Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednala 29.10 a ZAPLATILA!!!!! Doteď mi nepřišla z obchodu ani čárka co se týká doručení. Nejspíš je takový problém poslat jedno tričko.
-
- Nízké ceny
- Nejdříve komunikují, v případě problému již ne
- Nepřijatelná doba dodání zboží (pokud ho vůbec dodají)
Objednávku jsem provedl 19. 10. 2021, dnes je 17. 11. 2021 a zboží jsem stále neobdržel. Několikrát došlo ke změně data dodání. Jako omluvu jsem dostal kupón na Kč 100,--, což je sice hezké, ale primární pro mě bylo to, abych obdržel původní zásilku. Když se stále nic nedělo, kontaktoval jsem obchod s tím, zda jsou schopni objednávku doručit s dodatkem, že v opačném případě požádám o storno objednávky. Na tento e-mail už jsem nedostal odpověď. Znovu jsem kontaktoval obchod skrze e-mailovou poštu s žádostí o storno, opět bez reakce. Bohužel jsem objednávku zaplatil předem a jestliže mi obchod nevrátí uhrazenou částku (po téměř měsíci oddalování dodání objednávky), budu nucen kontaktovat ČOI. Chápu, že zboží obchod nemá vždy skladem, ale cca čtyři týdny jsou poněkud přehnaná doba.
-
Nedoporučuje obchod
Jelikož jsem zde nakupoval poprvé tak zatím nevím jaké jsou výhody či nevýhody
-
Nedoporučuje obchod
Nikdo z obchodu se mnou nekomunikoval, telefon je vyply, na email a zpravy neodpovedeli.
Udelala jsem 2 objednavky, jednu uz pred mesicem a zel komunikace u obou nulova, krome potvrzeni objednavky. -
Nedoporučuje obchod
Nereagují na emaily ani na tel. Nevím co mám dělat
-
Nedoporučuje obchod
- Hezké oblečení
- Doba dodání
Zboží sem objednal 22.10 dnes je 7.11 a stále mi nic nepřišlo
-
Nedoporučuje obchod
- Už to budou 3 týdny od objednávky a stále nedorazila. Jako vážně? V dnešní době kdy i objednávka z Amazonu ze zahraničí přijde za 1-2dny.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Velikost seděla a je lehoubnka,ale zahřeje
-
Doporučuje obchod
spolehlivost
-
Doporučuje obchod
- Kvalitní Hadry
- Čas dodání a následně zpoždění
Mám rad vás shop ale nebaví mě čekat 14 dni na hadry a pak oznámení ze se to ještě někde seklo, bylo by fajn místo poukazů 100kc třeba dat dopravu zdarma ;)
Reakce obchodu WOODMINT
Díky za hodnocení!
Abychom mohli zaručit férové ceny, většinu zboží nedržíme skladem u nás, ale objednáváme od našeho dodavatele. Někdy tak může dojít ke komplikacím a zdržení, které nemůžeme ovlivnit. To se stalo i v tomhle případě a moc nás to mrzí!
Podle stavu objednávky bbste měl mít objednávku již u sebe. Doufáme, že i přes zpodění jste s novými kousky spokojen!
Za komplikace se moc omlouváme!
Přeji krásný den,
Lucie
zákaznický servis -
Nedoporučuje obchod
Objednávka byla zaplacena a ani po sedmi dnech nedorazila. Jako omluva 100Kč na další nákup s větou objednávka nabrala zpoždění. Ani nevím kdy a jestli dorazí. Další nákup tu dělat určitě nebudu.
Reakce obchodu WOODMINT
Díky za hodnocení!
Abychom mohli zaručit férové ceny, většinu zboží nedržíme skladem u nás, ale objednáváme od našeho dodavatele. Bohužel došlo ke komplikacím a zdržení, které jsme nemohli ovlivnit ovlivnit a velmi nás to mrzí!
Snažíme se i přes velké množství zákazníků a objednávek všechny o zpoždění informovat. Děláme tak postupně, jak zjišťujeme informace od našeho dodavatele. Ne vždy je máme k dispozici předem. Dotazník z tohoto portálu je zasílán automaticky bez ohledu na to, zda zboží již doazilo nebo ještě ne.
Věříme, že jste i přes komplikace spokojen s novým produktem!
Přeji příjemný den!
Lucie
zákaznický servis -
Nedoporučuje obchod
bundu vracím, velikost 36 je příliš široká
Reakce obchodu WOODMINT
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že Vám oblečení nesedělo dobře a nesplnilo tak Vaše očekávání.
U produktů se vždyc snažíme uvádět informace o velikostech a materiálu, které máme přímo od dodavatele daného zboží. Pokud u některého objednaného kousku údaje nesedly nebo chyběly, to nás mrzí - moc oceníme dát nám to vědět na e-mail zákaznické podpory, abychom je mohli opravit, pro budoucí zákazníky. :)
Pokud je jakákoliv nespokojenost se zbožím, není vůbec problém ho nenošené a neprané vyměnit za něco jiného nebo vrátit. Stačí se nám ozvat, rádi poradíme, co a jak.
Přeji krásný den!
Lucie
zákaznický servis -
Doporučuje obchod
- Velký výběr produktů, skvělá kvalita provedení!
-
Doporučuje obchod
- Velice spokojen velikosti vždy sedí a když se opozdili přidali dáreček
-
Doporučuje obchod
Rychlé vyřízení
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Dost dlouhá doba dodání- asi 14 dní.
Široký sortiment kvalitního zboží,
velký výběr módních vzorů, jaké jsem jinde nenašla. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Rychlé dodání..šaty super
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Vše naprosto ok. Předběžný termín doručení byl opožděn o 2 dny. Přišel však e-mail s omluvou a malou kompenzací.
-
Zboží zatím nedorazilo - téměř týden po zobrazovaném termínu dodání.
Pozitivní je, že obchod komunikuje - přišla omluva za zpoždění termínu a ujištění, že zboží je na cestě k prodejci.Reakce obchodu WOODMINT
Díky za hodnocení!
Abychom mohli zaručit férové ceny, většinu zboží nedržíme skladem u nás, ale objednáváme od našeho dodavatele. Tak někdy může dojít ke komplikacím a zdržení, které nemůžeme ovlivnit. To se stalo i v tomhle případě, protože zboží značky Mr.Gugu&Miss Go se vyrábí na zakázku. Moc nás to mrzí!
Podle stavu objednávky byl balíček dnes odeslaný. Doufám, že i přes zdržení a komplikace bude s obsahem zásilky spokojenost!
Za komplikace se moc omlouváme!
Přeji krásný den,
Lída
Zákaznický servis WOODMINT -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Komunikace super. Když se zásilka trochu opozdila hned přišel kód na slevu na další objednávku.