Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • výhodná cena
    • delší doba dodání - téměř 2 týdny od potvrzené objednávky
    • na webových stránkách sice zboží objednáno, poté však již nebylo možné se na tyto webové stránky dostat
    • objednávka na Timkutil, potvrzení ojednávky a korespondence od EuroKing a faktura vystavena od firmy Antalon.

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    jak jsme Vás upozorňovali, bohužel jsme čelili hackerskému útoku. Nejdříve jste pochopení po telefonu měl a nyní dáte negativní hodnocení? Odpovídáme z emailů, na které nás kontaktujete. Antalon je vlastníkem webu timkutil.cz, o čemž jsme Vás též telefonicky informovali. Věříme, že s dodaným zbožím budete spokojen.

    S přáním hezkého dne,
    tým timkutil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod uvedl klamavé informace - a to hned 2x. Přitom hned při objednávce jsem psala, že pokud je přístroj ŽLUTÝ, že prosím o zrušení objednávky a vrácení peněz (na obrázku při objednávce na e-shopu byl ZOBRAZEN přístroj BÍLÝ). Poté jsem se znovu (další den) ptala, zda je přístroj skutečně bílý - že žlutý nechci. Ujišťovali mne, že mi bude doručen přístroj BÍLÝ. A nakonec.... po rozbalení na mne "koukl" přístroj žlutý. No - kdybych to dva dny neřešila, tak bych to pochopila. Chybička se vloudit může (myslím chybný obrázek na webu). Když jsem ale opakovaně psala, že žlutý přístroj nechci - a chci vrátit peníze - přesto ho odeslali ve žluté barvě...
    Je to možná hloupost, ale přijde mi to slušně řečeno neseriozní, stát by se to nemělo. V jiném obchodě jsem navíc mohla ušetřit 200Kč...
    Omluvu prodejce - dopravu zdarma na příští objednávku - beru jako ryzí výsměch zákazníkovi! Už nikdy víc! (A to nakupuji přes net všechno včetně bot a jídla dlouhé roky... prakticky denně)

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    je mi to velice líto, bohužel došlo k chybě v nepozornosti našeho kolegy na zákaznické lince, který byl v procesu zaučování.
    Samozřejmě můžete zboží vrátit v ochranné 14-ti denní lhůtě. Veškeré platby včetně poštovného při zaslání zpět k nám Vám budou proplaceny zpět. Děkujeme za pochopení!

    S přáním hezkého dne,
    tým timkutil.cz

    • Lehké sport. nářadí, s krátkou rukojetí, které umožní dětem při hře dobře odhadnout, jak správně zasáhnout míček.
    • Při běžné hře se hned druhý den uvolnily struny. Nemyslím si, že by prodejce uznal naši reklamaci, proto jsme se o ni ani nepokusili. Neuznání reklamace by podle mého názoru zdůvodnil nepřiměřením užíváním věci. V našem případě sport. nářadí používala naše vnoučata ve věku 8 a 6 let. Navrhuji lepší upevnění zakončení strunového výpletu.

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Objednávali jste set na líný tenis za 133,- Kč. Prosím, pokud došlo u některé z raket k poškození výpletu, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení.


    S přáním hezkého dne,
    tým timkutil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží mi bylo doručeno s dlouhou dodací dobou,údajně bylo posláno na jiné výdejní místo, o čemž jsem ale nebyla informována včas.

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, ale ve zmíněném datu a čase bohužel takovou objednávku nemáme. Ani si kolegové ze zákaznické linky nevzpomínají, že by záměnu výdejen řešili.

    Děkujeme za pochopení!

    S přáním hezkého dne,
    tým timkutil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dlouhá dodací lhůta i když bylo uvedeno "skladem"

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den, pane Nejedlo,

    objednal jste si zboží s expediční lhůtou 2-4 dny. Objednávku jste učinil 16.10. v odpoledních hodinách. K expedici došlo dne 21.10. v dopoledních hodinách, tzn. 3 pracovní den (o víkendech bohužel nepracujeme).

    K expedici tedy došlo v avizovaném termínu.

    Děkujeme ještě jednou za Vaši objednávku!


    S přáním hezkého dne,
    tým timkutil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemají zboží skladem nebo ho nemají vůbec

    Ani po měsíci vysavač nemám, nejdřív že ho poslali, nedošel...pak že ho posílají znovu a že ho poškodil dopravce. pak že ho budou mít za 3 týdny. Nakonec ho poslali, ale za mnohem vyšší cenu než jsme si dohodli, tak jsem to nepřevzal. Mají několik eshopů, ale posílají to jen z jednoho, protože jsou to podvodníci a mají už jenom špatný hodnocení. Podvodníci!

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Vážený pane Juráni,

    myslím, že si z Vaší strany po všech zvýhodněních, co jsme pro Vás učinili takovou recenzi nezasloužíme.

    Jak jsem s Vámi celou dobu komunikovala, došlo skutečně při první expedici k chybě lidského faktoru a to na výdejním místě. Po Vašem odchodu z výdejny jsem Vás telefonicky kontaktovala a dohodli jsme se na záslání na adresu a to nejen za nižší cenu než za kterou jste si původní přístroj objednával, ale ještě bez poštovného. Nemám od Vás žádnou zpětnou vazbu s tím, že by expedice proběhla s dalšími chybami!

    Prosím, nepleťte si eshopy a společnosti. Jedna společnost skutečně může obsluhovat více eshopů, ale jak vidíte, společnost i eshopy fungují.

    Podívejte se prosím na hodnocení ostatních společností, pak musí být zákonitě podvodníci naprosto všichni prodejci. Bohužel si každý nespokojený zákazník rád postěžuje a ještě si něco přibarví, jak jste to též bohužel i přes naše snahy předvedl Vy.

    Přejeme Vám mnoho úspěšnějších nákupů na internetu!

    S přáním hezkého dne,
    tým timkutil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • vypadalo to, že mají nízké ceny
    • nemají zboží, které avizují

    Objednal jsem si sněhovou frézu kvůli výrazně nižší ceně, a přestože mělo být zboží dostupné do týdne, přišla mi zpráva, že zboží není u dodavetele dostupné a zda chci počkat až jej budou mít. Upřímně moc nevěřím tomu, že ji odešlou, ale do zimy je ještě čas, tak třeba...

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    O vyřizování objednávky jste byl informován pomocí emailu a též jsme dohodli řešení Vaší situace.

    Věřím, že s příštím nákupem budete již spokojen.

    S přáním hezkého dne,
    tým timkutil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již více než 10 dní čekám na jakoukoliv informaci o objednavce-přišla jedina automaticky generovaná informace, že byla objednávka přijata, ať vyčkám na výzvu k odběru. Nevím na čem jsem-do obchodu jsem se nedovolal...

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla přijata 8.8.12:59, schválena 8.8. 13:14, přičemž připravena k vyzvednutí byla ještě týž den.

    Prosím o kontrolu Vaší emailové schránky a to složky Hromadná pošta nebo Spamy. Bohužel nedokážeme zabránit, aby potvrzovací emaily spadaly též do těchto nežádaných složek.

    Děkujeme za pochopení!

    S přáním hezkého dne,
    tým timkutil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    absolutně nekomunikují!!! Neposílejte peníze předem.

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku však evidujeme na platbu dobírkou, nikoliv převodem předem. Naše zákazníky nenutíme hradit objednávku předem. Pokud se k převodu rozhodnou, mohou posléze rozhodnutí změnit a my objednávku upravíme.

    Objednávku jste stornoval z důvodu, že nereagujeme na telefon a zboží nebylo odesláno druhý den po přijetí objednávky. Je nám líto, ale při dostupnosti 2-4 dny bohužel zboží neodesíláme druhý den.
    Na telefony reagujeme, naše telefonní linka je dostpuná od 8,30 do 16,30 ve všechny pracovní dny. Pokud je obsazeno, bohužel obsluhujeme zákazníka, který se dovolal před Vámi.

    Děkujeme za Vaše pochopení.


    S přáním hezkého dne,
    tým timkutil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Vlastně se ztrácí i ta výhoda levněji nakoupeného výrobku. Teď se musím dohadovat a handrkovat o manuál a ztrácet svůj čas.

    Neobdržel jsem manuál v češtině, proto jsem jej požadoval a po několika dnech mně bylo zaslán manuál v angličtině a vedle na stránce byly věty v češtině nedávající smysl. Nejspíše to prostě někdo vhodil do google translatoru. Od tří čtvrtin manuálu se už ani nenamáhal to "přeložit" vůbec. U tohoto výrobku je manuál naprostou nezbytností.

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    Zboží před odeslání zákazníkovi nerozbalujeme, protože tím zboží ztrácí hodnotu. Ihned co jste nás informoval, že nemáte v balení český návod jsme kontaktovali dodavatele a žádali ho o nápravu. Návod, který jsme Vám zaslali nám dorazil v elektronické podobě od dodavatele. Po Vaší nespokojenosti, jsme dodavatele urgovali a Vám jsme o všem informovali. Tudíž je tato recenze bezpředmětná.

    S přáním příjemného dne,
    tým Timkutil.cz

    • Objednané zboží vůbec nepřišlo, ani se neozvali, už je to 12 dní. Po týdnu jsem urgovala co je s objednavkou , zeptali se na číslo objednávky a zase nic, žádná reakce

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    o zdržení dodávky zboží jste byl/a zajisté již několikrát informována. Zkontrolujte prosím svou schránku SPAM nebo telefon, zda Vás již nekontaktovala přepravní společnost.

    S přáním příjemného dne,
    tým Timkutil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Podobně jako před nedávnem u Eurokingu jsem si objednal DVD+R. Ovšem Timkutil mi sdělil, že k dodání připravuje DVD-R, stejně jako Euroking. Okamžitě jsem toto reklamoval, ovšem obchod se vůbec neobtěžoval na to nějak reagovat. Vztah obchodů Euroking a Timkutil je značně nepřehledný. Podle jejich webu je provozovatelem obou Antalon, s. s r. o. z Liberce, ovšem v obchodním rejstříku je uvedeno sídlo v Praze – Hloubětíně a jednatelem je Jan Mader z Jilemnice.

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    Již v potvrzení objednávky bylo Verbatim DVD-R, na webu máme skladem zboží pod názvem Verbatim DVD-R 4,7GB 16x, AZO, spindle, 25ks (43522) a i obrázek je s tímto názvem: Verbatim DVD-R. Tudíž je Vaše recenze bezpředmětná.

    S přáním příjemného dne,
    tým Timkutil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příšerná a téměř žádná komunikace obchodu

    Většinou nepíši špatné recenze, nemám špatné zkušenosti s internetovými obchody, až dosud. Zboží jsem objednala na euroking.cz, přesto mi byla objednávka potvrzena z timkutil.cz, proto jsem následně koukala na recenze. Po přečtení recenzí jsem chtěla změnit způsob platby zboží raději na dobírku, nikdo se mi neozval a proto jsem s tím již nepočítala. Následně, když jsem chtěla objednávku zrušit, se me obchod dotazoval, zda ji chci rušit i přesto, že je to nyní na dobírku (obchod nekomunikoval několik týdnů a ani zboží neodeslal, přesto že tvrdil, že už je na dobírku). Přesto jsem tedy objednávku zrušila, nikdo mi opět neodpověděl. Za 14 dní na toto mi přišel email, že bude zboží odesláno. Mají v tom očividně zmatek, nehledě na to, že odpovídají vždy z jiného emailu.

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,
    ve Vámi zmiňovaném datu objednání jsme objednávku s obdobnými potíži nenalezli a a proto nechápeme Vámi daný podnět. Kontaktujte nás prosím na infolince nebo prostřednictvím e-mailu, abychom záležitost dořešili k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za hodnocení.

    S přáním příjemného dne,
    tým Timkutil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mají na webu špatné fotky zboží a k tomu špatné specifikace.

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Ve Vašem případu se nejednalo o špatný popis a ilustrační obrázek na našem webu, ale na srovnávači heureka.cz. Při odstoupení od smlouvy Vám bylo vyhověno v plném rozsahu.

    S přáním příjemného dne,
    tým Timkutil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Automatické generování inrmačního mailu o termínu dodávky je nevyhovující, protože nemusí (jako v mém případě) odpovídat skutečnosti a tudíž je matoucí...

    s rozpaky...

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za hodnocení. V tomto případě došlo ke zdržení expedice na základě domluvy s Vámi a díky objednání jiného výrobku.

    S přáním příjemného dne,
    tým Timkutil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dobrá cena
    • nemožnost platit kartou online
    • mizerná komunikace obchodu
    • nedodržení termínů
    • klamavé informace

    Bohužel musím svojí zkušenost shrnout negativně. Zboží, které mělo být skladem, které jsem si objednal 7/12 jako vánoční dárek a ihned i zaplatil, dorazilo až 27/12, tzn. po Vánocích, za 20 dní po objednání a zaplacení! Informovanost ze strany obchodu byla mizivá. Několikrát jsem jim psal a volal, jak to vypadá s objednaným a zaplaceným zbožím a buď jsem nedostal žádnou odpověď nebo klamavou typu, že zboží bude odesláno další pracovní den. Po několika dnech, jsem je musel urgovat znova a najednou, že zboží bude za 3 dny, že je na centrálním skladě a další nelogická tvrzení, která vždy měnila to předchozí, i když zboží bylo po celou dobu na stránkách uvedené jako skladem s doručením 2-3 dny. Po Vánocích jsem jim poslal mail a vyjádřil svojí nespokojenost se službami obchodu a reakce obchodu? Žádná! Ani slovo omluvy či lítosti, že svou neschopností pokazili Vánoce. Takto si opravdu nepředstavuju solidní firmu.

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení obchodu. Objednávka byla přijata 7.12. a ten stejný den Vám byly zaslány platební údaje. Dne 10.12. jsme přijali platbu, dne 14.12 Vám byla zaslána informace, že dne 17.12. dojde k expedici zboží, následně dne 18.12. Vám byl zaslán e-mail s omluvou o zpoždění expedice, která proběhla 21.12. což bylo v souladu s poskytnutými informacemi. Zboží bylo zasláno prostřednictvím přepravní společností DPD s tím, že Vám bylo zasláno číslo balíku pro sledování zásilky. Pokud máte zájem můžeme spolu tento problém prokonzultovat na telefonním čísle 484800850.

    Omlouváme se Vám ještě jednou za způsobené potíže.

    S přáním příjemného dne,
    tým Timkutil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace, až po týdnu jsem byl telefonicky informován, že zboží není, a že pokud ho chci mám další týden počkat. Tak čekám.

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    Bohužel tato situace může nastat. Ve Vašem případě bylo zboží při přepravě poškozeno nebo jsme měli na skladě špatný kus. Našim přáním je mít spokojené zákazníky, tudíž jste byl telefonicky dotázán, zda si přejete sečkat na dodání nového kusu.

    S přáním příjemného dne,
    tým Timkutil.cz

    • Zahradní hadice je namotana bez kruhove vložky a tak 10mb je znehodnoceno -prelamano .Nelze to vyrovnávat.Poraďte jak to jde upravit,nebo reklamovat.Zadrapa.

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den ,

    Děkujeme za hodnocení obchodu . Ohledně reklamace , Vás budeme kontaktovat . Jistě vše vyřešíme k vaší plné spokojenosti .


    S přáním příjemného dne,
    tým Timkutil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel mi pouze robotem potvrzující @ ohledně objednaného zboží, pokud bych sama nevolala po třech dnech, nevěděla bych stav objednávky. Paní z obchodu mi laxně sdělila, že se objednávka bude vyřizovat až další dny. Poté mi přišel @ zboží není skladem. Na stránkách není aktuální seznam zboží, tzn. klamání zákazníků.

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den ,

    Děkujeme za hodnocení obchodu . Bohužel může se stát, pokud máte zboží objednáno skladem u dodavatele , že je již doprodáno .
    Za způsobené komplikace se omlouváme .

    S přáním příjemného dne,
    tým Timkutil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi bylo dodáno bez dodacího listu českého návodu.

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den ,

    Děkujeme za recenzi našeho obchodu . Manuál , Vám byl obratem zaslán na Vaší adresu .
    Faktura , který byla přiložena u balíčku slouží jako dodací list

    s pozdravem
    Timkutil.cz

    Upravit reakci