Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nespolehlivý shop

    zboží bylo doručeno v pořádku ale po rozbalení jedná se o oximetr byl výrobek nefunkční poškrábaný displey na kterém by měla být ochraná folie nebyla. Jelikož k cenám poštovného se mi nevyplatí zaslat výrobek zpět. Na toto si myslím že TV-Products.cz spoléhá že se nevyplatí výrobek reklamovat. Jsem silně zklamaný a v žádném připadě nedoporučuji.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Lutonský,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    Doporučujeme zaslat výrobek k reklamaci. Při uznané reklamaci a doloženém potvrzení o výši poplatku za dopravu Vám bude dopravné proplaceno, tyto informace jsou uvedeny na https://www.tvproducts.cz/cz/strana/reklamacni-rad
    Vaše další dotazy rádi zodpovíme na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Prodejní asistentka ochotná ale s výrobkem nejsem spokojená měla to být absorpční předložka do koupelny ale drží se na ní voda žádná absorpce

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Hutníková,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše kladné hodnocení.
    Pokud jste se zakoupeným zboží nespokojena, máte možnost v zákonné 14 denní lhůtě ode dne převzetí výrobek poslat zpět a požádat o navrácení peněz.
    S dalšími dotazy se můžete obrátit na náš zákaznický servis, rádi se Vám budeme věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Sice mi zbozi bylo doruceno v kratke dobe,ale bohuzel tam nebylo vse. Chyběl jeden komponent.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Sinková,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Pokud v balení Vaší zásilky chybí nějaký komponent, obraťte se, prosím, co nejdříve na naše reklamační oddělení na emailu [email protected] ,abychom mohli záležitost vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Obchod posílá dotazník spokojenosti dříve než bylo zboží doručeno, trapas …

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Kareši,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Dotazník spokojenosti neposílá obchod, ale internetový portál Heuréka, přes který jste si objednávku evidoval. Heuréka nijak nezohledňuje, zda je zboží dostupné ihned nebo bylo vědomě objednáno s avizovanou delší dodací lhůtou atd. Dotazník je posílán automaticky i u objednávek, které nebyly zákazníkem převzaty nebo zákazník neuhradil zvolenou platbu předem.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • velmi špatný výrobek-budu reklamovat a požadovat vrácení peněz

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Žáku,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Pokud máte se zakoupeným nářadím nějaký problém, obraťte se, prosím, přímo na naše reklamační oddělení na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Malá písmena v návodu. Nedrží v uchu,

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Vondro,

    hodnotíte objednávku, kterou jste nerealizoval, ale zrušil ji na obchodě.
    Návod si můžete otevřít i na našich internetových stránkách, kde se dá písmo zvětšit.
    U zesilovače lze měnit silikonové koncovky a tím upravit vložení přístroje do ucha.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

    • dlouhá dodací lhůta ještě nedorazilo 29.12.2023

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Hladíková,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Vaši zásilku jsme Vámi vybranému dopraci tj. České poště předali již 19.12.2023 Pokud Vám do dnešního dne nebylo doručeno, není to vinou naší společnosti.
    Jestliže máte o zboží stále zájem, spojte se s námi telefonicky , rádi Vám vypravíme novou zásilku i jiným dopravcem.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé spolehlivé doručení
    • Nekvalitní zboží

    Náplasti proti zarůstání nehtů nedrží jak by měly i když nehty byly dobře očištěné a tudíž to vůbec neplní tu funci, kterou to má plnit, což asi není vina obchodu, ale výrobce. Nicméně nemohu být spokojená.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Pokud jste se zakoupeným výrobkem nespokojena, spojte se, prosím, přímo s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • TOTÁLNÍ ŠMEJD měří pořád stejně

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Peliáne,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Pokud jste s výrobkem nespokojen, obraťte se, prosím, na naše reklamační oddělení na emailu [email protected]
    Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vrchní deska stolu byla poškozená z výroby - odeslali šmejd!!!musela jsem reklamovat nevím jak to bude pokračovat

    ZATÍM nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Salajková,

    je nám líto, že jste nespokojena.
    Bohužel nemáme možnost veškeré zboží rozbalovat a kontrolovat po výrobcích.
    Vaše reklamace byla přijata a bude co nejdříve vyřízena.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Dobrý den, přesto, že ochod popisuje elektrickou svíčku HomeLife
    ,https://www.moderninakup.cz/zbozi/elektricka-svicka-led-s-casovacem/?utm_campaign=zbozi&utm_id=zbozi.cz_referral
    jako s časovačem, ve skutečnosti svíčka časovač nemá, má jen 2 polohy - zapnuto, vypnuto. Byla jsem zklamaná.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Jandová,

    je nám líto, že jste nespokojena, ale odkaz, který zveřejňujete, je na zcela jinou firmu.
    Na naší prodejně jste zakoupila klasickou elektrickou svíčku bez časovače za cenu 69 Kč. Cena svíčky s časovačem je 89 Kč. Pokud byste si zakoupila model s časovačem, dočetla byste se v návodu použití, že po zapnutí svítí v opakovaných cyklech denně po dobu 6 hodin, potom se na 18 hodin vypne. Svíčka má tři polohy - ZAPNUTO - krajní poloha, ČASOVAČ - protilehlá krajní poloha, VYPNUTO - střed.
    Když navštívíte některou z našich prodejen, naše pracovnice Vám rády zboží předvedou.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    lepší reklama výrobků než je jejich kvalita

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Nedbalová,

    je nám líto, že jste nespokojena.
    Vaše odstoupení od kupní smlouvy již bylo projednáno a peníze vráceny na Váš účet.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opěrka hlavy přišla špinavá, tedy použitá. Zboží jsem vrátila v zákonem dané lhůtě, obchod peníze do 14 dnů nevrátil. Vrácení zboží svévolně vyhodnotil jako reklamaci, takže peníze vrátil až po 30 dnech.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Šebestová,

    je nám líto, že jste s našimi službami nespokojena.
    Bohužel není v naší moci všechny odesílané balíky po výrobcích otevírat a kontrolovat jejích obsah.
    Vaše odstoupení od kupní smlouvy bylo projednáno o několik dnů později z důvodu přetíženosti naší expedice a dalších oddělení o letní sezoně. Rozhodně se nejednalo o skluz 30 dnů. S reklamačním oddělením máte možnost komunikovat na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod je dobrý, jen závit připojení ohebné časti na zakoupené baterii není kompatibilní s produkty prodávanými v České republice......tato informace v popisu zboží chybí!

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Hlaváči,

    náhradní ramínko lze dokoupit u naší společnosti.
    Pokud jste se zakoupeným výrobkem nespokojen, máte možnost v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy.
    Pokyny k odstoupení jsou uvedeny na dodacím listě, který jste obdržel spolu se zbožím.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Cena
    • Komunikace obchodu při problému musím říct ze ale výborná , když si člověk tedy zavolá .
    • Odeslání do tři dnů . Ani náhodou člověk musí urgovat a na druhy mail mu není schopny ani nikdo odepsat . Kdybych si opět nevolala tak nic nevíme . Prý jim zásilky vrátila pošta kvůli poškození štítku a museli se přebalit , zajímalo by mě co prebalovali když zboží dorazilo na prasátka ve slabých origo balenich , takže žádná práce s tím na straně odesílatele .
    • 6 věci jedna objednavka to ze se to nevejde vzhledem velikosti do jednoho chápu , muselo se to rozložit do 4,ovšem jedna zásilka z Brna , druhá z Plzně a ostatní dvě z Budějovic což mohla paní na telefonu taky říci ze proto se vse odesílá jinak . Takže jsme jak debilove čekali tri dny po sobě každý den na poštu aby jsme převzali balík . Stihlo to vse nakonec přijít do 5 dnů ale byli to nervy . hlavne když od pondělí jsme měli avizo v mailu ze zásilky odeslány . Jasne jen přijata data ale zásilky stále na skladech obchodu . Pak zkouška ze pošta ma špatný info . Ne už nikdy odsud neobjenam .

    Pokud na zboží pospichate tak nedoporučuji !!!

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Němcová,

    mrzí nás, že jste nespokojena.
    Informaci o rozdělení Vaší objednávky do více zásilek jste obdržela již při zpracování Vaší objednávky SMS zprávou. Zboží bylo posíláno z různých skladů. cenu za dopravu jste hradila pouze jednu ve výši 59 Kč.
    Pokud nám dopravce vrátí zásilku při poškození balíku nebo stržení štítku, je nutné zásilku rozbalit, abychom podle vloženého dodacího listu zjistili, komu byla určena a vytisknout nový štítek a zásilku opět zabalit.
    V případě dalších dotazů jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi zaslal jiné zboží, než jsem si objednal.
    Na komunikaci ohledně řešení záležitosti nereaguje.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Chovancová,

    je nám líto, že jste nespokojena a omlouváme se za chybu naší expedice.
    Reklamační oddělení záměnu zboží již vyřešilo a zaslalo na Vaši adresu správné zboží.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Hadice má hrubší závity a nelze ji spojovat s běžnými zahradními spojkami .
    Redukce nevede ani TV-products .cz

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Svobodo,

    je nám líto, že jste nespokojen, ale námi nabízená zahradní hadice je kompatibilní s našimi dalšími výrobky značky Garden King.
    Pokud jste s výrobkem nespokojen, máte možnost v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si Garden King Solární odpuzovač krtků Praktik AGTZ-08,
    bohužel mi místo toho přišli schůdky, které byly určeny pro nějakou paní
    v Mělníku a ta paní dostala moje odpuzovače krtků. Podivná byla i počáteční konverzace, kdy dotyčná nepovažovala za nutné se představit
    a ptala se v úvodu na mé jméno. Došlo k nedorozumění hned zkraje. Pozdější domluva spočívala v tom, že proběhne výměna s tím, že schůdky si ode mě převezme dopravce a zboží od paní z Mělníka přivezou mě.
    Současný stav k 27.6.2023 je ten, schůdky jsem podle pokynů předal dopravci, ale ten mi tvrdil, že pro mne žádnou zásilku nemá, Takže výměna neproběhla. Věřím, že Vaše firma obchod tv-products.cz dá věc do pořádku a já si budu moci změnit na Vás názor. Zásilku mám zaplacenou elektronicky dopředu už jenom to zboží stále nepřichází
    Zatím jistě pochopíte, že moje spokojenost je na nule. Očekávám nápravu.
    Váš zákazník.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Jarkovský,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    Záměnu balíků jsme řešili okamžitě. Přepravce PPL se Vám pokoušel novou zásilku doručit 26.6.2023, ale bohužel se s Vámi nedokázal telefonicky spojit a proto byl nucen doručení o den odložit. Zásilka Vám byla doručena 27.6.2023 v dopoledních hodinách.
    V případě dotazů jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží nekvalitně vyrobeno, rozměry na šroubky vůbec neseděli. Jinak dodání bylo rychlé

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená zákaznice,

    je nám líto, že jste nespojena.
    Pokud výrobek neodpovídá Vašim představám, máte možnost v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy, výrobek nám zaslat zpět a my Vám vrátíme peníze.
    V případě dotazů se Vám rádi budeme věnovat na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná mě nenapadá
    • nekvalitní zboží, arogance

    Obchod tv-products.cz, nedoporučuji.
    Zboží dorazilo nekompletní.
    V balení chybí proužky a reklamační oddělení požaduje fotografie. To mi hlava nebere...
    Plachtu na bazén budu vracet, protože je nekvalitní, slabá, ta by nevydržela ani jednu sezonu.
    Zde už nikdy nakupovat nebudu!

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Kunášku,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    Reklamační oddělení pro zahájení reklamačního oddělení pouze potřebuje fotodokumentaci doručené zásilky, na základě této fotodokumentace Vám dopošle žádané zboží.
    S reklamačním oddělením můžete komunikovat přímo na emailu [email protected] pracovníci reklamačního oddělení se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis