Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Super obchod. Objednávali jsme tam dceři batoh do školy, je velmi pevný, stabilní a uzpůsobený tomu, aby udržoval zdravá záda. Na nákup jde navíc uplatnit i cashback, například přes portál https://www.ziskejte.cz/:)

  • Topgal.cz:
    Dobrý den paní Dvorská,
    děkuji za odpověď.
    Batoh byl zdevastovaný používáním (k používání jsem ho pořídila), proto jsem Vám ho také zaslala na reklamaci. Připouštím možnost, že mohla dcera nosit batoh nejprve na jednom rameni a poté na druhém. Avšak myslím si, že pokud máte opravdu tak kvalitní materiály a zpracování, tak by toto batoh měl občas vydržet.
    Batoh byl samozřejmě vyprán (po roce užívání bych ho neposlala nevypraný), ale ne v pračce, ale namočený ve vaně s práškem. Že se nemá prát v pračce jsem věděla z visačky při nákupu.
    Znalecký posudek požadovat nebudu, již je to pro mne bezpředmětné, koupila jsem batoh jiný.
    Jen mě zamrzela kvalita vašeho výrobku, který jsem dosud všude chválila (už na to budu opatrnější) a přístup. Očekávala jsem za ty ceny něco jiného.
    Děkuji a přeji pěkný den.
    S pozdravem

    Petra Nigrinová

  • Petra Nigrinova:
    Dobrý den, paní Nigirinová,
    kolega z reklamačního si vyhledal reklamaci SEVTu a na váš batoh si velmi dobře pamatuje. Reklamace, pokud jsou oprávněné a jde o naši chybu, se snažíme buď opravit, nebo vyměňujeme vadný kus za zcela nový bez chyby.
    Podle vyjádření kolegy Špundy byl Váš batoh bohužel zcela zdevastovaný užíváním. Ramenní popruhy byly oba vytrhané ze švu, zřejmě tím, že byl bytoh nošen nejprve na jednom a poté na druhém rameni, nikoliv na obou současně. Materiál popruhů byl poničen a potrhán a navíc byl bytoh zřejmě vyprán, čemuž svědčil prach z pracího prášku. Praním mohlo dojít taktéž k poničení materiálů, proto nedoporučujeme prát batohy v pračce. I proto byla reklamace zamítnuta.
    Bohužel já jsem váš batoh neviděla, takže se více nemohu vyjadřovat. Pokud batoh ještě máte, určitě máte právo zamítnoutou reklamaci rozporovat znaleckým posudkem.
    Pěkný den

    Hanka Prekop Dvorská
    Topgal a.s.

  • Topgal.cz:
    Dobrý den paní Dvorská,
    omlouvám se za špatné označení. Na účtence mám opravdu jen HIT 14, ale je to ten, co píšete.
    Děkuji.
    Petra Nigrinová

  • Petra Nigrinova:
    Dobrý den,
    zjistím u kolegy z reklamačního a napíšu vyjádření přímo od něj - ten název batohu ale není kompletní. Nemohlo se jednat o HIT 148 viz link níže?
    http://www.topgal.cz/batohy/studentske/hit-148/h---pink/
    Díky

    Hana P.Dvorská
    Topgal

  • Topgal.cz: Dobrý den paní Dvorská, jednalo se o batoh Topgal HIT 14, zakoupeno u SEVTu, číslo reklamace přes SEVT je 74/2016. Barva růžovošedá. Popraskaly popruhy uprostřed i nahoře u švu. Děkuji za vyjádření.

  • Petra Nigrinova:
    Dobrý den, paní Nigirinová,
    bohužel vůbec netuším o jaký batoh šlo a nemohu mezi reklamacemi v tuto chvíli dohledat tu vaši, jelikož nejsou evidovány podle jména zákazníka. Nevíte prosím o jaký šlo přesně batoh? Studentské batohy mají označení HIT a trojciferné číslo, případně co na batohu bylo za potisk/barvy? Prosím, napište mi, kde jste batoh kupovala, pokusíme se reklamaci dohledat, abychom zjistili o co přesně šlo a mohli se erudovaně vyjádřit.
    Každopádně nás vaše zkušenost velmi mrzí, protože si opravdu zakládáme na kvalitě šití i materiálu, takže bychom si opravdu danou reklamaci rádi dohledali a vyjádřili se přesně.
    Děkuji!

    Hana P.Dvorská
    Topgal a.s.

  • Dobrý den,
    zhruba před rokem a půl jsem koupila pro dceru do 5. třídyv jednom kamenném obchodu batoh Topgal HIT14. Po roce používání se začal rozpadat ve švu u popruhů, samotné popruhy popraskaly na několika místech. Prostě batoh se stal nepoužitelný. Reklamovala jsem jej tedy přes firmu, kde jsem jej kupovala. Po 30ti dnech mi přišel batoh zpět s tím, že firma Topgal používá kvalitní materiál a tudíž tato vada není jejím problémem. Byla jsem nucena tedy koupit nový batoh. A přestože jsem předchozí 4 roky byla s batohem Topgal 1.-4. třída spokojená, nyní jsem svou důvěru obrátila na jinou značku. Mrzí mě to, protože jsem firmu Topgal velice vychvalovala, avšak svým přístupem k reklamaci mě velice zklamala.
    Děkuji.

  • Dobrý den,
    chtěla bych vám za vše moc,moc poděkovat.Objednali jsme synovi pod stromeček aktovku.Nejen,že tu byla překvapivě rychle,ale dostali jsme navíc spoustu dárečků :-) Malý bude určitě nadšený a my jsme opravdu moc spokojený.Všem vás můžu vřele doporučit.Ještě jednou moc děkujeme

  • Dobrý den,
    chci se s Vámi podělit o výsledek druhé reklamace školního batohu Topgal (průběh první reklamace naleznete v mém příspěvku níže). Nyní jen krátké shrnutí: u synovy aktovky se projevila vada - vystouplé nitky po celé délce lemu, přičemž byl lem v místě, kde se nedotýká těla ani oblečení a vada tedy nemohla vzniknout běžným používáním a třením materiálu o materiál. Batoh jsem tedy poprvé reklamovala, reklamace mi byla uznána a nitky byly opáleny nějakou speciální technologií. Nicméně vada se po určité době používání projevila znovu. Na doporučení paní Hanky Prekop Dvorské zde na diskuzi jsem tedy batoh, který byl ještě v záruční době, reklamovala podruhé, v bláhové naději, že se přístup společnosti Topgal změní a věc napraví nějakým jiným efektivnějším způsobem. Reklamace byla opět uznána a nitky opět opáleny. A co myslíte, jak batoh vypadá dnes? Po celém obvodu lemu jsou opět trčící nitě! Ono je to jako v pohádce O Královně koloběžce... dar - nedar, oblečená - neoblečená, akorát s menší obměnou... reklamace - nereklamace, oprava - neoprava.
    Nicméně nejsem škarohlíd a přeji společnosti Topgal více spokojených zákazníků a dobrou ruku při výběru kvalitních materiálů a lepších technologií.

  • Dobrý den.Chci Vám moc poděkovat za úžasnou komunikaci ohledně poslání batohů.Ještě jednou moc děkuju a přeju Vám strašně moc spokojených zákazníků.

  • Jindřiška:
    Dobrý den Jindřiško,
    děkujeme moc za příspěvek! Chyby batohů jsou naší chybou, proto se takto snažíme nepříjemnou situaci alespoň částečně vykompenzovat.
    Pěkný den!

    Hanka Prekop Dvorská
    Topgal a.s.

  • Dobrý den,
    ráda bych se podělila o svoji velmi příjemnou zkušenost se společností TOPGAL, od které jsem zakoupila školní batoh. Po roce jsem reklamovala vytržený pant. Reklamace proběhla bez jakýchkoliv komplikací. Pán, který reklamaci vyřizoval nabídl velice vstřícné jednání. Po dobu reklamace jsme dostali k užívání náhradní batoh. Topgal sám na vlastní náklady zajistil dopravce, který mi přivezl náhradní batoh a převzal ode mě ten reklamovaný. Tím stejným způsobem proběhlo i předání opraveného zboží. Reklamace byla vyřízena k mojí velké spokojenosti a ve velice krátké době. Cením si toho, že jsme nemuseli kupovat na dobu reklamace nový batoh.
    Společnost TOPGAL určitě mohu doporučit.

    Jindřiška

  • racze:
    Dobrý den,
    děkujeme za Váš přízpěvek. Velmi mne mrzí, že nejste spokojena s naším výrobkem. U Vás šlo zřejmě o skrytou vadu, kterou samozřejmě máte právo reklamovat.
    Bohužel je ale pravdou, že služba zápůjčky batohu platí pouze při nákupu na www.topgal.cz. Nejsme velká firma a nevlastníme síť svých kamenných prodejen. Prodejci, kteří od nás berou zboží, si jej od nás kupují a dále prodávají zákazníkům. Bohužel tedy musíte uplatnit reklamaci právě tam, kde jste batoh zakoupila. Když zakoupíte zkaženou šunku v supermarketu Tesco, také ji nebudete reklamovat v Globusu... Někteří naši prodejci již také přistoupili k tomu, že Vám poskytnou náhradní batoh na dobu opravy, je to ale pouze jejich libovůle.
    Je nám líto, že máte takovou zkušenost, ale bohužel s tím nelze z naší strany víc udělat, pokud se nerozhodnete batoh opět reklamovat.
    Pěkný den!

    Hanka Prekop Dvorská
    Topgal a.s.

  • Dobrý den,

    taky bych se chtěla podělit o zkušenosti s firmou Topgal... synovi jsme do 1. třídy zakoupili přes obchodního partnera firmy Topgal (uvedeného na jejich webových stránkách) školní batoh, na který jsme dostali výborné reference. Nicméně po 10 měsících užívání batohu se projevila vada, na níž jsem uplatnila reklamaci. Jednalo se o nitky, které vystouply po celé délce lemu, přičemž byl lem v místě, kde se nedotýká těla ani oblečení a vada tedy nemohla vzniknout běžným používáním a třením materiálu o materiál. S batohem jsme jinak byli velice spokojeni a vzniklá situace nás mrzela, zvláště pak syna, který by se s oblíbenou aktovkou nerad loučil. Reklamace byla uznána a vada odstraněna - ale pozor!!! Byla odstraněna tak, že nitky byly čímsi opáleny. V září syn nastoupil do 2. třídy i se svou oblíbenou aktovkou a vada se projevila znovu - tentokrát po dvou měsících užívání. Proto jsem se obrátila na pana Špundu s tím, že chci reklamaci uplatnit znovu, protože nedošlo k odstranění vady a poprosila jsem jej o zapůjčení náhradního školního batohu (tak jak je uvedeno na webových stránkách Topgal), protože syna nemůžu nechat chodit do školy i igelitkou. Dostalo se mi ale odpovědi, že náhradní batohy se zapůjčují pouze pro zákazníky, kteří si zboží zakoupili pouze přes eshop Topgal a ne přes jejich obchodního partnera. Rozhodla jsem se tedy zakoupit synovi nový školní batoh, ale už rozhodně ne u firmy Topgal, kde jsem momentálně zklamána nejen z přístupu, ale i z kvality.

  • Hanka Vávrová:

    Dobrý den,
    moc děkujeme za pochvalu, vážíme si toho. Když se reklamace vyskytne, chceme právě touto službou (svoz zásilky od zákazníka - zapůjčení nového batohu - výměna batohů) zajistit i při problémech co největší komfort, jelikož jde o naši chybu.
    Pěkný den!

    Hanka Prekop Dvorská
    Topgal a.s.

  • Dobrý den,

    ráda bych vám tímto poděkovala za rychlé a precizní vyřešení reklamace, za svoz i za zapůjčení náhradní aktovky... Byla jsem velmi mile překvapena poskytnutými službami.

    Přeji Vám spoustu spokojených zákazníků.

    Hana Vávrová

  • Branislav Pikus:
    Dobrý den, pane Pikusi,
    tak to jsem ráda, že se nakonec vše vyřešilo k Vaší spokojenosti. Doufám, že z nového batůžku již nebudete zklamán :-).
    Pěkný den!

    Hanka Prekop Dvorská
    Topgal a.s.

  • Dobry den pani Dvorska,

    velmi pekne Dakujem za pomoc s vybavenim tejto vyrobnej chyby. V Piatok 9.11.2012 som obdrzal novy kus. Spomalenie vybavenia reklamacie bolo v tomto pripade z mojej strany, kedze sa mi podarilo zaslat poskodeny batoh az 5.11.2012.
    Vyjadrujem uplnu spokojnost s Vasimi sluzbami a skladam poklonu nad systemom sluzieb zakaznikom aky sa Vam v TOPGALe podarilo vybudovat. Prajem Vela uspechov a mnozstvo spokojnych zakaznikov.

    Dakujem

    S pozdravom

    Branislav Pikus

    P.S.: nova tenka plastenka dodana s novym HIT 129 je peknym prekvapenim. Povodna plastenka zaberala zbytocne vela miesta.

  • Branislav Pikus:
    Dobrý den, pane Pikusi,
    bohužel se mi nepodařilo podle Vašeho jména dohledat. Prosím, napište mi na dvorska(at)topgal.cz buď číslo objednávky, nebo email, na který byla realizována.
    Ve vašem případě se jedná o úplně stejnou závadu jako u pana Tučka. Tu jsme vždy uznali, jelikož byl na výrobu popruhů použit nekvalitní materiál. Všem poškozeným jsme batohy vyměnili za nové, kde se již tato závada nevyskytovala. Tím, že jste jej nosil málo, se bohužel závada objevila až se zpožděním.
    Případně prosím, kontaktujte přímo pana Špundu z reklamačního oddělení na telefonu 603 804 405 a domluvte se s ním na dalším postupu. Moc se omlouváme za způsobené komplikace.
    Pěkný den!

    Hanka Prekop Dvorská
    Topgal a.s.