• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, bohužel po domluvě s jednatelem společnosti pridavam svoji negativní recenzi. Zboží jsem objednal na jejich eshopu, celkove 10ks ramecku 40x50cm. Zadal jsem si dobirku s postovnym 119kc a jelikoz ty rámečky jsou pro me vyrobni artikl zapsal jsem poznámku: "Dobrý den, prosim o peclive zabaleni odolne behem prepravy, dekuji Jan Č. ". Objednavka probehla uspesne, bez jakekoliv podminky z jejich strany. Třetí den mi zasilka přišla. Ale v nevyhovujicich prodrenych kartonech, bez bublinek a navic ve dvou samostatných balicich. Jelikož jsem ty ramecky opravdu nutně potřeboval pro vyrobu pristoupil jsem na to, ze po me kuryr chctel zaplatit dve postovne. To proto, ze 8ks mi dali do jedne krabice a dalsi dva kusy do druhe krabice. Po jednani s panem jednatelem, jsem se v podstatě dozvedel, ze je chyba na moji straně, ze jsem to nemusel prijimat a, ze kdybych nezaplatil dve postovne, tak by museli kvuli těmto 10ks ramecku objadnat paletovou prepravu za tisic korun. Sam mam eshop a posilam v jednom baliku běžně i vetsi rozmery nez 40x50cm, jen to chce vůli. Pana jednatele jsem upozornil, ze na zaklade jejho alibismu, neochoty az arogance nemohu jinak nez NEDOPORUCIT. Toto byl rozhodně první a poslední nákup.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, velice nás mrzí vaše nespokojenost s vyřízením Vaší objednávky. I přes pečlivě zabalené zboží se občas stane, že dopravce poškodí přepravní obal. Ve Vašem případě ho dokonce prorazil. V takovém případě doporučujeme zákazníkům zboží nepřevzít, případně ihned reklamovat. Je to výjimečná situace. Rozdělení do dvou kartonů bylo nutné vzhledem k množství objednaných rámů. Pokud nastane tato situace, vždy se zákazníkem konzultujeme způsob dopravy. Nikdy to neděláme bez jeho vědomí a odsouhlasení. Pouze pro informaci, přeprava na paletě je nejbezpečnější forma přepravy pro velké rámy a nestojí 1000 Kč. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Bohužel velká nespokojenost, rámy nekvalitní, odlupují se, rohy jsou odřené, poškozené, plexisklo se vlní, je poškrábané. Naprosto nechápu tak dobré hodnocení obchodu. Pokud bych neměla vše rozbaleno a nebylo tak náročné a drahé poslat, okamžitě vracím. Za rámy jsem dala dost peněz, takže jsem naštvaná a koupi rámů nedoporučuji. Tímto komentářem hodnotím pouze kvalitu výrobků, ne komunikaci obchodu, ani dopravu.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, z Vašeho popisu problému usuzuji na poškození rámu úderem na roh. Plexisklo může být prohnuté pokud je rám zabalený v přepravní strečové fólii. Po rozbalení se srovná. Prosím, aby bylo plexisklo čiré a lesklé, je třeba odstranit z obou stran přepravní fólii. Pokud potřebujete poradit, neváhejte nás kontaktovat. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednala jsem si 20 kusů stříbrných rámečků a dorazily černé, již nebyl čas to měnit, a tak jsme je museli bohužel použít. Další, pro mne nepochopitelná věc, byla, když jsem rámečky zaplatila a poté mi bylo řečeno, že rámečky musí posílat ve dvou balících a mám tedy doplatit poštovné (převodem), rámečky jsem ale už potřebovala ASAP a na toto nebyl čas, chtěla jsem tedy necelých 150 Kč doplatit na fakturu, ale byl to hrozný problém, přestože objednáváme jednou ročně rámečky pravidelně. Když už je problém poslat rámečky v jednom balíku, zaneste si cenu druhého balíku do systému, tohle je nesmysl a již u vás nenakoupíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rám, který jsem si objednala je nekvalitní. Nedrží pohromadě a vyjíždí z nej přední plexisklo pri pověšeni na zeď.
    Cena neodpovídá kvalitě.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den,
    mrzí nás, že máte s naším výrobkem problém. Neváhejte se na nás obrátit, vše vyřešíme. Rám, který jste si zakoupila by neměl dělat to co popisujete. Tisíce zákazníků si tento rám koupilo bez problémů. Pokud, ale máte vadný kus, jsme vždy připraveni vyřešit situaci k vaší spokojenosti. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje
    • Neodpoveda na mail a nezveda telefon

    Pred pól rokom som si objednala klipramy, velmi som bola spokojna s komunikaciou aj tovarom. Teraz som si objednala rovnake, prisiel mi len auto-mail ze overia tovar a dopravu a pošlu mi fakturu e-mailom. Neberu telefon a neodpisuju na mail v akom stave je objednavka. napisat na web ze je celá firma v karantene není tazke, ani nastavit auto odpoved. Ak to tak teda je.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, tým e-shopu Tradag byl těžce zasažen nemocí Covid. Na úvodní stránce našeho e-shopu je celou dobu karantény informace o tom, že objednávky začneme vyřizovat až 22.3.2021. Všichni zákazníci si tohoto upozornění nevšimli, což nás velmi mrzí. Na všechny maily jsme odpověděli, ale na některé se zpožděním. Telefony opravdu nikdo nezvedal, neměl kdo. Dnes již fungujeme a doufáme, že budeme moci poskytovat naše služby na vysoké úrovni, jako v minulosti. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po objednání žádné potvrzení o odeslání zboží, ani na dotaz emailem jak moje objednávka vypadá, žádná reakce.. nedoporučuji.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, tým e-shopu Tradag byl těžce zasažen nemocí Covid. Na úvodní stránce našeho e-shopu je celou dobu karantény informace o tom, že objednávky začneme vyřizovat až 22.3.2021. Všichni zákazníci si tohoto upozornění nevšimli, což nás velmi mrzí. Na všechny maily jsme odpověděli, ale na některé se zpožděním. Dnes již fungujeme a doufáme, že budeme moci poskytovat naše služby na vysoké úrovni, jako v minulosti. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NIkdo se mi neozval na mé opětovné urgování objednávky..
    Zatím nemám zboží, ani peníze..

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, tým e-shopu Tradag byl těžce zasažen nemocí Covid. Na úvodní stránce našeho e-shopu je celou dobu karantény informace o tom, že objednávky začneme vyřizovat až 22.3.2021. Všichni zákazníci si tohoto upozornění nevšimli, což nás velmi mrzí. Na všechny maily jsme odpověděli, ale na některé se zpožděním. Telefony opravdu nikdo nezvedal, neměl kdo. Dnes již fungujeme a doufáme, že budeme moci poskytovat naše služby na vysoké úrovni, jako v minulosti. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereaguji na e-mail
    • Nezvedaji telefony
    • Zboží zaplaceno a ani za Eva týdny nedoarzilo

    Rozhodně nedoporučuji!!! Nereagují na e-mail, nezvedají telefony, zboží jsem dopředu zaplatila kartou, jsou to již dva týdny a nic se neděje!! Pokud mají v dnešní době problém, není nic jednoduššího pro běžného uživatele nastavit automatickou odpověď, ze mají personální problémy kvůli covidu! Ale ze to nezvládne taková společnost?! Zboží nebylo levné a nevím zdali se jej dočkám!

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, tým e-shopu Tradag byl těžce zasažen nemocí Covid. Na úvodní stránce našeho e-shopu je celou dobu karantény informace o tom, že objednávky začneme vyřizovat až 22.3.2021. Všichni zákazníci si tohoto upozornění nevšimli, což nás velmi mrzí. Na všechny maily jsme odpověděli, ale na některé se zpožděním. Telefony opravdu nikdo nezvedal, neměl kdo. Dnes již fungujeme a doufáme, že budeme moci poskytovat naše služby na vysoké úrovni, jako v minulosti. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplaceno, zboží nedorazilo. Vůbec nekomunikují, neberou telefony, neodepisují na email.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, tým e-shopu Tradag byl těžce zasažen nemocí Covid. Na úvodní stránce našeho e-shopu je celou dobu karantény informace o tom, že objednávky začneme vyřizovat až 22.3.2021. Všichni zákazníci si tohoto upozornění nevšimli, což nás velmi mrzí. Na všechny maily jsme odpověděli, ale na některé se zpožděním. Telefony opravdu nikdo nezvedal, neměl kdo. Dnes již fungujeme a doufáme, že budeme moci poskytovat naše služby na vysoké úrovni, jako v minulosti. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar som objednala 22.2. a doteraz nedorazil. Po týždni som volala a vraj pani je tam sama, lebo covid19...vraj zistí, kde je chyba a hneď mi zavolá a už prešiel týždeň a nič. Skúšala som zasa volať a nikto nedvíha. Žiadna komunikácia so zákazníkom...ani email, nič. Stačilo by poslať email, s ospravedlnením, že objednávka bude meškať, alebo je to problém?? Neviem, čo si mám myslieť.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, tým e-shopu Tradag byl těžce zasažen nemocí Covid. Na úvodní stránce našeho e-shopu je celou dobu karantény informace o tom, že objednávky začneme vyřizovat až 22.3.2021. Všichni zákazníci si tohoto upozornění nevšimli, což nás velmi mrzí. Na všechny maily jsme odpověděli, ale na některé se zpožděním. Telefony opravdu nikdo nezvedal, neměl kdo. Dnes již fungujeme a doufáme, že budeme moci poskytovat naše služby na vysoké úrovni, jako v minulosti. Tým Tradag

  • Zboží nedorazilo- bez reakce obchodu.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, tým e-shopu Tradag byl těžce zasažen nemocí Covid. Na úvodní stránce našeho e-shopu je celou dobu karantény informace o tom, že objednávky začneme vyřizovat až 22.3.2021. Všichni zákazníci si tohoto upozornění nevšimli, což nás velmi mrzí. Dnes již fungujeme a doufáme, že budeme moci poskytovat naše služby na vysoké úrovni, jako v minulosti. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zle vystavená faktúra
    • Neochota napraviť to
    • Arogantné správanie ku zákazníkom

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den,
    Velice nás mrzí, že nejste spokojena s naší prací. O vystavení dokladu bez DPH je třeba požádat při zadání objednávky. Vámi zadané daňové identifikační číslo pro účely DPH je neplatné. Při prodeji do zahraničí je stále české DPH 21%.
    Váš e-mail se žádostí byl blokován bezpečnostním SW, protože místo podpisu používáte vložený obrázek s koncovkou, která byla vyhodnocena jako bezpečnostní problém. Omlouvám se, ale více jsme pro Vás udělat nemohli. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • arogantná komunikácia so zákazník
    • zle vystavená faktúra
    • neochota napraviť

    Zle vystavená faktúra, zlý výpočet DPH. Na žiadosť o opravu neodpovedali a v telefonickom rozhovore sa vyjadrili, že mail, ktorý vraj nemá meno (mal názov spoločnosti) a je anonymný (žiaľ, ich systém nedokáže otvoriť podpis) rovno presúvajú do koša a ani nečítajú. Arogantná komunikácia so zákazníkom, neochota napraviť, čo spravili zle. Určite neodporúčam a už NIKDY VIAC nenakupujem z ich stránky.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den,
    Velice nás mrzí, že nejste spokojena s naší prací. O vystavení dokladu bez DPH je třeba požádat při zadání objednávky. Vámi zadané daňové identifikační číslo pro účely DPH je neplatné. Při prodeji do zahraničí je stále české DPH 21%.
    Váš e-mail se žádostí byl blokován bezpečnostním SW, protože místo podpisu používáte vložený obrázek s koncovkou, která byla vyhodnocena jako bezpečnostní problém. Omlouvám se, ale více jsme pro Vás udělat nemohli. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Nevím jestli to byl dopravce nebo eshop. Rám mi přišel poškozený ze zadní strany. Celkově mi ram přijde jako takový lagric. Lituji objednávky už by si asi nic neobědnala. Zkomplikovalo mi to Vánoce. Vracet jsem nechtěla už by mi asi nový rám nestihl přijít. Musela jsem si hold poradit a trošku to podlepit.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že vám zásilka dorazila poškozena. Objednala jste si ten největší formát a v předvánočním dopravním presu se mohl cestou poškodit. Stává se to málokdy, ale občas ano. Vždy se na nás obraťte. Jsme připraveni situaci řešit. Co máte na mysli tím, že je rám "lagric" nevíme. Objednalo si opravdu velké množství zákazníků a v drtivé většině byli velmi spokojeni. Doufáme tedy, že i vám bude složit dobře a časem jej začnete mít ráda. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobra komunikace s obchodem
    • Nekvalitni zbozi, zadni strana objednanych ramecku 9x13 pousti barvu, nektere ramecky 10x15 sachy sa rozpadli (zadni strana ramecku se zcela odlepila od drevene casti).

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den,
    když vám rámeček neudělá radost, je to naše starost. S poškozením neváhejte a vždy se na nás obracejte. Všechno rychle vyřešíme, co dělat vždy poradíme.
    Váš tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednávce se 4 dny nic nedělo.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, v době, kdy jste si objednal zboží jsme byli zavaleni objednávkami a zpracování trvalo i pět pracovních dnů. Na toto jsme upozorňovali velkým nápisem nahoře na e-shopu. Asi jste si toho nevšiml. Opravdu nás velmi mrzí, že jsme nesplnili vaše očekávání. Vzhledem k letošní COVID situaci byl nárůst počtu objednávek současně s výpadkem pracovníků tak obrovský, že to prostě dřív nešlo. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tragédie

    Reakce obchodu TRADAG

    Milý pane,
    ano, tyto vánoce se podobaly tragédii. Překvapivě a najednou mraky objednávek zasypaly skladnickou legii. Vážně jsme vás nechtěli ranit ale už nemáme energii. Snad vás příště potěšíme a objednávku rychleji pořešíme. Uvidíme? Tým Tradag

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zbozi bylo doruceno ponicene,,, plast byl v rohu popraskany, ... objednala jsem 2 kusy a oba nepouzitelny.... dotycna osoba,,pokud je normalni, tak musela videt ze bali poskozene ramy a presto odeslala... oba ramy skoncily zurive v popelnici..

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí tato situace. Objednala jste si velké rámy. U těchto položek věnujeme velkou pozornost balení, protože přepravit je bez úhony je poměrně těžký úkol. Zvláště v předvánočním období jsou kapacity a nervy dopravců velmi napnuté. Občas se může stát, že balík nevydrží nápor a takto velký rám se typicky právě v rohu může poškodit. V tomto případě nás neváhejte kontaktovat. Jsme připraveni tyto situace řešit k spokojenosti vás, našich zákazníků. Když se o tom nedozvíme...nic s tím neuděláme. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nebyl na skladě

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den,
    velice nás mrzí vaše zklamání. Fotoalbum, které jste si objednal patřilo k velmi oblíbeným modelům. Poslední neprodané kusy ale již jevily známky toho, že jsou skladem déle. Taková alba jsme nemohli s čistým svědomím odeslat. Drtivou většinu z 2000 tisíc nabízených položek máme skladem a není v našem zájmu, nabízet položky, které nemáme. Z toho jsou pouze naštvaní zákazníci a negativní recenze, jako je tato. Doufáme, že vás to neodradí od tvoření fotoalb a přejeme mnoho štěstí, zdraví a lásky. Tým Tradag