Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tak je tu slibovaný pátek 12.11. Předpokládala jsem, že objednávka dorazí. Bohužel se stalo to že objednávka opět nedorazil!!. Takže ujišťování toho že v pátek na 100% dorazí bylo liché . Jsem zvědavá co si zase společnost Tipnet vymyslí za výmluvu. Jestli tedaovošem odpoví na můj další e-mail. Všem co mají podobné problémy přeji hodně trpělivosti, mě už jí totiž mnoho nezbývá.
    Andrea

  • Já mám z této společnosti zatím smíšené pocity. Obednala jsem si u nich jeden produkt, všechno proběhlo v pořádku. Druhý nebo třetí den mě bylo sděleno, že zásilka byla vyexpedována což bylo 5.11.2010, dodnes (10.11) ke mě objednávka nedorazila. Psala jsem tedy na zákaznické centrum Tipnetu a obratem odpověděli, že vznikl problém u dopravce (nastavila jsem si dodání od spol. PPL - se kterým mám již spoustu kladných zkušeností), který prý svezl moji objednávku na špatné depo. Další termín dodání je v pátek 12.11. Bohužel objednaná věc byla jako dárek, který měl být předán 11.11. ,, takže v pátek je mě to už na nic.
    Tipnet.cz mají zajímavé produkty za příznivé ceny, bohužel to co přichází po objednání celkově kazí dojem celé společnosti.
    Rada pro ostatní, jelikož se blíží vánoce, tak si zboží které si u Tipnetu budete chtít koupit, objednejte s obrovským časovým předstihem, ať Vám pak objednávka nedorazí po 24.12.
    Andrea

  • Dobrý den, já tedy na internetový obchod "tipnet" nemůžu říct křivého slova. Minulý týden jsem si objednala zboží, ihned zaplatila přes internetové bankovnictví a v zápětí si na emailu přečetla, že mám vyčkat se zaplacením....tak jsem si řekla, "sakra"- co teď bude.
    V pondělí jsem firmě psala email, jestli by byl někdo tak laskav a dal mi vědět, jak to vypadá s mojí objednávkou. No a snad do 10 minut jsem měla telefonát, kde mi velice příjemný pán sdělil, že jsem uhradila dříve, než jsem měla a že čekají na zprávu od dodavatele, jak to s mojí objednávkou vypadá. Hned asi za hodinu, už nevím, mi došel email, kde mi bylo sděleno, že zboží bohužel není, ale bylo mi nabídnuto to samé, v jiné sestavě.
    To se mi bohužel nehodilo, takže ještě dnes mi peníze odeslali na účet.
    Moje hloupost byla, že jsem hned zaplatila, sama jsem viděla, že na stránkách nepíší, že by bylo zboží skladem (jak u některých býva), ale tak nějak jsem doufala....

  • Firmě nevadí záporné hodnocení, naštvaní zákazníci, slibuje a neplní, neodpovídá na maily. Objednal jsem si zboží, poslal platbu,ale obchod se neuskutečnil, protože TIPNET nabízí zboží, které nemá. Nyní se už od 8.8. marně snažím o vrácení peněz. I přes telefonické ujišťování, že vrácení peněz proběhne, mých 9158 Kč je dobře a bezpečně uloženo v TIPNETu. Obecně se dá říci, že v naší republice podvody, okrádání a lhaní je úplně normální, a pokud se to neobjeví v černých ovcích, tak není naděje na nápravu. Je to poněkud smutné. Vladimir Neuman

  • : O ano, omlouvám se, že jsem vůbec otravovala... a děkuji, že jste se obtěžovali ozvat, až když jste to měli i tady takhle veřejně na těchto stránkách...
    Se srdečným pozdravem...

  • : A ono vám přijde normální odpovídat na mejly s měsíčním (i větším) zpožděním, pokud vůbec? Než si u vás někdo něco zakoupí, mluvíte jak když másla ukrajuje a jste rychlí jako blesk, když už ale u vás někdo něco koupí, příp. reklamuje/vrátí, najednou přestává heslo "Náš zákazník, náš pán" platit. Já se jen divím, že vám to neustále prochází...

  • Vážená paní Techmannová,
    je zvláštní, že píšete o nereakcích na e.maily, když jen dnes jsme Vám odpověděli na všechny vč. nejzásadnější informace o zaslání peněz zpět. Omlouváme se za prodlení TIPNET.CZ

  • Dobrý den, již od 31.8. čekám na vrácení peněz dle dobropisu, který mi byl zaslán, a stále nepřichází ani peníze a už vůbec žádná reakce na mé maily... Kde udělali soudruzi chybu????

  • : DOBRÝ DEN,
    PROSÍM O E.MAIL NA [email protected] ABYCHOM SE DOZVĚDĚLI, O JAKÝ PŘÍPAD JDE A MOHLI JEJ DOŘEŠIT IHNED

  • Karel Tomek: Dobrý den, ráda bych Vás podpořila.. mám s Tipnetem také velmi špatné zkušenosti. Stále jen slibují a řešení nikde. Jde o neseriózní firmu, které by se každý měl raději vyhnout. Nezvedají telefony a neodpovídají na maily a když už někdy telefon - zřejmě omylem - zvednou, zase jen slíbí něco, co nedodrží. Je to tragédie.

  • Tak Tipnet dělá mrtvého brouka.
    Od servisního střediska mám potvrzeno z minulého týdne, že jak první tak i druhá reklamace byla oprávněná a že odesílali opravené zboží Tipnetu. Na dotazy z tohoto týdne ohledně této reklamace Tipnet nereaguje. Takže v tuto chvíli nemam jak zboží, tak peníze ani uhrazené náklady na dvoje zasláni zboží k reklamaci.

  • Upozornění na neseriozní jednání firmy Tipnet!
    Před 10 dny jsem učinila objednávku od této firmy na zboží o částce cca 1500,- . Do objednávky jsem napsala, že dodání zboží požaduji do 9 dní. Objednávka mi byla automaticky téhož dne potvrzena. Dále se mnou firma nekomunikovala. Po upozornění, že již uběhlo 6 dní a já nemám jedinou ifnormaci o stavu objednávky, mi bylo přislíbeno "Dobrý den, dnes zjistím stav zásilky a na 100% Vám dáme vědět" (Kopecký, Tipnet.cz, 1.9.2010). Do dneška (i přes má upozornění) nedošlo nic, ani zboží ani informace....
    Takže pokud nechcete na zboží čekat a čekat, příp. se pokoušet komunikovat s "mrtvým broukem", který neodpovídá na vaše emaily, doporučuji zdaleka se této firmě vyhnout!!!

  • Vážení,
    jelikož jsem si nebyl jist jak postupuje Tipnet ohledně mé reklamace tak jsem na konec včera napsal do servisního střediska a dotazoval se co a jak, Dnes před devátou ráno jsem měl odpověď "ano tato reklamace byla uznaná-oprávněná". Zároveň jsem i tento e-mail přeposlal do Tipnetu.
    Tak uvidím.

  • Vážení,
    já mám s Tipnetem dobrou zkušenost s vyřízením reklamace, jeden den vráceno, druhý den vyměněno za nový kus. Vše proběhlo bez problémů, a to zde nakupujeme s manželem již 3 roky, pravdou je, že se může nějaká reklamace zkomplikovat, např. příklad pana Tomka nemohu posoudit, ale myslím, že se to dle níže uvedených příspěvků vyřešit snaží, tak držím palce, aby vše dopadlo k oboustranné spokojenosti. U nás to dopadlo vždy dobře, ať už to byla výměna nebo jsme reklamovali mobil, do týdne vše vyřešeno.

  • Vážená paní/pane z Tipnetu,
    opet prekrucovani faktu z Vasi strany. Zodpovedni za reklamaci jste vy. Jelikoz jsem zbozi koupil u Vas, tak reklamaci muzete v nasem obchodnim vztahu prijmout nebo zamitnout pouze Vy. To ze pri svem rozhodovani berete v potaz nazor servisniho strediska je druha a pouze vase vec
    (zjednodusene - pokud servisni stredisko reklmaci odmitne, vy ji muzete prijmout vuci svemu zkazniku a samozrejme plati to i obracene). Nicmene v tomto konkretnim pripade ja mam v ruce dokument ze servisniho strediska, kde se pise v zahlavi "zarucni oprava". Tj dle meho nazoru servisni stredisko reklamaci potvrdilo. Od Vas mam pouze po mailu zpravu, ze reklamaci neuznavate a to z nejake pro mne neznameho duvodu. Dotazoval jsme se jeste pro jistotu u SOS - Sdružení obrany spotřebitelů, o.s. a bylo mi potvrzeno, ze v tomto pripade jsme v obchodnim vztahu s Vami a tudiz reklamaci muzete prijmout/odmintnout pouze Vy. Budu se opakovat, ale vec druha je, jestli pri rozhodovani o reklamci berete v potaz nazor servisniho strediska nebo ne. Reklamace neni slozita vec. Respektive stava se slozitou veci pro zakaznika ve chvili, kdy prodejce do obchodniho vztahu mezi zakaznikem a prodejcem vklada se problemy s vyrobcem potazmo s jeho servisnim strediskem.

  • Prosímvás, vykašlete se už na tu vaši stupidní formulku o nějaké kompenzaci a dělejte to, co byste jako solidní obchod/e-shop dělat měli.

  • Milada: Vážená paní Milado,
    reklamace je složitý proces, může nastat nějaká rozporuplná situace, jako v případě níže uvedené servisu, který reklamaci nevyřídil jak měl, proto jsme se do toho vložili a nyní budeme vše bedlivě sledovat, aby byla dořešena ze strany servisního střediska distributora tak jak má. Pokud se i Vám přihodilo něco podobného, napište nám na [email protected], a velice rádi Vám toto vykompenzujeme. Mohli jsme si Váš příspěvek jen přečíst a mávnout nad tím rukou - ale to udělat nechceme, pokud jste s něčím nebyla spokojená, napište na výše uvedený mail, věc posoudíme a velice rádi Vám jakoukoliv nepohodlnost vykompenzujeme. TIPNET.CZ

  • Karel Tomek: To je u této společnosti naprosto normální, přeji hodně trpělivosti :-/

  • Vážená paní/pane,
    já Vám musel napsat víc jak dvakrát, aby jste vůbec toto začali řešit.
    Karel Tomek

  • Pane Tomek,
    napsali jsme Vám hned 2x, že to vyřešíme, servis jsme již kontaktovali. Nyní se vše intenzivně řeší přímo se servisem. Budeme Vás kontaktovat. TIPNET.CZ