Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá doba dodání
    • Nabídka produktů kterými e-shop již nedisponuje.

    Reakce obchodu WOODMINT

    Díky za hodnocení!

    Abychom mohli pro naše zákazníky zaručit férové ceny, většinu zboží nedržíme skladem u nás, ale objednáváme od našeho dodavatele. Tak někdy může dojít ke komplikacím a zdržení, které nemůžeme ovlivnit. To se stalo i v tomhle případě a moc nás to mrzí!

    Covidová situace a vládní opatření nejen v našem státě, ale také v zahraničí, způsobila velký problém s dopravou zboží. Kvůli přetíženosti některé kurýrní služby zavedly STOP STAV, tím pádem nepřijímaly balíky, ale pracovaly s množstvím, které měly již na svých překladištích. Tak se stalo, že nám zboží nedorazilo v termínu, ba dokonce ve dvou případech se nám pozastavené balíky ztratily přímo u kurýrní služby. Většinový problém jsme alespoň vyřešili tak, že jsme si pro balíky dojeli vlastním vozem a převážnou část zboží se zpožděním odeslali. Mrzí nás, že jsme nemohli všechno zboží doručit, ale tato situace se nedala ovlivnit.

    V tuto chvíli již řešíme možnosti přípravy na obdobnou těžkou situaci a pevně věříme, že i kurýrní služby budou na případnou podobnou situaci lépe připravené.

    Za komplikace se ještě jednou moc omlouváme!

    Přeji krásný den,
    Lída
    Zákaznický servis WOODMINT

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Prosím, pošlete mě to do 19.12 máme už Vánoce

    Reakce obchodu WOODMINT

    Díky za hodnocení!

    Abychom mohli pro naše zákazníky zaručit férové ceny, většinu zboží nedržíme skladem u nás, ale objednáváme od našeho dodavatele. Tak někdy může dojít ke komplikacím a zdržení, které nemůžeme ovlivnit. To se stalo i v tomhle případě a moc nás to mrzí!

    Covidová situace a vládní opatření nejen v našem státě, ale také v zahraničí, způsobila velký problém s dopravou zboží. Kvůli přetíženosti některé kurýrní služby zavedly STOP STAV, tím pádem nepřijímaly balíky, ale pracovaly s množstvím, které měly již na svých překladištích. Tak se stalo, že nám zboží nedorazilo v termínu, ba dokonce ve dvou případech se nám pozastavené balíky ztratily přímo u kurýrní služby. Většinový problém jsme alespoň vyřešili tak, že jsme si pro balíky dojeli vlastním vozem a převážnou část zboží se zpožděním odeslali.

    V tuto chvíli již řešíme možnosti přípravy na obdobnou těžkou situaci a pevně věříme, že i kurýrní služby budou na případnou podobnou situaci lépe připravené.

    Za komplikace se ještě jednou moc omlouváme!

    Přeji krásný den,
    Lída
    Zákaznický servis WOODMINT

  • Po 21 dnech zboží ještě nedorazilo!!

    Reakce obchodu WOODMINT

    Díky za hodnocení!

    Abychom mohli pro naše zákazníky zaručit férové ceny, většinu zboží nedržíme skladem u nás, ale objednáváme od našeho dodavatele. Tak někdy může dojít ke komplikacím a zdržení, které nemůžeme ovlivnit. To se stalo i v tomhle případě a moc nás to mrzí!

    Covidová situace a vládní opatření nejen v našem státě, ale také v zahraničí, způsobila velký problém s dopravou zboží. Kvůli přetíženosti některé kurýrní služby zavedly STOP STAV, tím pádem nepřijímaly balíky, ale pracovaly s množstvím, které měly již na svých překladištích. Tak se stalo, že nám zboží nedorazilo v termínu, ba dokonce ve dvou případech se nám pozastavené balíky ztratily přímo u kurýrní služby. Většinový problém jsme alespoň vyřešili tak, že jsme si pro balíky dojeli vlastním vozem a převážnou část zboží se zpožděním odeslali.

    V tuto chvíli již řešíme možnosti přípravy na obdobnou těžkou situaci a pevně věříme, že i kurýrní služby budou na případnou podobnou situaci lépe připravené.

    Za komplikace se ještě jednou moc omlouváme!

    Přeji krásný den,
    Lída
    Zákaznický servis WOODMINT

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    no mnělo mně to přijít tak před dvoumy týdny a ještě nic nedorazilo, ještě vůbec neví kolikátého to má přijít .

    Reakce obchodu WOODMINT

    Díky za hodnocení!

    Abychom mohli zaručit férové ceny, většinu zboží nedržíme skladem u nás, ale objednáváme od našeho dodavatele. Tak někdy může dojít ke komplikacím a zdržení, které nemůžeme ovlivnit. To se stalo i v tomhle případě a moc nás to mrzí! Bojujeme s velkým problémem, který mají kvůli přetíženosti kurýrní služby a balíky nám tak vozí postupně a se zpožděním, což nedokážeme ovlivnit, ani zjistit, který den jakou část zásilky dovezou.

    Pevně věříme, že se nám balíky do konce týdne podaří vyexpedovat.

    Za komplikace se moc omlouváme!

    Přeji krásný den,
    Lída
    Zákaznický servis WOODMINT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosté nedodržení termínu, pouze zpráva, že se zboží zdrží je málo !!

    Reakce obchodu WOODMINT

    Díky za hodnocení!

    Abychom mohli zaručit férové ceny, většinu zboží nedržíme skladem u nás, ale objednáváme od našeho dodavatele. Tak někdy může dojít ke komplikacím a zdržení, které nemůžeme ovlivnit. To se stalo i v tomhle případě a moc nás to mrzí! Kurýrní služba, která nám balíčky vozí ze zahraničí, pozdržela celou dodávku na svém překladišti celých 8 dní, zřejmě z důvodu malé kapacity pracovní síly, jinak si to neumíme vysvětlit.

    Snažíme se i přes velké množství zákazníků a objednávek všechny o zpoždění informovat. Děláme tak postupně, jak zjišťujeme informace od našeho dodavatele. Na mailu by měl být i jako omluva slevový kód na případný další nákup.

    Podle stavu objednávky byl balíček minulý týden odeslaný. Doufáme, že i přes toto zdržení bude s obsahem zásilky spokojenost.

    Za komplikace se moc omlouváme!

    Přeji krásný den,
    Lída
    Zákaznický servis WOODMINT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhoda
    • Čekám, čekám

    V případě zájmu o zakoupení zimního oblečení u tohoto e-shopu počítejte s doručením až na příští sezónu.

    Reakce obchodu WOODMINT

    Díky za hodnocení!

    Abychom mohli zaručit férové ceny, většinu zboží nedržíme skladem u nás, ale objednáváme od našeho dodavatele. Tak někdy může dojít ke komplikacím a zdržení, které nemůžeme ovlivnit. To se stalo i v tomhle případě a moc nás to mrzí! Kurýrní služba, která nám balíčky vozí ze zahraničí, pozdržela celou dodávku na svém překladišti celých 8 dní, zřejmě z důvodu malé kapacity pracovní síly, jinak si to neumíme vysvětlit.

    Snažíme se i přes velké množství zákazníků a objednávek všechny o zpoždění informovat. Děláme tak postupně, jak zjišťujeme informace od našeho dodavatele. Na mailu by měl být i jako omluva slevový kód na případný další nákup.

    Zboží čekáme každým dnem a hned budeme expedovat.

    Za komplikace se moc omlouváme!

    Přeji krásný den,
    Lída
    Zákaznický servis WOODMINT

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Veliká spokojenost,rychlá reakce na mail,snaží se dodat zboží v nejkratším možným termínu.Paní Lída je super .
  • 10 %

    • Komunikace obchodu alespoň funguje
    • Doručení

    U obchodu jsem si objednal zásilku u které jsem do poznámky poznamenal pokud možno doručit do konce týdne/co nejdříve. - Pouze požadavek, nikoliv podmínka.

    Na to mi bylo místo co nejdřívějšího odeslání odepsáno, že mají delší doručovací lhůty, zda-li mají zboží vůbec odeslat.

    Tuto informaci jsem si přečetl až po dvou dnech, tudíž dva dny se nic nedělo a odeslání se NAOPAK pozdrželo. - Proč?

    Nyní v den kdy mě mělo zboží dorazit mi dorazil akorát e-mail o dalším prodloužení.

    SILNĚ OBCHOD NEDOPORUČUJI, ze všech kontinentů zboží dorazí rychleji.

    - Absolutně nezvládnutá logistika

    Reakce obchodu WOODMINT

    Díky za hodnocení!

    Abychom mohli zaručit férové ceny, většinu zboží nedržíme skladem u nás, ale objednáváme od našeho dodavatele. Tak někdy může dojít ke komplikacím a zdržení, které nemůžeme ovlivnit. To se stalo i v tomhle případě a moc nás to mrzí! Kurýrní služba, která nám balíčky vozí ze zahraničí, pozdržela celou dodávku na svém překladišti celých 8 dní, zřejmě z důvodu malé kapacity pracovní síly, jinak si to neumíme vysvětlit.

    Snažíme se i přes velké množství zákazníků a objednávek všechny o zpoždění informovat. Děláme tak postupně, jak zjišťujeme informace od našeho dodavatele. Na mailu by měl být i jako omluva slevový kód na případný další nákup.

    Pokud jste si požádal o dřívější zaslání a zboží nebylo na skladě, pak nemohlo být z naší strany vyhověno. Orientační datum doručení je vždy uváděno na našem webu a také v potvrzujícím emailu. Někteří zákazníci mají naše podukty určené přímo na nějaké datum, např.oslavy narozenin, apod. Proto když chtějí zboží odeslat hned a my jej nemáme, ptáme se jich, zda o něj vůbec budou mít zájem, když je doručení delší, cca dva týdny. Takovýto dotaz zaslaný od nás nijak neovlivní délku doručení, protože pokud by se jednalo o skladovku, odeslání by proběhlo nejpozději druhý den.

    Bohužel u tohoto anonymního příspěvku nemám žádné bližší údaje, abych se Vám na objednávku podívala. Kontaktovat nás můžete telefonicky nebo emailem.

    Za komplikace se moc omlouváme!

    Přeji krásný den,
    Lída
    Zákaznický servis WOODMINT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to už 17 dní od objednávky, zboží, nejenže, nebylo doručeno, ale ani není informace kdy bude... Za mě veliká nespokojenost

    Reakce obchodu WOODMINT

    Díky za hodnocení!

    Abychom mohli našim zákazníkům nabídnout férové ceny, většinu zboží nedržíme skladem u nás, ale objednáváme od našeho dodavatele. Tak někdy může dojít ke komplikacím a zdržení, které nemůžeme ovlivnit. To se stalo i v tomhle případě, protože objednané zboží od značky Mr.Gugu se vyrábí na zakázku a dodavatel měl technické komplikace při výrobě. Moc nás to mrzí!

    Snažíme se i přes velké množství zákazníků a objednávek všechny o zpoždění informovat. Děláme tak postupně, jak zjišťujeme informace od našeho dodavatele. Na mailu najdete informaci o zpoždění i slevu na případný další nákup.

    Podle stavu objednávky balíček budeme dneska odesílat. Doufáme, že i přes toto malé zdržení bude s obsahem spokojenost.

    Za komplikace se moc omlouváme!

    Přeji pěkný den,
    Lída
    Zákaznický servis WOODMINT

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • pěkný věci
    • dlouhé dodávky

    jinak fajn lidi

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, spolehlivost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vše opožděné a velmi špatná komunikace

    I když nabídka je lákává zkušenost je velmi negativní ,zboží stále nedorazilo i když předběžný datum byl buď 16 nebo 18.11. a následný email 20.11. kde je rádoby omluva a směšná sleva na 100 Kč je spíše výsměch

    Reakce obchodu WOODMINT

    Díky za hodnocení!

    Abychom mohli zaručit férové ceny, většinu zboží nedržíme skladem u nás, ale objednáváme od našeho dodavatele. Tak někdy může dojít ke komplikacím a zdržení, které nemůžeme ovlivnit. To se stalo i v tomhle případě a moc nás to mrzí!

    Kvůli všem nařízením a opatřením, které v republice máme, kurýrní služby zpřísnily hygienická opatření, což má negativní vliv na rychlost zpracování a doručení.

    Snažíme se i přes velké množství zákazníků a objednávek všechny o zpoždění informovat. Děláme tak postupně, jak zjišťujeme informace od našeho dodavatele. Někdy ale není možné informovat všechy zákazníky včas.

    Podle stavu objednávky byl balíček v pátek odeslán. Doufáme, že i přes toto malé zdržení bude s obsahem spokojenost.

    Za komplikace se moc omlouváme!

    Přeji krásný den,
    Lída
    Zákaznický servis WOODMINT

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • přehledné stránky
    • skvělá komunikace
    • kvalitní zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • super rychlost. Zboží jsem objednala ,za 1 hodinu mi přišla sms, že je zboží odesláno a druhý den jsem ho měla doma.
  • Doporučuje obchod

    70 %

    • miluji je
    • ještě to nemají

    jsou milí a mají moderní věci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neskutečně dlouhá doba doručení

    Nákup na téhle stránce stojí za uvážení

    Reakce obchodu WOODMINT

    Díky za hodnocení!

    Abychom mohli zaručit férové ceny, většinu zboží nedržíme skladem u nás, ale objednáváme od našeho dodavatele. Tak někdy může dojít ke komplikacím a zdržení, které nemůžeme ovlivnit. To se stalo i v tomhle případě a moc nás to mrzí!

    Kvůli epidemiologické situaci, která momentálně ve světě vládne, navíc všechny kurýrní služby zpřísnily hygienická opatření, což má také negativní vliv na rychlost zpracování a doručení.

    Snažíme se i přes velké množství zákazníků a objednávek všechny o zpoždění informovat. Děláme tak postupně, jak zjišťujeme informace od našeho dodavatele. Na mailu by měl být i jako omluva slevový kód na případný další nákup.

    Podle nejnovějších informací jsou zásilky se zbožím na cestě k nám, tak pevně věříme, že budeme moct objednávky brzy vyexpedovat.

    Za komplikace se moc omlouváme!

    Přeji krásný den,
    Lída
    Zákaznický servis WOODMINT

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Objednani prvniho zbozi super, a druheho nakupu uz to bylo horsi na strankach zbozi uvadi a pak prijde zprava ze neni.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychlost
    • spolehlivost
    • kvalita
    • super akce
    • příznivé ceny
    • chybějící tabulky velikostí u některých produktů

    V obchodě nakupuji vcelku pravidelně, nikdy nebyl žádný zásadní problém a když se něco malého objevilo, vždy bylo vše rychle vyřízeno.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Stránky jsou přehledné, Vaše zboží bylo rychle dodáno, sortiment je velký a též pozitivně hodnotím možnost výběru nadměrných velikostí u Vašeho zboží.

    Teto obchod doporučuji i ostatním zákazníkům.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Čekal jsem na objednané zboží trochu déle ale byl jsem o všem perfektně informovaný. Tohle se stát může v jakémkoliv jiném e-shopu. Ale WOODMINT tuhle situaci zvládl na výbornou. ❤️