Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • zadne
    • komunikace

    ani nahodou, vyhnout se velikym obloukem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hledal jsem obchod s kamennou výdejnou v okolí
    • nekorektní informace o dostupnosti. Zboží uvedené v nabídce "skladem" najednou nebylo k dispozici a bylo doprodáno.

    Po přečtení recenzí,mluvících o nespolehlivých informacích o dostupnosti jsem u mnou vybraného zboží přeci jen doufal. Hlavně vzhledem k tomu, že se jednalo o asi ne úplně žádané zboží, kterého se neprodává denně deset kusů a hlavně trochu mimo sezónu. Šance tam byla, protože bylo přesvědčivě uvedeno skladem, tak proč by nemohlo pár kusů skladem zůstat...
    Bohužel ostatní recenze nelhaly, za pár dní jsem dostal zprávu, že je zboží doprodáno... "Musíme Vás informovat, že došlo k doprodeji a v nejbližší době nebude naskladněno, termín dodání není znám." .
    Že by došlo k doprodeji ZAVLAŽOVÁNÍ uprostřed prosince ??? - možné to je, ale vzhledem k ostatním zkušenostem si spíš prodejce dělá ze zákazníků legraci... NEDOPORUČUJI, pokud opravdu chcete nakoupit, tak tady NE.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zde už bych nikdy nenakupovala , pošlete peníze za zboží , které teprve objednávají a neuráčí se ani to zákazníkovi oznámit.Čekat na zboží 2 týdny rozhodně nehodlám.Peníze zatím nevrátili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš zájem o zboží Nůžky Makita UH4261 na živý plot. Musíme Vás však informovat, že došlo k doprodeji a v nejbližší době nebude naskladněno, termín dodání není znám.

    Dobrý den,
    soudě podle www.timkutil.cz nedošlo ani tak k doprodání, protože UH4261 nadále nabízíte za 2148, ale prostě mi ji za cenu slíbenou 1577,- neumíte prodat...
    Cena a značka Makita pro mě byla rozhodujícím faktorem. Termín dodání se pro mě stává také neakceptovatelným.
    Žádám tímto o zrušení celé objednávky.
    Děkuji
    S pozdravem atd

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace

    Od objednání žádné zprávy od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevím proč má obchod na stránkách zboží, které nedokáže dodat
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Produkt měl být skladem, ale po objednání mi přišel email, že produkt není k dispozici.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží ještě nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dvojnásobná urgence o dodání, pracovnice slíbila informaci, kdy dorazí, žádná odezva. Šest telefonů, aby konečně zboží dorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přestože byl výrobek popsán jako vhodný pro daný typ vysavače, nehodil se k němu a byl nepoužitelný. Navíc si prodejce odečetl významnou "pokutu" za "porušený obal". Ale bez otevření obalu dodávku nešlo zkontrolovat ......
  • Nedoporučuje obchod

    • vystaví zálohovou fakturu, i když zboží nemá a netuší, kdy ho bude mít
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Solidní ceny, ale nebyli schopni zboží včas doručit.
    • Zboží skladem u dodavatele není zárukou ničeho- ani ceny ...

    Pokud mám něco skladem, ale je to skladem u dodavatele, tak to pro zákazníka není moc dobré. V převánoční době tím spíš.
    Na druhou stranu- obchod poměrně rychle oznámil, že nestihne dodat včas- dalo se koupit jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nabízejí zboží skladem, i když ho nemají
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží s uvedenou dodací lhůtou 4 dny dosud nedorazilo, předběhl ho i dotazník z Heuréky..:-(

  • Nedoporučuje obchod

    6 dní trvalo, než mi napsali, že zboží nemají

  • Nedoporučuje obchod

    • Vse bylo v poradku az na to, ze jsem dostal zpravu, ze zbozi bude na prodejne v urcity den... a nebylo, bylo az dalsi den.Prodavacka mi rekla, ze jeste davate vedet smskou, ale to jsem se nikde nedocetl Zbytecne jsem prisel o par hodin casu a byl jsem na Vas opravdu pekne nastvanej. Rozhodne si clovek podvedome zapamatuje, ze firma je nespolehliva. Tento dotaznik take neni uplne spravny: chcete bud zda bych obchod doporucil nebo nedoporucil... prece proto, ze jste udelali jednu chybu se na Vas nenastvu natolik, abych Vas hanel. Doporucil bych cloveku co u Vas nakupuje, aby si na to dal pozor. Takze to nuceni do vyberu doporucit nebo nedoporucit je chyba. Napisu nedoporucil, ale nemyslim to tak. Ze bych Vas aktivne doporucoval, to si nemyslim.

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vyplnění dotazníku spokojenosti.

    Dle systému jsme Vás informovali, že zboží dorazí na výdejnu v pondělí a ten den jste si taky zboží vyzvedl. Nejsme si tedy vědomi chyby.

    S přáním pěkného dne

    Radka Kopecká
    Antalon s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • pozdní dodávka zboží, které je podle prodejce "skladem", zvlášť když udávají termín dodání 2-4dny

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vyplnění dotazníku spokojenosti.

    Z technický důvodů se naše zásilka opozdila. Za to jsme Vám dali dárek zdarma jako omluvu.

    S přáním pěkného dne

    Radka Kopecká
    Antalon s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • předem zaplacená zásilka přes urgence nedorazila...pozor na tento obchod!!!

    vyhněte se tomuto obchodu, zaplacené zboží nedostanete

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    bohužel netušíme o co se jedná. V den Vaší objednávky jsme neměli žádnou objednávku na platbu předem a ani žádnou nevyřízenou objednávku.

    Pokud máte nějaký problém, prosím, obraťte se na náš zákaznický servis. Děkujeme.

    S přáním pěkného dne

    Radka Kopecká
    Antalon s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zklamala mě délka dodací lhůty. V obchodě deklarovali 3 dny, ale zboží přišlo za více než týden, musela jsem dodání urgovat, protože jsem potřebovala zboží do konkrétního data. Obchod mi ale nakonec vyšel vstříc a nabídl slevu na poštovném.

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    za vyplnění dotazníku o spokojenosti děkujeme a za zdržení se omlouváme.

    S přáním pěkného dne

    Antalon s.r.o.
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • neaktualizují sortiment, nabízejí i to co se již nevyrábí

    Reakce obchodu Timkutil.cz

    Dobrý den,

    objednala jste si zboží "skladem u dodavatele". Ten nám zboží nabízel, po objednání nám ale objednávku bohužel nepotvrdil, proto jsme nebyli schopni zboží doručit.

    S přáním pěkného dne

    Antalon s.r.o.
    zákaznický servis