Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Elektronická licence dorazila okamžitě
    • Elektronická licence nefunguje

    Zakoupil jsem Steam klíč a očekával jsem že vše půjde hladce, ale klíč nefungoval. Zahájil jsem s prodejem reklamaci, kde mne požádali o snímky obrazovky jak klíč selže, informace o mém Steam účtu a seznam nakoupených her. Od předání snímků jsem od prodejce nic neslyšel, ani potvrzení, že snímky co jsem předal jsou v pořádku.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    mrzí nás Vaše komplikace se založeným klíčem a omlouváme se za tím způsobené nepříjemnosti. Jak jsme informovali v našem prvním e-mailu, snímky jsou obratem předávány na distributora k vyřízení. To se také stalo, po vyřízení reklamace u distributora, je Vám co nejdříve zasílán nový klíč.

    Reklamaci se snažíme uzavřít v co nejkratším čase, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo. A peníze zpět taky ne

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    již jsme Vás kontaktovali e-mailovou zprávou.
    Nejsme si totiž jisti danou komplikací. Zakoupena byla digitální licence která Vám byla během několika sekund zaslána na uvedenou e-mailovou adresu. Neevidujeme žádnou oznámenou závadu z Vaší strany, dokud nám případná komplikace není nahlášena, nedokážeme ji bohužel napravit. :-(

    Vždy všem našim zákazníkům rádi pomůžeme s jakoukoliv nepříjemností nebo trablí, neváhejte se na nás proto kdykoliv obrátit, děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nelze telefonicky kontaktovat / telefon nikdo nezvedá. Objednávka nebyla dodána a nebyla doručena ani omluva se zdůvodněním. Velké zklamání.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    Vaše objednávka byla předobjednávka na set komiksů Fortnite. Ty vycházejí postupně dle dat vydání jak jsme uváděli přímo u samotného produktu. Protože k daným datům čas ještě nedospěl, nevidíme v tomto případě pochybení na naší straně.

    Naše telefonická linka funguje v době 9-11h a 14-16h. Poprosíme Vás proto nás kontaktovat v této době, nikoliv mimo ní. Pokud se Vám tyto časy nehodí, čemuž naprosto rozumíme, můžete využít jiného druhu komunikace - Facebook messenger nebo e-mail [email protected] kde velice rádi zodpovíme jakýkoliv dotaz.

    Děkujeme Vám za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    40cm plyšák v 30cm balení. Zmačkaný je doteď.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    mrzí nás, že zboží nedorazilo v pořádku. Na e-mail jsme Vás již kontaktovali pro bližší informace ohledně zmačkání abychom pro Vás věc mohli vyřešit k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - zboží stále nedorazilo
    - žádná komunikace ze strany obchodu ohledně vývoje objednávky
    - objednávku budu rušit

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Bohužel z důvodu nedostupnosti zboží se prodloužila možná expedice. O horší dostupnosti jsme informovali u produktu ještě před vytvořením objednávky.

    Omlouváme se, že jsme Vám nepředali alespoň průběžnou zprávu. Vaše objednávka se nám pro tyto účely správně nezobrazovala v systému. Chybu jsme již opravili aby se věc neopakovala znovu. Mrzí nás vzniklá situace ale věříme, že se již nebude opakovat.

    Pokud byste si to se svou objednávkou rozmyslel, neváhejte se na nás obrátit. Jistě také vymyslíme nějakou drobnou kompenzaci za způsobené nepříjemnosti, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Doprava by měla být zdarma, když si objednáte zboží v hodnotě nad 1000,-Kč

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    doufáme, že nedoporučení našeho obchodu byla spíše chybka. Děkujeme!

    Dopravu zdarma si na své objednávky lehce uplatníte formou získaných kreditů které dostáváte za každý nákup. Nasbírat si na slevu není vůbec zdlouhavé ani peněžně náročné, bonusem je, že jeden kredit se rovná jedné koruně. :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám žádné info a moje objednávka nikde

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    Vámi vytvořená objednávka je takzvaná "předobjednávka". Status a datum vydání byl u daného produktu uveden v popisu.

    Další kusy tohoto zboží k nám dorazí k 14.5.2021.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlost, spolehlivost. Jindy velká spokojenost.
    • Po posledni objednavce jsem upozornil na nedostatecne baleni zasilky. Bohuzel ma obava se naplnila.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    velice nás mrzí, že Vaše objednávka nedorazila v pořádku a za tuto nepříjemnost se Vám omlouváme.

    Budeme ale rádi, když nám v těchto případech informace poskytnete na [email protected], [email protected], messengeru nebo telefonu. Jistě se pokusíme věc vyřídit co nejdříve k Vaší spokojenosti. Takto jsme se to dozvěděli až ze samotného hodnocení, což je pozdě. :-(

    Již jsme Vás kontaktovali přes e-mail abychom věc vyřešili.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychle dodani
    • CD se zda pouzite, od neceho umastene a poskrabane

    Nikde jinde jsem toto cd nesehnala a ani nebylo skladem, tady ho meli. Prislo ale v prisernem stavu, poskrabane a umastene od neceho co jsem ani nedokazala identifikovat. Vypadalo pouzite. Zatim nevim zda funguje, budu teprve zkouset.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    děkujeme za obsáhlé hodnocení a velice nás mrzí pokud produkt nedorazil v TOP stavu.

    Bohužel nedokážeme přesně určit původ věci, hra je již delší dobu na skladě ale v uzavřeném obalu do kterého by se neměla dostat žádná špína ani jiné nečistoty které by disk znehodnotili.

    Poprosíme Vás v takovýchto případech rovnou napsat na [email protected] / zavolat na 415 652 090 / případně napsat na Facebook-u. Obratem bychom pro Vás zařídili výměnu zboží, takto jsme se o komplikaci dozvěděli až z hodnocení které dochází po 10 dnech.

    Napsali jsme Vám zprávu pro více informací, děkujeme za spolupráci v řešení této nepříjemné situace.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Totálně amatérsky zabalené zboží, které přišlo znehodnoceno.
    Do poznámky jsem psal prosící email ohledně kvalitního balení a snad jak naschvál mi přišla větší krabička zboží, která byla nacpaná do menší krabice

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    velice nás mrzí, že Vaše zásilka nedorazila v pořádku. Zajistili jsme pro Vás ale obratem výměnu a nová figurka by již měla být u Vás.

    Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti, věříme ale, že se jednalo o výjimečnou situaci která se nebude opakovat, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    PS5 nemám ještě tak nemohu hodnotit :D :D

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    bohužel situace s PlayStation-em 5 je celosvětově komplikovaná. O jakýchkoliv novinkách všechny naše zákazníky obratem informujeme, bohužel jich není mnoho.
    Mrzí nás Vaše negativní hodnocení, rádi bychom situaci lépe ovlivnili ale to už není v našich silách, děkujeme za pochopení a věříme, že se situace zlepší.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod laka na predobjednavkovy bonus , ktery nasledne nedoda. Bez jakekoliv kompenzace. V zahranici byva v takovych pripadech jednani ponekud vstricnejsi.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    nedodání dárků ke hře Bravely Default bylo celorepublikové, nikoliv pouze u nás. Tato informace byla předána jen pár dny před vydáním, nebylo tedy možné za tak krátkou chvilku zajistit náhradu. O této věci jsme Vás obratem informovali a dali možnost předobjednávku zrušit. Ačkoliv nás to velice mrzí, naše možnosti jsme měli omezené, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přehledné webové stránky
    • Široký výběr
    • Rozumné ceny
    • Bohužel zboží nepřišlo v dobrém stavu

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    mrzí nás, že při přepravě došlo k poškození krabičky u figurky. Byla Vám nabídnuta výměna nebo vrácení peněz. Komplikaci jsme se pro Vás snažili vyřídit co nejrychleji a k Vaší spokojenosti. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neni co hodnotit
    • Nic nedorazilo
    • Obchod nic nenapsal, prislo pouze potvrzeni objednavky, jinak me nikdo nekontaktoval

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    Vaše objednávka je předobjednávka na momentálně velice nedostupné zboží PlayStation 5. Tuto informaci předáváme ještě před vytvořením objednávky.
    O dostupnosti informujeme dle dodávaných zpráv distributorem, čekání je proto o něco delší ale z naší strany jej nijak nemůžeme ovlivnit, děkujeme za pochopení.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dotaznik spokojenosti, aniz by zbozi dorazilo

    Dotaznik spokojenosti bych cekal po uspesnem nakupu, ale pri predobjednavce s nejistym datem po 14 dnech dostat dotaznik spokojenosti je vtipne

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    bohužel zaslání dotazníku neovlivníme, je zaslán vždy po 10 dnech od nákupu a bohužel to nerozeznává zda se jedná o objednávku nebo předobjednávku, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zakaznická linka
    • Nepřijemná komunikace
    • Velká čekaci lhuta na to, aby to zboži predali dopravci
    • Ceny
    • Obchazeni zakonné lhuty 14 dnu. Nemam možnost oveření, že zboži vubec došlo a je funkční.

    Odporný servis. Objednal jsem zboži 20ho a přišlo mi to až 7ho. Z toho bylo 11 pracovních dnu. Zboži jsem zaplatil predem. Měl to byt jako vanoční darek ale minialně 2 pracovní dny, jim trvalo jenom zpracovat objednavku. Na telefonaty v jeji pracovní době jak maji ukazané na strankach (Do 16:00) ani jednou mi nezvedli. Na maily odpovědli, že mi nic neslibovali a že pošlou to, až se jim bude chtit. Na Fb, když už mi nezvadli nervy a napsal jsem jim tam, jak to že zakaznická linka je tak nahovno, odepsali mi po 5 hodinach, že se omlouvaji a že prej toho mněli moc. (Mam pocit, že nejsem duležity, že maji mnohem duležitější veci než aspoň poslat zboži v čas.) Slibili poslat něco navic, ale neposlali. Když mi konečně přišlo zboži, byla na něm nalepka (při poškozeni nalepky,nelze zboži vratit) Ale ta nalepka mi přišla už poškozená rovnou. Děkuji, že aspoň prešlo, když už jsem ho zaplatil.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    děkujeme za obsáhlé hodnocení. Vámi objednané zboží byla bazarová hra u které jsme předem upozornili, že bude doba dodání trvat 5-7 pracovních dnů. Nastalo pak ale období svátků a to samotné dodání ještě výrazně prodloužilo.
    Na Váš e-mail jsme reagovali omluvou za horší dostupnost na naší lince a tím tak delší čekání na odpověď. Dotazů bylo denně spousty a musíme je vyřizovat postupně, to ale neznamená, že nám na tom Vašem nezáleží.
    Dále jsme Vás informovali, že zboží je převáženo z naší prodejny na centrální sklad a poté odtud expedováno Vaším směrem, rozhodně jsme nikde nenapsali, že ho odešleme až se nám bude chtít. Všechny objednávky jsme se snažili na maximum vyřídit co nejdříve.
    V případě dárku navíc se stala spíše systémová chyba a kolegové Vám dárek zapomněli přibalit, rozhodně o něj ale nepřijdete. Dle objednávky Vám bude zaslán v samostatném balíčku.
    Lhůtu samozřejmě neobcházíme, pokud Vám ochranná nálepka dorazila poničená, je třeba nám věc oznámit po zjištění. Produkt bychom posléze vyměnili na nový.

    Mrzí nás, že dodání trvalo déle ale věřte, že nešlo o náš záměr a snažíme se aby každá objednávka proběhla v pořádku a nákup u nás byl pozitivní zkušenost. Děkujeme za pochopení a budeme doufat, že to u nás ještě někdy zkusíte.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    ač byl ve faktuře uveden balící papír, tak ten nedorazil.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    mrzí nás, že balící papír nebyl součástí Vaší objednávky. V takovém případě nám stačí jen napsat zprávu nebo nás kontaktovat telefonicky a obratem bychom jej doposlali na adresu nebo připravili k vyzvednutí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klíče na hry nejsou schopny zaslat ani po 14 dnech.

    Pomalá komunikace, zaplacená objednávka za hry a klíče neplatné. Čekám do teď na klíče již asi 14 dní a stále nic!!! Nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    bohužel se jednalo o komplikaci s Vaším klíčem kterou bylo třeba prověřit s distributorem. Domníváme se, že došlo k omylu při komunikaci kdy jsme Vás informovali o použití klíče na jinou z platform než byla původně dodavatelem uvedena.

    Protože vyřízení dodavateli trvalo příliš dlouho, již jsme Vám vrátili zaplacenou částku za Vaši objednávku zpět a situaci již řešíme v takovém případě interně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neplní dohodnuté
    • na telefonní číslo se nedá dovolat, nikdo jej nezvedá

    Objednával jsem a zaplatil 23.11.2020 tři figurky. Jedna byla skladem, druhá do 7 dnů, třetí až v lednu 2021. Z nabídky jsem vybral dopravu na dvakrát. Předpokládal jsem, že první dvě figurky přijdou najednou, třetí až po Novém roce. Bohužel doposud přišla jen jedna figurka a na dotaz, kdy dorazí druhá z figurek, přišla odpověď "... bude samozřejmě expedována dle plánovaného data, tedy koncem tohoto roku." což neodpovídá tomu, co bylo potvrzeno v objednávce.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    děkujeme za hodnocení a mrzí nás, že to neproběhlo v pořádku.
    Bohužel jsme opravdu zmeškali Váš hovor, jsme ale momentálně více vytíženi dotazy. Doporučíme proto zkusit zavolat znovu, jistě Vám to zvedneme a pomůžeme.
    V e-mailové zprávě jsme Vás informovali, že je jedna z figurek vyprodána, bylo to dáno chybou z naší strany, kdy byla připravena pro jinou rezervaci. Za což jsme se Vám v další zprávě omluvili.
    Tou dobu měla být koncem roku 2020 dopravována třetí figurka Ellie na kterou jsme také reagovali, nikoliv figurka Destiny.
    Věříme, že se jedná o nepříjemnou situaci a opravdu nám to je líto. Proto jsme Vám také připsali kredity a poštovné zdarma jako alespoň malou kompenzaci. Děkujeme za pochopení a doufáme, že na nás nezanevřete a dostaneme šanci se polepšit.