• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednán Samsung Galaxy A22 A225F 4GB/64GB.Doručena byla verze s 5G.

    Reakce obchodu uMobil

    no jo , tak dnes všichni vyrábí telefony s podporou 5G... 5G je síť ,která nahradí dosavadní 4G . Ta totiž bude vypnuta tak jako už vyplé 2G a 3G ...
    Děkujeme za recenzi současného stavu datových a komunikačních sítí a globálního rozhodnutít nadnárodnáích společností přejít na 5G.
    Zvažte pevnou linku a fax...

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé dodání
    • byl zaslán rozbalený mobil a ne několika místech lehce poškrabaný, objednávala jsem dárek pro manžela , sice manžel ho nechce vracet ale nebyla to moc příjemná situace. Mají o tom informovat dopředu

    Reakce obchodu uMobil

    Dobrý den.
    Škoda, že jste nás nekontaktovala. Věc mohla být řešena výměnou, slevou, nebo vrácením peněz.
    V případě nespokojenosti s dodaným zbožím není problém vrátit Vám peníze pokud zakoupený výrobek vrátíte do 14 dní od jeho převzetí. Je to Vaše právo.
    Vaše nespkojenost nás mrzí...
    I tak děkujeme za nákup na našem eshopu.
    umobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • bylo mi doručeno jiné zboží, než jsem si objednal

    Reakce obchodu uMobil

    Dobrý den.
    Místo Nokia 3310 SINGL sim jsme poslali Nokia 3310 DUAL sim.
    Nemá to sice na nic vliv, ale i tak...
    Omlouváme se.
    Pošlete zpět a vyměníme..
    umobil.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • opakovaně nereaguje na email

    Dne 23. 12. 2020 jsem opakovaně emailem zaslala odstoupení od smlouvy, včetně kopii dokladů, faktury a podacího lístku, kterým jsem doložila vrácení mobilu poštou dne 23.12.2021. Dosud jsem neobdržela žádnou odpověď. Korespondenci jsem opět odeslala emailem dne 5. 1. 2021. Je možné, že zpoždění je způsobeno svátky a pandemii covid. Doufám, že odstoupení od smlouvy bude řádně vyřízeno.

    Reakce obchodu uMobil

    Je nám líto , že jsme paní J.K o svátcích nemohli vyjít vstříct. Měli jsme zavřeno od 23.12.2020 do 4.1.2021.
    Dnes jsme se dostali k zásilce a s údivem zjišťujeme , že telefon je uzamčen heslem ,které si paní nastavila , které nezná a má za to, že vše vyřeší vrácením výrobku...
    Výrobek je v tomto uzamčeném stavu nepoužitelný a tedy bezcenný... není tedy nyní možné vrátit paní peníze.
    Poprosíme touto cestou všechny zákazníky, aby zvážili nutnost nastavování různých bezpečnostních prvků v zařízení. U některých typů zařízení a zbůsobů nastavení zabezpečení nelze toto po té vůbec odstranit a z telefonu tímto se stává drahé těžítko...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byl jsem požádán o recenzi, však je to spíše informace o mém příběhu, v němž stále hledám odpovědi. Vybral jsem si na Heureka.cz mobilní telefon v formě nákupu s garancí od Heuréky, což jsem považoval za neotřesitelnou výhodu. Heureka zprostředkovala prodej přes Umobil.cz , přičemž již ve všech potvrzených objednávkách mám uvedenou mnou požadovanou CZ distribuci, přesně jako Umobil nabízel v nabídce, CZ distribuci. Takže jsem považoval nabídku společnosti Umobil za samozřejmě CZ distribuci, kterou ještě navíc garantuje Heureka.cz, jakožto garant transakce. Nu, mobil přišel, typově souhlasí, krabička neporušená, avšak že by to byla česká distribuce? Posuďte sami, nabíječka z Ruska a telefon doslova našlapaný polskými aplikace v polštině, které nejdou jednoduše odinstalovat, nepíši o volbě jazyka v Androidu, ale i aplikacích napevno v telefonu. To přímo koliduje s tím, že telefon by byl z CZ disribuce. A tomu napovídají i smluvní podmínky Umobil, které CZ distribuci vysvětlují poněkud humorně, v obecné rovině, jsou česká firma s českým kapitálem, tak proto česká distribuce. A ještě si kladou podmínku, že každý telefon a to včetně CZ distribuce, (jejich verze) musí k nim na servis, proč, když je to CZ distribuce, tak může snad do servisu každého Samsungu. Tyto informace čerpám z podmínek společnosti Umobil, nikoliv diskuzí s firmou, k té jsem se snažil dovolat teprve 7x a to zcela bezúspěšně. Chápejte, vybral jsem si nákup garantovaný Heurékou a ona zprostředkovala obchod společnosti Umobil, podstatou garance byla přesná definice výrobku CZ disribuce a to zdá se, naplněno nebylo a já si asi začnu cvičit polštinu... takže čekám na rozuzlení situace a v tuto chvíli nákup u Umobil nedoporučuji a to ani s garancí Heureka.cz

    Reakce obchodu uMobil

    Dobrý den.
    Prodej v ČR se řídí zákony a předpisy ČR a stanovami EU. Ne Vaším a ni naší přáním a pocity... Výrobky jsou prodávány tak jak jsou vyrobeny a dodány na trh EU... ne jiné a ne jinak... nic s tím neuděláme
    CZ distribuce není zákonem specifikována (neb máme volný trh EU od r.2004 - EEA) a proto je její podstata uvedena na našich stránkách v obchodních podmínkách . S tímto faktem jste byl senámen před prodejem. Máte-li o CZ distribuci své vlastní předtsavy... nic s tím neuděláme.
    Balení je vždy originál a je tam nabíječka taková jakou tam dá výrobce. Tedy pro naše sítě v EU na 220V. Jaké mají v Rusku opravdu nevíme a nabíječky z Ruska ani nevíme jak vypadají... Ve zboží určeném pro trh EU nemohou být jiné nabíječky než na síť 220V.
    Nesystémové aplikace jsou ve výrobku naistalovány výrobcem a jejich povaha se nedá ovlivnit. Pokud Vám nevyhovují nemusíte je používat. Výrobce instaluje do výrobku aplikace, které si u něj zaplatí ostatní.... a jsou v jazycích ,které výrobce aplikace zvolí... nic s tím neuděláme.
    Mimo telefon ,který dle Vás nezvedáme máme i email.. ale zatím jsme žádný od Vás za 14 dní co máte telefon doma neobdrželi... škoda, že jste se dodnes neozval...
    Reklamace se uplatňují dle zákona u prodávajícího. Konkrétně je to NOZ § 2172. Tedy ne jinde dle uvážení kupujícího... s tím nic neuděláme.
    Výrobek Samsung A41 ,který jste si u nás zakoupil je vcelé EU stejný, ale můžete napsat do Samsungu aby pro Vás vyrobili jiný Samsung A41 ...
    Děkujeme za Vaši recenzi...
    umobil.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nestíhají vyřídit reklamaci v termínu. Neodesílají potvrzení o ukončení reklamace.

    Obchod se vyhýbá řešení reklamace. nedoporučuji. Garance Heureky nefunguje. Obraťte se na jiný a zaběhnutý obchod.

    Reakce obchodu uMobil

    Zdravíme lháře ze Services for All s.r.o. ič 08156735
    Vše ohledně reklamace jste obdrželi písemně emailem jak jsme doložili i Heurece, kde jste se pokusili nás pomluvit a poškodit lhaním... Garance Heureky pro lháře nefunguje...
    Při reklamaci jsme Vám odmítli vyměnit prasklé LCD zdarma. To si vyřiďte prosím s tím kdo Vám telefon zničil... Vaše prasklé LCD není náš problém.
    Ve Vašem podnikání Vám přejeme hodně přesně takových zákazníků jako jste Vy!
    umobil.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje

    Reakce obchodu uMobil

    ???
    Odpověď na Váš dotaz vznesený před 3 minutami máte již na emailu.
    Ale pro jistotu:
    Jak lze postupovat v případě uplatnění reklamace naleznete na našich stránkách www.umobil.cz např.v sekci reklamace ihned na hlavní stránce nahoře uprostřed.
    Děkujeme.
    umobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dle mého názoru zboží sice dorazilo velmi brzo,ale řekl bych že mobilní telefon byl už použit,protože byla porušena papírová plomba a na displeji scházela ochraná folie.Po telefoním hovoru s prodejcem,jsem byl informován že s jistotou se jedná o nový přístroj a že k poškození došlo přepravou. BLBOST!Po rozbalení zásilky a zjištění porušené plomby jsem zjistil že jsem zboží neměl přebírat a poslat je zpátky,když přepravce byl už dávno pryč.
    Zvláštní praktiky.

    Reakce obchodu uMobil

    Zdravíme firmu TOPIN-Zbyněk Krátký , ič 61022586
    Nokia 2.2 za 2479,-Kč má dost nešťastně řešené krabičky. Jedná se o šupliky a ty se mají tendenci neustále otevírat a papírové přelepy se prostě trhají - pokud tam nějaké jsou. Oni tam také někdy vůbec nejsou.... Toto jsme Vám sdělili jak jste se ptal po telefonu. Ale co už. Stalo se...
    Telefon není použitý jen proto, že má krabice přetrženou papírovou přelepku. To je přece nesmysl.
    A folie na LCD? Tu tam výrobce nedává. Můžete si to ověřit u nokie. Folii si můžete koupit, ale není součástí balení.
    Děkujeme i tak za Váš nákup.
    umobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nikde neuvádějí že nejsou plátci DPH,pozor na to!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    • Přiložili nečitelnou fakturu. Po upozornění poslali novou fakturu emailem, v které nesouhlasilo seriové číslo s dodaným mobilem.

    Reakce obchodu uMobil

    Zdravíme firmu H.GARANT s.r.o. ičo25386247 , Ve Dvoře 394 , Vřesina 74285
    Chyba na faktuře opravena během pár minut. Omlouváme se za tuto střašnou chybu. No problem.
    Věříme , že Vaší firmě se nikdy nepodařilo udělat nějakou chybu v papírech a jste tedy vyjímeční.
    Hodně štěstí ve Vašem podnikání bez chyb.
    umobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nizke ceny
    • Rychlost doruceni
    • Nabijecka se po tydnu pouzivani pokazila
    • Zasilkova sluzba GLS - zatim moje nejhorsi zkusenost s dorucovanim zasilky, uz jen kvuli nemoznosti vybrat si jiny zpusob dopravy tenhle obchod nedoporucuji

    Reakce obchodu uMobil

    Dobrý den.
    Vaše nespokojenost nás mrzí.
    Nabíječku nám zašlete k reklamaci. Vyměníme ji. Nabíječky sice nevyrábíme, ale pořešíme to a Vaši nespokojenost předáme na výrobce SONY.
    Zvolený dopravce GLS nám vycházá nejlíp. Ostatní jsou na nic. Za 10 let zasílání už víme jak se jaký dopravce chová... Nicméně je to o lidech. Někdy je blb nejen zaměstnanec, ale lze jej nalézti i ve vední společnosti a nenaděláte nic. Nás zajímé především spolehlivost doručení. V totmo ohledu má nelepší skore GLS.
    Děkujeme.
    umobil.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Telefon měl dorazit s ochranným sklem v ceně, ale přišlo místo toho nějaké uni sklo, které na telefon vůbec nepasovala.

    Reakce obchodu uMobil

    Dobrý den.
    Vaše nespokojenost vyjádřená ve Vašem hodnocení na internetu nás mrzí.
    Musíme ovšem s dovolením reagovat a pokusit se o vysvětlení nedorozumnění, které v hodnocení mylně uvádíte.
    Objednávka ze dne 16.05.2019 (18:15) byla na 1kus Nokia 7.1 32GB Dual SIM GREY + UNI FOLIE NA LCD ZDARMA. Toto zboží Vám bylo také dodáno.
    Nemáme ovšem v nabídce žádné SKLO na LCD. Ani zdarma , ani za peníze. Skla na LCD vůbec nenabízíme - NEVEDEME.
    Vaše tvrzení "Telefon měl dorazit s ochranným sklem v ceně" je tedy liché a mylné.
    Poprosíme Vás o odstranění recenze s mylnou informací a určitě nás můžete ohodnotit po té dle skutečnosti tak jak jsme doopravdy zvládli Vaši objednávku celkově vyřídit.
    Děkuji za pochopení.
    umobil.cz