Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Chování jakým přijde e-mail o vyrozumeni o zásilce když nevyzvednete včas o vymáhání dopravného. Jde na psa t jinak

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, nicméně žádost o zrušení objednávky přišla z vaší strany, až když byla vyexpedována a nebylo tak možné ji zrušit. Z toho důvodu jsme napsali, že pokud o zboží nemáte zájem, stačí jej nepřebírat od dopravce. Další komunikace z naší strany neproběhla. Jakmile se nám zboží vrátí, bude objednávka zrušena a peníze rozhodně vymáhat nebudeme, nemáme takové chování zvykem. Pokud Vám přišla zpráva o vymáhání poštovného, nebyla od nás. Zřejmě se tedy jednalo o jiný e-shop, nebo dopravce. Děkujeme Vám za pochopení.

    S pozdravem,
    Tým Xzone

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží jsem nevyzvedl, rozhodl jsem se zboží koupit jinde. Zásilka se vrátila zpět obchodu, ale peníze nevrátili.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den,

    objednávka Vám byla odeslána dne 17.12.2023, poté jsme čekali, až se nám zboží vrátí, abychom mohli částku zaslat. Nevyzvednutý balíček se k nám vrátil v sobotu 06.01.2024. Vratku jsme zpracovali a částka Vám byla 10.01.2024 zaslána zpět.

    S podzravem,
    Tým Xzone

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na prodejně nikdo nebyl v uvedenou otvírací dobu

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den,

    otevírací doby prodejen jsou k nalezení zde: https://www.xzone.cz/prodejny.php

    Pokud v otevírací době nikdo nebyl na místě, prosíme o kontrolu dveří, zda nebyla vystavena cedulka ohledně nějaké akutní a nečekané situaci. Napište nám prosím [email protected] ohledně vaší situace, pokusíme zjistit co se vlastně stalo. Předem děkujeme za zprávu.

    S pozdravem,
    Tým Xzone

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží bylo doručeno v pořádku.
    • Založen uživatelský účet, přestože jsem o něj výslovně nežádal.
    • Není možnost vyslovit nesouhlas se zasíláním dotazníků spokojenosti = nevyžádaná pošta.

    V žádném kroku objednávky není možnost vyslovit nesouhlas se zasíláním emailů s dotazníkem spokojenosti. Jinak naprosto standardní možnost v jiných eshopech.

    Za naprosto nekalou praktiku pak považuji založení uživatelského účtu proti vůli zákazníka. Nabídka možnosti založit si účet je naprosto v pořádku. Ale pokud je tento krok označen jako "nepovinný" a já to heslo nevyplním, tak asi žádný účet založit nechci!

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den,

    pokud heslo nezadáte účet Vám nezaložíme, při nákupu ukládáme pouze údaje o nakupujícím, které jsou nutné pro uchování detailu objednávky a fakturačních údajů pro případné řešení budoucích reklamací apod. Pokud pak v budoucnu budete chtít účet založit, můžeme Vám ho na základě těchto údajů založit. Vše máme zmíněné v obchodních podmínkách se kterými jste vyslovil souhlas vytvořením objednávky.

    Ve finální části shrnutí objednávky můžete zaškrtnout, zda máte zájem odebírat obchodní sdělení vč. dotazníku spokojenosti. Pokud jste tuto možnost zvolil omylem, můžete jednoduše odběr odhlásit před odkaz dole v obchodním sdělení, které Vám přišlo na e-mail, nebo přímo na našem e-shopu v rubrice o ochraně osobních údajů: https://www.xzone.cz/info.php#ochrana_osobnich_udaju

    Pokud máte jakékoliv další dotazy k tomuto tématu, neváhejte nás kontaktovat na [email protected].

    S pozdravem,
    Tým Xzone

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Na stránkách knížka byla skladem.Informace nebyla pravdou. Nedoručení, objednávka zrušena obchodem.

    Mají v tom bordel.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    velice nás tato situace mrzí. Bohužel, kniha, kterou jste si objednal, nebyla skladem kvůli chybě ve skladovém stavu, ačkoliv na našich webových stránkách byla uvedena jako dostupná.

    Tato informace byla nesprávná a vedla k nechtěnému zrušení vaší objednávky. Rozumíme, že taková situace může být zklamání, a omlouváme se za všechny obtíže, které tato situace mohla způsobit.

    Máme za cíl udržovat transparentnost a spolehlivost veškerých informací o našem sortimentu, a snažíme se zajistit, aby se podobný případ neopakoval.

    Pokud máte zájem o něco konkrétního jako kompenzaci za tuto nepříjemnost, nebo pokud potřebujete další informace, dejte nám vědět na [email protected]. Jsme tu, abychom vám pomohli a zajistili, abyste byli se svým nákupem spokojeni.

    S pozdravem,
    Tým Xzone

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé doručení
    • Doručení podobný výrobek ne stejný

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, musíme ale říci, že produkty které jste zakoupil se shodují s těmi, které avizujeme. Pokud došlo k nějakému pochybení, napište nám prosím [email protected]. Rádi objednávku prověříme a zjistíme, kde došlo k chybě. Poté rádi sjednáme nápravu.

    S pozdravem,
    Tým Xzone

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Termín neustále posouván a po roce od objednání objednávka zrušena s tím, že jim je dodavatel nedodá, zatímco jiné obchody vesele produkt prodávali. Bohužel nebyl to první případ

    Reakce obchodu xzone.cz

    Zdravíme,

    děkujeme za reakci. Velice nás tato situace mrzí, zboží nám bylo bez našeho souhlasu zrušeno z backorderu u dodavatele a kusy se vyprodaly. Nebyl nám proto schopen zajistit další a jinde se nám je sehnat nepodařilo.

    Byly jsme proto nuceni předobjednávky zrušit. Snažíme se však vždy zajistit zboží včas, případně najít náhradu, pokud se nezadaří. Děláme vše proto, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.

    S pozdravem,
    Tým Xzone

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    VYBRAL JSEM SI TUTO FIRMU,ŽE MOHU STAHOVAT PRODUKT PO ZAPLACENÍ A OBDRŽENÍ ODKAZU NA STAŽENÍ PRODUKTU.ZAPLATIL JSEM KARTOU HNED,PLATBA PROBĚHLA,KONTROLA U BANKY, A ODKAZ NA STAŽENÍ NEBO NEBO NĚJAKÝ JINÝ JIŽ NEBYL DODÁN.CO BYLO DODÁNO BYL DOTAZ NA SPOKOJENOST ,K SMÍCHU.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den,

    prověřili jsme vaší objednávku a aktivační kód Vám byl odeslán na e-mail ihned po přijetí platby. Je tedy možné, že byl e-mail s aktivačním kódem vyhodnocen jako spam. V takovém případě si prosím vždy pro jistotu zkontrolujte hromadné zprávy a spam ve vaší schránce. Pokud by se z nějakého důvodu stalo, že by kód nedorazil do dvou hodin jak avizujeme, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu, rádi Vám pomůžeme s řešením.

    S pozdravem,
    Tým Xzone

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    K ohodnocení obchodu je tu pouze možnost "Doporučuji/ Nedoporučuji" Zvolil jsem "Nedoporučuji", ale doporučil bych spíš nakupujícím ať nečekají zázraky. Vybral jsem si zboží v akci, které se za podobnou cenu prodává v zahraničí a zvolil osobní odběr. Bohužel mi bylo ale vydáno trochu jiné zboží, které jsem nechtěl ale slečna mne několikrát přesvědčovala, že jsem si vybral právě to co mi dává. Když se pak ale podívala na stránky, tak zjistila, že mají dle fotek a hlavně dle popisu to co jsem chtěl původně já, co jsem si skutečně objednal, ale oni to nemají. Asi se to může stát, ale protože tam od slečny neproběhlo ani to obyčejné "omlouváme se", tak jsem zadal "Nedoporučuji". Slečna objednávku zrušila a já jel zase domu.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za tuto nepříjemnost, kdy jsme měli v nabídce produkt, který dodavatel nabízel jako verzi, kterou mají pro zahraničí, ale nakonec nám byla dodána Evropská verze. Fotografie i popis jsme si samozřejmě obratem opravili. Určitě nám napište e-mail na [email protected] a dáme Vám za nepříjemnou zkušenost, nějaký bonus, nebo slevu na jiný produkt. Určitě se polepšíme a dáme si na to do budoucna mnohem větší pozor.

    S pozdravem,
    Tým Xzone

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Neberou vrácení i nepoužitého kódu.

    Chtěl jsem vrátit nepoužitý kód, ale už to nešlo, na rozdíl od jiných e-shopů, ale vím, že už tu nebudu nakupovat.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše nespokojenost. Bohužel peníze v tomto případě skutečně vracet nelze na základě obchodních podmínek, které máme na e-shopu uvedené. V případě koupi digitálního obsahu Vám zasíláme unikátní klíč, u kterého po vrácení nelze dokázat jeho stálou platnost a nelze ho zaměnit. Z tohoto důvodu klíč k digitálnímu obsahu nelze refundovat ani u dodavatele.

    Pokusíme se však do budoucna vymyslet nějaký způsob, aby byla i vratka v tomto směru možná. Děkujeme Vám za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    Tým Xzone

  • Vyřízení ovjednávkx je příliš dlouhé

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že Vám objednávka nedorazila, vrátila se nám od dopravce a zasílali jsme Vám ohledně situace e-mail, na který jsme bohužel neobdrželi odpověď. Rádi Vám po potvrzení stálého zájmu v takovém případě zašleme objednávku znovu.

    S pozdravem,
    Tým Xzone

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hru F1 2021 na PS4 jsem si objednal 1.1. 2023 a stále ještě nedorazila.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že Vám hra stále nedorazila. Podle sledování to vypadá, že byla zásilka ztracena u dopravce. Bohužel nemáme kapacitu si podobné případy ohlídat. Pokud tato situace někdy nastane, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu a komplikaci s Vámi vyřešíme k vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Tým Xzone

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost expedice
    • Komunikace

    Při doručení vadného produktu bych očekával větší iniciativu ze strany prodejce. Přerušení komunikace není řešením.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám prodkut dorazil poškozený. Reklamaci jsme s Vámi řešili na naší zákaznické podpoře a po odesání návrhu řešení jsme už od Vás bohužel neobdrželi odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod mi nedokazal moji objednávku najít , následně mi bylo řečeno že mi objednají nové zboží které už také nedokazáli ani objednat

    neschopný personál

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za chybu. Díky Vánočnímu shonu jsme hrneček na prodejně nemohli dohledat. Zboží jsme Vám ale nakonec dodali a doufáme, že jste s ním spokojen. :-)

    S pozdravem,
    Tým Xzone

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednávka byla
    God of War: The Official Cookbook Blackfire Karetní hra Pokémon TCG: Sword & Shield Lost Origin - booster (10 karet) Blackfire Karetní hra Pokémon TCG: Sword & Shield Silver Tempest - booster (10 karet) Blackfire Kalendář Pokémon 2023

    Přišel email, že byly zboží připraveno k vyzvednutí. Ale na místě mi říkali, že neměli Sword & Shield Lost Origin a Kalendář Pokémon 2023. Takže objednávka byla jenom částečně připravená...

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den,

    pokud máte rezervaci s více položkami a nejsou všechny skladem, zasíláme info vždy, když se naskladní jen část. Určitě ale zkusíme toto uzpůsobit vaší potřebě, abychom zaslali SMS až ve chvíli, kdy na Vás bude čekat celá objednávka.

    S pozdravem,
    Tým Xzone

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhé čekání na zboží, které píšou, že mají skladem

    Nikdo neinformuje v jaké fázi zboží je, na objednávce uvádejî telefonické spojení na prodejnu, kde telefon nikdo nikdy nezvedne. Co jsem se dovolal na podporu, kde mi aspoň něco řekli k objednávce, do 2 dnů zboží bylo dodáno. Nejvíc mě dostalo, pán na podpoře povídal, že telefon nikdo nebere, protože se věnují zákazníkům. Po příchodu na prodejnu jsem zjistil, že prodejna je prázdná a ještě mě obsluhuje zpomalený personál. Mé zboží nebylo připravené na straně, ale bylo normálně vystavené, takže kdyby někdo přišel, tak si to koupí a mě tam nic nezbyde.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vaše nespokojenost. Bohužel jsme jednu z položek neměli na prodejně skladem, proto jsme ji museli zaslat z centrálního skladu. V takovém případě se termín dodání prodlouží zhruba o několik dnů, na tuto skutečnost však upozorňujeme při vytváření objednávky. Vaše zboží držíme vždy v rezervaci a určitě bychom Vám ho neprodali "před nosem". Vezmeme si z toho však ponaučení a pokusíme se systém na prodejnách zlepšit ku vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Tým Xzone

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • široká nabídka produktů
    • první 3 objednávky proběhly v pohodě
    • žádná pružná komunikace ze strany podpory

    normálně bych nepsal kraviny a hodil to za hlavu, ale jelikož jsem objednával produkt, který je poměrně rychle vyprodáván, tak jsem očekával pružnou a hlavně "nějakou" komunikaci, jelikož došlo k chybě ze strany obchodu - objednal jsem produkt, ke kterému mi přišla smska k vyzvednutí na pobočce - do té doby vše probíhalo automaticky standardně, bohužel při návštěvě pobočky bylo zjištěno, že zboží bylo špatně přichystáno a expedováno - chybělo několik položek navázaných na objednané zboží, bylo mi tedy sděleno (sympatickou obsluhou na prodejně), že mám vyčkat na další odezvu, jak se to bude vyvíjet (pro jistotu jsem psal také email na podporu, ale na ten nikdo nereagoval) ta přišla ale až po třech dnech pouze automatickým emailem o zrušení objednávky, jelikož zboží již nebylo k dispozici - tedy chybou v přípravě objednávky jsem v podstatě o ni přišel, jelikož se mezitím stihly její části rozprodat - mrzí mě v podstatě zásadní věc - žádná včasná komunikace - stačilo zareagovat na email, že se stala chyba a zboží už prostě nebude, abych si mohl produkt stihnout zajistit jinde a zbytečně nečekat

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že došlo k této nepříjemné komplikaci. Jak jste psal, zboží bylo skutečně naší chybou špatně nachystáno. Na základě vašeho e-mailu jsme prověřili zbývající kusy a bohužel jsme byly nuceni objednávku stornovat a zaslali Vám pouze ručně systémovou zprávu o zrušení. Určitě se polepšíme a příště dáme vědět i přímo na e-mail, nebo telefonicky. Uděláme ale, co je v naších silách, aby příště k takovéto komplikaci vůbec nedošlo. Jako omluvu jsme Vám připsali nějaké kredity na účet.

    S pozdravem,
    Tým Xzone

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    doručení zboží katastrofa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • Chamtivost

    Omylem jsem zde zakoupil verzi hry na Mac. Na Heurece hra v sekci PC, nebylo ani nijak oznaceno, ze se jedna o Mac, pouze zminka po rozkliknuti specifikaci. Na eshopu bylo v dlouhem nazvu hry jen 'mac', coz clovek snadno prehledne, navic pokud se proklikne z Heureky.

    Ac hra nebyla aktivovana, s vysvetlenim situace a prosbou o vraceni mi bylo odpovezeno, ze v podminkach maji, ze hry proste nevraci, a ze oznaceni na Heurece neni jejich problem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Při objednání digitálního klíče on-line, klíč byl skladem, deklarováno doručení ihned, zaplaceno on-line platební kartou. Klíč nebyl doručen ihned. Bohužel bylo objednáno v pátek a obchod nemá žádnou zákaznickou podporu mimo jejich otevírací dobu, takže problém byl vyřešen až následující týden v pondělí

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše špatná zkušenost. Bohužel zde nastala technická chyba, díky které se Vám kód nevygeneroval. To nás samozřejmě neomlouvá. Jakmile to bylo možné, kód jsme nechali dogenerovat a zaslat. Věříme, že se další objednávka obejde bez komplikací.

    S pozdravem,
    Tým Xzone