Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, dobrým lidem všem! Nepracuji pro tento e-shop ani pro Heureka.cz, takže digitální hodinky cca za 1.400,- Kč došly druhý den, zabalené (zalepené samolepkou - visačkou "Japan", ale na krytu je "Made In China", jako u všech jiných hodinek, zaručeně japonských) s dárkovou krabičkou v bublinkové fólii. Ještě že jsme měli ve škole Angličtinu, sice s dostatečným výsledkem, ale stejně všechny instrukce jsou víceméně graficky znázorněny, český návod totiž není ani na webu, ale to asi není chybou e-shopu a co mě zarazilo byla hodnota vodotěsnosti, v manuálu píšou v tabulce míru vodotěsnosti podle kódu, který nikde na hodinkách ovšem není, takže nejspíš nejsou ani potu odolné, ale vypadají robustně, takže čas a podmínky prověří. Dokonce mi uznali slevový kód, dodatečně připsán k objednávce (ne podle ikony - "uplatnit slevu") s následným přepočtem a úpravou výsledné částky. Platba dobírkou, doklad o zaplacení samozřejmě přibalen! Za mě: spokojenost!

  • Dobrý den, mám neutrální postoj k obchodu. Objednal jsem si poměrně drahé hodinky Ingersoll a došly v krátkém termínu a bez vady. Bohužel jsem narazil po čase, když se hodinky začaly mírně zpožďovat. Chtěl jsem vědět, kde mi je v záruční době seřídí a bylo mi řečeno, že jediné řešení je poslat je zpátky prodejci. Jedná se o mechanické hodinky s banálním nedostatkem a navíc se mohou dopravou poškodit. Nezbývá mi nic jiného, než si je dát seřídit za vlastní peníze. Není to komfortní služba zákazníkovi.

  • Mohu se přidat k negativním zkušenostem ostatních zákazníků. Koupili jsem u Timestore hodinky Zeppelin pro syna za zhruba 8.000 Kč. V záruční době se mu rozpáral řemínek. Dostal jsem následující odpověď.
    Doručené hodinky však majú roztrhnutý remienok v mieste zapínacej pracky, čo je mechanické poškodenie remienka spôsobené používaním či nosením výrobku, na čo sa záruka nevsťahuje.
    Hodinky nám nábídli opravit za cca 900 Kč. Z vyjádření prodejce jsem pochopil že reklamaci mi uznají pouze v případě že hodinky nebudeme používat a nosit. Co dodat. Podám podnět k šetření na ČOI.

  • Na tento internetový obchod by si měla posvítit Česká obchodní inspekce.Hodinky které jsme chtěli vrátil mi přišli zpět poškrabané a špinavé.Jednou jsem je měl na ruce.Myslíte si že mám místo chlupů drátěný kartáč?

  • Hodinky jsem zakoupila jako dárek...
    No přišla katastrofa, rozbalené, obnošené,zcela mimo krabici jen v pytlíku.
    Odstoupení od kupní smlouvy hned druhý den. 12.8.2019 společnost převzala zásilku..
    Čekám do 26.8.2019 na kompletní vrácení peněz, nebude li celá částka bezproblémovým způsobem zpět na mém účtu ( již tak společnost jedná protiprávně, peníze musí vrátit stejným způsobem zpět tak jak je společnost přijala- zákazníka nesmí nutit k odeslání na bankovní účet) vše půjde soudní cestou a samozřejmě bude společnost nahlášena na ČOI. Od přijetí odstoupení od kupní smlouvy musí být peníze zpět u zákazníka nejpozději 14 tý den , vychází li 14 tý den na státní svátek či víkend, počítá se první všední den po dni 14 tém.
    Společnost ani nezareagovala na to, že zboží přijala,tak uvidíme. Společnost je povinna zaplatit i dopravu,kterou zákazník zaplatil za dodání ( bez vyjímky). Po vyřešení situace, zde dodám výsledek jednání společnosti Timestore.cz...
    Pokud by někdo s touto společností měl problém, můžete mě kontaktovat na emailové adrese [email protected], ráda Vám pomohu.

    S pozdravem
    Judr Anna Růžičková

  • Tento obchod Nedoporučuji a určitě už bych zde nikdy nic nekoupila, reklamace hodinek katastrofální a arogantní jednání, nakonec si vymysleli že hodinky byli rozbité pádem, jen aby nemuseli opravovat na jejich triko. Hodinky byli Michael kors a pochybuji i o jejich pravosti. Nyní už vše řeším přes úřady a doufám že už se zde nikdo nenapali.

  • Hodinky dodány rychle, bez problémů a v daném termínu, fungují, ale bohužel již od druhého dne nefunguje datumovka. Nespálil jsem se za tolik peněz abych vracel, ale příště už asi nenakoupím.

  • Nedoporučuji!! 2x mi ztornovali objednávku. Mají bordel v tom co prodávají

  • POZOR,nedodavaji navod v češtině,ani po dodatečnem požádani!Hodinky za dva tisíce jsou mi jenom na ozdobu!!!

  • Tento obchod nedoporučuji. Kopil jsem od Timestore nové hodinky Diesel, které byly už opravované!!!! Mám důkaz. Samozřejmě že dělají mrtvého brouka.

  • Až do řešení reklamace hodinek jsem byla s obchodem Timestore.cz spokojena.

    Hodinky se mi po pár měsících užívání na ruce "rozpadly" (upadla/ulomila se) tyčinka, která spojuje hodinky s řemínkem (v tomto případě kovovým - taková kovová očka). V rámci řešení reklamace mi od Timestore přišlo mailem toto vyjádření:

    "Vaša reklamácia hodiniek zo dňa 11.3.2019 je neopodstatnená na základe nedodania kompletného výrobku (chýba prvý vymedzovací dielik remienka). Na základe vyhotovenia odborného posúdenia certifikovaného hodinára je vaša reklamácia zamietnutá..."

    Včera jsem si balíček přinesla z pošty domů, po otevření jsem pochopila, co mysleli tím "vymedzovacím dielikem ramienka".... u hodinek chybělo jedno "očko", kterým byl řemínek spojen s hodinkami. Ale já jim to na reklamaci posílala kompletní!!! To znamená i s tím "očkem" (které se samozřejmě uvolnilo, když vypadla ta "tyčinka"). Bohužel nemám fotodokumentaci, že jsem jim poslala kompletní výrobek, což by mne fakt nenapadlo, že to můžou ztratit!!!

    POZOR - PŘI ŘEŠENÍ REKLAMACE SE VÁM MŮŽE STÁT JAKO MĚ, ŽE VÁM TATO FIRMA ZTRATÍ ČÁST REKLAMOVANÉHO ZBOŽÍ A PAK TOUTO CHYBĚJÍCÍ ČÁSTÍ ODŮVODŇUJÍ ZAMÍTNUTÍ REKLAMACE!!

    Alena Prochásková

  • Tímto varuji všechny potencionální kupující hodinek CITIZEN od nákupu v tomto internetovém obchodě. Toto se projeví totiž až při případné reklamaci. Obchod má údajně svého certifikovaného hodináře, který zkrátka a dobře reklamaci neuzná. A odvolání není.
    Bohužel jsem se nepodívala na stránky autorizovaného servisu CITIZEN, kde přímo uvádějí timestore.cz jako neautorizovaného prodejce. Takže jsem do budoucna poučená.

  • Dělají si srandu nebo je to pokus o upl.? Obdržel jsem tuto zprávu, část. uvádím: Dobrý deň pán ......, blablabla, Zároveň sme od Vás dostali nie príliš dobré hodnotenie na stránke Heureka. Tieto hodnotenia ako aj spokojnosť zákazníkov majú pre nás veľký význam. Radi by sme Vám ponúkli ako kompenzáciu za vzniknuté nedorozumenie 400 CZK, ktoré by sme Vám poslali v podobe darčekovej poukážky s možnosťou uplatnenia si pri ďalšom nákupe. Potešilo by nás ak by ste Vašu recenziu upravili prípadne odstránili stačí napísať na [email protected] žiadosť o úpravu Vášho hodnotenia pri našom obchode. Dajte nám prosím vedieť, či by ste mali o dané riešenie záujem. S pozdravom a prianím príjemného dňa
    Randziaková
    CZ: +420 226 633 990
    SK: +421 233 329 119
    TimeStore. CZ|SK|HU
    [email protected]

    Tímto vám dávám vědět. Mimochodem, objednával jsem na Timestore.cz a nepočítal jsem s tím, že na mně bude někdo žvatlal slovenštinou! :)

  • Obchod urcite nedoporucuji. Objednal jsem super hodinky Citizen JY 0080, ktere publikovali skladem a hned po objednavce se stav zmenil na dodani za 30 dni.
    Hodinky dorazily, v terminu, kdy mely, ale byly rozbalene mimo krabicku v sacku s nalepenym kodem modelu, vybite a bez ochrannych folii, ktere original a nove Citizeny maji.
    Po zavolani na telefony na fakture jedno cislo neexistuje a na druhem mi slovenska arogantni slecna sdelila ze nekteri vyrobci to tak posilaji a jestli se mi to nelibi, muzu odstoupit od smlouvy, ale reklamaci neprijima!
    Odstoupil jsem od smlouvy a dva tydny cekal na vraceni penez s tim, ze se k tomu driv nedostali a pak ze je uctovnicka poslala pozde atd.
    Tyden potom, co jim byly hodinky doruceny zpet se na strankach obchodu nahodou objevily opet “skladem” . Pravdepodobne tedy bude nasledovat dalsi pokus je nekomu “nadelit” .
    Nastesti obchod garantovala Heureka a zachovala se super-podpora, vraceni postovneho atd.
    Slovensti soudruzi totiz postovne nevraceji, jelikoz vlastne oni nic neprovedli a vsetko bolo v poriadku.
    Za me urcite neeeeeeee

  • U příspěvku na který už nemohu reagovat píšete, jak se mnou celou dobu komunikujeme? Píšu vám teď každý týden a nejste ani schopni odepsat nebo zvednout telefon! 30 dní už dávno uplynulo od údajné reklamace na poště. Takže jsem vyhodila téměř 4500 Kč pro prázdnou krabičku?! Styďte se! Nedoporučuji nikomu, pokud nechcete vyhodit zbytečně peníze!

  • Obchod rozhodně nedoporučuji. U značkových hodinek Michael Kors se po čtyřměsíčním používání sedřel zlatý řemínek až na kov a vznikly zde ošklivé skvrny. Reklamace mi byla zamítnuta s tím, že vada byla způsobena užíváním (za čtyři měsíce??). Obrátila jsem se na právníka, který firmu kontaktoval, tato údajně dělala mrtvého brouka. Měla jsem v úmyslu nechat vypracovat znalecký posudek, který mi však znalec po konzultaci nedoporučil, neboť mají zkušenosti s tím, že prodejce bude tvrdit, že jsem s řemínkem celodenně odírala o stůl. Nechtělo se mi vyhazovat další peníze, tak jsem to vzdala, tímto jsem vyhodila do kanálu téměř 4000,- Kč. Je to smutné zejména proto, že se jedná o dárek. Již nikdy si u Timestore nic neobjednám.

    • Úplně stejně jsem vyhodila skoro 4500 Kč já. S tím, že místo hodinek mi přišla prázdná krabička. Říkali mi jak musím vydržet že podali u pošty reklamaci a ta na vyřízení měla 30 dní. Už je to déle jak 30 dní a firma se mnou přestala komunikovat úplně! Jsou to hyeny! Už nikdy víc s touhle firmou, jsou to akorát podvodníci.

  • Za mě velká nespojenost a obchod určitě nedoporučuji!!! Hodinky jsem objednal 8.11.a ihned řádně uhradil!!! K dnešnímu dni jsem stále nic neobdržel!!! Dovolat se do společnosti již několik dní nejde!!! Na email taky žádná reakce!!! Pokud společnost nesjedná co nejdříve nápravu budu se muset obrátit na ČOI.

    • Dobrý deň,

      ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Váš model bol u nášho dodávateľa vypredaný, boli sme s Vami v komunikácii, že sme model museli preobjednať u iného dodávateľa, kde nám bola objednávka potvrdená a nakoniec žiaľ tento model v zásielke nedodali. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie pri vybavení Vašej objednávky, úprimne nás to mrzí.

      S pozdravom
      Timestore

  • Opět nikdo nereaguje, ani na mail ani na telefon. Snažím se dovolat 5 den! Jsem pouze obyčejný zákazník a hodinky jsem chtěla jako dárek k vánocům!

  • Objednala jsem si hodinky a místo hodinek mi přišla pouze prázdná krabička! Na maily ani na telefon nikdo nereaguje, takže nemám ani hodinky a ani peníze!

    • Dobrý deň pani Rendlová,

      po celý čas sme s Vami v komunikácii ohľadne vzniknutej situácie. Viete, že sme podali reklamáciu u dopravcu, nakoľko od nás odišiel balík aj s hodinkami. Po vyjadrení dopravcu k reklamácii Vás budeme ihneď kontaktovať.

      S pozdravom
      Timestore

  • Už čtvrtý den čekám na mailovou odpověď na dotaz týkající se reklamace. Hlavně, že mají na stránkách uvedeno, že odpovídají do 24 hodin.