Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Tento výrobek je nefunkční

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Rete,

    pokud jste se zakoupeným výrobkem nespokojen, můžete jej zaslat na adresu reklamačního oddělení nebo odnést na prodejnu a odevzdat k reklamaci.
    Bližší infomace naleznete na https://www.tvproducts.cz/cz/strana/reklamace nebo se můžete obrátit telefonicky na náš zákaznický servis.
    Rádi se Vám budeme věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výrobek mě naprosto zklamal. Podhlavníky byly zdeformované a ani po několika dnech neměly správný tvar. Zboží jsem vrátila.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Chudobová,

    je nám líto, že jste byla se zakoupeným výrobkem nespokojena.
    Vaše odstoupení od kupní smlouvy již bylo projednáno a peníze budou odeslány na Vámi uvedený účet.


    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic jsem objednala a posílají mi objednávky na email. MAJÍ TAM ASI NESROVNALOSTI

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Večeřová,

    u naší společnosti jsme před týdnem zakupovala těsnící pásku IZOLMAX.
    Na základě Vaší objednávky jsme Vám zaslali na email informce o objednávce a požadavek na hodnocení Vašeho nákupu. Pokud byste u nás nenakupovala, neměli bychom Vaši emailovou adresu.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Doručené zboží bylo nekompletní.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Jirásku,

    je nám líto, že jste s našimi službami nespokojen.
    Pokud ve Vaší objednávce něco chybělo, spojte se, prosím, přímo s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod dobrý
    • výrobek na nic

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Pokud máte se zakoupeným výrobkem nějaký problém, spojte se s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Raději již nakupovat nebudu. Doručené zboží bylo nekvalitní a použitelné jen po osobní opravě.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Kubišová

    je nám líto, že jste nespokojena.
    Pokud jste měla se zakoupeným lehátkem nějaký problém, měla jste se obrátit na naše reklamační oddělení, naši pracovníci by se Vám rádi věnovali.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na internetové stránce bylo zboží skladem, druhý den mi ale přišel e-mail, že je nemají v prodejně a bude přivezeno během 14 dnů, kdybych to věděl dříve, zboží neobjednávám. Naštěstí jsem jej neplatil předem. Mohla být alespoň nabídnuta pobočka poblíž, nebo informace, kde by zboží mohlo skaldem být - pokud je v dostupném okolí.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený zákazníku,

    informace o skladové dostupnosti se týkají dostupnosti na hlavním skladě. Bohužel prozatím nemáme možnost zobrazit skladovou dostupnost jednotlivých prodejen.
    Na základě Vaší objednávky jsme zboží na prodejnu v Ostravě doskladnili. Vzhledem k tomu, že Ostravě je naše nejbližší prodejna v Brně nebo v Pardubicích, na skladovou dostupnost těchto prodejen neupozorňujeme.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • Problémy při placení kartou
    • Prodlevy, obchod má na všechno dost času
    • Doručeno po 8 dnech

    Příště zde již nic nekoupím, pokud má eshop něco "Skladem", čekám že zaplatím a maximálně druhý den ráno odešlou zboží, tady ta sranda trvala týden

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Doležale,

    je nám líto, že jste nespokojen. Do Vašeho internetového bankovníctví samozřejmě nemůžeme vstoupit, proto nevíme, jaký byl problém při platbě kartou. Po zrušené platbě jsme Vám neprodleně zaslali náhradní platební údaje. Teprve po připsání platby můžeme objednávku vyexpedovat. Možná by vyřízení Vaší objednávky bylo rychlejší při platbě na dobírku.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádný takový produkt jsem nekupovala

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Šulcová,

    u naší společnosti jste zakoupila bazénovou filtraci včetně filtrační náplně.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod jako takovy nehodnotim,ale hodnotim produkt.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Stejskalová,

    je nám líto, že jste nespokojen. Bohužel nepíšete konkrétně s jakým výrobkem jste nespokojen.
    Pokud máte se zakoupeným zbožím nějaký problém, spojte se, prosím, přímo s naším reklamačním oddělení na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • mizerně zabalené zboží

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Paluříku,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    Zboží odesíláme v originálním balení od výrobce.
    Pokud k Vám zásilka dorazila poškozena, spojte se, prosím, přímo s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nespolehlivý shop

    zboží bylo doručeno v pořádku ale po rozbalení jedná se o oximetr byl výrobek nefunkční poškrábaný displey na kterém by měla být ochraná folie nebyla. Jelikož k cenám poštovného se mi nevyplatí zaslat výrobek zpět. Na toto si myslím že TV-Products.cz spoléhá že se nevyplatí výrobek reklamovat. Jsem silně zklamaný a v žádném připadě nedoporučuji.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Lutonský,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    Doporučujeme zaslat výrobek k reklamaci. Při uznané reklamaci a doloženém potvrzení o výši poplatku za dopravu Vám bude dopravné proplaceno, tyto informace jsou uvedeny na https://www.tvproducts.cz/cz/strana/reklamacni-rad
    Vaše další dotazy rádi zodpovíme na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Prodejní asistentka ochotná ale s výrobkem nejsem spokojená měla to být absorpční předložka do koupelny ale drží se na ní voda žádná absorpce

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Hutníková,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše kladné hodnocení.
    Pokud jste se zakoupeným zboží nespokojena, máte možnost v zákonné 14 denní lhůtě ode dne převzetí výrobek poslat zpět a požádat o navrácení peněz.
    S dalšími dotazy se můžete obrátit na náš zákaznický servis, rádi se Vám budeme věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Sice mi zbozi bylo doruceno v kratke dobe,ale bohuzel tam nebylo vse. Chyběl jeden komponent.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Sinková,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Pokud v balení Vaší zásilky chybí nějaký komponent, obraťte se, prosím, co nejdříve na naše reklamační oddělení na emailu [email protected] ,abychom mohli záležitost vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Obchod posílá dotazník spokojenosti dříve než bylo zboží doručeno, trapas …

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Kareši,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Dotazník spokojenosti neposílá obchod, ale internetový portál Heuréka, přes který jste si objednávku evidoval. Heuréka nijak nezohledňuje, zda je zboží dostupné ihned nebo bylo vědomě objednáno s avizovanou delší dodací lhůtou atd. Dotazník je posílán automaticky i u objednávek, které nebyly zákazníkem převzaty nebo zákazník neuhradil zvolenou platbu předem.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • velmi špatný výrobek-budu reklamovat a požadovat vrácení peněz

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Žáku,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Pokud máte se zakoupeným nářadím nějaký problém, obraťte se, prosím, přímo na naše reklamační oddělení na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Malá písmena v návodu. Nedrží v uchu,

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Vondro,

    hodnotíte objednávku, kterou jste nerealizoval, ale zrušil ji na obchodě.
    Návod si můžete otevřít i na našich internetových stránkách, kde se dá písmo zvětšit.
    U zesilovače lze měnit silikonové koncovky a tím upravit vložení přístroje do ucha.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    • dlouhá dodací lhůta ještě nedorazilo 29.12.2023

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Hladíková,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Vaši zásilku jsme Vámi vybranému dopraci tj. České poště předali již 19.12.2023 Pokud Vám do dnešního dne nebylo doručeno, není to vinou naší společnosti.
    Jestliže máte o zboží stále zájem, spojte se s námi telefonicky , rádi Vám vypravíme novou zásilku i jiným dopravcem.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé spolehlivé doručení
    • Nekvalitní zboží

    Náplasti proti zarůstání nehtů nedrží jak by měly i když nehty byly dobře očištěné a tudíž to vůbec neplní tu funci, kterou to má plnit, což asi není vina obchodu, ale výrobce. Nicméně nemohu být spokojená.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Pokud jste se zakoupeným výrobkem nespokojena, spojte se, prosím, přímo s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • TOTÁLNÍ ŠMEJD měří pořád stejně

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Peliáne,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Pokud jste s výrobkem nespokojen, obraťte se, prosím, na naše reklamační oddělení na emailu [email protected]
    Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis