Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednáno 30.10., zaplaceno 2.11. - zboží mi stále nedorazilo :-(

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná. Tato situace ohledně zpoždění je výjimečná a již se nebude opakovat. Omlouváme se za způsobené komplikace, ale věříme, že balíček medových dobrot Vám vykompenzuje delší čekací dobu. Děláme vše proto, aby u Vás byla co nejrychleji. S pozdravem a omluvou Lenka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Malinovy top

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, milá Haničko,

    děkujeme za krásné hodnocení a pochvalu Maliny v medu, které jsou oblíbené snad u všech zákazníků. Budeme se těšit, jaké další medové dobroty vyzkoušíte příště. S pozdravem Lenka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Krásné zabalené .

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    děkujeme za pochvalu ohledně zabalení a plný počet hvězdiček. Budeme se moc těšit na Vaši další medovou objednávku. S pozdravem Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží ještě nedorazilo. Strašně dlouho jim to trvá.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Tato situace ohledně zpoždění je výjimečná a již se nebude opakovat. Omlouváme se za způsobené komplikace, ale věříme, že balíček medových dobrot Vám vykompenzuje delší čekací dobu. Děláme vše proto, aby u Vás byla co nejrychleji. S pozdravem a omluvou Lenka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé vyřízení objednávky

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    děkujeme za pozitivní hodnocení. Rychle vyřídíme i Vaši další medovou objednávku. Budeme se těšit. S pozdravem Lenka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, kvalita

    Výborné lahodné medy i vše ostatní. Doporučuji

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    děkujeme moc za pozitivní, krásné hodnocení a pochvalu ohledně kvality a rychlosti. Děkujeme za doporučení nás dál a budeme se těšit na Vaši další medovou objednávku. S pozdravem Lenka

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nakoupila jsem poprvé super

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, milá Haničko,

    děkujeme za Vaši důvěru a jsme nadšení, že je vše super. Budeme se těšit na Vaši další medovou objednávku. S pozdravem Lenka

  • Doporučuje obchod

    50 %

    Opravdu dlouhá dodací doba.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Tato situace ohledně zpoždění je výjimečná a již se nebude opakovat. Omlouváme se za způsobené komplikace, ale věříme, že balíček medových dobrot Vám vykompenzuje delší čekací dobu. S pozdravem a omluvou Lenka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    + rychle doručení, krásně balení

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, milá Haničko,
    děkujeme za krásný, pozitivní komentář a pochvalu ohledně rychlosti doručení a balení. Budeme se těšit na Vaše další medové objednávky. S pozdravem Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepříjemná komunikace…

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za vzniklé komplikace, které věřím, že s Vámi kolegyně vyřešila k Vaší maximální spokojenosti. V případě nejasností nebo dotazů, nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 566 466 050
    v pracovní dobu od osmi ráno do osmi večer nebo na našem emailu [email protected]. S pozdravem Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zásilka po týdnu ještě nedorazila a už přišel dotazník spokojenosti.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za vzniklé komplikace, které u nás nastaly bohužel výjimečně a již se to nebude opakovat. Děláme maximum proto, aby Vaše objednávka odešla co nejrychleji k Vám. S omluvou a pozdravem Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    Možná, že obchodu křivdím , ale dosud jsem objednávku NEDOSTALA ( je to již týden), a to ani zprávu, že ji zasílají. Nebo také může na vině doprava..Proto nemohu ani ochutnat med..

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Vážená zákaznice,

    velice nás mrzí, že jste svou objednávku ještě neobdržela. Chápeme Vaše zklamání a očekávání. děláme maximu, aby vaše objednávka odešla od nás co nejdříve.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení, Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výborné a všechno super
    • Objednávám opakovaně

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, milá Janičko,
    děkujeme za pozitivní, krásné hodnocení a také děkujeme za to, že jste naší věrnou zákaznicí. Budeme se těšit na Vaše další medové objednávky. S pozdravem
    Lenka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Již po několikáté ve Vašem obchodě nakupují.
    Ochucené medy jsou famózní. Jsem vždy spokojená

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, milá Zdeno,

    velmi děkujeme za pozitivní, krásné hodnocení a jsme nadšení, že jste naší věrnou zákaznicí a také, že jsou pro Vás medové dobroty od nás famózní. Spokojenost je i na naši straně, nemůžeme si přát nic víc, než takto spokojenou zákaznici. Budeme se těšit na Vaše další medové objednávky. S pozdravem Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balíček ze dne 12. 11. zatím nebyl ani odeslán, je to můj první a poslední nákup, velké zklamání.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a zpoždění, které je u nás výjimečné. Ve velkém zájmu máme nečekané zpoždění, které do budoucna jistě nenastane. Věříme, že chuť medových dobrot Vám vykompenzuje aktuální nespokojenost. Pokud by jste měla další dotazy, určitě nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 566 466 050 nebo našem emailu: [email protected]. Ráda Vám poradím, pomůžu. Pracujeme na tom, aby u Vás Vaše objednávka byla co nejdříve. S pozdravem a omluvou Lenka

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení. Bereme si ho k srdci. Z letošních chyb se ponaučíme a věřím, že příště budeme rychlejší.
    S pozdravem, Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    Byla to moje první objednávka, zboží objednáno 14.11, zatím nepřišel ani mail o odeslání zboží. Dnes budu kontaktovat obchod, jak to z objednávkou vypadá. Celkem mě to mrzí, pokud eshop pise ze jsou produkty skladem, nevidím důvod proč věci ještě nebyly odeslány. ?

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Děkujeme za Vaši upřímnou zpětnou vazbu. Vaše zkušenost s objednávkou z 14.11. nás velmi mrzí. Bereme Vaše připomínky vážně a pracujeme na tom, abychom podobným situacím v budoucnu předešli. Získali jsme cenné informace, které nám pomohou zlepšit naše procesy. Děkujeme za Vaši důvěru, Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nadmíru spokojená.

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den,
    děkujeme moc za milé hodnocení.
    Velice si vašich slov vážíme.
    S pozdravem,
    Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • originalita

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, velmi děkujeme za krásné, pozitivní hodnocení. Děkujeme za to, že jste naší věrnou zákaznicí a budeme se těšit na Vaše další medové objednávky. S pozdravem Zdeňka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost... Rychlé vyřízení objednávky, přes email včasné informace. I když jsem si objednala jen na zkoušku malé množství , bylo precizně a hezky zabalené, umím si představit i takto to rovnou poslat někomu jako dárek. Žádné bublinkové fólie, krásně zasazené v kartonu a na medíkách hezké vkusné etikety. Dokonce přiloženy i milé lístečky a na nich různé rady. Obchod vřele doporučuji!

    Reakce obchodu Včelařství Domovina

    Dobrý den, velmi děkujeme za krásné, pozitivní hodnocení. Děkujeme za to, že jste naší věrnou zákaznicí a budeme se těšit na Vaše další medové objednávky. S pozdravem Zdeňka