Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Vybrala jsem si balíkovnu, kterou změnili.Velmi nepříjemně mě to překvapilo, protože balík je objemnější a budu muset pro měj MHD.
    Balíkovna kterou jsem si vybrala je od mého bysliště asi 200 m.
    Bylo to pro mě velmi nepříjemné překvapení.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    ve Vaší objednávce jste si zadala pobočku Balíkovny Praha 86, Karlínské nám. 145/1. Na tuto adresu jsme také balíček odeslali. Dle sledovacího čísla zásilka na tuto pobočku dorazila.
    Doručovací adresa z naší strany rozhodně pozměněna nebyla. Nemáme k takovému kroku žádné důvody.
    Mrzí nás, že jste měla komplikace s vyzvednutím zásilky. V takovýchto případech je dobré se spojit s naším zákaznickým centrem a záležitost řešit.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    S obchodem celkem spokojen

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    velmi si vážíme Vaší recenze, jen z ní není patrné, jak došlo k nespokojenosti z Vaší strany. Pokud chcete řešit něco ohledně produktu nebo doručení, neváhejte se s námi spojit.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Kvalita provedení přípravy bočnic je příšerná a odbytá.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Máte u nás zakoupený obloukový skleník. Nevím přesně, jaké díly nazýváte bočnice. Pokud se Vám něco nezdá, neváhejte nás kontaktovat nebo založit reklamaci.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    Nespolehlivost a lajdáctví.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    vytvořila jste si sama objednávku v našem e-shopu. Následně jste skrze několik emailů měnila jak obsah, tak kontaktní údaje objednávky. V tu chvíli se tak trochu v objednávce vytvořil zmatek. Ve výsledku Vám bylo doručeno zboží kompletní a v pořádku, ovšem na jinou adresu, kterou jste si ale sama napsala do objednávky. Neochotu a lajdáctví, jak píšete, z naší strany neshledáváme. Vzali jsme si z této situace ponaučení a uznáváme, že došlo k pochybení, avšak na obou stranách.
    I přesto nás mrzí, že doručení nedopadlo dle Vašich představ a za Vaše vyjádření Vám děkujeme.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to hrůza,že to dodáváte v takto rozloženém stavu a neupozorníte na to na svých stránkách při nákupu.Smontovat
    bednu je pro jednoho člověka zcela nemožné a při montáži víka se uplatní i třetí osoba

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor. Máte zakoupený úložný box Biohort, který svoji kvalitou převyšuje ostatní podobné produkty. Proto se snažíme i o kvalitní prezentaci na naší stránce produktu, kde je spousty informací včetně instrukcí k montáži, instruktážní video kompletace boxu, montážní návod a dokonce i recenze zákazníků ohledně montáže. Dále na stránkách uvádíme, jak je produkt balen a jak se posílá. Z našeho pohledu jsou informace o boxu na stránkách přehledné a kompletní.
    I přesto děkujeme za Vaše vyjádření.

    S pozdravem
    Zahrada JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • posílájí jiné zboží a chtějí abych platil zpětné doručení sám

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    zakoupil jste si u nás sítě na okurky. Ty slouží k tomu, aby se po ní pnuly rostlinky. Vy jste zřejmě chtěl zboží použít na něco jiného, jelikož rostlinám je nejspíš jedno jaká je velikost sváru oka, jak jste řešil. Požádali jsme Vás o založení reklamace a zasláním fotografií toho, co Vám přišlo. To je běžný postup pro prokázání vady. Vy jste však založil vratku a zboží na vlastní náklady odeslal. I přesto, že jste zboží zaslal ne ve 100% stavu, v rámci dobrého jména firmy jsme Vám vrátili celou částku za zboží.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikavnost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží došlo poničené, už nikdy více tento e-schop. Arogantní jednání, neomluví se, ani nepřiznají svou chybu.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den, paní Kotzurová,

    mrzí nás, že nejste s produktem spokojena. Na Vaši zprávu ohledně poškozeného zboží jsme Vám do jedné hodiny od přijetí e-mailu odepsali následující:
    "Dobrý den,
    mrzí nás komplikace, která s produktem nastala. Poškozené zboží vědomě samozřejmě nezasíláme. Neváhejte a založte reklamaci na našich stránkách."

    Této možnosti jste nevyužila s následujícím odůvodněním: "Reklamaci na tak malou částku se ani nedá podávat, jen mi šlo o princip a uznání Vaší chyby."

    Bohužel jsme pro Vás nemohli udělat více. A samozřejmě si reklamaci můžete podat i na zboží malé hodnoty, třeba jedné koruny.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží bylo doručeno, ale v neúplném stavu vzhledem k obsahu společně s výrobkem dodané technické dokumentace výrobce. Telefonická reklamace byla zcela zamítnuta za popření dodané technické dokumentace výrobce. chyběla sada na čištění potrubí 10m. Při reklamaci jste tvrdili, že se jedná o základní tlakovou hadici a na čištění byla jen uvedena virtuálně, ale ta má přesně 8m délku. Klamete v nabídce, i průvodním slovem při reklamaci. podle reklamace jste prodali v nabídce prezentovanou samostatnou hadici 10m jako hadici k pistoli, ale ta je relativně pevně připojena k myčce a má dokonce pouze 8m.
    Považuji to za šlendrián. Dr. Jindřich Dufek Sukova 247/5, Hradec Králové

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den, pane Dufku,
    mrzí nás, že nejste s produktem spokojen. Před nákupem jsme Vám zaslali návod k tlakové myčce, abyste si mohl prostudovat informace. Ani v návodu a ani na našich stránkách neuvádíme, že obsahem balení je příslušenství, o které jste měl zájem. Ke klamaní tedy rozhodně nedošlo. Kolega Vám po telefonu sdělil, že toto příslušenství je možné dokoupit, ale není součástí základního balení. S tím jste však nesouhlasil a pod pohrůžkou soudu a mediálního cirkusu jste žádal okamžité zaslání.
    Toto řešení je však pro nás neakceptovatelné.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nebyl dodán český návod k výrobku

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    ke každým kamnům je dodávána brožura s návodem v několika jazycích. Dále je návod volně přístupný na našem webu.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Obdržel jsem něco jiného

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    toto jsme již řešili po emailu. Dostal jste přesně takové zboží, jaké jste si objednal. Pokud však stále máte pocit, že jste dostal něco jiného nebo Vám zboží nevyhovuje, můžete ho nepoužité a zabalené kdykoliv vrátit.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    ZBOŽÍ JSEM SI OBJEDNALA 14.6.2022, DNE 16.6.2022 MO BYLO SDĚLENO, ŽE BYLO ZBOŽÍ PŘEDÁNO DOPRAVCI A ŽE MÁME ZÁSILKU OČEKÁVÁT BĚHEM NÁSLEDUJÍCÍ 1-2 DNŮ. DNE 21.6.2022 PŘIŠEL DOTAZNÍK SPOKOJENOSTI. DNES JE 24.6.2022 A ZBOŽÍ STÁLE NEDORAZILO.ZAJÍMALO BY MĚ KDE SE NACHÁZÍ OBJEDNANÉ ZBOŽÍ A KDY HO MOHU OČEKÁVAT?

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    tento problém jsme spolu již řešili. Chyba nastala v tom, že jste nebyli na adrese k zastižení při opakovaných pokusech o doručení. Telefon nikdo nezvedal. Není bohužel v silách dopravce na místo jezdit každý den až do skonání světů. Zboží dále čekalo několik dní na depu dopravce a následně se vrátilo na náš sklad. V takovýchto případech již objednávky stornujeme. Ve Vašem případě jsme však znovu zaplatili dopravu na náklady firmy ZAHRADA JEŽEK a zboží opět odeslali. Více z naší strany pro doručení zásilky udělat nemůžeme. Je potřeba součinnost také z Vaší strany.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Po obdržení zboží kufr KREATOR a následné prohlídce se kufr rozložil. Pěkný šmejd za 1300,- Kč,nejhorší je ,že dodavatel to musel vědět!!!

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    mrzí nás pokud s produktem nastala nějaká komplikace. Pokud bychom věděli, že se zbožím je něco v nepořádku, rozhodně bychom zásilku neposílali. Neváhejte a na našich stránkách založte reklamaci.
    https://www.zahradajezek.cz/reklamace/

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • výrobce Penzo Jičín tento otvírač nabízí za 790 Kč včetně dopravy, ale vy
    • za 1460 Kč , to je 100 % marže, a to jsme si zakoupili u vás i skleník, není vám to hloupé takto vydělávat ?

    Nabízíte předražený aut. otvírač za 1460 Kč, když Penzo Jičín ho prodává za
    790 Kč včetně dopravy.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den, pane Poláku,

    v našem systému vidím nákup jednoho otvírače, skleník však nikoliv.
    Vámi uvedená firma prodává otvírače od různých výrobců za různé ceny. Srovnáváte nejlevnější produkt na jejich stránkách s produktem od jiného výrobce.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Neustále spamují reklamními sděleními (tj. buď neumožňují odmítnout už při objednávce, nebo jim to minimálně v některých běžných prohlížečích nefunguje)

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    v každém z našich emailů chodí odkaz na odhlášení z emailingu, tak jako jste to udělal v posledním emailu. Je to na každém zákazníkovi, zda chce dostávat čerstvé informace z naší nabídky či nikoliv.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka potvrzena, zaplacena, od té doby obchod neposlal ani zboží ani info o jeho expedici. Namísto toho přišel dotazník spokojenosti. Ježek asi ještě hibernuje v zimním spánku.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    ve Vaší objednávce máte zboží s dodáním do 10 dnů. Na email jsme odesílali zprávu ohledně přijetí platby a zpracovávání objednávky. Dnes je zboží zabaleno a předává se dopravci. Odpoledne budete informován emailem a SMS o doručování. Pokud vše půjde hladce, zboží budete mít doma zítra, tedy šestý den od objednání.
    Myslím, že z naší strany nedošlo k žádnému pochybení. Vše probíhá v pořádku a není důvod zasílat více zpráv o Vaší objednávce.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Je to na prd . Míry truhlíků které jsem si objednal nesouhlasí . Dno truhlíku je o 5 cm menší než vrh . :(

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,
    mrzí nás pokud je nespokojenost se zbožím. Na našich stránkách jsou u truhlíku uvedené základní míry nejdelších stran. Z obrázku je jasně zřetelné, že truhlík se směrem ke dnu zužuje. Přesné rozměry dna u produktu uvedeny nejsou, ale podrobné informace lze zjistit prostřednictvím našeho zákaznického centra.

    S pozdravem
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    foto na nabídce neodpovídá skutečnosti objednali jsme šedý plstěný koš a on přišel v antracitové barvě i když odpovídal kod zboží, a protože jsme ho obdrželi 22.12.2021 tak teď riskujeme aby se líbil no uvidíme co obdarovaný řekne

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    bohužel jste si v rámci Vašeho hodnocení spletla obchod. U nás jste objednala v sobotu 11.12. krémový koš, ale následně jste objednávku ihned v pondělí 13.12. stornovala a žádné zboží jsme Vám tak neodesílali.

    Vaše ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Špatná komunikace, dlouho nikdo nezvedal telefon
    • Zboží bylo skladem, ale na pátý den, když jsem se dovolal, řekli mně že zapomněli odeslat.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikaci, bohužel v rámci předvánočního shonu došlu opravdu k přehlednutí objednávky v systému, nicméně ihned po Vaší urgenci Vám bylo zboží odesláno a do druhého dne také doručeno.

    Děkujeme za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží skladem-odeslano za 7 dni

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikaci, nicméně bych rád situaci objasnil. U Vámi objednaného zboží byla explicitně uvedena dodací lhůta: Skladem - dodání do 5 dnů. Vzhledem k tomu, že zboží jste si objednal na státní svátek 17.11., byla objednávka vyřizována až následující den a odeslána byla následně 4. pracovní den od objednání s doručením 5. pracovní den od data objednání - tedy v souladu s uváděnou dostupností u nás na stránkách.

    Děkujeme za Vaše pochopení.
    ZAHRADA JEŽEK