na poškození (které však poškozením není, neboť jde o přirozené tvarování zboží při užívání), aniž byste zmiňoval, že o zboží už nemáte zájem. Reklamační proces je odlišný od procesu vracení a vaši žádost jsme posuzovali jako reklamaci, kterou jsme bohužel museli zamítnout, protože se nejednalo o vadu.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodací lhůta déle než měsíc..

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, snažíme se, aby dodací doba byla co nejkratší, bohužel to není vždy možné. Některé zboží totiž nemáme na skladě a musíme si ho nejdřív nechat poslat od výrobce. To je i váš případ. Delší dodání ale indikujeme předem v objednávce, takže doufáme, že dlouhá čekací doba není překvapením. Pokud ano, zamyslíme se, jak to udělat lépe. Díky za podnět.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pekny e-shop
    • Nekomunikuji

    Nerorizumim tomu, jak takovy e-shop, ktety funguje jiz nejakou dobu, svuj uspech pohrbi tim, co v soucasne dobe predvadi. O zaplacene objednavce nemam zadne informace. 9 pracovnich dni…

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    musíme říct, že nás vaše slova zabolela u srdíčka, a přitom si myslíme, že jsme nic tak hrozného neprovedli. Termín dodání byl 04.12. a my jsme zboží 06.12. doručili. Ano, zpozdili jsme se a mrzí nás to, ale skutečně jenom o maličko.

    Jinak se snažíme naše zákazníky nezahlcovat zbytečnými spamy, proto vám nechodily zprávy o stavu objednávky při její přípravě. V době expedice jsme vás pak samozřejmě pečlivě informovali.

    Snad budeme schopni svůj úspěch zase vzkřísit a snad nás nebude považovat za e-shopovou mrtvolu.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    nevím-zboží jsem zatím neobdržela,infa moc taky ne, takže stále čekám a čekám...nechala jsem si zboží raději poslat na dobírku

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    za prodlevu v komunikaci se velmi omlouváme, ale zboží jsme vám odeslali už koncem minulého týdne, takže teď byste si ho už měla být schopná užívat. Taky bychom si chtěli posypat hlavu popelem za drobné zdržení, ale doufáme, že nás v tomto předvánočním shonu pochopíte. Věříme, že se jsme vás neodradili a že se k nám ještě vrátíte.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neinformují o objednávce, odpovídají pouze na dotazy nekonečným prodlužováním termínu dodání.

    Při objednání zboží jsem si byla vědoma termínu dodání. Ovšem když termín vypršel a já neměla od eshopu žádnou zprávu. Vznesla jsem dotaz na dodání zboží. Odpověděli mi, že se omlouvají a že to bude trvat déle a termín. Když opět náhradní termín vypršel a opět mi nikdo nedal vědět ani čárku, znovu jsem kontaktovala e-shop. Opět se opakovaly výmluvy, že zboží stále ještě nemají a že mám opět vyčkat dalších 14 dnů. Vyčkala jsem a jak se dalo očekávat znovu nic. Při dalším dotazů jsem požadovala termín odeslání zboží. Bylo mi slíbeno následující pondělí. V úterý opět ani čárka. Objednávku jsem stornovala a požadují vrácení peněz. Což bude prý opět trvat dalších 14 dnů. A to ještě jestli se vrácených prostředků vůbec dočkám. Tento e-shop opravdu nedoporučuji.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za všechny komplikace. Nemožnost dodání vašeho zboží bohužel vznikla výpadkem na straně výrobce, který nám sliboval různé lhůty pro doručení. Co se týče vašich peněz, věříme, že je budete mít k dispozici co nejdříve, bohužel veškeré finanční transakce musí projít přes procesy schvalování.

    Hezký den,

    Petr - VEMZU gang.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Tak rychle jsem jeste objednavku nedostala, objednavku jsem mela do 24 hodin, neuveritelne.
    • Rychle jednani, komunikace, zbozi super!

    Zbozi jsem kupovala pro dceru k Vanocum, boty ji musi sedet, jelikoz vymena je mozna jen do 14 dni, jeste se spojim s eshopem, zda nejde “ vanocni “ vyjimka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Předpokládaný termín doručení byl před 14-ti dny. Žádná informace o zpoždění dodání.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za komplikace. Ozvěte se prosím na náš customer care na emailové adrese [email protected], kde vám kolegyně rády sdělí, co je s vaší objednávkou. Pevně věřím, že to již nebude dlouho trvat.

    Hezký den,

    Petr - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží odpovídá fotu

    Bohužel zboží dorazilo víc jak 30 dni po objednání a uhrazení. Dodani jsem urgovala sama, i když na telefonu mi bylo odpovezeno ochotně. Slibovaný termín dodani byl o 14 dní dříve než zboží přišlo.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    za pozdní dodací lhůtu se velmi omlouváme. Někdy se věci nesejdou tak jak mají a zboží nelze doručit ihned, i když bychom si to moc přáli. Pevně věříme, že vám bude dobře sloužit a třeba si u nás objednáte zase něco dalšího.

    Hezký den,

    Petr - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodavatel nesplnil ani jeden ze tří termínů, které si sám určil pro dodání. Navíc se zpoždění nedozvíte od prodejce, ale musíte si vše sami vykomunikovat. Pokud si objednáváte skladové zboží, je možné že vše proběhne v pořádku, objednání čehokoliv jiného je sázka do loterie s nejistým výsledkem.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    moc se za delší čekací lhůtu na zboží omlouváme, bohužel zpoždění vzniká na straně výrobce a momentálně nejsme schopni situaci urychlit. Vidím, že objednávka je již stornována, což nás moc mrzí. Doufáme, že nám poskytnete ještě druhou šanci.

    Děkujeme za pochopení

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání, vše perfektní!

    Prostě všechno v pořádku, všem doporučuji!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadnou jsem nenasla
    • obchod slibuje dokola, ze je zbozi na ceste. na objednavku cekam 3 mesice. a to byla hned zaplacena pri objednani a zbozi nikde.
    • zakaznicky servis slibuje dokola nesplnitelne. jsou to lhari. nevahaji slibit kazdy tyden, ze maximalne do patku objednavku odesilaji. je to lez, kazdy tyden pouzivaji stejne argumenty, ze je objednavka jiz na ceste.

    zoufaly obchod, zoufala komunikace. jen vas stahnou o penize a nic nedodaji.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    moc se za delší čekací lhůtu na zboží omlouváme, bohužel zpoždění vzniká na straně výrobce a momentálně nejsme schopni situaci urychlit. Vidím, že jste již objednávku stornovala, což nás moc mrzí. Doufáme, že nám poskytnete ještě druhou šanci.

    Děkujeme za pochopení

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychle vyřízeno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud bych neoslovila, tak informaci, že se dodání opozdí bych nedostala!

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    zpoždění nás mrzí, omlouváme se, ale doufáme, že se zakoupený kousek líbí a bude vám roky sloužit.
    Děkujeme za vaší zpětnou vazbu.

    Hezký den,
    David - VEMZU gang.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost vyřízení
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi stále nedorazilo i po 2 urgencich a slibech ze strany obchodu ze bude dodáno. První dodání mělo proběhnout 10.11. další pak 15.11. a nakonec mi bylo slibeno ze zboží odejde 22.11. Nic z toho se nestalo. Nedoporučuji

    Jen sliby, ze dodají zaplacené zboží, zpoždění již 12 dni ode dne kdy mělo být dodáno. Nedoporučuji nikomu kdo zboží potrebuje a nemůže čekat, raději nakupte někde jinde.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    moc se za delší čekací lhůtu na zboží omlouváme, bohužel zpoždění vzniká na straně výrobce a momentálně nejsme schopni situaci urychlit. Věřte, že děláme vše co je v našich silách abychom k vám objednávku dostali co nejdříve.

    Hned jak bude objednávka připravená k expedici, budeme vás o tom informovat, případně se znovu informujte na naší zákaznické podpoře [email protected].

    Děkujeme za pochopení

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    O vraceni penez jsem si musela rict po 3 tydnech od storna objednavky, jinak bych je asi neobdrzela :-(

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste na své peníze musela čekat takhle dlouho. Bohužel jsme také jen lidé a sešlo se nám zde několik nepřítomností. Důležité je, že vám vaše peníze byly vráceny.

    Peníze byste určitě obdržela i bez připomenutí, naše společnost se chová k zákazníkům férově, jelikož je i v našem zájmu, aby se k nám zákaznici vraceli. Bohužel, zde se to mírně protáhlo.

    Věříme však, že se nám ještě dáte druhou šanci.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.