Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží které nabízí nemá na skladě a ani neví že se již nevyrábí

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    objednal jste si bohužel zboží, u kterého byla napsána dostupnost "Na dotaz", nikoliv "skladem". Ihned poté jsme Vás informovali, že v současné době nejsou ani v plánu výroby.

    Děkuji za Vaše pochopení.

    Posíláme sousedské pozdravy od Plzně!
    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    (+) rychlé jednání, přijatelná cena, vyřízeno obratem, … ale... - používání České pošty k zasílání (velké časové ztráty při nejistém čekání, zda a kdy ten den přijedou)

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    děkujeme za celkově pozitivní hodnocení, které mírně překazil pouze dopravce, v tomto případě Česká pošta.

    Děkuji za Vaše pochopení.

    Ať Vám slouží přístřešek dle představ.

    Posíláme sousedské pozdravy od Plzně!
    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Neseriózní jednání.

    Pozor,pozor nedoporučuji.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost. Kolega Vám slíbil, že je jeden kus zboží skladem, bohužel tento kus zmizel rychleji než, jsme obdrželi Vaši objednávku. Za vzniklé komplikace se samozřejmě omlouváme.

    Děkuji za Vaše pochopení.

    Posíláme sousedské pozdravy od Plzně!
    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    • žádná
    • Slibovali dodat zboží do 1-2 pracovní dny, objednávku přijali a to bylo pro první dny vše. Po mým emailech a po telefonátech jsem se po několika dalších dnech dozvěděl od zástupce prodejce, že zboží není na skladu, že se musí přivézt z Německa a že ho do skladu přivezou snad v pátek a v dalším týdnu by mohlo být, ale nemůže to stoprocentně zajistit, takže jsem objednávku zrušil.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost, situace byla opravdu taková, jak píšete. Vzhledem ke skutečnosti, že jste chtěl mít jistotu dodání skleníku do konce týdne a my jsme nebyly schopni toto na 100 % zajistit, raději jsme nic neslibovali. Jsme neradi, když spokojenost zkazí externí přepravní služba, která dodá zboží o den déle, než by měla.

    Děkuji za Vaše pochopení.

    Posíláme sousedské pozdravy od Plzně!
    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace s obchodem, zboží nebylo na skladu, žádný zájem o vyřešení objednávky. Třikrát jsem sám volal na sklad a pouze sliby...

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost, nicméně v době objednání bylo zboží se statusem "na dotaz" a po telefonické komunikaci Vám kolegyně sdělila, že nemůže určit přesný termín dodání, respektive, že by měl být lis na ovoce naskladněn až na jaře 2019. Zájem o vyřešení objednávky samozřejmě máme, bohužel u toho zboží jsme plně odvislí na výrobci, který nám termín zatím nedodal.

    Děkuji za Vaše pochopení.

    Posíláme srdečné pozdravy od Plzně!
    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic,co by stálo od nich kupovat

    jsou to jenom slibotechny,nic víc

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    ještě jednou se omlouváme za mylnou informaci ohledně dostupnosti zboží, která byla bohužel způsobena čistě lidských faktorem na administraci. Samozřejmě chápeme Vaší nespokojenost a věříme, že u příští objednávky bude již vše v pořádku.

    Posíláme srdečné pozdravy od Plzně!
    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slibi že zavolají a nic

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    je mi líto, že se Vám žádný z kolegů obratem neozval. Nicméně nyní koukám, že je již vše vyřešeno dle Vašeho požadavku.

    Posíláme srdečné pozdravy od Plzně!
    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Po tydnu po obdržení e-mailu o předání zboží dopravci jsem telefonicky kontaktoval e-shop a sdělil jim, ze zboží ještě nedorazilo i přes vybranou metodu balík do ruky tzn doručení do 2 pracovních dnů. Po par hodinách mě přišel opět e-mail o předání zboží dopravci a par chvil poté info od pošty o převzetí zásilky. E-shop to jednoduše týden neposlal.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    ještě jednou se omlouváme za tuto komplikaci, která byla samozřejmě způsobena námi. Systém nám vyhodnotil zakázku jako odeslanou i přesto, že fyzicky neodešla. Po upozornění bylo samozřejmě vše okamžitě dozasláno k vaší spokojenosti.

    Ať vám růžice slouží dle představ :)

    Posíláme srdečné pozdravy od Plzně!
    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží jsem zaplatil dopředu on-line platbou a zboží mi přišlo na dobírku. pak jsem to musel s obchodem řešit a posílali zboží znovu

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    ještě jednou se omlouváme za tuto komplikaci, která byla samozřejmě způsobena na naší straně. Věříme, že okamžité opětovné zaslání zboží bez dobírky bylo vyhovující řešení.

    Ať vám obrubníky i dlažba dobře slouží :)

    Posíláme srdečné pozdravy od Plzně!
    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace ze strany obchodu

    zboží jsem objednala s týdenním předstihem, přesto my obchod nebyl schopen do požadovaného termínu zboží dodat.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    ještě jednou se omlouváme za tuto komplikaci, která byla bohužel způsobena čistě lidských faktorem u nás ve skladu. Samozřejmě chápeme Vaší nespokojenost a věříme, že u příští objednávky bude již vše v pořádku.

    Posíláme srdečné pozdravy od Plzně!
    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednala jsem kamna a kourovody,presto,ze dovolat se do obchodu o radu je docela zazrak.Ne,ze by bylo obsazeno,ale asi neni kdo by zvedl telefon.
    Odeslany jen kourovody Ceskou postou.
    I kdyz mi bylo emailem potvrzeno odeslani i kamen v jine zasilce Geiskou.Dalsi den jsem zjistila ,ze kamna jsou poskozena a tim padem neodeslana.V topne sezone pristup fatalni.Koupila jsem je na:kup kamna a ten vrele doporucuji,vcetne odbornych rad pana Pospisila

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    rádi bychom se Vám znovu omluvili. Bohužel kamna rozbila při přepravě externí přepravní služba, což bohužel nemůžeme ani v nejměnším případě ovlivnit. Co se týče nedostupnosti na telefonu (dne 10.října). Jednalo se o konec pracovní doby a bohužel kolegyně opustila kancelář dříve, nicméně ihned druhý den ráno v 9:00 jsme Vás kontaktovali zpět.

    Věříme, že pochopíte výše uvedený důvod způsobený přepravcem. Věříme, že nová kamna slouží dle představ.

    Posíláme srdečné pozdravy od Plzně!
    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží zatím nedorazilo.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace, nicméně se jednalo již v době objendávky o nedostupný produkt bez informace o době doručení. Bohužel jsme v tomto případě závislí na výrobci a nemůžeme situaci nikterak ovlivnit.

    Děkuji za pochopení a v případě dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    Posíláme srdečné pozdravy od Plzně!
    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dovezené krbové kamna byli poškozené ,špatná manypulace dopravní služby místo rudlu měl velký paleták kterým nešlo kamna dopravit na místo proto nejsem spokojen .S pozdravem Josef K taková zásilková služba je HRŮZA .

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace, nicméně co se týče manipulace, každý dopravce má v podmínkám složení zboží z auta například k brance (nejčastěji paleťákem). Rudl a další případné zavezení zboží na požadované místo opravdu není v silách dopravců.

    Děkuji za pochopení a v případě dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    Posíláme srdečné pozdravy od Plzně!
    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    • Neschopnost zaslat fakturu

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    ještě jednou bychom se rádi omluvili za nezaslání faktury. Jak jsme Vám již sdělili, kolega byl na dovolené a došlo tedy k mírnému třídennímu zpoždění. Mrzí nás, že pouze nezaslání faktury zkazilo dojem z celé objednávky. Věříme ovšem, že při další spolupráci bude vše dle Vašich představ.

    Ať míchačka dobře slouží.

    Posíláme srdečné pozdravy od Plzně!
    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zaslali bezproblémově, přidali dárky
    • Zboží nekvalitní. Jiný návod, nepřesnosti v návodu, chybějící díly a naopak díly navíc, zejména chybějící spojovací materiál. Nekvalitní doplňky (petlice apod.), tudíž nutný nákup vhodných součástí. Zprvu výhodná cena se ukázala jako naopak nadsazená pro tento výrobek.

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost. Rádi bychom situaci řešili, nicméně jsme se o nespokojensoti dozvěděli pouze touto formou. Co se týká produktu, prodáváme zboží přímo od výrobce a tím pádem nikterak kvalitu přímo neovlivníme. Nicméně rádi Vaši zkušenost postoupíme samotnému výrobci.

    Posíláme srdečné pozdravy od Plzně!
    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Při doručení chybělo zboží, ale po zavolání hned odeslali
    • Dlouhé vyřízení objednávky
    • dvakrát mi volali že zboží vezou, a bylo to pro někoho jiného
    • nepřišlo vše co dorazit mělo
    • Plotové tyčky jsou hodně poškrabané i když byli zabalené :(

    Raději vyzkouším koupit někde jinde :(

    Reakce obchodu ZAHRADA JEŽEK

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost. Rádi bychom situaci řešili, nicméně jsme se o nespokojensoti dozvěděli pouze touto formou. Bohužel o poškození plotových sloupků jsme se dozvěděli až zde na Heurece. Chybějící zboží byla samozřejmě naše chyba a ihned jsme ji doposláním vyřešili. Za toto se samozřejmě omlouváme, nicméně i skladníci jsou tzv. jen lidi :)

    Posíláme srdečné pozdravy od Plzně!
    Jiří Kutlák - Zahrada Ježek