Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Dlouhá dodací doba
    • Žádné info kdy by mělo zboží dorazit

    Reakce obchodu WOODMINT

    Díky za hodnocení!

    Abychom mohli zaručit férové ceny, většinu zboží nedržíme skladem u nás, ale objednáváme od našeho dodavatele. Tak někdy může dojít ke komplikacím a zdržení, které nemůžeme ovlivnit. To se stalo i v tomhle případě a moc nás to mrzí!

    Snažíme se i přes velké množství zákazníků a objednávek všechny o zpoždění informovat. Děláme tak postupně, jak zjišťujeme informace od našeho dodavatele. Na mailu by měl být i jako omluva slevový kód na případný další nákup.

    Podle stavu objednávky byl balíček dnes odeslaný. Doufám, že i přes zdržení a komplikace bude s obsahem zásilky spokojenost!

    Za komplikace se moc omlouváme!

    Přeji krásný den,
    Lída
    Zákaznický servis WOODMINT

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlá komunikace
    • dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu WOODMINT

    Díky za hodnocení!

    Abychom mohli pro naše zákazníky zaručit férové ceny, většinu zboží nedržíme skladem u nás, ale objednáváme od našeho dodavatele. Tak někdy může dojít ke komplikacím a zdržení, které nemůžeme ovlivnit. To se stalo i v tomhle případě a moc nás to mrzí!

    Covidová situace a vládní opatření nejen v našem státě, ale také v zahraničí, způsobila velký problém s dopravou zboží. Kvůli přetíženosti některé kurýrní služby zavedly STOP STAV, tím pádem nepřijímaly balíky, ale pracovaly s množstvím, které měly již na svých překladištích. Tak se stalo, že nám zboží nedorazilo v termínu, ba dokonce ve dvou případech se nám pozastavené balíky ztratily přímo u kurýrní služby. Většinový problém jsme alespoň vyřešili tak, že jsme si pro balíky dojeli vlastním vozem a převážnou část zboží se zpožděním odeslali.

    V tuto chvíli již řešíme možnosti přípravy na obdobnou těžkou situaci a pevně věříme, že i kurýrní služby budou na případnou podobnou situaci lépe připravené.

    Za komplikace se ještě jednou moc omlouváme!

    Přeji krásný den,
    Lída
    Zákaznický servis WOODMINT

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá doba dodání
    • Nabídka produktů kterými e-shop již nedisponuje.

    Reakce obchodu WOODMINT

    Díky za hodnocení!

    Abychom mohli pro naše zákazníky zaručit férové ceny, většinu zboží nedržíme skladem u nás, ale objednáváme od našeho dodavatele. Tak někdy může dojít ke komplikacím a zdržení, které nemůžeme ovlivnit. To se stalo i v tomhle případě a moc nás to mrzí!

    Covidová situace a vládní opatření nejen v našem státě, ale také v zahraničí, způsobila velký problém s dopravou zboží. Kvůli přetíženosti některé kurýrní služby zavedly STOP STAV, tím pádem nepřijímaly balíky, ale pracovaly s množstvím, které měly již na svých překladištích. Tak se stalo, že nám zboží nedorazilo v termínu, ba dokonce ve dvou případech se nám pozastavené balíky ztratily přímo u kurýrní služby. Většinový problém jsme alespoň vyřešili tak, že jsme si pro balíky dojeli vlastním vozem a převážnou část zboží se zpožděním odeslali. Mrzí nás, že jsme nemohli všechno zboží doručit, ale tato situace se nedala ovlivnit.

    V tuto chvíli již řešíme možnosti přípravy na obdobnou těžkou situaci a pevně věříme, že i kurýrní služby budou na případnou podobnou situaci lépe připravené.

    Za komplikace se ještě jednou moc omlouváme!

    Přeji krásný den,
    Lída
    Zákaznický servis WOODMINT