Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    zatím jsem vždy byl s X-Zone spokojený. Ale tentokrát se to opravdu nepovedlo. Objednal jsem si bazarovou PS5 hru. Trvalo 2 týdny než mi byla doručena. I když mě podpora ujišťovala že to budu mít ten první týden. A aby toho nebylo málo a měl jsem být proč naštvaný, tak den před doručením dali tuto hru jako novou se slevou 40% tedy byla levnější nová ještě víc než ta bazarová co mi dorazila. Co k tomu dodat.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za dlouhé čekání na objednávku. Bazarovou jsme museli stahovat z prodejny a pravděpodobně zde muselo dojít k nějaké logistické komplikaci. Sleva na novou hru přišla společně se SONY letní akcí a jednalo se pouze o náhodu. Ale vaši frustraci naprosto chápeme. Jako omluvu za čekání a zklamání Vám věnujeme obratem zákaznické kredity na Váš účet, které budete moci využít jako slevu na jakoukoliv další vaši objednávku a věříme, že se další nákup obejde bez komplikací.

    S pozdravem,
    Tým Xzone

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace

    Reakce obchodu xzone.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní hodnocení. Vaše objednávka byla 16. června vytvořena, zasílali jsme vám do e-mailu potvrzení a ještě ten den jsme ji stihli vyexpedovat. Rovněž jsme zasílali potvrzení expedice s odkazem na sledování.

    Dle sledování se zásilka nachází od 17. června na výdejním místě a prozatím nebyla vyzvednuta. Pokud Vám nedorazila SMS s výzvou, je možné že došlo k překlepu a telefonní číslo nebylo zadáno správně. V takovém případě doporučuji kontaktovat naši zákaznickou podporu, nebo přímo podporu dopravce.

    Přejeme krásný den,
    Tým Xzone

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kromě nejasného zrušení nulová komunikace

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    jak jsme již psali, velice nás to mrzí, ale bohužel pro Vás objednané zboží nemáme. U dodavatele jsme se dotazovali na pár dalších kousků triček, abychom mohli Vaši objednávku vyřídit, ale bohužel bez úspěchu. O zrušení jsme Vás informovali a poté jsme objednávku co nejdříve vyřídili.

    Jako kompenzaci Vám alespoň věnujeme zákaznické kredity v ceně trička, které můžete použít jako slevu v další objednávce.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Vcelku rychlé dodání
    • Excluzivnost- málo obchodů má tuhle figurku, a když už tak jí berou taky odsud
    • Poškozené zboží, jde vidět že to není chyba dopravy
    • Zabalení spíš tak 40%, očekával bych trochu šetrnosti za tu cenu.

    Figurka spidermana mi přišla s odlepeným chapadlem, jako neřešil bych přilepím a hotovo. Hledám a chapadlo nikde, obchod který dokáže odeslat figurku rozbitou, a doufá že si toho zákazník nevšimne. Pro mě nemá žádnou spolehlivost. Určitě reklamace, doufám že se s obchodem dohodneme.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    velice nás mrzí, že Vám figurka nedorazila v pořádku. Rozhodně není náš záměr Vám poslat poškozený kousek, kolegové si spíše chybějícího chapadla nevšimli, což je nám líto.
    Zákazníkům totiž voláme i v případě, že při balení najedeme drobné poškození na krabičce, protože rozumíme, že pro některé zákazníky jsou POP figurky sběratelským předmětem.
    Reklamaci již vidíme aktivní a jistě ji vyřešíme k Vaší spokojenosti, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Za 12 dní ( 8 pracovních ) mi bylo zboží doručeno, ale jiné album než jsem si vybral. Komunikace obchodu dobrá, ale kdyby mi zavolali jestli si doplatím, abych měl zboží dříve....

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    mrzí nás zdlouhavé čekání na Vaší objednávku. Jak jsme informovali ihned po objednání, zboží se muselo stahovat z jedné z našich prodejen. Odeslání pak trvá 5-7 pracovních dní, tento termín byl z naší strany dodržen avšak naprosto rozumíme, že to bylo dlouhé. Stále pracujeme na vylepšovácích aby bylo zboží v tomto případě co nejdříve u všech našich zákazníků, děkujeme za pochopení.

    Co se týče odeslaného alba. Dle fotek Vám bylo doručeno přesně to, které jste si objednal, nejsme si tedy jisti v jakém smyslu je jiné. Kontaktujeme Vás ale e-mailem abychom věc vyřešili k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejhorší obchod, co jsem kdy nakupovala. Pro naši rodinu poprvé a také naposledy. Píší na webu skladem, zaplatíte převodem a přijde mail, že doručí zboží za 5-7 pracovnichdnů. Po 7 dnech bez jakékoliv komunikace ze strany obchodu.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    velice nás mrzí delší čekání na dodání Vašeho zboží. V případě produktů které se stahují z prodejen se doba doručení prodlužuje. Jak jsme Vás v prvním e-mailu informovali, objednávky odesíláme v rozmezí 5-7 pracovních dnů. Tato lhůta byla dodržena a k objednávce jsme Vám také přidali nějaké drobnost jako kompenzaci za čekání.

    Systém se neustále snažíme urychlit ale z důvodu, že se jedná o převoz třetích stran, nelze se na věc spolehnout na 100% a proto raději uvádíme delší dodací dobu, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží 4.2. a dnes 17.2. stále nedorazilo, což je na dnešní obchody tragické.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    velice se Vám znovu omlouváme za delší čekání.
    Komplikace je s dodáním zboží z prodejny avšak pracujeme na tom, aby Vám byl balíček co nejdříve odeslán. Přidáme Vám do něj také drobný dárek v podobě karetní hry, který snad zlepší náladu po zdlouhavém čekání.
    Děkujeme za Vaši trpělivost.

    • Takto neochotnou obsluhu v obchode na Andelu jsem uz dlouho nevidel.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    bohužel všechny dárky jsme na obchodě měli v den vydání bloknuté pro zákazníky s předobjednávkou.
    Nebyla tedy jistota, že pro Vás volný kus navíc mít budeme. Neradi bychom ji totiž zase vzali jinému zákazníkovi který ji v objednávce měl.
    Dle kolegů na prodejně ale udělali vše proto aby Vám kus zajistili (obvoláním ostatních rezervací, zda si ji vyzvednou) a nakonec jste si ji domů ač druhý den, tak odnesl.

    Věříme, že Vám flaška nakonec radost udělala a omlouváme se, pokud jste z kolegů měl pocit, že jsou neochotní. Obratem však situaci řešili, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mrzí nás to, ale dodavatel ukončil prodej tohoto zboží a nelze jej doobjednat. Z toho důvodu musíme vaši objednávku stornovat. Pokud byste měli zájem o změnu na jiné zboží z nabídky, neváhejte nám napsat.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za zklamání.
    S pozdravem a přáním krásného dne
    Tým Xzone.cz

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    jak jsme již psali, velice nás to mrzí ale bohužel pro Vás objednané zboží nemáme. U dodavatele jsme se dotazovali na pár dalších kousků nové knihy (nikoliv původně objednané poškozené) abychom mohli Vaši objednávku vyřídit.

    Bohužel kniha již dostupná není a nemůžeme tedy objednávku vyřídit, děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moje poslední zkušenost s obchodem Xzone je následující. Dne 16. 12. jsem udělal objednávku (časopis za 200 Kč) a ihned jsem ji zaplatil kartou. Následující den dorazil email, že byla objednávka odeslána do vybrané Zásilkovny, kam dorazila v pondělí 20. 12. V pondělí mi také volala paní ze Sedlčan, že převzala svojí zásilku s dobírkou 4000 Kč, a že v ní byla moje objednávka, takže pravděpodobně ve své zásilce já budu mít tu její. Do Xzone se paní ten den nedovolala, odpověděli ji až následující den dopoledne (úterý 21. 12.), kdy kontaktovali i mě, že došlo k tomuto problému (uváděli tam výrazy jako „Výměnu samozřejmě co nejdříve zařídíme“ nebo „my obratem vyexpedujeme správnou zásilku“). Takže jsem v úterý odpoledne vyrazil pro „svůj“ baliček, abych ověřil, že je v něm opravdu špatný obsah. To šlo ověřit velmi snadno, protože krabice byla tak lajdácky zabalena, že jsem nemusel nic rozlepovat, abych viděl, co je uvnitř, dokonce jsem z ní její obsah bez problému vyndal. Telefonicky jsem si ještě ověřil postup, kdy mi bylo potvrzeno, že když ještě tentýž den odmítnu zásilku, tak mi bude okamžitě odeslána ta moje. Tak jsem udělal, odeslal jsem ještě ten den (cca ve 14 hodin) email na Xzone. Bohužel potvrzení o tom, že zásilku budou posílat přišlo až následující den 22. 12. (cca v 11:00) se slovy „pokusíme se co nejdříve vyexpedovat“, což už není obratem, jak slibovali dříve. Dne 28. 12. jsem se dotazoval emailem na moji objednávku, bez odpovědi. Moji zásilku vyexpedovali až 30. 12. (což mi mimochodem dala vědět Zásilkovna, ne Xzone), tedy až po 6 pracovních dnech, to mi tedy opravdu nepřijde jako obratem nebo co nejdříve. Email od Xzone, že moji zásilku odesílali, mi přišel tak hodinu předtím, než jsem ji fakticky dne 3. 1. vyzvednul. Obsahem zásilky byl pouze můj časopis, ale nebyl tam přiložen dárek v podobě balícího papíru, ani faktura. A vysvětlení, kterého se mi na začátku po telefonu dostalo: „Jsou Vánoce, máme toho hodně, to se stává“ mě popravdě absolutně nezajímá. Taky jsem pracoval v eshopu a vím, že čas před Vánoci je velmi náročný. Ale pokud jsme my udělali chybu, tak jsme se ji snažili okamžitě napravit tak, aby byl zákazník spokojen, tedy dostal svoje správné zboží co nejdříve, včetně i malého dárku jako omluvu. A bylo jedno, že měl objednávku za pár korun nebo pár tisíc. Aby bylo jasno, v tomto případě mi nejde o to, že jsem nedostal balící papír, ale o přístupu k zákazníkovi. A ten je dle mé zkušenosti ze strany Xzone příšerný. Proto tento obchod velmi nedoporučuji!

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

    V tomto případě jsme pochybili s naším systémem a mezi svátky to prodloužilo celou expedici Vaší zásilky. To samozřejmě není omluva ani výmluva a je nám tato situace velice líto.
    S kolegy již pracujeme na vylepšení celého procesu aby se věc neopakovala a vždy došlo k jak sám píšete, spokojenosti zákazníka. To je pro nás vždy to nejdůležitější.

    V případě, že nám dáte ještě šanci, tak jsme Vám na Váš zákaznický účet připsali kredity pro další nákup. Pokud byste i dopsal nějakou poznámku k objednávce, dohlédneme aby tam zmíněný dárek byl když už ho kolegové nepřibalili u původního balíčku.

    Ještě jednou se Vám velmi omlouváme a děkujeme za Vaše pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za prvé, dal jsem jasné najevo, že si nepřejí dostat dotazník spokojenosti. Přesto jsem dotazník dostal. Proč!
    Taky mě ještě obchod nekontaktoval, že by mi něco přišlo. Na druhou stranu nebylo by to poprvé, co jsem si musel do obchodu zavolat sám. Z nedávné doby PS5, volal jsem do obchodu, jak to vypadá. Řekli mi, že ji mají už od začátku listopadu (volal jsem v prosinci). Obdobně u Zeldy - Game&Watch..

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    dotazník spokojenosti přichází automaticky, stejně jako bohužel v některých případech nelze rozlišit "předobjednávku" a přijde dříve. Pokud si nepřejete reagovat, nemusíte.

    U této rezervace máte předobjednávky na hry které ještě nejsou dostupné a datum vydání je pozdější.
    Dostupnost konzolí PlayStation 5 je nejasná a v tomto případě se jednalo o dvě různé várky. Jedna listopadová a jedna prosincová. Rezervace kolegové vyřizují postupně a jistě by Vás také v tomto případě informovali ale byl jste rychlejší. :-)
    Konzole Zelda byla dle objednávky připravena k vyzvednutí na den vydání v našem obchodě. Pro jistotu jsme Vám zaslali e-mail s kontrolou Vašich kontaktních údajů, zda není komplikace tam.

    Mrzí nás, pokud je někdy čekání delší ale v případě jakýchkoliv dotazů neváhejte kontaktovat naši prodejnu nebo napište na [email protected]. Věříme, že jsme Vám za ta léta vyšli vstříc v mnoha záležitostech, stejně jako spokojeně vyřídili Vaše ostatní objednávky a drobná škytnutí nám tedy odpustíte. :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • čekám už 11 dnů a klíče stále nikde

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    velice nás mrzí, že byla u Vaší objednávky chybka s kódy.

    Pokud klíč nedorazí do několika minut, maximálně půl hodinky, neváhejte se na nás v takovém případě obrátit a věc obratem vyřešíme.

    Klíče jsme Vám zaslali na e-mail společně s informacemi o objednávce, děkujeme za pochopení a omlouváme se za čekání.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • balíček nedorazil kompletní

    Balíček přišel neúplný, přišla pouze hra. Hned v úterý 21.12.2021, jsem o tom obchod informoval, bylo mi slíbeno, že ovladač dorazí co nejdříve. Je 29.12.2021 a ovladač stále nikde.

    Chápu, že okolo Vánoc toho má každý dost, ale i přesto bych ocenil nějaké bližší informace. Od středy 22.12.2021 nevím nic konkrétního, kromě toho, že ovladač čeká na skladě v Lounech na vyzvednutí dopravcem. Jsem zklamaný, protože nikdy předtím jsem s tímto obchodem problémy neměl.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost.

    Bohužel jak jsme Vás informovali v původní komunikaci byl ovladač připraven k expedici k Vám dle původní objednávky. Z důvodu, že se ale odeslání točilo kolem státních svátků, celé se to prodloužilo o něco déle než bychom chtěli.

    Ovladač by měl ale již být u Vás. My se ještě jednou omlouváme, že se to takhle nepovedlo a děkujeme za Vaše pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Totalni selhani ohledne odeslani zbozi
    • Tyden se cekalo, nez nekdo na prodejne gamepad predal dopravci, aby ho dorucil na centralni sklad Xzone
    • Dalsi 4 pracovni dni trva doruceni dopravcem na centralni sklad a stale neni doruceno!
    • Podporu zpozdeni moc nezajima, vymluva jsou svatky. Ano jsou to vymluvy, protoze odeslani nemuze trvat takto dlouho.

    Byval jsem zakaznikem Xzone nekolik let. Od te doby co jsem si objednal pitomy gamepad (objednavka c. 1111904732) a jeho dodani stale neprobehlo (cekam 9 pracovnich dni a 11 kalendarnich dni) tak uz si u nich nikdy nic nekoupim. Nechapu, jak takova firma muze jeste fungovat a nezkrachovala. Stale nevim kdy mi bude zbozi dodano a premyslim dost vazne o tom, ze si koupim Gamepad jinde a tento vratim ve 14 denni lhute jinak si asi do Vanoc nezahraju... Xzone uz nikdy.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost.

    Stažení z našich prodejen v momentální situaci probíhá dvakrát týdně, protože ale dopravní službě již netrvá doručení do 24 hodin, dopředu upozorňujeme na delší dodací lhůtu.

    V tomto případě, jak jsme již informovali v naší e-mailové zprávě se balíček z prodejny zpozdil.
    Zůstal na depu dopravce, ten jej vrátil na prodejnu a musel být znovu odeslán na náš sklad. Byl ale k včerejšímu večeru doručen a dnes je Vaše objednávka expedována společně s poštovným zdarma alespoň jako drobná kompenzace.

    Za několik uplynulých let jistě víte, že se snažíme všechny objednávky vyřídit v co nejkratší době a ke spokojenosti našich zákazníků. Tato situace je ojedinělá a určitě to tak není s každým nákupem.

    Omlouváme se za nepříjemnosti a doufáme, že na nás nezanevřete a další nákup bude v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mam zaplacene a pořád čekám na doručení. Prodejce nijak nereaguje. Nikdo se neozval. Volala jsem před týdnem a byla ujištěna, že je zboží na cestě z jine prodejny a zatim žádna odezva ani omluva.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    o délce lhůty doručení jsme Vás informovali ještě před vytvořením objednávky. Později jsme také zaslali informační e-mail, že je zboží na cestě k nám a omlouváme se za čekání.

    Mrzí nás, pokud se k Vám naše zpráva nedostala, pokud máte ale jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese [email protected] nebo na telefonním čísle 415 652 090, děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Deklaruji skladem zbozi, ktere nemaji.
    • Nezajimat se po 14 dnech o stav sve objednavky, asi by se ani neobtezovali mi napsat, ze je nejaky problem.
    • Velmi neprofesionalni jednani a ocividne nefunkcni system.

    Jiz nikdy vice. Po vymene nekolika emailu, telefonatu a opakovanem ujistovani "jiz brzy" jsem musel objednavku zrusit.
    Domnival jsem se, ze muj pripad je vyjimka, ale co jsem si pak nasledne prochazel komentare zakazniku, obavam se, ze nikoliv.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    Vámi objednané zboží bylo skladem pouze na jedné z našich prodejen. Odtamtud je třeba jej stáhnout na náš centrální sklad a poté expedovat pro dané objednávky. Bohužel v tomto případě jak jsme uváděli v naší e-mailové komunikaci je doručení zpožděné a ještě stále nedorazilo. Co přesně se děje u dopravce zjišťujeme ale pro Vaši objednávku jsme v tomto případě náhradní kousek bohužel neměli.
    O dostupnosti daného produktu se snažíme vždy informovat ještě před objednáním pokud je skladem pouze na prodejnách.

    Omlouváme se za čekání a mrzí nás, že nákup byl negativním zážitkem ale určitě se budeme snažit jak jen bude možné aby se situace neopakovala, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto neochotný, znuděný, nemluvný, protivný prodavač.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    velice nás mrzí, pokud na Vás takto náš prodavač na pobočce působil. Určitě se na to s ním podíváme a příště už bude usměvavý od ucha k uchu a se vším pomůže! :-)

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Cena
    • Zbozi mi nebylo ani po tydnu doruceno a obchod mlčí

    Objednávka leží a nikdo se k nicemu nemá. Nemám povinnost si zjistovat, kde je.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    v případě Vaší objednávky momentálně vyčkáváme na zprávy od dodavatele o doručení dárku ke hře. Velice brzy zašleme informační e-mail ohledně dodání, děkujeme za trpělivost a omlouváme se za čekání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • žádná
    • uvedené bonusy k předobjednávce jsem neobdržel

    Při nákupu na stránkách obchodu jsem se nemohl přihlásit na stávající účet a nový zákaznický účet nešel založit i když jsem vyplnil všechny požadované údaje a již výše zmíněné nedodané bonusy k předobjednávce, takže se kvalita obchodu zhoršila.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    velice nás mrzí, že jste nebyl s nákupem u nás spokojen.

    V případě, že se Vám nepodařilo přihlásit, neváhejte nás v takovém případě kontaktovat, pomůžeme Vám s vyřešením jak nejlépe budeme moci.
    předobjednávkový bonus k objednané hře jste obdržel na Váš e-mail uvedený v objednávce. Pokud se Vám z jakéhokoliv důvodu nezobrazil, napište nám na [email protected] a mrkneme se na to, děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Předpokládala jsem, že s obchodem nebudou žádné komplikace jelikož ho znám. Bohužel už na zboží čekám 10 dní a komunikace obchodu je žádná. Na rozdíl od konkurence a dalších menších obchodů Vám nedají vědět, že obdrželi zaplacenou částku, či že bude chvíli trvat, než objednávku doručí. Pochopila bych, že chvilku trvá, když máte většinu zboží ze skladu a jednu z prodejny to zkompletovat, ale pokud nejsou ochotni Vám to dát vědět emailem (ano na stránkách to uvádí, ale ne jak dlouho) a když zavoláte na prodejnu a obsluha se chová, jako že ho obtěžujete, je to velmi nepříjemné a zvažujete ukončení objednávky či dalšího případného nákupu. S tímto přístupem jsem se zatím moc nesatkala a u Vašeho obchodu mě to opravdu mrzí.

    Reakce obchodu xzone.cz

    Krásný den,

    je nám líto, že nákup u nás neproběhl hladce a k spokojenosti.

    V případě Vaší objednávky byl jeden produkt skladem pouze na jedné z našich prodejen. O tomto faktu informujeme ještě před vytvořením objednávky, stejně jako, že samotný převoz trvá standardně v tomto období 5-7 pracovních dní.
    Bohužel jsme ale balíček obdrželi ještě po delší době než je u nás zvykem.

    Vaše objednávka bude co nejdříve expedována. Velice se Vám omlouváme za čekání a děkujeme za pochopení a trpělivost.
    Do balíčku Vám přidáme alespoň drobný dárek jako kompenzaci za nepříjemnosti.