Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přes týden mám objednávku a zatím nemám od obchodu žádné zprávy

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    Vaše objednávka je momentálně v převozu na prodejnu, skladem byla na jiné.
    Jakmile dorazí, budeme obratem zasílat SMS zprávu pro vyzvednutí.

    Omlouváme se za čekání a děkujeme za trpělivost.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychlost doručení
    • Zboží bylo ekologicky zabaleno
    • Nedostal jsem vše co jsem měl.
    • Dárkové předměty které byli součástí balení nebyli.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    bohužel si v tomto případě nejsme jisti jaké předobjednávkové bonusy jste neobdržel, případně jakou část objednávky. Kontaktovali jsme Vás e-mailem ale prozatím nemáme zpětnou vazbu.

    Věc bychom pro Vás velice rádi co nejdříve vyřídili k Vaší spokojenosti, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Několikrát stejná zkušenost s předobjenávkou, která nedorazila v den vydání, (někdy ani 14 dní po vydání), i když zboží měli jinak normálně skladem. Asi ale pro nějaké své známe a ne pro normální běžné zákazníky. Škoda, po více jak 10 letech s nimi tímto končím.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    velice nás mrzí, že nejste spokojen.

    Dle naší předchozí komunikace Vám bohužel nebylo dodáno objednané zboží z důvodu zrušení produktu o distributora (celkové snížení pro ČR).
    U Vaší momentální objednávky bylo zboží z našeho skladu odesláno co nejdříve, bohužel bylo ale delší dobu v přepravě a z toho důvodu nedorazilo na den vydání jak je u nás běžně zvykem.

    Omlouváme se za negativní zkušenost s naším obchodem, věříme ale, že se situace zlepší a nakonec na nás nezanevřete, děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kdybych se sám nezajímal o stav objednávky, neměl bych žádné informace

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    v případě Pokemonů se bohužel datum dodání několikrát měnilo a z toho důvodu bylo komplikovanější znát přesné datum dodání. Vaši objednávku ale co nejdříve expedujeme a již brzy bude u Vás.

    Omlouváme se za čekání a děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná reakce ze strany obchodu

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    v případě objednání Vaši zboží jsme již na webu informovali o jeho nedostupnosti. V tomto případě bohužel nelze určit kdy zboží přesně dorazí protože se jedná o zahraničního dodavatele.
    Zboží jsme ale odeslali ihned po jeho naskladnění, omlouváme se za čekání a děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkt nepřišel

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    Vámi vytvořená objednávka je takzvaná "předobjednávka". Zboží tedy dorazí až ve stanoveném datu.

    Figurku očekáváme koncem listopadu kdy bude také obratem zaslána Vaším směrem, děkujeme za strpení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Vzhledem k datu a času objednání (27.10.2021 10:49) a deklaraci, že objednávky přijaté do 14 hod. pomocí služby PPL express (85 Kč) se vypravují ještě ten den jsem očekával doručení 29.10. (když 28.10. byl svátek). Zásilka dorazila ale až 1.11.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    děkujeme za informaci. Je nám líto, že se expedice Vaší zásilky nestihla v avizovaném čase.

    Bohužel občas kurýr dorazí dříve a vystavení objednávek do 14 hodin nestihneme, to ale není výmluva. Samozřejmě je nyní s dopravní službou v řešení aby takováto situace nenastala znovu, děkujeme za pochopení a věříme, že se příště polepšíme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dala jsem na dceru,která je fanynka obchodu a opravdu velice chválí a doporučuje.Bohužel já zatím nemohu doporučit,protože ještě zboží nemám.Při objednání bylo,že jedno z objednaných zboží bude až koncem října,už je listopad (teprve začátek) a chodí mi na e-mail vše možné jako novinky co dorazily,jen to mé předobjednané zatím ne.
    Má to být dárek k vánocům, tak snad do konce listopadu dorazí,abych měla možnost ještě najít něco jinde,kdyby to nebylo. Zatím ani neodpověděli na e-mail,uvidím.Je brzy.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    Vámi vytvořená objednávka je na zboží které je ve stavu "předobjednání". Bohužel data se mohou vždy malinko posouvat. Zboží může dorazit o týden později než bylo původně avizováno dodavatelem a nebo naopak. Mrzí nás, že na svou objednávku musíte čekat ale ačkoliv bychom velmi rádi, nemáme to jak ovlivnit.
    V případě objednání zboží skladem (na centrálním skladu) je vždy expedováno do 24 hodin.

    Na e-mail jsme Vám samozřejmě co nejdříve odpověděli, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • při předobjednávce mi u obou her přišlo něco jiného

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    jak jsme již reagovali na Vaše negativní ohodnocení níže, velice nás mrzí, že se objednávky popletly a znovu se omlouváme za tyto nepříjemné situace.

    Vždy se ale snažíme co nejrychleji a nejpohodlněji situaci vyřešit, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Spokojenost s nabídkou zboží
    • Velký výběr

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    kontaktovali jsme Vás e-mailem abychom se ujistili, zda je toto ohodnocení chybka a nebo se opravdu při objednávce něco nepovedlo. Bohužel jsme nedostali žádnou odpověď, budeme tedy věřit, že je vše v pořádku ale rozhodně nás neváhejte kontaktovat pokud byste měl jakýkoliv dotaz nebo potřeboval jakoukoliv naší asistenci, děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalá a neochotná technická podpora

    Dvakrát mi poslali špatnou objednávku a domluva s technickou podporou je hrozná.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    velice nás mrzí, že Vám dorazilo špatné zboží. Za tuto chybu se znovu omlouváme.

    Dovolíme si ale nesouhlasit, že bychom pomalu reagovali na Vaše e-maily nebo nezodpověděli jakýkoliv Váš dotaz. Postup i samotnou výměnu jsme s Vámi prokomunikovali během několika hodin, stejně jako nabídli naší plnou asistenci v případě, že by jste potřeboval s čímkoliv pomoci a to stále platí.

    Neváhejte nám proto napsat na [email protected] nebo zavolat 415 652 090, děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Už je to 10dní od objednání a zatím nic nepřišlo. A mrzí mě, že při objednávce nad 3000Kč není poštovné zdarma.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    bohužel jsme u Vaší objednávky vyčkávali na dodání posledního kousku zboží.

    Spojili jsme se s Vámi telefonicky a poštovné zdarma na objednávku uplatnili. Stejně tak jako jsme přidali drobnou kompenzaci ve formě kreditů jako omluvu za čekání.

    Věříme, že na nás nezanevřete a s objednávkou budete spokojena, děkujeme!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • předobjednávka zboží nedorazila, všechnu komunikaci jsem musel iniciovat já, někdy mi přišla odpověď až po několika mých zprávách. výsledek byl, že se na mě po skoro 2 měsících čekání nedostane.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    bohužel u Vámi objednaného zboží došlo k prodlení a posléze při finální dodávce dokonce o razantní snížení kusů. Mrzí nás, že Vaše objednávka nebyla vyřízena.

    O pozdějším dodání jsme informovali již při naší komunikaci a situace se o té doby nezměnila.
    Původní objednávky jsme odbavili dle data a času objednání, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Je to 6 dní a stále čekám na zboží.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    Vámi objednaná hra byla bazarová hra která byla skladem na naší prodejně. Ještě před dokončením objednávky jsme informovali o delším vyřízení, tedy 5-7 pracovních dnů.

    Objednávky se snažíme vždy vyřídit co nejdříve ale převoz mezi prodejnami je o něco delší než je běžně zvykem (expedice do 24 hodin), děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel objednávka zboží, které mělo být skladem, je po týdnu beze změny:( Na kontaktní linku se nedá dovolat (zkouším opakovaně, různé dny, různé časy, vyzvání to, ale nikdo to nebere). Na prodejně, kde si mám zboží vyzvednout, mi 5. den po objednání sdělili, že objednávku evidují a sklad by jim měl zboží poslat "co nejdříve". Tak pořád čekám:(

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    zboží je momentálně v převozu mezi centrálním skladem a prodejnou, mrzí nás, že dodání balíčku trvá déle. Urgujeme dodací službu aby bylo zboží doručeno co nejdříve, děkujeme za trpělivost.

    Na naší telefonní linku Vás poprosíme volat v časech 8-11 a 14-16 po 17h již nikdo na telefonu není. Pokud Vám zmíněné časy nevyhovují, jistě nás můžete kontaktovat na e-mailu [email protected] nebo na našem Facebook messengeru. :-)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • objednávka byla eště ten ten k vyzvednutí
    • V obchodě byl zmatek velký zmatek

    Všichni tam jsou milí, ale objednala jsem si tričko vel. M, které zvládli odeslat někomu kdo si objednal S. Nevadilo mi to a vzala jsem si S, které tam nechali i když to byl pak trochu složitější proces.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    mrzí nás, že došlo k popletení Vaší objednávky! Omlouváme se také za zmatení, bohužel várka PlayStationů nás malinko zahltila.

    Věříme , že při příští návštěvě bude atmosféra lepší a budete s nákupem u nás spokojena. :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednání zboží mi bylo zasláno potvrzení o garantované slevě a info o termínu dodání, následující den další mail s omluvou, že je sleva velká a tudíž neplatí... nejde mi o těch pár stovek, ale o princip a očekával bych od takového e-shopu rozhodně jiný přístup odpovídající pravidlům obchodního zákoníku.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    vzniklá situace nás mrzí. Ještě před vytvořením objednávky a shlédnutí ceny jsme ovšem informovali o slevě 250,-kč na produkt, nikoliv 500,-kč jak bylo chybně zadáno.

    Jednalo se o omyl v systému o kterém jsme obratem informovali všechny objednávky které slevový kód využily.
    Naši omluvu jsme Vám zaslali již v naší první zprávě, děkujeme Vám proto za pochopení a věříme, že se situace nebude opakovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod zrušil objednávku

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    tato situace byla malinko speciální. Z důvodu systémově chybky jsme měli produkt uveden za 0,-kč. O situaci jsme obratem všechny objednávky informovali a došlo k jejich zrušení. Jako drobnou kompenzaci jsme všem zákazníkům připsali kredity.

    Věc nás mrzí a omlouváme se za zmatení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Nejhorší komunikace

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Bohužel si nejsme jisti kde jsme s naší komunikací pochybili. Kontaktovali jsme Vás skrze e-mail pro upřesnění informací abychom mohli situaci vyřešit k Vaší spokojenosti, děkujeme pokud ná náš dotaz zodpovíte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Široký sortiment

    Objednal jsem si figurku zaklínače. Obal byl poškozený a hlavně už i otevřený, krabice rozmačkaná. Psal jsem do Xzone a poslal figurku zpět. Vzápětí mi došla nová, ale nedočkal jsem se ani omluvy ani třeba něco jako omluvu. Jiný obchod poslal aspoň samolepku / plakát. Od teď budu nakupovat už jen u konkurence.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    po Vašem upozornění na to v jakém stavu figurka dorazila jsme reagovali omluvou a souhlasili, že opravdu není v pořádku, že zboží dorazilo takto poškozené. Věc jsme obratem řešili s kolegy na skladu aby se situace neopakovala.

    Vzniklá nepříjemnost nás velmi mrzí, proto jsme výměnu zajistili okamžitě abyste co nejdříve měl novou figurku u sebe.

    Věříme, že se jednalo o výjimečnou situaci a jak jsme zmínili výše, zajistíme aby se neopakovala, děkujeme Vám za pochopení.