Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jana:
    Vážená paní Jano,

    zde si dovolíme trošku oponovat a zároveň trošku věc osvětlit - my jsme si NENECHALI zaplatit za zboží, a poté objednávku stornovali apod.

    Objednala jste 3 toaletní vody, zboží bylo uvedeno "není skladem" - Vy jste přesto objednala a rovnou zaplatila.

    My na 3 místech v našem obchodě popisujeme, že je potřeba před odesláním peněz napřed počkat na vyřízení objednávky obchodníkem.

    Konkrétně se toto píše v obchodních podmínkách, na našich stránkách po odeslání objednávky a také v potvrzovacím e.mailu, který obdržíte po odeslání objednávky.

    Zřetelně se píše - před odesláním peněz počkejte na potvrzení objednávky obchodníkem.

    Ve Vašem případě jste tak nepostupovala a peníze přesto poslala. My jsme objednávku realizovali s tímto textem :



    ZDRAVÍME PANÍ xxxxxx,

    OBJ. MUSÍME STORNOVAT, BOHUŽEL JSTE I PŘES TO, ŽE BYLA POLOŽKA OZNAČENA "NENÍ SKLADEM" PLATBU UHRADILA, PŘITOM SE PÍŠE, ŽE MÁTE POČKAT NA VYŘÍZENÍ ČI STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY NEŽ POŠLETE PENÍZE - TY TEDY BUDEME VRACET ZPĚT NA VÁŠ ÚČET

    BOHUŽEL SE NÁM NEPODAŘILO JINDE SEHNAT

    -----

    Na to jste poté poslala odpověď, že máme tedy vrátit peníze ale vždy s prosbou, pokud se nepodaří ještě někde sehnat - to samé jsme obdrželi včera. Tudíž se stále pokoušíme sehnat, neboť nám ještě několik dodavatelů přislíbilo dodání - kdyby se tak nestalo do zítra, vrátíme Vám peníze

    Celá prodleva je tedy dána především snahou zajistit zboží, neboť jsme dostali několik příslibů, že bude dodáno, párkrát jsme sice už celou akci "odpískali", neboť nám bylo řečeno že již Dolce & Gabbana L´imperatrice 3 nebude, tak jsme napsali, že zařídíme zpět platbu ale zase se našel jiný, kdo příslíbil dodání. Možná jsme neměli již čekat a rovnou platbu poslat, ale když jste v e.mailech žádala buď o pěníze či zboží, snažili jsme se to zboží zajistit.

    Každopádně dáme ultimátum dodavatelům do zítra, pokud nikdo z nich nedodá, čekat již dále nebudeme , peníze Vám ihned pošleme na účet vč. screenu o uskutečněné platbě.

    Pokud se pak naskladní Dolce & Gabbana L´imperatrice 3 v budoucnu, dáme Vám napřed vědět a se slevou 10% dodáme.

    Myslíme, že toto bude nejideálnější postup

    TIPNET.CZ

  • Áďa Vobořilová: jak jste prosím dopadla,pan Kopecký mi již měsíc slibuje vrácení peněz,ale nic se neděje a už ani nekomunikuje,dovolat se na jejich uvedené kontakty je nadlidský výkon...

  • astra: mám stejný problém,obj.č.1302180107,mohli by jsme se pomocí těchto stránek domluvit a nějak to začít řešit,domnívám se,že firma si pěkně přivydělává na důvěřivosti slušných zákazníků

  • začátkem dubna jsem si objednala zboží,to jsem i zaplatila,pak mi došla odpověď,že zboží není.Peníze mi přes opakované ektronické dopisování doposud nebyly vráceny,prý na to mají měsíc,ale je to už víc než měsíc a na včerejší e-mail se mi už nikdo ani neozval.V dnešní době je převod ze dne na den,proto opravdu nemohu obchod doporučit na tož napsat pozitivní recenzi.

  • Dnes mi až skoro po měsíci konečně poslali objednané zboží,jeden výrobek poškozen,dodávka bez faktury a místo dvou kusů jiného zboží poslali jen jeden,ač byly zaplacené dva! Krabice byla potrhaná s dírama,no hrůza,hrůz!!!!

  • RAD.rad: Tuto recenzi psal zřejmě někdo z majitelů. Mám stejný problém s vrácením zboží, peníze ani po měsících nikde...

  • prosím chci se zeptat , jak dlouho vydrží elektroda v přístroji BE100 Bioenergiser, kolik sezení po 30 minutách? za jak dlouho se musí zakoupit nová? dá se zakoupit samostatně, bez celé sady? děkuji

  • Jojo, my nic, to Vánoce, přepravní služba, dodavatel... :-D A zase kompenzujeme, kompenzujeme a kompenzujeme. Už někdo z klientů viděl tu avizovanou kompenzaci? Asi ne. Každý je rád, že z nich dostane po čtvrt roce aspoň své peníze... někdy :-/

  • Jan Mráz: Zdravím pane Mráz, za to prodlení se omlouváme, z Vaší recenze je zjevné, že jste jen nehanil a uměl i věc brát z vícero pohledů, čehož si vážíme, před Vánoci byla opravdu honička a ne všechny sliby od dodavatelů na leden 2011 byly splněny. Věříme, že Vám toto budeme moci vykompenzovat výraznými slevami na zboží, abychom i peněžitě mohli vynahradit to čekání.
    S úctou a mnoha přátelskými pozdravy
    TIPNET.CZ

  • Peníze dorazily až dnes. To jen pro úplnost. :-)

  • Ani dnes nic nedorazilo. Další "100%" slib vzal bohužel vítr.

  • TIPNET.CZ: Jen dvě poznámky:

    Mé překvapení se týkalo nedostupnosti položky, kterou jsem neměnil (přilby), o změněné položce jsem se nezmiňoval (přestože na webu viselo i u této "do 2 dnů", ať je, či není).

    Peníze ani včera, ani dnes nedorazily. Pokud jste platbu skutečně včera zadávali, jednalo by se o nestandardní situaci. Nicméně zítra už částka musí být na účtě na 100 %, pokud byla platba zadána včera.

    Rovněž Vás zdravím.

  • Jan Mráz:
    Zdravíme pane Mráz,
    musíme souhlasit, vinou dopravce skončila bohužel zásilka na špatném depu, to vše vinou předvánočního shonu.
    Poté jsme objednávku změnili, ale položka, která měla být na výměnu nebyla v požadované velikosti, o čemž jsme Vás informovali. Bohužel doposud nebyla dodána, ale Vaši reakci naprosto chápeme a i nás to velice mrzí.
    Peníze však na účtě musíte mít dnes max. zítra, vše si pohlídáme a dáme Vám 100% vědět, nemusíte mít obavy
    TIPNET.CZ

  • Takto vypadá má anabáze s provozovatelem internetového obchodu Tipnet:

    1. 12. vytvořena objednávka (na černou přilbu a chránič, "expedice do 2 dnů"), zvolena platba předem.

    3. 12. změněn status objednávky na "expedováno". Doplněna poznámka (v rozporu ze statusem), že zboží bude expedováno po připsání platby na účet.

    13. 12. odešla platba ode mě (v množství předvánočních objednávek jsem tuto nedopatřením považoval za uhrazenou), 14. 12. tedy byla částka podle platné legislativy na účtu firmy.

    16. 12. jsem zaslal prostřednictvím e-mailu dotaz, zda již byla expedice provedena, 19. 12. jsem obdržel odpověď, že "zjistíme a dáme vám neprodleně vědět". Žádná zpráva však nepřišla.

    21. 12. se mi podařilo do firmy po několikadenním snažení dovolat. Na hlase paní bylo znát překvapení, že jsem platil předem. Jinak se nejprve domnívala, že zboží již odešlo včera, ale nakonec zjistila, že dnes má teprve jedna položka dorazit k nim. Jak jsem se dozvěděl, status objednávky "expedováno" znamená, že firma zboží teprve stahuje ze skladu dodavatele.

    Zboží do Vánoc nedorazilo.

    27. 12. jsem se telefonicky informoval ohledně objednávky. Pán nebyl schopen zjistit, kde se zásilka nachází, ale slíbil prověření. Následně v noci dorazil (hromadný) e-mail s informací, že jakýsi pracovník expedice odvezl spoustu zásilek do nějakého špatného depa.

    Mezi 27. 12. a 29. 12. jsme se prostřednictvím e-mailu domluvili na změně položky chránič za šorty a opětovném zaslání.

    3. 1. mi přišel e-mail s informací o nedostupnosti přilby v požadované barevné variantě. Na můj e-mailový dotaz ohledně dalšího postupu nebylo reagováno, až 5. ledna na základě telefonátu mi bylo přislíbeno prověření situace a "dám vám 100% vědět". Během pracovní doby se mi nikdo zpět neozval, až během následující e-mailové korespondence iniciované z mé strany jsme se domluvili na zrušení objednávky a vrácení peněz.

    12. 1. jsem se informoval ohledně toho, proč peníze stále nedorazily na můj účet. Obdržel jsem dvě odpovědi. První uváděla, že peníze byly vráceny na můj účet, a druhá, že záležitost byla předána účetnímu oddělení.

    14. 1. Peníze stále nebyly na mém účtě, na e-mailový dotaz týkající se situace nebylo reagováno.

    17. 1. Peníze stále nejsou na mém účtě, při telefonickém ověření mi bylo sděleno, že "ono je to složitější" a můj požadavek byl účetnímu dán "na vrch".

    Už si ani netroufám odhadovat, jak dlouho se tato záležitost ještě povleče. A to na internetu nakupuji proto, že mám za to, že ušetřím čas a nervy, ale v tomto případě tedy zřejmě ne.

    Je možné, že rodina Kopeckých provozující tento obchod nepodniká s nějakými nekalými úmysly, ale prostě si ukrojila příliš silný krajíc. Šířka sortimentu je obrovská, ale veškeré zboží je patrně objednáváno z externích skladů. Takže přijít může, ale nemusí. Zákaznický servis je katastrofa. Pokud už odpověď na e-mail přijde, je uctivá, po telefonu jsou také vstřícní, ale dovolat se do společnosti nebo dočkat se e-mailové odpovědi je opravdu často o nervy. Objednávat zde s platbou předem se při rušení objednávky nemusí vyplatit.

  • Velmi profesionální přístup k zákazníkům, který se pozná, až když např. dojde k reklamaci. Učinil jsem několik nákupů, vždy bez problémů až jednou dorazilo zboží opožděně, ale to se dá pochopit. Když jsem já měl problém s přístrojem, který dorazil poškozený, okamžitě my ho vyměnili, bez průtah, bez komplikací. Mohu vřele doporučit, příjemní lidé. U Tipnetu rád budu nakupovat dále, protože se na ně mohu spolehnout

  • Bohužel nemohu doporučit. Nedostupná komunikace, nedodržení lhůty. Klamná informace o zboží skladem a žádné vyrozumění o této skutečnosti.
    Obj.1292107590

  • Pokazilo se mi autorádio a než jsem ho poslal k reklamaci, tak jsem si přečetl tady ty negativní příspěvky a měl velké dilema, zda poslat nebo ne. Rádio jsem poslal a nakonec jsem byl velice spokojený. Rádio k nim dorazilo naneštěstí po záruční době, ale i tak byli velice ochotní. Paní zavolala, potvrdila mejl, rádio poslala k výrobci, který to obratem zpravil za 100kč a rádio poslali zpět. Průběžně mě informovali majlem, že posílají k výrobci atd atd. nakonec paní zavolala že je to zpravené a připravené k odeslání+ ihned potvrdili majlem. Musím říct, že jsem byl spokojen a celou dobu jsem věděl v jakém stádiu se oprava nachází. nebál bych se nakoupit znovu.

  • Áďa Vobořilová: s Vámi aspoň komunikují. Se mnou nikoliv. Takže výsledek mé objednávky byl ten, že pokud oni nemají zájem o zboží a zákazníka, nemám zájem já o ně (a tudíž ani o jejich zboží). :-)

  • Koupil jsem 5.10. 2010 Fritézu Hyundai. Maličká, ani řízek se tam nevejde!!! Navíc plášť fritézy pomačkaný. Vráceno 8.10. 2010 a ještě nemám peníze zpět !!!!

    Tady už si asi nic nekoupím :-(( .

  • A ještě další příspěvěk ... Včera 11.11 jsem se chtěla ujistit že přijde objednávka celá (jelikož to byly 2 věci) . Pan Kopecký mě tedy odpověděl. Ale až teď co jsem si ten e-mail pročítala, jsem zjsitila další zkutečnost. I když bylo slibováno že objednávka bude odeslána 10.11 a dorazí v pátek 12.11. , tak tedy 11.11. mě bylo napsáno toto ,,Samozřejmě Vám pošleme znovu obě věci, o všem Vás budu ještě dnes informovat. Kopecký. ´´ Až teď mě tedy zarazil ten budoucí čas, který v této větě hraje docela zásadní roli. Protože podle mého názoru a slibů pana Kopeckého tam měl být minulý čas a né budoucí . Takže je jasné , že objednávka do včerejšího dne nebyla odeslána. Další věc je , že podle dalšího slibu mě již tento den nekotaktoval, a ani do dnešní hodne jsem žádný e-mail od pana Kopeckého neobdržela. Velice reálně zvažuji odstoupení od smlouvy.