Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Asi špatné fotky batoh má úplně jinou barvu než jsme čekali. Dokonce jsem se divala na stránky zda se nespletli a neposlali nám jiný.
-
Nedoporučuje obchod
Zip na penálu jde špatně rozepínat, dcera s ním má problém.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží vůbec nedorazilo, jen se prodlužuje lhůta doručení v eshopu
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den,
moc nás mrzí vzniklá komplikace při doručování Vaší objednávky dopravcem. Bohužel při přepravě došlo ke ztrátě zásilky.
Na základě telefonického upozornění ze strany zákazníka jsme kontaktovali zákaznický servis dopravce (požádali o reklamaci zásilky) a co nejrychleji vyexpedovali novou objednávku přes jiného přepravce.
Věřím, že doručení GLS službu proběhne již bez komplikací a studentka bude s výrobkem TOPGAL maximálně spokojená.
Ještě jednou se omlouváme.
S přátelským pozdravem
Michal Sitár - TOPGAL a.s. -
Nedoporučuje obchod
Nesouhlasil jsem při nákupu výslovně se zasláním dotazníku s tímto hodnocením - a i přes moje přání mi dotazník přišel. Nejsem na to zvědavý a nechci nic veřejně hodnotit. Taková věc mě tedy pokaždé naštve a bohužel odradí od dalšího nákupu v daném shopu. Jinak bych tento eshop mohl po všech ostatních stránkách doporučit, zbytek byl zcela profesionální.
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den,
dovolte mi reagovat jménem společnosti Topgal a.s.
Mrzí mě vaše negativní hodnocení, chápu i vaše rozhořčení, nicméně v našem e-shopu jste ten nesouhlas se zasláním dotazníku neudělil. Vím to proto, že v našem e-shopu žádná podobná možnost (odmítnutí souhlasu) aktuálně není ani implementována. Tzn. o "vašem výslovném přání" jsme se bohužel ani neměli jak dozvědět. Naším cílem opravdu není jakkoliv klamat zákazníka.
Každopádně děkuji za feedback, operativně tento podnět řešíme s vývojářem, opravíme, nesouhlas se zasláním dotazníku doplníme.
Libor Chaloupka, Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlost odeslání,dárečky k nákupu
-
Nedoporučuje obchod
- Měl jsem objednánu dopravu domů od PPL, ani se neobtěžovali přijet a rovnou mi poslali SMS, že si mám zboží vyzvednout v obchodě - nevím, jestli je to chyba obchodu, nebo dopravce.
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den,
bohužel to je opravdu chyba přepravce, nikoliv e-shopu - v době objednání (objednávali jste 18. 12. 2019) evidentně zapříčiněná množstvím balíčků, které před Vánoci daný kurýr distribuoval. Je mi líto, že máte tuto nemilou zkušenost s dodací firmou.
Pěkný den!
Hanka Prekop Dvorská
Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
Objednáno 20/8/2019 a ještě (dnes 28/8/2019) v zásilkovně není. Navíc se změnilo místo. Čekám na další informace.
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den, paní Guzková,
my se moc omlouváme - v tomto případě bohužel nejde o naši chybu, ale o chybu na straně přepravce - Zásilkovny. Váš balíček jsme posílali již 20.8., bohužel chybou Zásilkovny na depu nebyl doručen do vámi zvolené výdejny. Je mi to moc líto a za Zásilkovnu se omlouvám, budeme u nich určitě doručení reklamovat.
Volali jsme na servis Zásilkovny, řekli nám že vše napraví a nejpozději zítra bude balík dovezen na vámi zvolenou Zásilkovnu. Prosím vyčkejte s vyzvednoutím na info sms z výdejny.
Ještě jednou se omlouvám za komplikace způsobené dopravcem.
Hanka, Topgal -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Po 3 dnech noseni se rozpadla umelohmotna prezka na zadovych popruzich.Batoh muzeme poslat nejspise k reklamaci, zaplatime za postovne vice nez je hodnota opravy.
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den,
vaše nemilá zkušenost vás velice mrzí, ale reklamace my řešíme velmi komfortně a vy neplatíte nic! Stačí vyplnit formulář na stránce www.topgal.cz/reklamace, ten spadne do emailu kolegovi z reklamačního oddělení. My k vám pošleme řidiče PPL, který vyzvedne vadný produkt a na dobu opravy vám doveze PRODUKT NÁHRADNÍ.
Po opravě/posouzení reklamace stejným způsobem vyměníme opravený produkt za produkt zapůjčený. Vy musíte jen vadný produkt zabalit do krabice, nemusíte ji polepovat, řidič bude mít svůj štítek. Na datu výměny se domluvíte z kolegou, který vám zavolá. Nemusíte tedy nic platit ani chodit na poštu!
Pěkný den
Hanka Prekop Dvorská
Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlé dodání
- Kvalitní zboží, batohy vydrží až pět let denního používání. Mají hodně kapes, což nejen děti ocení. S batohem je syn velmi spokojen a neměnil by. Konečně jsme našli batoh bez síťových kapes, které se po čase trhají. Jen škoda, že jsou jen u batohu na notebook.
- Skvělá komunikace s obchodem
- O žádné nevím
-
Nedoporučuje obchod
S nákupem jsem byla spokojená.
-
Nedoporučuje obchod
Je to 10dnu od zaplacení baliku, bohužel nemám ani školní batoh, ani peníze. Uz nevím na koho se obratit. PPL tvrdi predani baliku neexistujici osobe, dále nereaguji. Objednavam velmi často,ale.toto se mi nikdy nestalo
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den,
ano, o problemu víme - sama komunikujete s naší kolegyní, takže víte, že bohužel opravdu je problém na straně PPL, která balík "předala někomu", koho podle vašich informací neznáte. Zásilku jsme na PPLce reklamovali, víme, že je to nepříjemné, ale i my stále čekáme na vyjádření dopravce. Kolegyně Szabová záležitost řeší, prosím vydržte.
Nám zřejmě nyní nezbývá, než vyřídit reklamaci s dopravcem a posléze se s vámi domluvit na zaslání balíku nového, jiným dopravcem. Čekáme na vyjádření PPLky, poté se určitě ozveme. Bohužel i tyto nepříjemnosti se dějí - to, že předají balík někomu cizímu je prostě nonsens a nemělo by se to dít. Poškozená jste jejich jednáním jak vy, tak i naše pověst :-(
Snad ale vše vyřešíme k vaší spokojenosti. Moc se omlouváme za komplikace.
Hanka Prekop Dvorská
Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
Deset dní od nákupu - zboží stále nedorazilo :-(
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den,
bohužel zásilka se zasekla na doručovacím depu PPL. Od nás odešla 27.11., od 29.11. je v Praze na depu. Dle našeho zjištění by měla být dnes doručena. Pokud se tak nestane, prosím zavolejte nám, zkusíme zjistit co a jak, případně pošleme zásilku znova.
Pěkný den!
Hanka Prekop Dvorská
Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Mám jen jednu zkušenost s firmou Topgal a to objednání si neoprenového pouzdra na notebook o rozměrech 15,4"-16". Můj notebook má klasické rozměry 15,6" (čili v podstatě není ani v horní polovině rozsahu rozměrů, uvedených u pouzdra), nicméně notebook se mi do něj nevlezl.
Čili výsledkem objednání je nespokojený zákazník, který místo užívání si (jinak pravděpodobně užitečného a kvalitního) koupeného produktu, musí vynaložit čas, energii a také (nevratné) peníze za reklamaci, aby si musel koupit pouzdro nové.
Nicméně nechci hodnotit firmu Topgal podle jednoho nákupu, je možné, že se jednalo o výjimku.Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den, pane Daníčku,
děkujeme za hodnocení. Bohužel netuším jaký máte notebook, v textu popisu pouzdra ale uvádíme: "Vnitřní rozměry pouzdra jsou 385 x 280 x 40 mm (maximální rozměry notebooků, které je možné do pouzdra dát).".
Pokud se Váš notebook do pouzdra nevešel i po přeměření, je nám to líto a dejte nám prosím vědět typ a přesnou velikost notebooku, ať víme jak případně popis upravit.
Je nám líto, že musíte platit poštovné zpět kvůli výměně nebo vrácení zboží, je to nepříjemné, ale bohužel u eshopů to jinak zařídit nejde. Pokud jde o naši chybu, rádi vám vyjdeme vstříct, prosím ozvěte se nám s informací na [email protected].
Pěkný den!
Hanka Prekop Dvorská
Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- V kamenném obchodě se prodává o 200 Kč levněji - a to bez jakéhokoliv probíhající akce...
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den, paní Lenko,
děkujeme i za negativní hodnocení, ale musíme vše uvést do správných kolejí. Předpokládám, že jste nakoupila u nás na eshopu a pak stejný batoh objevila u některého z našich prodejců v Děčíně, nikoliv u nás na kamenné prodejně.
Dovolte mi pár slov k cenám a cenová politice. Ceny na našem eshopu, to je věc na delší diskusi a určitě to není tak jednoduché, jak si mnozí naší zákazníci představují. V našem eshopu nabízíme a prodáváme produkty Topgal za tzv. doporučené maloobchodní ceny. Zároveň si uvědomujeme, že určitě neprodáváme za nejnižší ceny. Za tyto doporučené ceny doporučujeme prodávat také všem našim obchodním partnerům, nicméně ti se tímto "doporučením" nemusejí řídit, není pro ně nijak závazné. Proto na internetu i v kamenných prodejnách narazíte na obchodníky, kteří nabízejí produkty naší značky za nižší ceny, v mnohých případech však produkty nabízejí i za ceny vyšší.
My jako producent na tuto "cenovou" hru odmítáme přistoupit, držíme se pevné cenové strategie a to z několika důvodů. Tím hlavním je fakt, že dost dobře nechceme a nemůžeme cenově "podrážet" naše obchodní partnery, ačkoliv bychom si to jako producent mohli teoreticky dovolit.
Dalším hlavním důvodem je fakt, že nastavená doporučená maloobchodní cena je nastavena tak, aby byl zaručen poměr cena/kvalita - pod cenou prostě odmítáme prodávat.
V neposlední řadě nemůžu nezmínit také fakt, že ačkoliv naše produkty můžete nakoupit v jiných obchodech nebo eshopech určitě levněji než u nás, nákupem na www.topgal.cz můžete získat další výhody a benefity, které se Vám nemusejí na první pohled jevit tak zjevné:
- máme věrnostní program - pokud jste u nás nakoupili, máte nárok na slevu, jejíž výše se počítá podle výše vašich předchozích nákupů
- v našem eshopu neplatíte poštovné a balné při nákupu nad 500 Kč
- veškeré nabízené produkty máme skladem - u objednávek tak garantujeme dodání do 2 pracovních dnů (v případě, že zvolíte dopravu PPL a platbu dobírkou)
- při reklamaci školního batohu zakoupeného v našem eshopu Vám zdarma zapůjčíme náhradní školní batoh a váš poškozený vyzvedneme. Nemusíte vůbec chodit na poštu a platit poštovné
- v našem eshopu nabízíme kromě jiného také speciální kolekce produktů, které jsou dostupné pouze v našem eshopu www.topgal.cz a ve firemní prodejně ve Šternberku (kolekce Euforia a kolekce ŇUŇO)
- v našem eshopu zakoupíte také s předstihem vybrané produkty v akci
- eshop www.topgal.cz poskytuje naprosto unikátní a perfektní služby, o čemž ostatně svědčí i fakt, že jsme 5x získali ocenění Shop roku. Navíc veškeré naše služby vnímají velmi pozitivně také naši zákazníci. Ostatně 100 % z nich by náš eshop doporučilo svým známým, což je naprosto unikátní hodnota i v systému Heuréka.
Děkujeme!
Hanka Prekop Dvorská
Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- jiná platba a jiná doprava než byla zadána při objednávce
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den, paní Jitko,
moc nás mrzí Vaše negativní reakce na nákup v eshopu topgal.cz. Kontroloval jsem Vaši objednávku a byla zde zadána výchozí hodnota jak u dopravy,tak i u způsobu úhrady. Napadá mě tedy jediná možnost, jak mohlo dojít k chybě a to, že jste vyplnila dopravu a způsob úhrady - následně jste se vrátila zpět k osobním údajům (popř.do košíku) a poté jste již nezadala vybrané původní hodnoty v objednávkovém formuláři. Moc nás mrzí, že právě tento nedostatek negativně ovlivnil celý Váš nákup.
Zákazníkům pro kontrolu vždy posíláme potvrzení objednávky na email - v případě, že cokoliv nesedí, je možné ze strany zákazníka nás kontaktovat a úpravu vždy obratem vyřešíme.
Věřím, že toto vysvětlení alespoň částečně změní Váš názor na nákup v rámci eshopu topgal.cz.
S přátelským pozdravem
Sitár Michal - TOPGAL a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem platila platební kartou, bylo velice rychle a v pořádku dodáno. Doporučuji pouze v případě, že někdo hledá nápadité zboží za příznivé ceny.
Vadí mi nepřehlednost webové stránky, zmatečné a zavádějící a minimálně na první pohled se duplikující kategorie a remarketing po té, co jsem již nakoupila. (i když z pohledu prodejce tuto aktivitu chápu).Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den,
děkujeme za reakci, stále máme co vylepšovat takže za každou i negativní reakci jsme rádi. I když i pochvala za nápadité zboží v hodnocení je také :-).
Zrovna v současné době připravujeme nový eshop, na kterém se na přehlednost zaměříme. Kolegy co mají na starosti e-sales jsme už upozorňovali, že nemusí po nákupu dále nabízet naše produkty těm, co už nakoupili, zkusíme s tím něco udělat.
Pěkný den!
Hanka P.Dvorská
Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Zboží jsem přijala a zaplatila. Ještě ten den vrátila a reklamovala. Po 10 dnech se nic neděje.
Zatím nevím
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den, paní Hano,
moc nás mrzí Vaše negativní reakce. V případě, že zákazník zjistí na zakoupeném sortimentu závadu a kontaktuje nás do 14-ti dnů od nákupu a to telefonicky, emailem a nebo přes reklamační formulář na stránce www.topgal.cz/reklamace, řešíme vždy reklamaci urgentně (běžně do 3 prac. dnů). Pokud byl produkt odeslán na reklamační oddělení bez dalšího kontaktu, předpokládám, že byl zařazen do reklamačního procesu a to jako běžná reklamace. Hned v pondělí tedy reklamovaný produkt dohledám a budeme vzniklý problém řešit co nejrychleji - k Vaší maximální spokojenosti . Určitě Vás během zítřejšího dne budeme kontaktovat telefonicky.
Moc se omlouváme za vzniklé komplikace s produktem značky Topgal.
S omluvou a přáním krásného dne
Sitár Michal - TOPGAL a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- žádné
- ceny, nelze koupit pro další prodej
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši "recenzi", které však vůbec nerozumím. Náš e-shop a služby nedoporučujete, protože u náš nemůžete nakoupit za VO ceny za účelem dalšího prodeje zboží? Pane Rusino, my další obchodní partnery a prodejce opravdu nehledáme, trh je z našeho pohledu pokryt relativně dostatečně, resp. za dostatečný považujeme aktuální počet obchodních partnerů v CZ, kteří produkty značky Topgal nabízejí. A z důvodu, že jsme odmítli Vaši žádost o obchodní spolupráci, nedeporučujete náš e-shop? To je vskutku úsměvné.
Přeji hezký den a spousty podobných objektivních recenzí.
Libor Chaloupka - marketing manager, Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
Penál, který přišel v setu s taškou je nekvalitně provedený. 7 leté deti nejsou schopné zatáhnout zip a penál uzavřít.
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den,
děkujeme za reakci. Můžu se jen zeptat na ten Vámi popsaný problém s penálem? Můžete, prosím, vadu nějak blíže popsat, případně vyfotit a poslat fotky na [email protected]?
Děkuji, Libor Chaloupka, Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- nic,doprava zdarma je započtena do ceny
- prezentují dodání do 2 dnů,zboží bylo vyzkladněno až po tel.urgenci
byla to moje první a zároveň poslední objednávka
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den, paní Ireno,
moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost s nákupem. Expedice Vaší objednávky byla požadována na konkrétní datum, kdy probíhalo omezení provozu z důvodu přesunu firmy TOPGAL na novou budovu. Na základě telefonické komunikace bylo toto nedopatření zjištěno a navrhnut nový termín se změnou dopravy, za což se opětovně omlouváme.
Ohledně dopravy s Vámi ovšem nemohu souhlasit. Cena za dopravu je vždy pevně stanovena a v případě, že zákazník provede objednávku nad hodnotu 500,-Kč má dopravné zcela zdarma...Doprava tedy rozhodně nebyla započtena v ceně Vaší objednávky .
Pevně věříme, že se sortimentem značky Topgal budete maximálně spokojeni a kvalita produktu Vás přesvědčí o opětovném nákupu na www.topgal.cz .
S přátelským pozdravem
Sitár Michal - TOPGAL a.s.
EDIT:
Je vcelku úsměvné, pokud negativní recenzi na náš e-shop vkládá bývalý obchodní partner naší společnosti, kterému jsme pro jeho naprosto minimální odběry zrušili možnost nákupu za VO ceny. Inu, kdo chce psa bíti, hůl si vždy najde.
Libor Chaloupka
vedoucí internetového prodeje a marketingu
Topgal a.s.