Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží dorazilo bez dokladu
-
Nedoporučuje obchod
- nekomukativnost, nepružnost, lhostejnost
nekupovat nic, nezájem o to, jestli se produkt dostane k zákazníkovi
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Nekomunikuje a to mě nasralo :-( Kluk dostal v setu růžové desky které jsem nechtěla :-( Už nic kupovat nebudu zlaté kamené obchody!!
Ať nic neobědnávaj když obchod nekomunikuje a jdou si vybrat do kameného obchodu !!
-
Nedoporučuje obchod
Koupila jsem synovi školní batoh od firmy topgal v domnění, že jde o kvalitní zboží, ale batoh toxicky smrdí, jako bych ho koupila ve vietnamské prodejně za pár korun. Syn ho kvůli zápachu nemůže mít v pokojíčku. Batoh jsem nereklamovala, protože mi bylo advokátem sděleno, že zápach zboží není reklamační důvod. Koupi školního batohu od firmy topgal proto nedoporučuji.
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den, paní Martino,
reaguji na váš příspěvek na Heuréce. Dohledala jsem si vaši objednávku - batoh o kterém mluvíte je vůbec nejprodávanějším v naší nabídce a prodali jsme jej několik tisíc kusů. Nikdo ze zákazníků si dosud na zápach nestěžoval, proto nás vaše reakce zarazila.
Máte samozřejmě právo výrobek vrátit nebo vyměnit za jiný do 14ti dnů od objednávky, proto prosím Vašeho práva využijte - rádi bychom zjistili kde je chyba. Rozbalili jsme si zde několik dalších kusů batohu a vámi uvedený nesnesitelný zápach jsme u žádného neshledali. Samozřejmě každý batoh, který je potištěn lehce zapáchá právě díky technologii tisku, ale tento zápach po rozbalení do týdne odezní. Nikdy se nám nestalo, že by byl zápach natolik nesnesitelný, že by se batoh nemohl vyskytovat v nějaké místnosti či ve třídě. Takové batohy bychom ani nemohli vyrábět. Navíc máme batohy testovány v ITC Zlín, kde prošly bez problémů - kdyby zde tuto výrobní vadu zjistili, jistě bychom na ně nedostali certifikát. Prosím, ozvěte se panu Špundovi z reklamačního na tel.603 804 405 a domluvte se na dalším postupu - vrácení výrobku/vrácení peněz/výměnu za jiný batoh.
Moc by nás ta vada u vašeho batohu zajímala z profesního hlediska.
Děkujeme za pochopení
Hana Prekop Dvorská
Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
- objednávku jsem poslala před deseti dny a dodnes jsem zásilku neobdržela, ani jsem nedostala zprávu, kdy mohu zásilku očekávat. Přestávám věřit, že zásilka ještě dorazí.
Těžko mohu něco shrnovat. U jiných obchodů jsem byla zvyklá, že nakupujícího průběžně informují o stavu objednávky.
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den,
mezi svátky máme každý rok zavřeno - při objednávce Vám muselo spolus PF vyskočit upozornění, že všechny objednávky uskutečněné v období od 20.12.2013 (13:00) do 3.1.2013 budeme expedovat až od pondělí 6.1.2013 vzhledem k inventurám a firemní dovolené.
Děkujeme za pochopení
Hana Prekop Dvorská
Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
- Nevýhodné poštovné a balné, dražší až o desítky procent oproti kamenným prodejnám, které zásobuje.
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den,
poštovné máme zdarma při nákupu nad 500 Kč, ať už si zásilku necháte poslat skrze PPL nebo Českou poštu. Pokud kupujete pouze penál, bohužel vám poštovné ve výši 100 Kč napočítáme... Pak doporučujeme nakoupit ještě další drobnosti, třeba lahev na pití nebo desky na sešity tak, aby jste měl/a nákup k 500 Kč a dopravné zdarma :-).
Pěkný den!
Hanka Prekop Dvorská
Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
- rycly obchod, velky vyber
- poskozene zbozi
zkontrolujte si zboží ihned při predani, a reklamujte event. nedostatky
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den,
ano souhlasím. Pokud Vám balík dojde poškozen, je to chyba přepravní služby a v tomto případě balík ani nepřebírejte.
Pokud naše zboží nevyhovuje, můžete jej u nás ihned vrátit nebo vyměnit za jiné.
Zboží zakoupené na našem eshopu můžete samozřejmě ihned i reklamovat. V tomto případě k Vám pošleme na naše náklady službu PPL, která Vám doveze náhradní batoh na dobu opravy a poté následně přiveze batoh nový, nebo opravený.
Pěkný den!
Hanka Prekop Dvorská
Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
- moc kvalitních batohů
- Neposílate co přidate na objednávku:skolni penal a hodinky.
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den,
pokud jste nedostal úplnou objednávku prosím, napište mi na email dvorska(at.)topgal.cz, nebo zavolejte na tel.:585 002 452. Určitě vše dáme do pořádku. Omlouváme se, pokud se stala chyba v balení.
Pěkný den!
Hanka Prekop Dvorská
Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
Poslali jste jako dárek hodinky, které během minuty praskly,....řemínek,...narušilo to naši důvěru k vám
bm -
Nedoporučuje obchod
- nákup z domova, rychlé dodání a možnost zvolit jeho způsob
- vyšší cena
Zboží bylo kvalitní, dorazilo ihned, v naprosto dobrém stavu. To, s čím jsem nespokojená je cena, neboť jsem dodatečně stejné zboží jako bylo v nabídce webu topgal objevila v obchodech kamených za podstatně přijatelnější peníze. Někdy až o třetinu (místo 1.500 Kč kolem 1.000 Kč)!! To už je znatelný rozdíl. Moje chyba, měla jsem se nejdříve pídit, pak objednávat.
-
Nedoporučuje obchod
- Solidni, vse v poradku
- Otravuje se stupidnim dotaznikem heureky
Kdyby neotravovali s pitomejma dotaznikama o spokojenosti zakaznika, nemel bych zadnych prippminek.
-
Nedoporučuje obchod
- dlouhá dodací lhůta a a komunikace až po 2 dnu
já osobně už bych z tohodle obchodu nic nekupoval.
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den, Michale,
bohužel podle Heuréky nemohu dohledat Vaši objednávku a nevím tak, co bylo za problém. Prosím, napište mi na dvorska(at)topgal.cz.
S našimi zákazníky se snažíme komunikovat ihned když vznikne problém, dodací lhůta je u objednávek na dobírku 2 dny. Prosím, dejte mi vědět.
Pěkný den!
Hanka Prekop Dvorská
Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
S touto koupí jsem byla velmi spokojená, nemusela jsem nikde běhat a zboží mi bylo ZDARMA doručeno,bez problémů,až domů. Podle této mé první zkušenosti bych obchod s klidem doporučila.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- byla jsem velmi nespokojená s dopravou PPL - soukromá firma...než do přebralo normální ppl...velice neskušné chování, arogantní, pan který mi vezl objednané zboží mi nechtěl vyhovět s místem dodání. Nebyla s ním celkově řeč a velice nespolehlivý. Příště si u Vás žádné zboží už neobjednám.
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den,
přiznám se, že příliš nerozumím Vašemu hodnocení našeho eshopu www.topgal.cz (soukromá firma vs. normální PPL?). My žádnou soukromou společnost pro přepravu nepoužíváme - pro přepravu veškerých objednávek z našeho eshopu využíváme pouze služeb PPL a České pošty.
Můžete nám, prosím, poslat číslo Vaší objednávky (na [email protected]) a my případně zjistit v čem konkrétním byl s dopravou problém?
Samozřejmě nás velmi mrzí, pokud byl řidič-dodavatel neslušný, ale dost dobře nejsme schopni ovlivnit výkon řidičů-závozníků. Tito nejsou naši zaměstnanci, nýbrž zaměstnanci dané zásilkové služby.
Pokud nám napíšete číslo Vaší objednávky (nebo balíku PPL), můžeme zjistit více.
Přesto věříme a doufáme, že kvůli negativnímu hodnocení přepravy, respektive výkonu řidiče, nebudete negativně hodnotit služby našeho internetového obchodu.
S přátelským pozdravem
Libor Chaloupka - vedoucí internetového prodeje Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Jsem zklamaná, že barvy na internetu neodpovídají barvám ve skutečnosti. Objednala jsem školní set do 1. třídy, dle vyobrazení na internetu měl být červeno-černo-stříbrný, nanejvýš tmavě růžovo-černo stříbrný. Bohužel je ve skutečnosti světle růžovo-černo-stříbrný. Dcerka zrovna svetlou růžovou nemá rádá, tak nevím co tomu řekne, batoh schovávám k vánocům. Batoh už měnit nebudu, protože jinak jsem s jeho propracováním spokojená. Ale byla jsem zklamaná. Přes internet už takové věci asi synovi kupovat nikdy nebudu.
Jediné co mi v závěru vadilo - viz výše
Reakce obchodu Topgal.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše reakce. Bohužel nemohu přesně dohledat Vaši objednávku podle hodnocení na Heuréce, ale předpokládám, že jste kupovala batoh NUN 201 A - black - čili batoh černý s růžovo-stříbrnými motýlky a kytičkami. Jde o jeden z našich nejoblíbenějších a nejprodávanějších produktů pro holčičky na první stupeň ZŠ.
Ohledně barevnosti - stojíme si 100% za našimi fotkami - pořizujeme si je sami v našem fotostudiu a každou barvu ladíme tak, aby co nejvíce odpovídala skutečnosti. Kolega si opravdu hraje s každým odstínem i několik hodin, aby byl co nejvíce odpovídající. Bohužel, nemůžeme ovlivnit barevnost monitoru koncových zákazníků - kalibraci přímo Vašeho monitoru. Zřejmě na něm bohužel máte špatně nastavenou barevnost a kontrast, protože tento batoh opravdu nemá v potisku vůbec červenou barvu. V kalibraci monitorů je zřejmě největší problém všeobecně při nákupech na všech eshopech.
Pokud budete chtít batoh vyměnit za jiný nebo vrátit, prosím, kontaktujte mne na emailu dvorska(at)topgal.cz. Předpokládám ale, že se bude Vaší dceři líbit - opravdu jde o jeden z našich nejprodávanějších batůžků.
Pěkný den!
Hanka Prekop Dvorská
Topgal a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlé dodání
- Pěkné zboží
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- rychlé vyřízení
- rychlé dodání
- po doporučení
byl mi doporučen
zkušenosti velmi dobré
ano
protože mám vlastní zkušenost -
Nedoporučuje obchod
- museli jme si vyžádat fakturu,objednala jsem zboží na doporučení kamarádky,která dostala ke zboží mnoho dárku,my bohužel žádný,
průměr
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Velice neochotná telefonistka na lince.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
spokojenost