Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Po objednání se nikdo neozval v jakém stavu je objednávka po tel. urgenci mi bylo zděleno že musím čekat. Přitom na stránkách mají že sbozi je skladem. Zvláštní. A opět žádná komunikace.

    Asi si nepotřebují vážit zákazníků mají jich nadbytek.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    objednala jste si PES roli s řezáním "na míru" a tudíž je dodací doba trochu delší. Nechám přesto u kolegů prověřit stav Vaší objednávky.

    Děkuji za Vaše pochopení.

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zahradní domek v špatném stavu

    domek jsme reklamovali přišel v hrozném stavu.Doufám že reklamace dopadne jinak se postarám aby další zájemce za takové peníze neoklamali.Můžete se stydět za zaslání takového výrobku.
    Sochorová Cejneková

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    jak jste již byla informována, domek byl doručen v pořádku. Dle Vás byla na dřevě plíseň, nicméně se jednalo pouze o vykrystalizovanou sůl, které je standardní při aplikaci ochrany dřeva a není vadou produktu. Po impregnaci dřeva by sůl doslova zmizela. K Vaší spokojenosti jsme ovšem zboží přijali zpět a byla Vám navrácena kupní cena domku.

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    15.5. jsem objednal s dostupností skladem, 17.5 mi přišlo že zásilka se připravuje a 21.5. obdchod volal, že zboží je nedostupné. Doporučuji telefonicky ověřit dostupnost a nespoléhat se na "skladem".

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikaci, opravdu jsem měli chybně nastavenou skladovou zásobu, což je samozřejmě naše pochybení. Nicméně, ověřovat telefonicky není potřeba, v případě neshody všechny naše zákazníky sami telefonicky kontaktujeme. Zde se jednalo o tzv. výjimku potvrzující pravidlo.

    Děkuji za Vaše pochopení.

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • sortiment
    • objednáno 5.5., doručeno 18.5.
    • vyšší ceny
    • peníze za nedodaný produkt vráceny až po urgenci

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikaci, v hlavní sezóně může dojít k menším zpožděním, o čemž jsme Vás informovali v košíku a následně v potvrzovacím e-mailu. Snažíme se ovšem o co nejrychlejší dodání, přičemž standardní průměrná doba dodání je dle portálu Heureka 3,8 dne.

    Děkuji za Vaše pochopení.

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízejí to co nemají skladem

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikaci, opravdu jsem měli chybně nastavenou skladovou zásobu, což je samozřejmě naše pochybení.

    Děkuji za Vaše pochopení.

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednáno 6.5.. Zatím žádné info o doručení a zboží ještě nebylo doručeno. Na jiné internetové obchody dost dlouhá čekací lhůta. S takto dlouhou jsem se ještě u žádného obchodníka nesetkala a výmluvy na krizi jsou pro mě nepřijatelné.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    dne 6.5. jste si objednala zahradní válec, u kterého byla dostupnost "Květen 2020". Zboží bylo opravdu v květnu naskladněno a 21.5. bylo předáno dopravci, který Vám ho 22.5. doručil. Na žádnou krizi jsme se v tomto případě ani vymlouvat nemohli, poněvadž doba naskladnění byla předem známa a byla v rámci Vaší objednávky také dodržena.

    Děkuji za Vaše pochopení.

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespolehlivý e-shop. Nezájem o zákazníky a dodání objednaného zboží, které je zaplaceno předem.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    dle historie objednávky vidím, že jsme spolu řešili nedostupnost jednoho produktu, který byl z objednávky vyřazen. Objednávka byla ihned poté úspěšně odeslána a doručena.

    Posílám přátelské pozdravy od Plzně

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo poškozené, ohnuty plech, prasklý pohrabac, krabice v pořádku

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    je nám líto nastalé situace, nicméně žádnou reklamaci ani jiný kontakt ohledně poškození zásilky jsme z Vaší strany neobdrželi. Samozřejmostí je v tomto případě zaslání nového zboží obratem. Zboží prochází před odesláním kontrolou, tudíž chyba musí být i přes nepoškozenou zásilku na straně dopravce.

    Děkujeme za pochopení.

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si sklenik a zaplatil.Firma obratem reagiovalaa že sklenik ma dodací lhůtu 2 mesice.Me to nevadilo ale i tak firma zrušila objednávku.. Objednal jsem jinde u firmy Penta a do 3 dnů dorazil sklenik.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    bohužel Vámi objednaný skleník nebyl dostupný, což jste v době objednání věděl, poněvadž skladová dostupnost byla uvedena "Na dotaz". Zároveň jsme neměli uvedenou ani dostupnost produktu od našeho dodavatele, tudíž byla objednávka vystornována, poněvadž skladová dostupnost se v tomto případě pohybuje okolo 2-3 měsíců. Jsme ovšem rádi, že již máte skleník doma a můžete začít se svým pěstováním :).

    Posílám přátelské pozdravy od Plzně.

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    již dvakrát jsem reklamovala zásilku ,která měla dorazit 24.4.2020. Prozatím však záhonek Gutta nemám.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    Váš záhon byl bohužel při doručování poškozený přepravcem a tudíž nemohl být doručen. Mezitím se záhony vyprodaly a my jsme nebyly schopni Vám zaslat náhradní záhon. Ihned poté Vám byly peníze navráceny.

    Posílám přátelské pozdravy od Plzně.

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel, prisla mi žádost o reakci na zboží, které doposud nebylo dodáno.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    zásilka byla odeslána 17.4. a v době, kdy jste psal tuto recenzi (21.4.) byla zásilka přepravcem doručena na Vaši adresu.

    Děkujeme za pochopení.

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    • nedrží sliby a nemluví pravdu, nedodrží termín a tvrdí, že je předáno dopravci a není

    Už je nechci.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    požadoval jste doručení na konkrétní den k čemuž Vám bylo kolegou řečeno, že se o doručení pokusíme, nicméně, že toto nemůžeme garantovat, poněvadž tuto službu nenabízíme. Doručení se o den zpozdilo (vlivem přepravce) a zásilka byla úspěšně doručena o 1 den déle.

    Děkujeme za pochopení.

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nejasnosti ve skladovosti zboží.

    Vybral jsem skleník a příslušenství. Emailem jsem si ověřil okamžitou dostupnost a za mi byla potvrzena. Provedl jsem objednávku, ihned online zaplatil. Druhý den mi volali ze skleník není a budu čekat měsíc. Takže zrušení objednávky a vrácení platby.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    bohužel skladové zásoby se uprostřed hlavní sezóny (duben) mění každou vteřinou a tudíž se opravdu mohlo stát, že se skleník v mezidobí mezi ověřením a objednávkou vyprodal.

    Děkujeme za pochopení.

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo uhrazeno,ale nic nedorazilo,žádná komunikace.když jsem se dovolal,bylo slíbeno prověření a zpětná informace,bohužel opět nic,žádná snaha alespoň se na něco vymkuvit...Už si od nich nic neobjednám,ani kdyby to bylo zadarmo.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    již podruhé Vám píšeme, že jste si objednal substrát na palmy, u kterého máme dostupnost 10 dní. Zde je možné si to ověřit: https://www.zahradajezek.cz/substraty/substrat-agro-pro-palmy-20-l/
    Objednávku jste učinil 2.4. (recenzi píšete 13.4) vzhledem k Velikonočním svátkům bude zásilka odeslána ihned po jejich skončení. Lhůtu samozřejmě dodržíme, jinak bychom Vás kontaktovali.

    Prosíme příště, abyste si kontroloval dostupnost zboží, které si zakupujete, předejdete tak podobným situacím.

    Děkuji za Vaše pochopení.

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi bylo na sklade kdy jsem objednal a potom obhod mne zrikal je musim pockat az 4 tydny...

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikaci, opravdu jsem měli chybně nastavenou skladovou zásobu, což je samozřejmě naše pochybení.

    Děkuji za Vaše pochopení.

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice špatný pařník vše špatně při skládání , přední větrací dvířka nedoléhají

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikaci s produktem. V případě nespokojenosti máte právo na vrácení nepoužité zboží, a to dokonce do 100 let (oproti standardním 14 dnům). V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit.

    Děkuji za Vaše pochopení.

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pod originálním číslem výrobce nabízejí a následně prodávají jiný produkt.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Vážený pane Vorle,

    bohužel jsme nuceni na toto zcela neoprávněné hodnocení reagovat a nesouhlasit s ním.
    Na našem e-shopu jste si objednal následující produkt: https://www.zahradajezek.cz/zahrada/pekac-40x26cm-smalt-povrch-2dil--vlnka/.
    Nikde v popisu není uvedeno žádné originální číslo výrobce, o kterém píšete. Na základě komunikace s Vámi navíc bylo zjištěno, že jste na vyhledávači narazil na naše stránky a následně objednal produkt v domnění, že se jedná o Vámi požadovaný. Nicméně i dle obrázku produktu byla jasné, že se nejedná o Vámi požadovaný produkt. V e-mailu, jste ovšem sám napsal, že jste fotografii produktu při objednávce vůbec neřešil.

    Při nákupu zboží doporučujeme, abyste si objednávané zboží prohlédl na fotografiích či abyste kontaktoval personál obchodu a přesvědčil se o shodě výrobku s Vaším požadavkem - především v situacích, kdy je zboží dle fotografie zcela odlišné, jako v tomto případě.

    Velmi nás mrzí Vaše hodnocení, které není zaviněné naší chybou.

    Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace
    • neznalost prodávaného zboží
    • neznalost vlastního skladu
    • mylné informace o stavu zboží

    Na stánkách napsáno, že mají skladem 3 a více kusů.
    Po objednání zjistili, že mají pouze jeden a náhle, za 3 dny zjistili, že žádný kus nemají.
    Předtím telefonicky přislíbeno odeslaní technické dokumentace daného zboží, které vůbec nedodali.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    musíme uznat, že jsme u vaší objednávky bohužel pochybili. Skladová zásoba nebyla aktuální a tudíž nemohlo být vyprodané zboží dodáno. Ještě jednou se omlouvám se za tuto komplikaci.

    Děkuji za Vaše pochopení.

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    3:10 jsem zboží zaplatil A dodnes nic nedostal 16:10

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se, expedice zboží se pozdržela z důvodu naskladnění. Dle mých informací je již zboží u vás.

    Děkuji za Vaše pochopení.

    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek