Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    po zaplacení on-line kartou ještě zboží nemám ani po 6 dnech

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikaci, která s objednávkou vznikla. Zboží bylo odesláno 4. pracovní den od objednání, bohužel přepravce jej doručoval nestandardně dlouho z důvodu chyby při nakládce, což dokládá také sledovací odkaz Vaší zásilky zde: https://tracking.dpd.de/status/cs_CZ/parcel/13915046795324

    Vše jsem ještě jednou prověřoval, a již je zboží doručeno.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    bohužel komplikace vznikla v nepřesném skladovém stavu Vámi objednaného produktu, díky kterému došlo ke zpoždění expedice a tudíž se doba doručení prodloužila z uváděných 5 prac. dní na 7 prac. dní.

    Prověřoval jsem nyní Vaši zásilku a dnes bude doručována přepravcem.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které se tváří že je skladem, ve skutečnosti skladem nemají. Až po jeho objednávce ho začnou shánět a vymýšlejí bláboly o tom, jak je zboží na cestě z jednoho jejich skladu do druhého. Lituji, že jsem uhradil online..

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    objednal jste si toto zboží: https://www.zahradajezek.cz/strunove-sekacky/aku-strunova-sekacka-ryobi-ry36lt33a-0/

    jak lze vidět, u zboží uvádíme: Skladem - dodání do 7 dnů; Toto zboží je uloženo na externím skladě. Doba dodání je standardně do jednoho týdne.

    Všechny informace jsou transparentní a četl jste je ještě před objednáním zboží, poněvadž se nachází ihned u tlačítka Přidat do košíku.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží objednané 2.5 chápu neděle, ale celý následující týden pouze meily o vyřízení objednávky a nyní je už 17.5 a zboží stále nemám. Objednáno přes zásilkovnu a tam to stále hlásí, že je v nějakém depu.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    mrzí nás komplikace, které s objednávkou nastali, jen se jedná dle našeho názoru o neoprávněnou negativní recenzi mířenou na nás.

    Objednávka byla učiněna v neděli a zboží bylo odesláno ve středu, bohužel již 5 dní je od přepravce status: Zásilka byla převzata řidičem a míří na depo. Dnes jsem podal u přepravce požadavek na vyřešení problému s doručením.

    EDIT: 18.5. Po urgenci byl balíček dopravcem nalezen a do 12 hodin dodán.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    Naprosto zoufalý obchod se zoufalými podmínkami dopravy. Vůbec nevědí, kdy to přivezou, a to ani přibližně. Den dopředu prý přijde sms a je nutno celý den čekat na adrese. Hodinu neupřesní, kontakt na řidiče nedávají. Jiná možnost dopravy prý není. Paní mi řekla: "My to prostě děláme takhle. Když se vám to nelíbí, tak smůla. Všichni ostatní si rádi počkaj. Vůbec nechapu, o co vam jako jde." ...a okamžitě poslala do mailu zrušení objednávky. Nakoupil jsem tedy u nejstavebniny.cz., levněji a s perfektní logistikou.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    jak jsem s Vámi již řešil přes e-mail, kolegyně Vám do telefonu řekla, že nedokáže určit přesný čas dovozu, to je odvislé od přepravce. Zároveň Vám řekla, že den před odesláním dostanete e-mail i SMS s tím, že druhý den bude zboží s největší pravděpodobností doručeno, což jste považoval za nedostačující a tak bylo dohodnuto zrušení objednávky.

    Vámi uvedená citace hovoru je bohužel chybná, celý hovor jsem si nyní přehrál a kolegyně takto větu neformulovala. Bohužel musela čelit především Vašim útokům a řevu.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    • Obchod přijal a potvrdil objednávku, dostal peníze předem na účet a od té doby nekomunikuje.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    zboží, které jste si objednal, má doručovací lhůtu do 5 pracovních dní, což je právě dnes. Omlouváme se, zboží by mělo být dnes/zítra odesláno. Co se týká komunikace, potvrzení objednávky jsme Vám zaslali, ale dále jste nás nikterak nekontaktoval. Se zákazníky samozřejmě plně komunikujeme.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    Po tydnu nevim nic v jakem stavu je objednavka obchod by si mel uvedomit konkurenci a ze zakaznik si muze vybrat a docela o tom premyslim

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    zboží, které jste si objednal, má doručovací lhůtu do 5 pracovních dní, což je právě dnes. Omlouváme se, zboží by mělo být dnes/zítra odesláno. Co se týká komunikace, kolegyně Vám 26.4. v 9:11 psala e-mail ohledně dodání zboží, ale na tuto zprávu jste doposavad neodpověděl.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    To jsme zase naletěli na šmejd. Dostali jsme skládací skleník, který se podle návodu nedá složit. Hromada spojovacího materiálu bez označení. Montážní návod nepřehledný a neúplný, prostě katastrofa. Žádná technická podpora. Za 2 dny práce a žádný výsledek. Asi to celé skončí na smetišti.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    je nám líto, že s výrobkem máte takovéto komplikace. Co se týká montážního návodu, ne stránce https://www.zahradajezek.cz/polykarbonatove-skleniky-typ-a/zahradni-sklenik-volya-llc-strelka-4-x-2-6-m--4-mm/
    naleznete montážní návod, který je samozřejmě v češtině a přehledný. Tohoto typu skleníku jsme prodali již několik kusů a zatím jsme nikdy neřešili žádnou stížnost. V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo, takže nemam co hodnotit.Az zboží dorazí, klidně ohodnotim znovu.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    zboží, které jste si objednal mělo doručovací lhůtu do 10 pracovních dní, což znamená, že zboží musí být doručeno do 16.4. (dnes je 12.4.). Tuto lhůtu samozřejmě dodržíme, jak jsme si již psali ve společné e-mailové komunikaci.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Ze dvou položek doručili jednu úplně jinou, kterou jsem si neobjednal, ale vyfakturovali si původní o 200 Kč dražší. Odezva na můj mail žádná. Odezva na reklamační stížnost také žádná.
    Už nikdy více Ježka v kleci.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    při zaslání zboží došlo k záměně produktu. Reklamaci jste založil ve středu 7. dubna s tím, že jsme Vám odepsali s řešením záměny zboží za 2 pracovní dny. Nyní čekáme na Vaši odpověď. Reklamace samozřejmě bude vyřešena k Vaší naprosté spokojenosti.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poškozené zbož

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    k poškození nejspíše došlo při přepravě, za což se samozřejmě omlouváme. Neváhejte prosím založit svou reklamaci na https://www.zahradajezek.cz/reklamace/, po prověření Vám obratem zašleme nové zboží.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem musela reklamovat.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    mrzí nás, že u jedné z položek Vaší objednávky, došlo při dopravě k poškození. Reklamaci jste založila nikoliv u přepravce, ale u nás a my i přesto reklamaci uznáváme. Jsme rádi, že ostatní Vámi objednané zboží dorazilo v pořádku a jistě s ním budete spokojena.

    Za vzniklé komplikace se omlouváme.
    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zdlouhavé dodání zboží. Po dvou týdnech ještě zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám za delší dobu dodání produktu Pařeniště z polykarbonátu Gardentec, který se bohužel přechodně vyprodal. Dle informací od kolegyně jste spolu již celou situaci vyřešili.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobrý den. Objednal jsem si skleník,prodejce se vůbec neozval,že zásilku předal dopravci( měl tel. číslo i imeil) a když volal dopravce,že veze zboží nastal problém a musel jsem dodání o několik dní odložit. Jinak přišlo v pořádku.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    omlouváme se za chybějící info k expdici. SMS je standardním postupem při odesílání zboží, tudíž se jednalo v tomto případě pouze o výjimku.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 týdny

    • Skleník byl skladem, obvyklá dodací lhůta je do 4 pracovních dnů . Skutečnost 19 dní.
    • Obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    omlouváme se za delší dobu dodání, která souvisí s vrcholem zahradní sezóny, který je právě v tuto dobu. Co se týče obvyklé dobu do 4 pracovních dní, jedná se o výpočet portálu Heureka, to bohužel nikterak neovlivníme. Rád bych se ovšem ohradil proti tvrzení, že nekomunikujeme. Psal jste dotaz na dodání 16.03. ve 14:01, my jsme Vám odpověděli ve 14:21, tedy o 20 minut déle.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doba dodání více jak týden!!!

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    ve své objednávce jste měl produkt Plachta 2 x 8 m s oky zelená 100g/m2, u které bylo dodání do 5 pracovních dní. Přesto se omlouváme, pokud jste si této informace nevšiml a dodání Vám způsobilo nějaké komplikace. Nyní jsem objednávku prověřil a zboží bylo doručeno.

    Děkujeme za Vaše pochopení.
    Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neúměrně dlouhá dodací doba. Sice dostanete oznámení, že na objednávce "makají", ale po čtyřech dnech se nic neděje. Což v dnešní době kdy jeden den objednáte a druhý den máte zboží, působí poněkud komicky. Podle web stránky zboží bylo skladem.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    ve své objednávce jste měl produkt Plotostřih s prodlouženým dosahem RYOBI OHT1850X 18V, u kterého je uvedeno dodání do 5 pracovních dní. Nyní jsem objednávku prověřil a vše bylo vyřešeno dle Vašeho požadavku.

    Děkujeme za Vaše pochopení.
    Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doposud jsem zboží neobdržel...

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikaci, u zahradních obloukových skleníků probíhá pro zajištění nejvyšší kvality rozvoz vlastními auty a s nástupem jarní sezóny dochází k mírnému zpoždění. Jak je uvedeno také v nákupním košíku na našem webu: "Z důvodu vlastního rozvozu a nastupující zahradní sezóny může být dodací doba u obloukových skleníků s dostupností "skladem" cca do 7 prac. dní. Děkujeme za pochopení."

    Doručení Vašeho skleníku nechávám obratem prověřit.

    Děkujeme za Vaše pochopení.
    Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dodání zboží trvalo déle, bylo mi zasláno až po urgenci. Navíc při kontrole doručeného zboží jsem zjistila, že jeden objednaný produkt chybí.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikaci, bohužel se čekalo na naskladnění zboží (Gumová palice bílá). Samozřejmě je naší chybou, že jsme Vám informaci zapomněli oznámit. Co se týká chybějícího produktu, neváhejte založit reklamaci na: https://www.zahradajezek.cz/reklamace/, po prověření Vám obratem chybějící zboží zašleme.

    Děkujeme za Vaše pochopení.
    Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží skladem a 14 dní se čeká

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikaci, opravdu jsem měli chybně nastavenou skladovou zásobu (poslední kus), což je samozřejmě naše pochybení. Situaci jsem prověřil a viděl jsem, že je již Vaše objednávka vyřešena.

    Děkujeme za Vaše pochopení.
    Zahrada Ježek