Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná mě nenapadá
    • nekvalitní zboží, arogance

    Obchod tv-products.cz, nedoporučuji.
    Zboží dorazilo nekompletní.
    V balení chybí proužky a reklamační oddělení požaduje fotografie. To mi hlava nebere...
    Plachtu na bazén budu vracet, protože je nekvalitní, slabá, ta by nevydržela ani jednu sezonu.
    Zde už nikdy nakupovat nebudu!

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Kunášku,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    Reklamační oddělení pro zahájení reklamačního oddělení pouze potřebuje fotodokumentaci doručené zásilky, na základě této fotodokumentace Vám dopošle žádané zboží.
    S reklamačním oddělením můžete komunikovat přímo na emailu [email protected] pracovníci reklamačního oddělení se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ceny jsou stejně vysoké, jako mimo shop, přesto výhoda doručení je přítěží. Obchod totiž neupozorní, že zásilka může být PPL odložena na kterémkoliv i odlehlém místě! v případě, že zvolíte místo přetížené, to jet, nalákají vás na přístupné místo, ale vy si pak projíždějte periferie! Ani nevím jestli dodrží aspoň město?!

    Obchod sice komunikoval rychle, ale potvrzení o zaplacené objednávce jsem dostala až po výzvě a to mi zapomněli číslo objednávky uvést( sdělili, že "vaše objednávka byla uhrazena...") Prospěla by lepší koordinace postupů.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Štěpánková,

    je nám líto, že jste nespokojena, ale naše společnost jako obchodník nemá možnost nijak ovlivnit vytíženost ukládacích míst dopravce. Pokud je Vámi vybrané místo přeplněné, systém Vám automaticky nabídne nejbližší možné místo k vyzvednutí.
    Objednávku jste zadávala a hradila 19.4.2023 ve večerních hodinách, následující den ráno 20.4.2023 byla Vaše objednávka předána dopravci a 21.4.2023 Vás dopravce informoval, že je zboží připraveno k odběru. Rychleji to bohužel neumíme.
    Email o přijetí objednávky Vám byl zaslán 19.4.2023 v 17.55 hod, informace o odeslání zásilky 20.4.2023 v 5.52 hod. Doporučujeme kontrolovat ve Vaší emailové schránce i hromadnou a spamovou poštu.
    Ceny za zboží jsou stejné na našem eshopu i na našich prodejnách a poplatek za dopravu jste nehradila žádný.
    Další dotazy Vám rádi zodopovíme na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Podložky měli být 2,přišla 1 a vodu vůbec nesaje.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Maurenzová,
    je nám líto, že jste nespokojena.
    Ve Vaší objednávce byla zadána pouze jedna předložka a také jste pouze jednu uhradila. Jestliže si přejete objednat sadu dvou předložek, je nutné kliknout na ikonu sada.
    Pokud Vám výrobek nevyhovuje, máte možnost v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy a požádat o vrácení peněz.
    V případě dotazů jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Boty mi přišly s jinou podrážkou nejsou tak balanční. Na obrázku jiné než ve skutečnosti. Výhoda obchodu že nemusím vyzvednout a platit poštovné.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Školová,

    je nám líto, že jste nespokojena.
    Obuv Fit Walk na trh uvádíme již mnoho let s naprostým minimem reklamací. Obuv má speciálně vytvarovanou ergonomickou podrážku, která způsobuje mírnou nestabilitu.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Náplasti na bolest mi nepomohli.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Nováčková,

    náplasti na bolest na trh uvádíme již mnoho let a spousta stálých zákazníků tento produk kupuje opakovaně. Jedná se přípravek na přísně přírodní bázi. Pokud Vám neulevily od bolesti, doporučujeme navštívit lékaře, může se jednat o problém, který složení našeho přípravku neřeší.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • při vrácení zboží, které bylo nepoužitelné poslali zpět peníze
    • prodávají nefunkční výrobky

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Bárto,

    je nám líto, že jste byl s nákupem nespokojen.
    Vaše odstoupení od kupní smlouvy bylo projednáno a peníze vráceny na Vámi uvedený účet. Autonabíječku naši technici přezkoušeli a byla shledána bez závady.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod je OK, kvalita zboží 0.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Dostále,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Odpuzovače krtků na trh dodáváme již mnoho let s minimem reklamací. Vaše reklamace již byla vyřízena a zboží je na cestě k Vám.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobré odpoledne. Zkontrolujte prosím platbu mé objednávky. Zboží jsem zaplatila ještě tentýž den, peníze mi byly strženy z účtu. Stále čekám na zboží, které jsem si objednal a zaplatil. Budu rád za rychlou odpověď. Děkuji.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Dobrý den,

    na našich internetových stránkách byly zadány dvě zcela stejné objednávky s ID 103735 a ID 103736. Objednávka 103735 byla z důvodu neproběhlé platby stornována, druhá objednávka byla v pořádku zaplacena a zboží na Vaši adresu odesláno.
    Peníze byly z Vašeho účtu strženy pouze jedenkrát.
    V případě dalších dotazů se Vám rádi budeme věnovat na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    obě lampičky jsou nefunkční posílám je na opravu a jsem velmi zklamaná

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Sehnoutková,

    je nám líto, že jste s nákupem nespokojena. Dezinfekční lampy nabízíme již mnoho let s naprostým minimem reklamací.
    Pokud má zboží defekt, prosím, zašlete přímo na adresu reklamačního oddělení, která je uvedena na reklamačním listě, který jste obdržela spolu se zbožím. V případě dotazů jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    nabízené náplasti rozhodně nemají popisovaný účinek, po 3 týdnech používání jsem zhubla 2, 5 kg, ale zřejmě jen díky upravenému jídelníčku

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Lichvárová,

    je nám líto, že jste nespokojena, ale u výrobku máte uvedeno, že náplasti na podporu hubnutí jsou pomůcka pro hubnutí, ale je třeba je vnímat jen jako přírodní doplněk životního stylu a vhodně zvolené pohybové aktivity.
    Jedná se o produkt na bylinné bázi, hubnoucí efekt je individuální.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kurýr objednávku nedovezl, čekám na zpětnou vazbu z reklamačního oddělení...

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Jiříková,

    je nám líto, že jste nespokojena, ale to že Vámi vybraný doprace cestou zásilku poškodil, není pochybením našeho obchodu.
    Samozřejmě Vám bude doručeno zcela nové zboží.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • žádné výhody obchod nemá
    • raději si tam už nic nekoupím

    Když jsem byl naposledy přímo v obchodě tak potřrboval mlýnek na maso a předemnou paní prodavačka kontrolovala obsah krabice s mlýnkem. Bylo tam vše. OK. Přišel jsem domu a v krbici chyběla klika od mlýnku. Ihned mi došlo proč prodavačka kontrolovala obsah krebice předemnou.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Cymorku,

    toto hodnocení se týká nákupu osobního zesilovače Elegant Plus.
    Pokud jste měl nějaký problém s pultovým nákupem na prodejně, obraťte se, prosím, přímo na prodejnu.
    Kontrola balení výrobku při nákupu je běžná záležitost, kterou jsou povinni provádět pracovníci všech našich prodejen, aby se ubezpečili, že balení obsahuje vše potřebné.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé odeslání
    • Zboží dorazilo poškozené

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Bršťáku,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    Vaše odstoupení od kupní smlouvy bylo již projednáno a peníze budou vráceny na Vámi uvedený účet.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Objednala jsem si šicí stroj a přišlo mi něco jiného. Měl to být dárek do dnešního dne ho nemám a je i problém s dopravou zboží, které mám již zaplacené. Rozhodně už nikdy .

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Pražáková,

    je nám líto, že jste nespokojena. Vracené zboží včetně formuláře odstoupení od kupní smlouvy bylo na naši adresu bylo doručeno 7.12.2022 a v zákonné 14 denní lhůtě Vám samozřejmě vrátíme peníze na Vámi uvedený účet.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Dodání rychle ale produkt je možná tak pro děti

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Háno,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    Rotoped ONEGO na trh uvádíme již několik let s minimálním počtem reklamací.
    Technické údaje včetně rozměrů a maximální zátěže jsou uvedeny na našich internetových stránkách.
    Jestliže Vám výrobek nevyhovuje, máte možnost jej v zákonné 14 denní lhůtě vrátit. Postup vrácení je popsán na dodacím listě, který jste obdržel se zboží. V případě dotazů jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince.


    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U objednaného zboží byly 2 různé obrázky (jiná barva), ale nebyla možnost výběru provedení. Volala jsem na zákaznickou linku, kde mi paní řekla, jakou barvu zboží má, ale na výdejně jsem zjistila, že to není pravda. Zboží jsem neodebrala.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Akrmanová,

    je nám líto, že jste nespokojena.
    Jak Vás informovala pracovnice zákaznického servisu, bazén pro psy prodáváme pouze v modré barvě.
    Studiová fotografie je umístěna na bílý podklad, proto se odstín barvy může opticky lišit od fotografie reálné.
    Barevné provedení nemá vliv na funkčnost výrobku.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • jiný produkt

    obchod dodal náplasti na bolest místo náplastí na hubnutí,které byly objednány

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Svobodo,

    zboží jste odebíral na prodejně v Pardubicích.
    Pokud Vám byl omylem vydán jiný produkt, spojte se, prosím, přímo s prodejnou v Pardubicích na telefonním čísle 739 209 692 v pracovní dny od 9 do 18 hodin nebo s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected]
    Celou situaci co nejrychleji vyřešíme.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    S produktem nejsem spokojená, mlýnek na maso vůbec nemele, musím ho vrátit.

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Kučerová,

    je nám líto, pokud jste nespokojena, ale mechanické mlýnky na maso na trh dodáváme mnoho let s naprostým minimem reklamací.
    Jestliže máte s výrobkem problém, obraťte se, prosím přímo na naše reklamační oddělení na emailu [email protected] nebo na naši zákaznickou linku 800 800 280. Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • uložen9o
    • místo uložení jsem nenašla0

    nebylo možné doručit další den

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážená paní Kovaříková,

    je nám líto, že jste nespokojena, ale přepravní společnost PPL jste si zvolila sama při záznamu objednávky. Pokud se Vám nepodařilo nalézt Parcel shop, kde byla Vaše zásilka uložena, určitě stačilo zavolat na linku PPL a operátorky by Vás na správnou adresu navedly.
    Zboží, o které jste měla zájem, můžete zakoupit na obou našich pražských prodejnách na Karlově náměstí 18 nebo na Václavském náměstí 66.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zakoupené zboží bylo nefunkční

    Reakce obchodu tv-products.cz

    Vážený pane Okleštěku,

    je nám líto, že jste nespokojen. Solární ohřev Solar Mat na trh uvádíme již několik let s minimem reklamací.
    Pokud máte se zakoupeným zboží nějaký problém, obraťte se, prosím, na prodejnu, kde jste zboží odebíral nebo přímo na reklamační oddělení na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis