Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Koupil jsem si u vás rychlovarnou konvici, a vnější krabici někdo vycpal folií, aby to nepohazovalo vnitřní krabicí s výrobkem, což byl sice dobrý nápad, ale ta vnější folie byla špinavá, což nebylo hygienické ani pro mě, kdo to rozbaloval, ani pro ten výrobek který byl uvnitř.

    Krabice od konvice byla od špíny, a říkám, není to hygienické, z konvice se pije a konzumuje a bylo to ve špíně.

    Nevycpávejte prosím krabice špinavýma foliema, které prošli bůhví jakou špínou kde. Chápu že se chováte tímto ekologicky ale, neni to moc dobrý.

  • Dobrý den, jsem trochu zklamaná retro display trochu menší vady, vrže sedačka,nebyl dárek .

    • Jde o cyklotrenažer Acra BC4640

  • Obchod TIPNET.CZ NEDOPORUČUJI, a to z důvodu KLAMÁNÍ ZÁKAZNÍKA:
    Zboží (sekačka na trávu) objednána v tomto obchodě kvůli nabídce výběru dárku, neboť cena zboží je srovnatelná s jinými obchody, včetně dopravy zdarma. Jako dárek vybrán "Cyklo batoh NELLA BIKE v hodnotě 689,- ZDARMA" - tak je to uvedeno i v obchodem potvrzené objednávce (kód 72242). Zboží zaplaceno převodem na účet 24. 1., doručeno 29. 1. 2021. Místo očekávaného dárku dodána "Pánská taška přes rameno" v odhadované ceně cca 150 Kč.

  • K pochvale je jen hbitá výzva k úhradě společně s potvrzením objednávky.
    Až po dvou dnech zjistili, že zboží z potvrzené objednávky není k dispozici.
    Vřele doporučuji těm, kdo chtějí ztrácet čas, a poskytovat peníze nesolidnímu obchodníkovi.

  • Doposíláme vám náhradní dárek na naše náklady. Tipnet

  • Objednal jsem el.sekacku na travu + darek fidget spinner ovsem darek nikde syn se vcelku tesil ze bude mit dalsi a nic.Hodnotim to jako podvodny obchodni tah.

  • Zboží objednáno 22.11.2016. Bylo uvedeno, že je skladem a bude doručeno následující den. Jelikož zboží nebylo doručeno a nepřišly žádné informace ohledně vyřízení objednávky, zaslala jsem dne 29.11.2016 dotaz emailem. Odpovědí byla zpráva, že zboží bude odesláno do konce týdne, tj. do 4.12.2016.Dále přišly další automatické emaily o vyřizování objednávky. V pondělí 5.12.2016 jsem opět obchod kontaktovala emailem se žádostí o zaslání zboží. Opět byly vygenerovány emaily o vyřizování objednávky. Jelikož obchod i nadále objednávku nevyřizoval a komunikoval pouze prostřednictvím automatických emailů, dne 6.12.2016 jsem objednávku zrušila. Potvrzení o zrušení přišlo neprodleně emailem. Bez omluvy, bez vysvětlení, proč nebylo možné objednávku vyřídit. Kdyby alespoň napsali, že zboží není skladem a bude skladem ke dni tomu a tomu, ale nic. Zákazníka nechají v nevědomosti. V tomto obchodě nedoporučuji nakupovat!

  • Nemohu hodnotit nákup, když mi prodejce zrušil objednávku!! U zboží bylo uvedeno SKLADEM, bohužel druhý den mi dorazil mail se stornem, že skladem není. Po přečtení příspěvků téhle diskuze chápu. Ještě že jsem objednávala na dobírku, uff. Takže obchod nedoporučuji.

  • Bohužel internetový obchod nabízí zboží, které nemá, to znamená, že až po objednávce prověřuje stav zásob u svého dodavatele. POZOR!!!

  • : Vážená zákaznice, pokud odstupujete od kupní smlouvy, zboží má být čisté a v pořádku, což se ve Vašem případě nestalo. Na nádobce k mixéru je použití viditelné - zaschlé kapičky, na nástavcích zaschlé zbytky potravin a místy poškrábané (vše máme doloženo fotodokumentací). Přitom jste mi ze začátku v telefonu tvrdila, že zboží použito nebylo...

    Je rozdíl, pokud vyzkoušíte boty nebo mixovací nádobku...

    Balík jste sice posílala v pondělí, ale nám byl doručen až dnes, v pátek. Při pohybu balíku jsme zjistili, že poprvé jste ho odeslala na špatnou adresu, proto došlo k takovému zdržení. Nové odeslání poté bylo velice hraniční se 14-ti denní lhůtou pro vrácení.

    TipNet, s.r.o.

  • Jak mohou přidat hodnocení? Nakupovala jsem přes Heurueku v Tipnetu, možnost hodnocení nemám. Velmi nepřijemné vyřizování odstoupení od kupní smlouvy, jakási slečna mě vyslýchala, kádrovala, co jsem se zbožím dělala, pokoušela se mi vnutit myšlenku, že jsem zboží znehodnotila, že jsem ho poslala zpět pozdě, že jsem to nestihla, přitom jsem ho posílala zpět po 7 dnech a jednou vyzkoušela.

  • Objednal jsem běžecký pás za 3890kč. Pás mají skladem(ověřoval jsem telefonicky). Během 3 pracovních dnů nedokázali objednávku vyřídit, natož odeslat. V prosinci se vymlouvali na četnost objednávek. Na co asi teď??? Buď jsou neschopní nebo kašlou na zákazniky. Objednávku jsem zrušil. Jinde posílají zboží ihned.Tento obchod už nikdy.

  • Jarda: Dobrý den, brýle si dovážíme sami. A jestli je má někdo za 60 Kč, tak je to nějaká laciná kopie.

    11:15 je již pozdě. Objednávky se vyskladňují již od 8:00 a před vaší objednávkou jsou další objednávky, které také čekají na vyskladnění a zabalení. A vzhledem k tomu, že tu pracují lidé s nějakou kapacitou a ne roboti, tak se to ne vždy stihne vyskladnit ještě ten den, i přesto že tam je expedice ihned.

    Kdybyste to potřeboval hned druhý den, tak si zavoláte a informaci si ověříte. V těchto urgentních případech posouváme objednávku a děláme proto maximum, aby odešla ještě ten den.

    Tipnet.cz

  • Ke zboží nabízí brýle v hodnotě 360Kč zdarma a v jiném shopu ty samé brýle mají za 60Kč. Připadám si jak po revoluci kdy se tyto triky používaly. Zboží skladem ihned k odeslání nefunguje, posílají až druhý den, vázne komunikace. Objednal jsem v 11.15Hod. takže ne pozdě. Zboží skladem ty shopy dle mého prostě namjají a čekají až ho kurýr doveze od dovozce.
    Další kapitola je přepravní společnoust Geis, která volá jako vzteklá v 7 ráno že přijedou v 8.30 a přijedou až druhý den odpoledne :) Sečteno a podtrženo katastrofa v dnešní době takhle fungovat. Na jiném shopu objednám a druhý den ráno to mám doma.
    No dnes je možné vše a každý si dělá co chce, vždy nějakého zákazníka chytí, lidí je mraky.

  • Vinařský dům Kopeček:
    Dobrý den pane Kopeček,

    předchozí reakce se nevztahovala k vašemu příspěvku, ale k příspěvku ohledně odstoupení od smlouvy.

    Vy jste zboží poslal na reklamaci, kterou kolegyně přijala a poslala k posouzení k importérovi, což je standardní postup , který Vy jste bohužel nechtěl pochopit.

    Importér nám dnes napsal, že je filtrace nefunkční a bude nám ji dobropisovat, proto i my Vám vrátíme celou částku.

    Omlouváme se za komplikace, ale občas se holt stane, že zboží nefunguje tak jak má, je to pak pouze o slušné domluvě aby byl problém vyřešen.

    TipNet

  • Pokud zboží uvedete do "původního stavu", tedy přebalíte, vrátí Vám ho další chudák co naletí. V původním stavu není funkční. Což je u zboží za 3000 Kč docela problém. Navíc žádná komunikace a ani pokus o dohodu. Jsem zvědavý, kdo proplatí vynaložené náklady mě. - Převoz zboží, čas vynaložený na jeho kompletaci a poté zjištění nefunkčnosti opětné zabalení a cena dopravy zpět dodavateli. Navíc zdržení práce, komplikace s provozem bazénu atd. V původním stavu jsem zboží (když nepočítám obal, který jsem musel rozdělat že..) zaslal zpět, na což mám naštěstí fotodokumentaci. Celá Vaše odpověď jen svědčí o tom, za koho své zákazníky máte.

  • TipNet: Dobrý den,
    abychom zboží mohli prodat, musíme ho uvést do původního stavu, za což si účtujeme vynaložené náklady v souladu se zákonem.

    Nejsme půjčovna zboží, tak to prosím pochopte.

  • TIPNET není seriozní firma. Pozor na reklamace, budou vás chtít nachytat na slovíčkách a vrácení zboží je u této společnosti velký problém. Nekomunikují a po intervenci snaží se všemožně kličkovat.Při komunikaci s operátorkou jsme měl pocit, že byla na školení u "šmejdů". Stejně agresivní a nesmlouvavý tón, ve kterém jste pitomec Vy.

  • Jana: Pokud bylo zboží použité, přijímací technik vyčíslí náklady na uvedení do provozu. Ve vašem případě náklady činily cenu poštovného, proto částka byla započtena. Zákazníkovi, kterému vznikne započtení, přijde i informativní email o vyčíslené částce.

  • Objednala jsem si zboží,které neodpovídalo nabídce,to jsem po dohodě vrátila,ale byla mi vrácena pouze částka za zboží,nikoliv za poštovné,což nepovažuji za seriozní