Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Smutný, měl sem tento obchod rád ale po dnešním setkáním už tento obchod nikdy nenavštívím. Reklamoval sem koupeny ovladač asi před 4 měsíci a po měsíci se nikdo neozval, tak sem zavolal a byl sem informován ze se můj kontakt ztratil a ze jsou rádi že sem se ozval. tak sem si ho vyzvedl ,vše ok. venku sem si vzpomněl že sem nedostal žádný doklad a pán už venku kouřil a říkal že nic nepotřebuji. A ze ho můžu přinést reklamovat. Nevím jestli nechtěl zahazovat cigaretu a jit do obchodu mi dat nějaký doklad, ale věřil sem mu. Dnes sem přinesl ovladač na reklamaci a samozřejmě že ho nepřijaly. prý nejsem v počítači a nemají nijak jak mě dohledat. Ovladač sem koupil osobně a nebyl důvod se nijak registrovat. Pán si mohl odpustit ještě na odchodu prý Krásný den. Venku sněhu jak blázen, kosa..... Došla trpělivost. Už nikdy víc.

  • dobrej nedoporucuji poslalimi slovenskou verzi pluska jsem sklamani

    • :( :(

  • Objednána hra NHL 19 pro X1... objednávka potvrzena... zboží připraveno na pobočce...najeto 100 km, ztráta 2 hodin času a na pobočce vysmátá paní s informací, že hra je pro PS4. Na otázku, jak to bude řešit...nijak, hra není. Takže jsem hru koupil jinde (dráž) a pro obchod nechávám k proplacení vyčíslit náklady za zbytečnou cestu a také žádost o dorovnání rozdílu ceny. Obchod samozřejmě nedoporučuji, protože evidentně nemají funkční prodejní systém a objednávky potvrzují (vlastně uzavírají smlouvy) bez kontroly dostupnosti produktů.

  • Tomáš Krupička: Dobrý den, je naprosto běžné, že u her v předobjednávce se může změnit cena. Máme to uvedené v obchodních podmínkách i přímo u hry po kliknutí na "předobjednávka".

    Konkrétně u PUBG na Xbox One dodavatel tento týden oznámil finální cenu a dle toho reagovali všichni obchodníci.

  • Predobjednal jsem hru PUBG za 499 kc s tím ze cena se muze malinko zvysit.Za 14 dni prisel mail kde bylo ze hru zdrazuji na 749 kc.To je 50 % rozdil.Rozhodne nedoporučuji tento obchod!!

  • GrungEE: Omlouváme se za pozdější reakci a také vaši nepříjemnou zkušenost.

    Vámi popisovaný problém byl pouze jednorázový a způsobený výpadkem Sony. Vzhledem ke státnímu svátku bohužel v Sony nebyl dostupný žádný technik, který by výpadek řešil. Na FB jsme všem zákazníkům i během svátku odpovídali.

    Moc nás mrzí, že k tomu došlo a rozhodně se tomu budeme snažit předejít. Věříme, že na nás nezanevřete a nákup krabicových i digitálních her zase zkusíte.

  • Robin Červenák: Asi tak...

  • Mám otázku na ty, co zde nakupují: Co vás vede k tomu nakupovat v tomto obchodě, když jsou o mnoho levnější alternativy, někdy i o několik stovek?
    Podle mě je tenhle obchod zbytečně předražený.

  • Nakupovala jsem tu už několikrát a vždycky jsem byla velmi spokojená, navíc mají obrovský výběr. Taky používám cashback, konkrétně tento: https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/it/software/xzone.cz?doporucuje=katia :)

  • Musím říci, že jsem zklamán.
    Za celou dobu co u tohoto obchodu nakupuji, nebyl jediný zádrhel. Až do teď.

    Dnes jsem si objednával kódy pro PS Store (digitální). Zaplatil kartou. Peníze strženy ale světe div se, kódy NIKDE.

    Klasicky tedy, píši všude možně. Na mail ([email protected], [email protected]), i na FB, dokonce volám na telefon, ale ani NA JEDNOM Z TĚCHTO KANÁLŮ žádná reakce a odpověď. Chápu, že je svátek, ale pro účely reklamací dig. verzí by měla být zřízena nějaká informační linka/mail.

    Dost mě to irutuje, nechápu KDE je zádrhel - nedávno nebyl absolutně žádný problém s koupí PS+ digitálně.

    Docela nekonzistentní a příště dost možná zvolím konkurenční firmu - třeba JRC - a to nejspíše i pro fyzické kopie her. Zkrátka kdybych chtěl hrát o své peníze, vsadím si na Fortuně... Když chci nakupovat a zaplatím, očekávám také to, co jsem si zaplatil.

    Z tohoto důvodu nedoporučuji nakupovat digitálně, a hodně se budu rozmýšlet zda-li budu kupovat fyzické kopie.

  • huurcz: Po 3 dnech vyřešeno a penize byli odeslany zpet

  • Rozhodne nedoporučuji!!! pred 24h, objednano elektronickou distribuci (SPINTIRES) platba stržena ale klič nikde a žadna reakce na odpoved emailu.. Tento obchod nedoporucuji!!!

  • Příspěvek byl provozovatelem odstraněn ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Kvůli tomu že pc nerozjel hru co sem si koupil obchod NEDOPORUČUJI MELY NAPSAT ZE PC Z ROKU 1998 GTA 5 NEROZJEDE.

  • Byl by to dobrý obchod, kdyby neměl tak šíleně předražené ceny!!! Někde najdete i o 300kč levněji! Nikdy víc bych si z Xzone nic nekoupil...

  • NO tak to už snad nemyslí vážně!!! Doteď nic nepřišlo! Takže reklamace... super. Xzone jsou fakt sráči. Radím nenakupovat, předmět dodají za X let...

  • Fakt úžasné. Objednala sem si skrz elektronickou distribuci datáč ke hře, zaplatila sem a už tři hodiny čekám na podělaný klíč! Jiný obchod mi ho pošle max. do 10 minut ale tahle verbež líná ne a ne! NIKDY UŽ NIKDY u nich nakupovat nebudu!!

  • jeden z nejžidovějších krámů v CZ

  • Moc pěkný prodavač na prodejně v Praze :3

  • Magdaléna Kadlecová: A na čí straně by měl ten problém být ?