Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Miroslav Kolárik: Dobry den, vacsina hodiniek ma pod korunkou zavlacku, ktora blokuje chodu hodiniek a tym padom by hodinky nemali vybijat bateriu. Je mozne, ze hodinky tuto ochrannu zavlacku nemali.
    Medzicasom uz kolega s Vami dohodol vymenny balik, kde Vam bude zaslany novy model s funkcnou bateriou.

    S pozdravom
    TimeStore

  • Dobrý deň,
    dnes som si prebral zásielku s hodinkami Festina od vás a po rozbalení som zistil, že hodinky NEFUNGUJÚ. Viete mi vysvetliť ako je možné, že ani len neskontrolujete pred odoslanním, či vôbec posielate funkčný tovar bez závad? Tie hodinky mali byť ako darček a ja teraz len kvôli vašej neprofesionalite vyzerám ako idiot, ďakujem pekne

  • : Dobry den, ano nie sme autorizovany predajca a preto nie je mozne vyuzit bezplatny autorizovany servis. To ze su to "padelky" je zavadzanie zakaznika.

    Nie je mozne predavat repliky hodiniek. Tymto stylom by sme daleko nezasli. Vsetky hodinky co predavame su original.

    TimeStore

  • : Dobry den, prosim kontaktujte nas emailom, nevieme ku ktorej objednavke chybal ten navod. Doposleme emailom.

    TimeStore

  • Dobrý den. Z jaké distribuce u vás pochází hodinky Casio? Někde jsem se dočetl, že je oficiální opravny v ČR nepřijímají, ba dokonce, že jsou to padělky. Děkuji za odpověď.

  • Dobrý den, dnes dorazily hodinky kurýrní službou. Po rozbalení jsem vsak zjistil, ze chybí český nebo alespoň slovenský manuál. Da se někde třeba stáhnout na metu?
    Jedna se o hodinky Citizen FD2032-55A.
    Dekuji. Michal

  • Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat na případné odstoupení os smlouvy ( vrácení zboží ). Na Vaších stránkách informujete o možnosti vrácení hodinek ve 30 denní lhůtě, v obchodních podmínkách ( 5. Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího, který je spotřebitelem ) je to však jen 14 dní. Jak to tedy je?
    Děkuji. Teo

  • Tereza Čechovská: Dobry den pani Cechovska, ano tato nezrovnalosti bola asi 3 dni na stranke, ale uz to je vsetko v poriadku a informacie co su na heureke su spravne. Pri platbe prevodom na ucet je doprava zdarma.

  • Chtěla bych jenom poděkovat za kladné vyřízení objednávky a rychlého dodání.Snad už se jen budu z hodinek dlouho radovat.Děkuji

  • Jak je to s poštovným?
    Chtěla bych se zeptat jak je to u těchto hodinek s poštovným, jelikož se tu píše, že je u společnosti "TimeStore" doprava zdarma, ale když už jsem v košíku, že si je objednávám, tak se mě tam naskytnou možnosti platby ale všechny jsou placené.

    Děkuji za odpověď.

  • Neskutečně rychlé dodání. Platil jsem převodem a snad ještě ani nemohly peníze dorazit :) Cena byla luxusní, s výrobkem spokojenost, takže super..
    Dal bych recenzi, ale nevím jak..

  • Elnc: Dobry den, aj u nas je 5 rokov, mozno je to chyba iba v detaile u daneho modelu.

    S pozdravom
    TimeStore

  • Na hodinky Citizen je přímo výrobcem poskytována záruka 5 let, u Vámi nabízených modelů jsou to však pouze 2 roky. Je opravdu nutné tu záruku takto zkracovat?

  • veselaopice1234: Dobry den, zial nevieme ku ktorej objednavke sa vyjadrujete. Kadzopadne sa za meskanie ospravedlnujeme, mali sme problem v auguste s par dodavkami, prave kvoli dovolenkam u distributora, cim sa nam natiahli niektore dodavky.
    Toto je ale u nas vynimocna situacia a nezvykne sa to opakovat. Maximalne meskania mame 2-3 dni a aj to iba vynimocne.

    S pozdravom
    TimeStore

  • Mikeš: Dobry den pan Mikes, zial o tomto probleme sme Vas informovali, ze navod, ktory sme Vam dodali je oficialne dodavany navod distributorom pre SR a CR. To, ze navod nie je kompletne prelozeny od slova do slova, za to zodpoveda distributor a my sme Vam preposlali iba to co sme dostali ku hodinkam ako original navod.

    Samozrejme mrzi nas to, ze navod nie je kompatibilny s tym anglickym. Distributora sme na to upozornili a slubili nam, ze nam v blizkej dobe poslu kompletny navod.

    S pozdravom
    TimeStore

  • Jedním slovem KATASTROFA! Zboží objednáno 25.7. - ke konci srpna nám došla trpělivost a tak jsme zboží objednali u konkurence...a ejhle, u nich dodáno do týdne...ubezpečování, že zboží dodají do 13 PRACOVNÍCH dní jsou jen tlachy...pokud nechcete jít na narozeninovou oslavu bez dárku, tak tento obchod v žádném případě nedoporučuji!!!

  • Dobrý den, pokud by se mě někdo známý zeptal jestli bych mu doporučil tento obchod razantně bych mu to rozmluvil. Před týdnem jsem zaslal žádost o český nebo aspoň originál anglický návod k hodinkám a po týdnu čekání nebyl nikdo schopen mi aspoň odpovědět. Jediný návod, který mi přišel byl slovenský a ještě k tomu nepřesný. Nebyl jsem podle něj schopen hodinky nastavit, naštěstí způsobem pokus omyl jsem to zvládl. Nejradši bych tento obchod nahlásil na České obchodní inspekci, ale dám jim ještě pár dní šanci.

  • djhalos: Dobry den pan Djhalos, mrzi nas tato skusenost. Zial dodavatel hodiniek nam hodinky nedorucil tak ako deklaroval a nasledne sa cela zasielka pozdrzala. Mate pravdu v tom, ze sme Vam nevedeli dat presny termin, zial nevedeli sme ho ani my ziskat, preto sme Vas nechceli zavadzat konkretnym terminom.

    Pokusime sa na dodacich dobach zapracovat a znizit ich co najviac sa bude dat.

    TimeStore

  • Chtěl bych také poděkovat avšak nejsem úplně spokojen.
    Zboží jsem objednával 3.6 dorazilo 23.6 tzn. 15 pracovních dnů. Během vyřizování objednávky jsem byl 3x ubezpečen (telefonicky na můj dotaz), že zboží dorazí v deklarované době. Vzhledem k tomu, že jsem hodinky měl jako dárek jsem si na oslavě s prázdnýma rukama připadal jako ..... doufám, že si tak budete připadat také, až si budete číst tento koment. Zcela určitě už příště nákupu v tomhle obchodě nevyužiji. Když jako dárek kupuji hodinky za 15.000,- tak by Vás to možná i mohlo mrzet.
    Jinak komunikace OK. Akorát že s příslovím ... slibem nezarmoutíš.

  • Ladislav Lendvai:

    Ďakujeme za urýchlené vybavenie aj v čase pracovného pokoja Adriana a Ladislav Lendvai

    Príkladáme reakciu Timestore:

    Dobrý deň vážená pani Adriana Lendvaiová a pán Ladislav Lendvai

    Ospravedlňujem sa za mylnú informáciu ohľadne nedodania originálu faktúry. Pre vrátenie peňazí NEPOTREBUJEME pri vntroštátnom styku medzi bankami ani IBAN ani BIC. Preto Vás žiadame o zaslanie čísla účtu vo forme : číslo účtu / kód banky. Vrátenie peňazí bude spracované po jeho doručení a zrealizované v čo najkratšom čase. O realizácii vrátenia Vám osobne bude zaslaný informačný mail.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za mylnú informáciu. Čakáme na číslo účtu.
    --
    S pozdravom
    Pavel Frolik
    TimeStore
    [email protected]