Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží objednáno 21.9. dnes je 27.9. a žádná zpráva, kdy bude zboží připraveno k odběru. Vše mělo být skladem.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den, pane Maláte,
    mrzí nás komplice, která nastala s Vaší objednávkou. Sporák jsme pro Vás měli připravený ihned. Další produkt, který jste si objednal je na skladě, na kterém však aktuálně dochází k inventuře a nešlo tedy vyexpedovat zboží ihned. O této skutečnosti jsme Vás informovali.

    S přátelským pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Objednaný skleník 20.9.2021 jsme do dnešního dne neobdrželi

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den, paní Kučerová,

    mrzí nás komplikace s Vaší objednávkou. Rád bych nicméně uvedl situaci na pravou míru. Ihned po objednání Vám kolegové volali, že k expedici dojde 4. října. Děkuji ještě jednou za pochopení.

    S přátelským pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na webu deklarují skladem, při podrobném dotazu se dozvíte, že je skladem u dodavatele a dodání se tak protáhne.

    Vhodnější by bylo, neklamat zákazníka mylnými informacemi.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den, paní Krobová,

    mrzí nás komplikace s Vaší objednávkou. Rád bych nicméně uvedl situaci na pravou míru. Zboží skladem bylo, ovšem objednávku jste zaslala s konkrétním datem doručení, což jako službu nenabízíme a nejspíše bychom to u zboží, které se zasílá paletovou přepravou (kamna), nebyli schopni do 48 hodin od objednání zajistit. Na základě této informace (nikoliv na základě skladovosti zboží) jste přistoupila ke stornu objednávky.

    S přátelským pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Po týdnu úhrady, výrobek nebyl doručen. I když v době objednávky byl skladem. Po týdnu sdělení výrobek není skladem.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    mrzí nás komplikace s Vaší objednávkou. V době objednání bylo zboží skladem. Platbu jste provedla následující den v pátek, ale systém nám spároval platbu k objednávce až v pondělí. Mezitím došlo k vyprodání tohoto zboží. Snažili jsme se ten jeden kousek pro Vás ještě sehnat a zároveň nabídli podobný produkt, který můžeme ihned odeslat. Bohužel jste již neměla zájem.
    Za tuto situaci se omlouváme a současně pracujeme na zrychlení párování plateb v našem systému, abychom podobným situacím do budoucna předešli.

    S přátelským pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    velice špatné 11.7.jsem zaplatil 20.7.kromě ohodnocení obchodu,bohužel nic ostatní objednávky od jiných firem,které jsem zaplatil daleko déle mám již doma a od vás nic

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za špatný pocit z objednávky. V sobotu 10.7. jste si objednal zboží s dodací lhůtou do 10 dní. Objednávku jsme začali vyřizovat v pondělí 12.7. a zboží bylo předáno dopravci 22.7. Omlouváme se za 2 dny zpoždění v důsledku víkendu, který do objednávky tzv. "skočil".

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 10 dnech ještě zboží neodeslali a bylo na skladě

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za špatný pocit z objednávky, ale 18.6. jste si objednal zboží s dodací lhůtou do 10 dní. Zboží bylo předáno dopravci 28.6. a dnes, 29.6. je doručováno.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • kompletní sortiment
    • na internetu uvedeno "zboží na skladě", ale není to pravdivá informace
    • přislíbeno dodání zboží v termínu 1 týdne, ale zboží nedorazilo ani po 2 týdnech (pravděpodobně chyba pošty v rímci přepravy balíku)

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    bohužel se opravdu jednalo o chybu přepravce, jak lze vidět zde: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/DR0081243243C
    Zboží jste si objednal s poznámkou o doručení do 16.6. Zboží bylo odesláno 14.6., bohužel přepravce doručoval zboží abnormálně dlouhou dobu.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • U jednoho střešního okna nekorespondují (nejsou v souladu) při zavřeném okně profilové ocelové trubky rámu a okna - je zde jiné prohnutí okna oproti rámu. Takže nebylo možno přišroubovat po stranách těsnící průhledný plastový pásek.

    Okna příliš cenově drahá.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    velmi často je "nesoulad" způsoben špatnou výškou uchycení okna do skleníku. Nicméně, v případě potřeby neváhejte založit reklamaci na https://www.zahradajezek.cz/reklamace/ a kolegové ji s Vámi jistě vyřeší k Vaší spokojenosti.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

    Upravit reakci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dopravce spol, Gutta nebyl schopen zásilku doručit. Přijel na jinou adresu. Špatná komunikace se zákazníkem.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    mrzí nás, že se prvotní závoz nezdařil. Řidič byl sice v obci o kousek jinde, ale vy jste zase nereagoval na opakované telefonické volání z jeho strany, tudíž nedošlo k předání zásilky. Chyba vznikla v tomto případě na obou stranách. Nedoručení objednaného zboží jsme s Vámi ihned řešili a nyní je tato objednávka již vyřešena.

    S přátelským pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádná komunikace o stavuzakázky, po 1 týdnu od potvrzení obj.
    • Není to zrovna rychlý obchod.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za špatný pocit z objednávky, ale 31.5. jste si objednal zboží s dodací lhůtou do 10 dní. Dnes je tomu 7 den s tím, že zboží bude odesláno dle uvedené lhůty.

    EDIT: 8.6. bylo zboží odesláno s doručením 9. den od objednání.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Je docela ostudné chtít pochvalu za vaši nečinost. Za týden jste se neobtěžovali zavolat, či zaslat zprávu. Asi je to v dnešní době normální? Jsem s pozdravem

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za špatný pocit z objednávky, ale 28.5. jste si objednal zboží s dodací lhůtou do 10 dní. Nechám obratem prověřit stav Vaší objednávky a pověřím kolegy, aby se s vámi případně spojili.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekompletní dodávka ve všech segmentech nedoporučuji

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikaci, která s Vaší objednávkou nastala. Je pravdou, že Vám u skleníku chybělo střešní okno s příslušenstvím, nicméně chybějící díl byl obratem doposlán. V případě dotazů se na nás neváhejte kdykoliv obrátit.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod celkem dobrý, ale pokud si neohlídají přepravní firmu ,tak je to k ničemu.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikaci, která s Vaší objednávkou nastala. Bohužel došlo k posunutí přepravy zboží ze strany dopravce, za což se omlouváme, ale zároveň nejsme toto schopni plně ovlivnit.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Bohužel zboží zabaleno jen do smršťovací folie, kdyby někdo drobnosti vybral a znovu zamotal, nikdo nic nepozná až já doma.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    co se týká balení, určitě prověřím, jak konkrétně byla Vaše zásilka zabalena. Zároveň ale mohu potvrdit, že u více než 30 000 objednávek jsme doposavad neřešili situaci, kdy by se ze zásilky něco ztratilo cizím zapříčiněním :)

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ač inzerují zboží skladem a dodání do 5ti dnů, tak po 4ech pracovních dnech ještě ani netušili kdy zboží dorazí k nim
    • Dovolat se je nadlidský výkon

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikaci, která s Vaší objednávkou nastala. Zboží dorazilo několik hodin po tom, co jste zrušil objednávku a bylo tak odesláno dle původních příslibu. Co se týká naší zákaznické linky, máme na zákaznické lince 3 kolegyně, bohužel i přesto je nápor obrovský a ne vždy je možné se ihned dovolat, především pak v nejvíce vytížených časech.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    po zaplacení on-line kartou ještě zboží nemám ani po 6 dnech

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikaci, která s objednávkou vznikla. Zboží bylo odesláno 4. pracovní den od objednání, bohužel přepravce jej doručoval nestandardně dlouho z důvodu chyby při nakládce, což dokládá také sledovací odkaz Vaší zásilky zde: https://tracking.dpd.de/status/cs_CZ/parcel/13915046795324

    Vše jsem ještě jednou prověřoval, a již je zboží doručeno.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    bohužel komplikace vznikla v nepřesném skladovém stavu Vámi objednaného produktu, díky kterému došlo ke zpoždění expedice a tudíž se doba doručení prodloužila z uváděných 5 prac. dní na 7 prac. dní.

    Prověřoval jsem nyní Vaši zásilku a dnes bude doručována přepravcem.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které se tváří že je skladem, ve skutečnosti skladem nemají. Až po jeho objednávce ho začnou shánět a vymýšlejí bláboly o tom, jak je zboží na cestě z jednoho jejich skladu do druhého. Lituji, že jsem uhradil online..

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    objednal jste si toto zboží: https://www.zahradajezek.cz/strunove-sekacky/aku-strunova-sekacka-ryobi-ry36lt33a-0/

    jak lze vidět, u zboží uvádíme: Skladem - dodání do 7 dnů; Toto zboží je uloženo na externím skladě. Doba dodání je standardně do jednoho týdne.

    Všechny informace jsou transparentní a četl jste je ještě před objednáním zboží, poněvadž se nachází ihned u tlačítka Přidat do košíku.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Zboží objednané 2.5 chápu neděle, ale celý následující týden pouze meily o vyřízení objednávky a nyní je už 17.5 a zboží stále nemám. Objednáno přes zásilkovnu a tam to stále hlásí, že je v nějakém depu.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    mrzí nás komplikace, které s objednávkou nastali, jen se jedná dle našeho názoru o neoprávněnou negativní recenzi mířenou na nás.

    Objednávka byla učiněna v neděli a zboží bylo odesláno ve středu, bohužel již 5 dní je od přepravce status: Zásilka byla převzata řidičem a míří na depo. Dnes jsem podal u přepravce požadavek na vyřešení problému s doručením.

    EDIT: 18.5. Po urgenci byl balíček dopravcem nalezen a do 12 hodin dodán.

    Děkuji za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK