Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku

Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

  • zakoupeno v TRADAG před 2 týdny

    90 %

    Doporučuje obchod

    • Zkušenosti s obchodem jsou jen dobré

    spokojenost

  • zakoupeno v TRADAG před 1 měsícem

    100 %

    Doporučuje obchod

    • moje první zkušenost

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, jsme rádi, že to hned napoprvé vyšlo a byla jste s našimi službami spokojena. Tým Tradag

  • zakoupeno v TRADAG před 2 měsíci

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Doporučuje obchod

    Obchod okamžitě potvrdil objednávku. Zboží bylo pečlivě zabaleno.

  • zakoupeno v TRADAG před 2 měsíci

    100 %

    Doporučuje obchod

    • Velice rychlé dodání zboží, dobře zabalené, dobrá komunikace.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, děkujeme za příznivou recenzi. Zboží se snažíme odeslat co nejdříve je to možné. Tým Tradag

  • zakoupeno v TRADAG před 2 měsíci

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Doporučuje obchod

    Vstřícná rychlá komunikace

  • zakoupeno v TRADAG před 4 měsíci

    100 %

    Doporučuje obchod

    • Nebyl problém, paní mě operativně zavolala na mobil, vystavila zálohovou fakturu a vše probíhalo dle domluvy

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den,
    děkujeme za příznivou recenzi. Naši pracovníci jsou vždy připraveni udělat vše, abyste měli zásilku co nejdříve u sebe. Tým Tradag

  • zakoupeno v TRADAG před 4 měsíci

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Dobrý den, bohužel po domluvě s jednatelem společnosti pridavam svoji negativní recenzi. Zboží jsem objednal na jejich eshopu, celkove 10ks ramecku 40x50cm. Zadal jsem si dobirku s postovnym 119kc a jelikoz ty rámečky jsou pro me vyrobni artikl zapsal jsem poznámku: "Dobrý den, prosim o peclive zabaleni odolne behem prepravy, dekuji Jan Č. ". Objednavka probehla uspesne, bez jakekoliv podminky z jejich strany. Třetí den mi zasilka přišla. Ale v nevyhovujicich prodrenych kartonech, bez bublinek a navic ve dvou samostatných balicich. Jelikož jsem ty ramecky opravdu nutně potřeboval pro vyrobu pristoupil jsem na to, ze po me kuryr chctel zaplatit dve postovne. To proto, ze 8ks mi dali do jedne krabice a dalsi dva kusy do druhe krabice. Po jednani s panem jednatelem, jsem se v podstatě dozvedel, ze je chyba na moji straně, ze jsem to nemusel prijimat a, ze kdybych nezaplatil dve postovne, tak by museli kvuli těmto 10ks ramecku objadnat paletovou prepravu za tisic korun. Sam mam eshop a posilam v jednom baliku běžně i vetsi rozmery nez 40x50cm, jen to chce vůli. Pana jednatele jsem upozornil, ze na zaklade jejho alibismu, neochoty az arogance nemohu jinak nez NEDOPORUCIT. Toto byl rozhodně první a poslední nákup.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, velice nás mrzí vaše nespokojenost s vyřízením Vaší objednávky. I přes pečlivě zabalené zboží se občas stane, že dopravce poškodí přepravní obal. Ve Vašem případě ho dokonce prorazil. V takovém případě doporučujeme zákazníkům zboží nepřevzít, případně ihned reklamovat. Je to výjimečná situace. Rozdělení do dvou kartonů bylo nutné vzhledem k množství objednaných rámů. Pokud nastane tato situace, vždy se zákazníkem konzultujeme způsob dopravy. Nikdy to neděláme bez jeho vědomí a odsouhlasení. Pouze pro informaci, přeprava na paletě je nejbezpečnější forma přepravy pro velké rámy a nestojí 1000 Kč. Tým Tradag

  • zakoupeno v TRADAG před 4 měsíci

    Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • zakoupeno v TRADAG před 4 měsíci

    Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • zakoupeno v TRADAG před 4 měsíci

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nedoporučuje obchod

    Bohužel velká nespokojenost, rámy nekvalitní, odlupují se, rohy jsou odřené, poškozené, plexisklo se vlní, je poškrábané. Naprosto nechápu tak dobré hodnocení obchodu. Pokud bych neměla vše rozbaleno a nebylo tak náročné a drahé poslat, okamžitě vracím. Za rámy jsem dala dost peněz, takže jsem naštvaná a koupi rámů nedoporučuji. Tímto komentářem hodnotím pouze kvalitu výrobků, ne komunikaci obchodu, ani dopravu.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, z Vašeho popisu problému usuzuji na poškození rámu úderem na roh. Plexisklo může být prohnuté pokud je rám zabalený v přepravní strečové fólii. Po rozbalení se srovná. Prosím, aby bylo plexisklo čiré a lesklé, je třeba odstranit z obou stran přepravní fólii. Pokud potřebujete poradit, neváhejte nás kontaktovat. Tým Tradag

  • zakoupeno v TRADAG před 4 měsíci

    100 %

    Doporučuje obchod

    • rychlost doruceni
    • kvalita zbozi
  • zakoupeno v TRADAG před 4 měsíci

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Doporučuje obchod

    Rámeček, co jsme si objednali měl malinkatou dírku ve dřevěném rámu, jinak v pořádku.

  • zakoupeno v TRADAG před 5 měsíci

    100 %

    Doporučuje obchod

    • rychlost
  • zakoupeno v TRADAG před 5 měsíci

    80 %

    Doporučuje obchod

    Nákup jsem provedl poprvé,solidní jednání,zboží došlo v pořádku.

  • zakoupeno v TRADAG před 5 měsíci

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Doporučuje obchod

    Rychlost dodání yboží.

  • zakoupeno v TRADAG před 5 měsíci

    100 %

    Doporučuje obchod

    Rychle doručení,album je opravdu velké a krásné,krásně se vkládají fotografie,a moc hezky to vypadá.Kdo hledá opravdu veliké album tak doporučuji na 100 procent.

  • zakoupeno v TRADAG před 6 měsíci

    100 %

    Doporučuje obchod

    • Rýchle a kladné spracovanie objednávky, albumy sú nádherné.
  • zakoupeno v TRADAG před 6 měsíci

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Doporučuje obchod

    • Opravdu kvalitní rámy
    • I to plexi je kvalitní
    • Slušná cena
    • Jeden roh plexiskla byl naštípnut, ale není to vidět. Těžko říct, jestli se to stalo ve výrobě nebo až při převozu.

    Super rámy za trochu vyšší cenu, ale ta kvalita je tam vidět, zlepšil bych zabalení, aby se mezi s sebou ty rámečky vzájemně netloukly.

  • zakoupeno v TRADAG před 7 měsíci

    80 %

    Doporučuje obchod

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Veliký výběr, příznivé ceny
    • Kvalitně zabalené
    • Jednou se mi stalo, že část skla byla poškozena, ale v místě, kde to není vidět, pod dřevěným rámečkem. Objednala jsem několikrát a několik rámečků, toto se stalo jen u 1 ks.
  • zakoupeno v TRADAG před 7 měsíci

    100 %

    Doporučuje obchod

    • Velky vyber tovaru