• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nic
    • Hrůzné zkušenosti celkově.
    • Webové stránky tvrdí, že položky jsou na skladě, ale to není pravda. Ještě horší je, neříkají, že je na skladě, a nereagoval na můj e-mail s dotazem, kde jsou položky. Musel jsem zavolat, abych zjistil, co se týče problémů a zpoždění dodání. Opravdu špatná zkušenost. Nakonec jsem musel do IKEA,
    • Webové stránky vás během nákupu neinformují přesně o poplatcích za dopravu, u větších zásilek se účtují další poplatky.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den,
    odpovídáme v bodech na jednotlivé připomínky

    - Většina položek, které máme na e-shopu jsou skladem některé (těch je minimum) jsou na dotaz. Vánoční nápor objednávek způsobil dramatické snížení zásob u některých rámů. V době svátků, kdy jste si udělal svoji objednávku, byla výroba zastavena, zaměstnanci užívali zasloužené volno - informovali jsme o tomto na našem e-shopu. Objednané rámy bylo třeba vyrobit, neb jich nebylo skladem pro vás dost.

    - Na váš mail dotazem, kde jsou položky jsme nemohli odpovědět, neboť jste ho napsal ve 20:20. Na telefonické a mailové dotazy odpovídáme od cca 8:00 - 15:00 tak jak je uvedeno v kontaktech. Žádný pracovník co by zde seděl v noci a během svátků zde není. Ráno jsme vám odpověděli obratem.

    - Veškeré informace o cenách a problematice zasílání velkých rámů jsou na stránce https://tradag.cz/cs/ceny-dopravy-objednanych-zasilek a v článku https://tradag.cz/cs/clanky/doprava-sklenenych-ramu dále každého zákazníka o těchto speciálních cenách informujeme telefonicky, tak jako ve vašem případě.

    I tak nás mrzí, že jste nebyl spokojen a budeme se snažit vaše připomínky využít ke zlepšení našich služeb. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Odoslanie tovaru, ktorý mal byť skladom trvalo 10dní.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, takto dlouhá doba doručení. Tato politováníhodná událost, se nám stává zcela výjimečně. Zásilky Vámi vybraného způsobu dopravy na Slovensko odesíláme jednou týdně. Vyskytla se ale chyba systému a způsobila tak dlouhou prodlevu. Škoda, že jste nemohl použít Uloženku to by problém vyřešilo. Omlouváme se za tuto nepříjemnost a doufáme, že se vám zaslané album líbilo. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem zaplatila, ale nemám zdání, kde se v současné době v republice nachází, nikdo se mi neozval a nesdělil, co se děje...

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den,
    jednalo se o rámy na objednávku u kterých je doba dodání delší a to jsme vám i předem oznámili. Je možné, že se vám tato informace ztratila v komunikačním šumu. Zamyslíme se, jak tomuto předcházet. Doufáme také, že rámy na LP desky, které už máte doma vám udělaly radost. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Jasná vada z výroby neuznává jako reklamace

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den,
    mrzí nás, že se na zaslaném albu vyskytla skrytá závada. Omlouváme se ale výjimečně se to může stát. Fotoalbum jste mohla vrátit v zákonné lhůtě, ale to jste neučinila. Domluvili jsme se, že vám zašleme shodné album v bezvadném stavu, na naše náklady, což se stalo. I přesto nejste spokojena. Budeme přemýšlet co jsme mohli udělat lépe. Až na to přijdeme, určitě se ozveme.
    Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    + velice milá paní, řekla bych, že při tolikeré vstřícnosti nemůže nastat problém
    - zatím nikdy, bohužel ani tentokrát, nedorazila objednávka v pořádku. Alba (mluvím o levnějších kouscích, ale i tak) mají zvlněné desky, vyšisované barvy , objednána a fakturována byla alba 9x13 , 3 kusy dorazily 10x15 a podobné drobnosti, které ovšem při dnešních nabídkách služeb není nutné tolerovat, opravdu opakovaný problém a to časem odradí.
    Balení v krabicích od banánů mi taky nepřijde moc profi.Nejde o krásu,ale o pevnost takového balení a pod.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, mrzí nás vaše zklamání a také to, že jste si nejdříve nestěžovala nám. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • v popise albumu bolo, že sa fotky vkladajú zvonku. v skutočnosti sa vkladajú zvnútra

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, jednalo se o technickou závadu. V popisu bylo vše v pořádku ale nedopatřením se nahrál nesprávný obrázek vnitřku alba. Podobný politováníhodný omyl se nám stává jednou za 15 let. Velice se omlouváme, obrázek u položky opravujeme. Album samozřejmě můžete vrátit a my vám zašleme peníze na účet. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzerovane zboží nemají skladem.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, jsme hrdí na to, že všechno zboží které nabízíme máme skladem. Někdy se ale může stát, že přijde pět objednávek ale máme poslední čtyři alba. Nebo při kontrole odesílaného alba zjistíme vadu a nemůžeme jej s klidným svědomím poslat. Alba vydáme v pořadí jak objednávky dorazily a velmi nás mrzí, že nemůžeme vyhovět všem. Snažíme se vždy nabídnout obdobný produkt, pokud takový máme. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 1/ dostal som poškodený 1ks albumu - typ Aurora. 2/ farba pri 2 ks albumov iná oproti objednávke aj oproti dodaciemu listu 3/ vysoké ceny - som maloobchodný predajca, a nie koncový zákazník!!! Cenovej kalkulácie som si bol síce vedomý, avšak na základe popisu a ceny pre mňa ako obchodníka som očakával vyššiu kvalitu. 4/ 5ks albumov bez akéhokoľvek označenia dodávatela alebo výrobcu!!! 6/ pri 4ks albumov prelepené staré označenie /zožltnuté papiere/, albumy už museli byť umiestnené dlhšiu dobu v skladových priestoroch...

    Nie som chronický sťažovateľ, ale na prvú objednávku vo Vašej firme neskutočne veľa "NÁHOD". Na základe mojich skúsenosti to bola prvá aj posledná objednávka u Vašej spoločnosti.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, mrzí nás, když se vyskytne chyba ale jsme jen lidé. Proč jste nás nijak nekontaktoval, když se toho tolik nepovedlo? Nedalo nám to a zavolali jsem my vám. Vše se vyřešilo. Nám sice zůstalo nízké hodnocení ale to nevadí, protože nejdůležitější je pro nás spokojenost zákazníka s naším zbožím. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží přišlo poničené a zaprášené :-(

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, mrzí nás, když se něco nepovede ale jsme jen lidé. Proč jste nás nekontaktoval? Jsme vždy připraveni případné nedostatky operativně vyřešit k vaší spokojenosti. Stačí se jen ozvat a dohodnout ten nejlepší způsob řešení vašich připomínek. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Magnetický rámeček přišel v jiné barvě než objedn
    • Jeden album přišel ponižený (ohnuté rohy)

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, mrzí nás, když se při odesílání zásilky vyskytne chyba. Proto děláme pokaždé vše proto abychom případný omyl mohli napravit k plné spokojenosti našich zákazníků. Pokud nám k tomu ale nedáte příležitost a nedáte nám o případných nesrovnalostech vědět, nemůžeme dělat téměř nic. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku jsem odeslala týden před Vánocemi, tvrdili, že dorazí do 19.12. tudíž do Vánoc a obchod do teď nereaguje. Opravdu nedoporučuji.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den, paní Viky
    ohledně vyřízení vaší objednávky a vhodného způsobu dopravy jsme se vás snažili několikrát (5x) kontaktovat. Nijak jste nereagovala ani neodpovídala a proto jsme nemohli objednávku odeslat. Kdo vám potvrdil její dodání je nám záhadou a mrzí nás vaše negativní hodnocení. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nekvalitní zboží

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den,
    dejte nám prosím vědět, proč s naším zbožím nejste spokojen. Rámečků, které jste si koupil, prodáváme velké množství bez problémů. Pokud ale máte poznatek o tom, co lze vylepšit, velmi nám tím pomůžete. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • poměr cena / kvalita zboží
    • vadné zboží

    Koupila jsem si poměrně drahé svatební album (1500 Kč), a jsem zklamaná. Na většině stránek je viditelný kaz, bohužel jsem si všimla, až když jsem fotky začala lepit.

    Reakce obchodu TRADAG

    Dobrý den paní Jano,
    velmi nás mrzí, že jste nás nekontaktovala a neměli jsme možnost problém napravit. Pokud je vada uvnitř zabaleného alba, nemusíme ji vždy zachytit. Jsme ale připraveni podobné situace vyřešit tak, aby byl každý zákazník spokojen, neboť to je náš cíl. Víme, že jen spokojený zákazník si u nás nakoupí znovu. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nabízí zboží, které není k dostání na jiném eshopu.
    • Špatne zabalení zboží. Chybějící ochrana rohů, takže všechny kliprámy měli uražené rohy. Přesto, že jsem byla upozorněna,že je zboží křehké a že může dojít k poškození, zřejmě to nikdo neřekl ve skladu, kde se zboží balilo.minimální počet kusů na objednání bylo na webu uvedeno 6,ale při objednání 9 kusů už je problém dopravit zboží jako balík.

    Pokud si budete něco objednávat, vyzvednete si zboží přímo v obchodě a i tak si ho raději rozbalte a přesvědčte se, že je v pořádku.

    Reakce obchodu TRADAG

    Vážená paní,
    zboží, které jste si objednala je velmi choulostivé na dopravu. Víme to a proto, jsme vám nabídli bezpečný způsob dopravy, který jste odmítla. Sama a dobrovolně jste zvolila dopravu balíkem, přes naše výslovné upozornění, že se zboží velmi pravděpodobně poškodí. Velmi nás mrzí, že i přes naši snahu nejste spokojena...Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem si holčičí růžové album, přišlo modré pro kluka - tudíž naprosto nevhodné. Z tohoto důvodu zde příště již nenakoupím.

    Reakce obchodu TRADAG

    Vážená paní,

    velmi nás mrzí, že nejste spokojena. Nijak jste nás ovšem nekontaktovala, abychom mohli případný omyl napravit. Stačil by e-mail, telefonát nebo SMS. Jsme vždy připraveni případné nesrovnalosti řešit ke spokojenosti zákazníka v co nejkratší době. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    Otrávilo mě to.

    Reakce obchodu TRADAG

    Vážená paní,
    stává se to málokdy, ale občas si objednají poslední kus výrobku dva zákazníci těsně po sobě. Zboží dostane ten předposlední. Věřte, že i nás velmi mrzelo, že jsme vám vybraný obraz nemohli dodat. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objdenala jsem si zboží s doručením na poštu, kterou jsem zadávala, při vyzvednutí mi bylo řečeno že objednávka je na jiné poště.
    =špatné místo doručení
    zásilku jsem si vyzvedla, ale bylo mi doručeno jiné zboží, než jsem si objednala
    =nepoškozené, avšak jiné zboží než bylo objednáno, zaplatila jsem za objednané zboží více, než pak stálo to co bylo doručeno
    - zásilku měnit nebudu, s ohledem na to že to byl dárek a nestihla bych ji vyměnit

    Reakce obchodu TRADAG

    Vážená paní, do objednávky jste si zadala jednu adresu a na tu byla zásilka zaslána. Pokud bychom zásilku poslali jinému zákazníkovi asi by vám nedorazila vůbec. To, že zboží nebylo v pořádku nás mrzí, a velmi se omlouváme. Vzhledem k tomu, že jste nás nijak nekontaktovala, nemohli jsme případnou chybu napravit, jak se vždy maximálně snažíme. Tým Tradag

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlost dodávky zboží
    • Špatné balení zboží - kliprámy byly poškozené, ulámané rohy plexiskel. Z 6 kliprámů jich bylo 5 poškozeno.

    křehké zboží důkladněji balit.

    Reakce obchodu TRADAG

    Vážená paní, kliprámy o rozměru 62x93cm, které jste si objednala, patří k tomu nejnáročnějšímu zboží co se týká dopravy. Snažíme se jej balit tak, aby dorazilo v pořádku. Pokud se i přes to zásilka poškodí, jsme vždy připraveni vzniklou situaci řešit ke spokojenosti zákazníka. Vy jste nás nijak nekontaktovala a stěžujete si pouze zde. Těžko tak můžeme zjednat nápravu. Proč jste nám nezavolala nebo neposlala mail? Tým Tradag