Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zaplacenou objednávku chtěli zaplatit ještě jednou. Bordel v účtech...

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    dne 17.3. jste vytvořil dvě po sobě jdoucí objednávky. U té první se nezdařila platba, tak Vámi byla vytvořená druhá objednávka, kde již platba proběhla. Následně u první objednávky (která nebyla uhrazena) byl vygenerován email s připomínkou platby. Vše proběhlo zcela v pořádku. Dvě platby za jednu objednávku po Vás nikdo nevyžadoval. Bordel v účtech na naší straně rozhodně nevznikl.
    I tak děkujeme za Vaše hodnocení.
    S pozdravem
    Zahrada Ježek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Více jak 30 dnů od zaplacení a pořád nic i když je zboží skladem.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    objednal jste si u nás model skleníku, u kterého nastala v době vrcholící sezóny extrémní poptávka, v důsledku čehož se postupně prodlužovali dodací lhůty. S našimi zákazníky jsme stále ve spojení, zasíláme informační emaily. Jako reakce na urychlení závozu, doručujeme tyto skleníky i o víkendech. Uznáváme, že doručování bylo delší než je obvyklé a zcela chápeme storno Vaší objednávky. Zároveň nás mrzí, že obchod s Vámi se nezdařil.

    S pozdravem
    Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Odesílejí rychle
    • Široký sortiment
    • Není možnost vybrat jinou dopravu než Českou Poštu

    Bohužel "doprava zdarma" znamená doručení Českou Poštou. Ne všude je doručení bez problémů. Pro mě to prakticky znamená vzít si půlden volna a dojít si zásilku vyzvednout. To bohužel zabíjí všechny přednosti jinak dobrého e-shopu.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Dopravci mají vždy specifické požadavky na přijímané balíčky. Jsou některé položky, které bohužel jinak než Českou poštou doručit nelze. Pošta funguje v každé oblasti jinak a není v našich silách jejich způsob doručování ovlivnit.

    S pozdravem
    Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi špatná kvalita konstrukce skleníku, rez již po vyndání z krabic, neochota přijet na montáž již částečně smontovaného skleníku. Špatně přeložený návod

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    naši montážníci montují pouze celé skleníky. Nelze ručit za montáž již rozestavěného skleníku. Z Vámi zaslaných fotografií bylo patrné, že desky jste špatně nařezali a chybně namontovali a nebyl tudíž dodržen postup montážního návodu. V takových případech není možné vyslat montážní partu, která by tyto chyby vyřešila.
    Vyměnili jsme si spolu několik emailů, ale o kvalitě konstrukce nebo rzi nepadla žádná zmíňka.

    I tak děkujeme za Vaši reakci
    Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    zatím čekám na doručení zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • dlouhé vyřizování reklamace
    • rychlé dodání v termínu, který jsem si přála

    Bohužel zásilka byla poškozena, chtěla jsem vyměnilt jen poškozenou část lavilce, ale nešlo to, musela jsem lji zabalit a počkat na vyzvednutí dopravcem, ovšem novou lavici výměnou za poškozenou nepřivezli!!! považuji za plýtvání časem, dopravou, bezohledné k živ. prostředí, dosud nemám zprávu, jak bude reklamace vyřízena!!! je to už 14 dnů!

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše vyjádření. Vaše reklamace založená před 11 dny je oprávněná a stále se jí zabýváme. Váš návrh, abychom zajistili novou lavici hned na následující den u Vás doma, bohužel nebylo z naší strany možné.
    Vyzvedávání poškozeného zboží u zákazníka a následné odesílání na servisní středisko je zcela běžný postup.
    Na vyřízení reklamace máme 30 dní.

    S pozdravem
    Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Pres dvoje avizo nebyla zasilka zatim dorucena, problem na strane dopravce, nikoliv eshopu

    Problem s dopravcem

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    skutečně u Vaší objednávky vidím, že se doručovala nezvykle dlouho, což rozhodně není standardem.
    Toto však z naší stany bohužel nejsme schopni ovlivnit.
    Za pozdní dodání se Vám omlouváme.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani 6 dnů po zaplacení jsem zboží neobdržel. Místo odpovědí na doraz, kdy mohu foručení očekávat, jsem obdržel dotazník spokojenosti.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. U Vaší objednávky došlo k delší době dodání. Namísto deklarovaných 5ti dnů, bylo zboží doručeno až 7. den od objednání.
    Doufáme, že Vám pozdější dodání nezpůsobilo komplikace. Za zpoždění se velmi omlouváme.

    S pozdravem
    Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • byl mi změněn objednaný produkt, po upozornění na chybu jsem dosud
    • nedostal zprávu, kdy bych si mohl vyzvednout zboží

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    omlouváme se, opravdu bylo původně objednané okno na skleník omylem zaměněno za otvírač na okno. Nyní je již vše napraveno a zboží je připraveno k osobnímu odběru.

    Ještě jednou se omlouváme se za komplikaci, která byla způsobena lidským faktorem.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zatím zboží nedorazilo,čekám už 6 dní

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    objednávka byla odeslána 4. pracovní den od objednání, bohužel došlo ke zdržení z důvodu červencových státních svátků a navazujícího víkendu.

    Omlouváme se za zdržení, které nebývá standardem.

    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zaplatila, přišlo mi potvrzení, že peníze přišly a že jak budou posílat, dají vědět. Po týdnu nic.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    bohužel došlo k menšímu zdržení z důvodu naskladnění zboží. Objednávku jsem nyní prověřoval a zboží máte již pár dní doma.
    Ještě jednou se omlouvám za zdržení, které nebývá standardem.

    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lžou když lákají ke koupi
    • Rychlé zamítnutí reklamace bez zjištění stavu zboží
    • Nedodají kompletní dodávku

    Zboží dorazilo nekompletní, reklamaci přesto obchod zamítnul
    Zboží nemá deklarované vlastnosti

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor.
    Vaši reklamaci na polykarbonát jsme zamítli, jelikož nebyla opodstatněná. PC desky byly dodány a jsou v pořádku. Z Vaší strany nebylo doloženo, co by s deskami mělo být špatně.
    V reklamaci, která je u nás otevřena jen pár dní, se aktuálně řeší dodání dárku ke skleníku, u kterého jste nám však napsal, že o něj nemáte zájem. Přesto je tento případ otevřen.
    To, že bychom podávali lživé informace, nebylo z Vaší strany nijak prokázáno.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatil jsem za válec a zboží mi nedoručili.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    objednávku jste vytvořil V pátek 24.3 a zboží bylo doručeno hned v pondělí 27.3. - zde přikládám i sledování od dopravce https://www.postaonline.cz/en/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR0081390105C

    Pokud jste zboží nepřevzal, neváhejte se na nás obrátit abychom situaci vyřešili.

    Děkujeme - ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    moc si ulehčujete práci a přiděláváte ji zákazníkům. Pošlete desky na skleník vcelku

    , zákazníku nařež si to sám ale kde když není místo !

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost, ale u produktu je napsáno následující:
    "Každá zásilka se skládá z krabice s materiálem, balení profilů se základnou, balení profilů s oblouky a příslušný počet polykarbonátových desek o rozměru 6 × 2,1 m. Jeden kus je vždy použit pro nařezání čelních dílů, další desky se neřežou - jsou určeny k zakrytí oblouků."
    Pro ověření udávám i odkaz přímo na produkt: https://www.zahradajezek.cz/polykarbonatove-obloukove-skleniky/zahradni-sklenik-gardentec-classic-t-profi-2-x-3-m/

    Hlavním důvodem je především to, že po usazení na konkrétní terén dochází k pohybu konstrukce a tak je nutné u tohoto typu skleníku polykarbonát vyřezávat na místě. V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit.

    Dekujeme za pochopení.
    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ještě nedorazilo

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Zdravíčko sousede,

    je nám líto Vašeho hodnocení, poněvadž objednávka udírny nebyla zaplacena a tudíž byla automaticky zrušena systémem Heureka, kde jste objednávku provedl. V případě, že máte o zboží nadále zájem, obraťte se na nás prostřednictvím kontaktů https://www.zahradajezek.cz/kontakty/

    Děkujeme za pochopení.
    Posíláme srdečné pozdravy z Plzně - ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zavážky na vícekrát, zřejmě nedokáží návoz na jednou. Chybí možná i profesionálnější přístup k zákazníkovi.

    Objednávka skleníku, měla být rozdělena do dvou zavážek. Ventilační střešní okno s automatickým otevíračem a těsnící páskou zvlášť a skleník Igel Estragon se základovým rámem v následujících dnech. Útrapy začaly již doručením střešního okna pro skleníky Igel. Místo šíře rámu 60cm, jak se to uvádí v parametrech okna, poslali okno v šíři 98 cm.
    Následovalo doručení objednaného skleníku 10.11.22, kdy bylo zjištěno, že pro změnu chybí základový rám, který mi byl doručen až 17.11.22. Po rozbalení montážního materiálu mi u této zásilky dodali zase neúplné kotvící prvky.

    Možná firma Zahrada Ježek má více než 96% spokojených sousedů.
    S přístupem, který jsem osobně poznal, těm "spokojeným sousedům" mohu jen tiše závidět.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    6.11. jste u nás vytvořil objednávku na skleník a příslušenství. Dodání tohoto zboží je do dvou týdnů. Byl jste informován, že zásilka bude rozdělena na více zásilek. Uznáváme chybu, že jsme odeslali špatné okno, které jsme však obratem vyměnili. Skleník byl dodán bez základového rámu (zřejmě pochybení při nakládání do auta), avšak i toto jsme okamžitě řešili. Zásilka byla tedy doručena 17.11. což s rezervou odpovídá době doručení. Zákaznické oddělení s Vámi bylo po celou dobu v kontaktu, tudíž náš přístup k věci shledáváme jako zcela uspokojující.
    Mrzí nás, že se dodání trochu zkomplikovalo, ale dostal jste vše, co jste si objednal a ve správné lhůtě.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Vybrala jsem si balíkovnu, kterou změnili.Velmi nepříjemně mě to překvapilo, protože balík je objemnější a budu muset pro měj MHD.
    Balíkovna kterou jsem si vybrala je od mého bysliště asi 200 m.
    Bylo to pro mě velmi nepříjemné překvapení.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    ve Vaší objednávce jste si zadala pobočku Balíkovny Praha 86, Karlínské nám. 145/1. Na tuto adresu jsme také balíček odeslali. Dle sledovacího čísla zásilka na tuto pobočku dorazila.
    Doručovací adresa z naší strany rozhodně pozměněna nebyla. Nemáme k takovému kroku žádné důvody.
    Mrzí nás, že jste měla komplikace s vyzvednutím zásilky. V takovýchto případech je dobré se spojit s naším zákaznickým centrem a záležitost řešit.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    S obchodem celkem spokojen

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    velmi si vážíme Vaší recenze, jen z ní není patrné, jak došlo k nespokojenosti z Vaší strany. Pokud chcete řešit něco ohledně produktu nebo doručení, neváhejte se s námi spojit.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Kvalita provedení přípravy bočnic je příšerná a odbytá.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Máte u nás zakoupený obloukový skleník. Nevím přesně, jaké díly nazýváte bočnice. Pokud se Vám něco nezdá, neváhejte nás kontaktovat nebo založit reklamaci.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nespolehlivost a lajdáctví.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    vytvořila jste si sama objednávku v našem e-shopu. Následně jste skrze několik emailů měnila jak obsah, tak kontaktní údaje objednávky. V tu chvíli se tak trochu v objednávce vytvořil zmatek. Ve výsledku Vám bylo doručeno zboží kompletní a v pořádku, ovšem na jinou adresu, kterou jste si ale sama napsala do objednávky. Neochotu a lajdáctví, jak píšete, z naší strany neshledáváme. Vzali jsme si z této situace ponaučení a uznáváme, že došlo k pochybení, avšak na obou stranách.
    I přesto nás mrzí, že doručení nedopadlo dle Vašich představ a za Vaše vyjádření Vám děkujeme.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK