Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 80 %

    • Rychlost dodání v pohodě (v neděli objednávka - ve čtvrtek ráno objednávka doma. Dodání tedy 4 pracovní dny)
    • Cena
    • Kvalita materiálu
    • Kvalita není úplně 100% co do montáže. Některé díry na šroubování nesedí nejlépe.

    Recenze obchodu jsem si přečetl až po objednávce. Nepřišla mi faktura, ani žádné potvrzení o objednávce, tak jsem se zalekl, že jde o podvodny eshop a dohledal recenze, které mě pěkně vyděsily. Každopádně za mě ok. Dá se říci, že kvalita odpovídat ceně. Za téměř stejné židle jsem dal dříve přes 11.200,- (4 kusy) v jiném obchodním řetězci. U vidaXL mě stály 4.329,- (4 kusy)

  • 10 %

    • hezké zboží
    • nekvalitní materiál

    S tímto obchodem mám velmi špatné zkušenosti. Koupila jsem zahradní králíkárnu. Materiál neodpovídal tomu co bylo v popisu výrobku.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, je nám velmi líto že máte problém
    Jelikož píšete bez čísla objednávky, nemůžeme Vás kontaktovat a domluvit se na řešení. Prosím kontaktujte nás prostřednictvím emailu

  • 10 %

    • velice nekvalitní materiál
    • špatně předvrtané dirky
    • dřevo je odřené a flekaté

    Veliká chyba, že jsem si v obchodě vůbec něco koupila. Jednalo se o televizní stolek z borovice, který jsem naštěstí neměla v záměru jako televizní stolek používat, to bych se za něj musela stydět. Poslouží jen jako úložna nepořádku v pracovně. V obchodě už rozhodně nikdy víc nenakoupím.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, je nám velmi líto že máte problém
    Jelikož píšete bez čísla objednávky, nemůžeme Vás kontaktovat a domluvit se na řešení. Prosím kontaktujte nás prostřednictvím emailu

  • 10 %

    • šunty

    Objednal jsem si dřevěný regál na víno. Kvalita a zpracování nic moc, to by mi nevadilo. Kupované bez nátěru, takže jsem si ho natřel. Při montáži přišlo zděšení, které se bohužel potvrdilo - mezera na víno je malá, takže do regálu na víno žádné víno umístit nelze. Kdo z Vás by to čekal, že do regálu na víno žádné víno nedá ... jako fakt, sériově vyráběný regál někdo udělá špatně?! To snad ani nejde. Opravitelné to samozřejmě není. Díly do sebe pasují, ale jsou vyřezané moc, takže nezbyl prostor na mezery.
    Kvalita zpracování nízká - máte 24 stejných dílů a vypadá to, jako kdyby všechny byly vyřezávané ručně od oka.

    Tak uvidím, jak to vyreklamuji. Protože práci mi nikdo asi neproplatí. Na druhou stranu, odpověď od nich do 1 dne, tak alespoň komunikují.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, je nám velmi líto že máte problém
    Jelikož píšete bez čísla objednávky, nemůžeme Vás kontaktovat a domluvit se na řešení. Prosím kontaktujte nás prostřednictvím emailu

  • 10 %

    Výrazně nedoporučujeme.
    Já a můj přítel jsme před rokem zakoupili v tomto obchodě postel jejich výroby. Po roce se ohnula prostřední noha, čímž se zhroutila celá postel. Chtěli jsme postel vyreklamovat, protože byla stále v záruce, nicméně nám byla nabídnuta pouze náhradní součástka nebo finanční kompenzace několikanásobně nižší, než byla cena postele. Nakonec jsme přijali náhradní součástku s nadějí, že by postel mohla ještě aspoň pár měsíců takto fungovat. Z VidaXL nám následně přišla odpověď, že součástku, kterou nám nabízeli, vlastně vůbec nemají a že si ji máme někde zakoupit sami. Toto opravdu považujeme za nehorázné.

    Prosím, opravdu si v tomto obchodě nic nekupujte, pokud si chcete ušetřit starosti.

    Simona D. a Benjamín K.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, je nám velmi líto že máte problém
    Jelikož píšete bez čísla objednávky, nemůžeme Vás kontaktovat a domluvit se na řešení. Prosím kontaktujte nás prostřednictvím emailu

  • 10 %

    • příšerná zákaznické podpora
    • zboží nedoručeno, údajně dodání 3-5 dní
    • peníze nevráceny
    • žádný telefonický kontakt
    • NEOBJEDNÁVEJTE!!!!

    Dne 11.12.2022 jsem objednala zboží, které do dnes 6.1.2023 nebylo doručeno (#0420000239485). Hlavně že na eshopu mají dodání 3-5 pracovních dní. O zboží už nadále nemám zájem, protože komunikace s podporou je příšerná. Nejspíš se jedná o cizince, kteří ani neví, že jsou v práci. KATASTROFA!! Zaslali mi sledovací číslo k zásilce, které není pro moji zásilku, jelikož zboží bylo doručeno 19.5.2022. Jak čtu recenze na mnoha stránkách, tak je tohle pro ně naprosto normální. Vyplnila jsem tedy formulář o odstoupení od kupní smlouvy s požadavkem vrácení peněz. K tomuto se mi nikdo ani nevyjádřil. Jedinou odpověď co od nich stále dokola dostávám je, že se musí obrátit na příslušné oddělení. Dle občanského zákoníku jsou povinni mi navrátit peníze do 14 dní od zaslání odstoupení od kupní smlouvy, které jsem zaslala 5.1.2023. Pokud mi nebudou navráceny peníze dle občanského zákoníku, tedy do 19.1.2023, tak se budu muset obrátit někam jinam. Naposledy co jsem u vás něco objednala. NEJHORŠÍ ESHOP CO JSEM KDY VIDĚLA!!!!!!!

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den
    Děkujeme za Vaší recenzi
    Mrzí nás, že se Váš balík ztratil
    V průběhu dneška Vás bude kontaktovat zákaznický servis, abychom našli oboustranně vyhovující řešení.
    S pozdravem
    Veronika tým vidaXL

  • 100 %

    Zkušenost s obchodm vidaxl je za mě výborná - během týdne přišlo křeslo, které jsem objednala, přišlo v pořádku, originálně zabaleno a je super. Děkuji Šafářová Marcela

  • 10 %

    • potřeba řešit problém

    Prví výrobek koupen v obchodu "něco24" reklamace uznána peníze vráceny. Kvalita ne hrozná, ale ještě horší.
    Druhý výrobek s podivem koupen na Alze. Divím se, že si český aliexpres s touto firmou vůbec něco začal.
    Ulomený roh výrobku, poškrábané, s vysokým leskem to nemá nic společného. Tak jak píší ostatní to je horší než hrozné!

    Reakce obchodu vidaXL

    Ahoj dobré ráno!

    Děkujeme za váš čas a za napsání této recenze.

    S lítostí vám musím oznámit, že prostřednictvím těchto platforem/webů neprodáváme a prodáváme pouze online.

    Zkontrolujte prosím, zda je vaše recenze správná, a pokud ano, laskavě vás žádám, abyste e-mailem přímo kontaktovali náš tým zákaznických služeb.

    Moc děkuji a přeji krásný den!

    José Manuel vidaXL

  • 10 %

    • Vrácení peněz

    Objednala jsem si kralikarnu pro zakrslé králíčky,s tímto produktem jsem nebyla spokojená.
    Tak mi obchod Vida XL vrátil obratem peníze za zboží které jsem po sléze poslala z5.
    Zboží nebylo sice jak jsem si představovala ale obchod ihned komunikoval vše zaridil, a do 3 týdnů bylo vše vyřešeno a peníze na účtu .Za mne komunikace naprosto v pořádku.
    Děkuji .
    Objednávka:#0420000238560.

    Reakce obchodu vidaXL

    Ahoj dobré ráno!

    velice děkujeme za Vaši recenzi a za Váš čas.

    Velmi se omlouvám za tento problém, ale vidím, že moji kolegové již pro vás vytvořili bezplatné vrácení. Platba za nákup bude samozřejmě vrácena stejným způsobem.

    Myslím, že není nutné nás označovat jako podvodné stránky a používat tyto přídavné jméno ve stejný den, kdy obdržíte svou objednávku.

    Děkuji a přeji hezký den!

    José Manuel vidaXL

  • 10 %

    Asi nejhorší zkušenost s e-shopem. Objednávka proběhla přes Mall, po potvrzení, že došlo k expedici, mi následující den přišel e-mail od Mall, že je problém s doručením u DPD, že jsem chybně uvedla adresu (z nějakého důvodu jsem objednala na poštu). Nevěděla jsem, kam doplnit adresu a z různě prolinkovaných e-mailů a odkazů se proklikávala mezi Mall - VidaXL - DPD - Česká pošta. Nakonec jsem adresu napsala do odpovědi e-mailu.
    Týden se nic nedělo, pak jsem si všimla, že objednávka je na stránkách České pošty ve stavu odeslaná, takže další týden čekání (kontakt na někoho živého jsem nikde nenašla). Když se další týden nic nedělo, požádala jsem Mall o storno, Mall storno potvrdil.
    Za 5 dnů od potvrzeného storna dorazil e-mail od VidaXL, že "Následkem technické chyby jsme Vám zaslali nesprávné sledovací číslo(a)", další den dorazil e-mail "V návaznosti na náš předchozí e-mail bychom Vás rádi informovali o tom, že náš dopravce potvrdil, že informace o sledování Vaší objednávky budou aktualizované."
    Vážně jsem zvědavá, co se bude ještě dít.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, je nám velmi líto že máte problém
    Jelikož píšete bez čísla objednávky, nemůžeme Vás kontaktovat a domluvit se na řešení. Prosím kontaktujte nás prostřednictvím emailu

  • 10 %

    • příšerná kvalita
    • příšerná zákaznická podpora

    Snažím se obecně spíš chválit, ale u vidaXL to bohužel nejde, mám tu nejhorší možnou zkušenost.
    Zboží dorazilo poškozené (PO #0420000232647), zboží jsem objednal znovu a bylo znovu poškozené (PO #0420000223249).
    Přes několik písemných urgencí mi byla 1/12/2022 potvrzena náhradní dodávka. Od té doby jsem 2x urgoval odpověď, kdy mohu dodávku očekávat.
    Zákaznický servis jednoduše mé emaily ignoruje. Uplynuly skoro 3 týdny a nic se neodehrálo.
    Velká hanba této holandské značce levného nábytku.

    Reakce obchodu vidaXL

    DObrý den

    Dľkuji za Vaší recenzi

    Vidím, že na řešení Vaší reklamace se pracuje a každý den s Vámi komunikujeme

    Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte mě kontaktovat

    Přeji Vám příjemný zbytek dne

  • 40 %

    • mají pěkné zboží
    • zboží je v nejhorší možné kvalitě, kterou si dokážete představit
    • nyní je z duše nenávidím

    Kupovali jsme jednoduchou kovovou postel pro moji sestru. Nemá čelo a místo roštů jsou v ní kovové šprušle. Ty jsou ze dvou částí , co do sebe mají zapadat. Několik z nich do sebe samozřejmě nezapadalo, což nám proces skládání prodloužilo klidně o dvě hodiny. Nábytek skládám ráda, ale v tomhle případě jsem si myslela, že mi praskne žilka. Dvě hvězdičky dávám proto, že se nám alespoň podařilo postel složit a v krabici bylo všechno, to je asi v případě tohohle obchodu výhra. Pokud máte pevné nervy a užíváte si zklamání, vidaXL je místo pro vás.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, je nám velmi líto že máte problém se zbožím
    Jelikož píšete bez čísla objednávky, nemůžeme Vás kontaktovat a domluvit se na řešení. Prosím kontaktujte nás prostřednictvím emailu

  • 100 %

    • Kvalita a vzhled zboží
    • Cena
    • Originální výrobky

    Upřímně při čtení recenzí jsem se dost bála, co z tohoto obchodu přijde. Ovšem byla jsem mile překvapena, objednávala jsem stolek z masivu a kožené křeslo a opravdu velmi pěkné a kvalitní zboží jako na fotografii. Faktura v mailu, doručeno skrz poštu opravdu do týdne.
    Snad jsou negativní hodnocení pro tento obchod minulostí, já jsem příjemně překvapena a objednám znovu.

  • 100 %

    • Velký výběr zboží, dobré ceny
    • Rychlost zaslání zboží
    • Dobrá komunikace, resp. robot informující mailem o stavu objednávky
    • Za mě zatím spokojenost s kvalitou zboží, i balením, nemám co vytknout
    • Možnost platby přes PayPal
    • Špatné předchozí recenze, snižující důvěryhodnost obchodu. Pokud si to Vida XL nezkazí, tak je to snad jen odkaz do minulosti.

    Zatím dobrá zkušenost, plánuji zde nakupovat i nadále, platba přes PayPal je pro mě zárukou, že v případě nedohody nepřijdu o peníze. Výběr zboží velmi dobrý. Ceny obyčejně také.

  • 10 %

    • Nic
    • Vše

    Objednal jsem si vyvýšený dřevěný záhon. No a co přišlo po dlouhé době čekání? 33 shnilých prken a polovina vrutů. Od vás už nikdy nic!!

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, je nám velmi líto že máte problém se zbožím
    Jelikož píšete bez čísla objednávky, nemůžeme Vás kontaktovat a domluvit se na řešení. Prosím kontaktujte nás prostřednictvím emailu

  • 90 %

    Koupila jsem v pondeli 10.9.22 kreslo s podnozkou a dneska, t.j. 13.9.22 dorazilo. V tomto smeru vsechno perfektni, nemam vytku. Jediny detail je, ze prislo s tmavyma nohama a mely byt svetle, ale s tim dokazu zit :) kvalita odpovida cene, stalo 3500 takze za me vse v poradku, ja za sebe doporucuji

  • 80 %

    • Cena
    • Rychlý zákaznický servis
    • Kompenzace stráty
    • Nekvalitni material
    • Nizka životnost

    Kovova postel 180x200 prisla vcas, i cena byla prijatelna, bohuzel tomu vsak odpovida kvalita. Po cca 3 mesicich se zlomila podporna tyč na spodu postele a postel se cela propadla.
    Po prvotní recenzi se mi ozval zákaznický servis a nabídl uspokojivou finanční kompenzaci.


    (0420000196012)

  • 20 %

    • cena
    • komunikace a řešení problémů

    Koupil jsem dřevěnou komodu a přišla poškozená + chyběly nějaké vruty. Nedá se nikam zavolat, s podporou lze komunikovat pouze emailem, ale asi ji mají v Indii, protože vůbec se nelze dobrat řešení. Po týdnu mailování a 10 emailech není vyřešené nic.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, je nám velmi líto že máte problém se zbožím
    Jelikož píšete bez čísla objednávky, nemůžeme Vás kontaktovat a domluvit se na řešení. Prosím kontaktujte nás prostřednictvím emailu

  • 10 %

    Masivní noční stolek,přišel zničený ale jako,že téměř nepoužitelný..hrůza..zboží je expedováno z holandska a podle me záměrně zasilaji zničené nebo jinak poškozené zboží ktere by v zapadni Evropě neprodali..nikdy vice a neděkuji.

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, je nám velmi líto že máte problém se zbožím
    Jelikož píšete bez čísla objednávky, nemůžeme Vás kontaktovat a domluvit se na řešení. Prosím kontaktujte nás prostřednictvím emailu

  • 10 %

    • nic
    • Nekomunikuji
    • Rozbite zbozi
    • Podvodnici

    Zbozi rozbite, obchod nekomunikuje, neda se vratit. NENAKUPUJTE! PODVODNA FIRMA!!

    Reakce obchodu vidaXL

    Dobrý den, je nám velmi líto že máte problém se zbožím
    Jelikož píšete bez čísla objednávky, nemůžeme Vás kontaktovat a domluvit se na řešení. Prosím kontaktujte nás prostřednictvím emailu