Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Máme velmi špatnou zkušenost s tímto obchodem. Zakoupili jsme hodinky," značkové" automaty, vodotěsné. Od začátku se zpožďovaly o 6 minut za den, navíc se po sprchování zamlžilo sklíčko! Odeslali jsme k reklamaci. Byly vráceny zpět s tím, že jsou v pořádku! Dali jsme je na posouzení k hodináři, ten vše potvrdil a vydal posudek. Sdělil nám, že jde zřejmě o šedého dovozce. Vše řešíme přes právníka. Takže pozor na NĚ!!!!!

  • Rozhodně nedoporučuji, pokud nechcete doma mít falzifikát. Hodinky mi přišli naprosto v pořádku, brzy, na první pohled vypadaly důvěryhodně. Ovšem po celodenním hledáním na internetu, jsem zjistila, že hodinky jsou falzifikát. Nemají český manuál, na řemínku jsou kulaté dírky, avšak na pravých jsou dírky “obdélníkové” a navíc na konci řemínku je špatný “ten konec”, kam se zasouvá pásek..jsem opravdu naštvaná, jelikož hodinky byly dárek pro přítele. Rozhodně nedoporučuji!!

  • Rozhodně nedoporučuji, jednání firmy je neprofesionální. Objedala jsem si hodinky, a další den mi bylo sděleno, že na skladu se daný model už nenachází. Tohle bych ještě chápala, i když by to firma měla mít sdělené na webových stránkách a produkt nenabízet. Nicméně jsem se podívala na daný model, a ten dostupný byl, jen o 1000 dražší. Za mě time store velký propadák.

  • Nedoporučuji. V pátek v noci objednány hodinky s platbou převodem...vystavena potvrzená objednávka s platebními údaji...v pondělí v 9 ráno objednávka připravena a hned nato po 3 hodinách storno objednávky bez vysvětlení...odchozí platba naštěstí rychle zastavena na bance...dotaz na obchod zůstal dosud bez odezvy. Už nikdy - absolutně neseriózní obchod.
    Nejsem konkurence, pouze obyčejný zákazník! Vše mohu doložit.
    Pozor!! Krásný den.

  • Poprosil by som vsetkych zakaznikov, aby tieto diskusie nebrali do uvahy, nakolko vacsinu z nich tvori nekala konkurencia. Zial tu mozu prispievat aj osoby, ktore u nas nikdy nenakupili.

    Ak chcete relevantne hodnotenia, treba pozerat RECENZIE aj negativne aj pozitivne. My sa tomu nebranime, ale obvinit nas, ze predavame falzifikaty a nepodpisat sa alebo vymysliet si meno to moze spravit ozaj kazdy.

    Budeme reagovat iba na recenzie OVERENYCH ZAKAZNIKOV - lebo iba ti maju u nas preukazatelne objednavky.

    Dakujeme za pochopenie.
    S pozdravom
    TimeStore

  • Věnujte zvýšenou pozornost obchodu, ve kterém nakupujete. U neautorizovaných prodejců hrozí riziko, že zakoupíte plagiát, nedostanete český manuál a dostatečné informace o původu zboží. Navic se připravujete o prodlouženou pětiletou záruku.

    Bohužel tento ochod "TIMESTORE" spadá mezi neautorizované prodejce hodinek a já si raději připlatím a budu mít jistotu, že nosím na ruce originál s kvalitním strojkem a zpracováním, než-li mít hodinky u kterých si nejsem jist svým původem a kvalitou zpracování, takže rozhodně nedoporučuji jakýkoliv neautorizováný ochod nevyjímaje tohoto ke koupi hodinek.

    P.S: Už samotná cena u určitých modelů je varováním, že se může jednat o tzv. "šedý dovoz"

  • 11.7.2018 jsem si objednal hodinky,byla vystavena faktura na cwnu 2090kč,přišlo potvrzení od poštý,dodání do 13.7.2018, celý den doma a nikdo nedojel. Voláno na poštu,prakricky nedovolatelné,to samé na timestore,pouze automat,který Vás odkáže na email. Mazec,jak dlouho mám čekat????

  • Objednala jsem hodinky pro svého přítele 14.5.2018. Hodinky přišli včas, ale poškozené (udpadnutá ručička u datumu). Volala jsem, paní byla velmi příjemná a kurýr mi 22.5.2018 dovezl nové a já mu dala rozbité. Byla jsem nadšená, že se to takhle hezky vyřešilo. 6.6.2018 jsem hodinky dala jako dárek, dnes je 13.6.2018 a hodinkám opět upadla ručička na stejném místě. Tentokrát mi to vzala jiná paní co mi prakticky vůbec nic neřekla. Když už se něco takového stane, čekala bych, že alespoň se mnou bude někdo jednat mile a ne tak jako bych ho otravovala a pomalu z něho musela páčit každé slovo. Jak se mám cítit když dám dárek, který se po týdnu používání rozbije a ještě se mnou někdo nedokáže normálně komunikovat??

  • Velmi špatná zkušenost s obchodem. Hodinky, které se mi nelíbily, jsem chtěla vyměnit, ale výměnu mi odmítli, že prý jsem je nosila, což nebyla vůbec pravda. Tak mám teď doma nové hodinky za 4,000,-, které se mi nelíbí a nevím, co s nimi. Nikomu tento obchod nedoporučuji.

  • S timto obchodem nemam dobre zkusenosti. Pritelkyni jsem na Vanoce objednal z tohoto obchodu hodinky Michael Kors nemela je ani tyden a vypadl prvni kaminek z ciferniku, druhy tyden uz nemela 3 kaminky a to upozornuji, ze s nema zachazela opatrne nikde s nema nebouchla ani ji nespadly.... hodinky zaslany na reklamaci zpatky prisly za 3 tydny. Neuplynul ani mesic a problem se znovu opakoval zaslany podruhe na reklamaci... Pred 2 dny jsem si objednal pansky nahrdelnik Tommy Hilfiger a uz vypadl prvni kaminek a to jsem se s nim nekoupal ani mi nespadl takze kvalita vyrobku mizerna

  • Profesionální obchod, můžu jenom doporučit.

  • Dobrý den,
    V tomto obchodě jsem pro přítelkyni zakoupi naušnice značky Tommy Hilfiger. Že špatně drží jsme si všimli hned po rozbalení. Jak se dalo čekat, jedna naušnice se ztratila asi po dvou hodinách nošení hned první den. Objednal jsem tedy ještě jedny a ty drží ještě méně než ty předchozí. Od značky Tommy Hilfiger bych očekával kvalitu. Paní na telefonu mi řekla, že to s námi řešit nebude, protože tu naušnici nemáme. Jak se ale máme bránit, když i u toho nového páru je naprosto jasné, že je to chyba výrobce? Nechci se nechat odbýt tímto laxním přístupem a požaduji, aby se to řešilo.

  • Lukáš Přikryl: Prosim napiste nam email na [email protected] s cislom objednavky a posleme Vam ho emailom. Dakujeme

  • : Na taketo typy anonymnych prispevkov nemozeme reagovat, pretoze je dost mozne, ze sa za nimi neukryva realny zakaznik.

  • Dobrý den, dnes mi došli hodinky Casio G-Shock G-Lide a nemám u nich český návod a nevím jak si hodinky nastavit. Děkuji za vaše rady.

  • Velký Slovenský Podvod.

  • : Dobry den, blackfriday neznamena, ze kazde hodinky budu v zlave. Ceny sa u nas menia denne v zavislosti od vyvoja konkurencie, nakupnych cien a dostupnosti tovaru.

    Zial je mozne, ze vy ste zrovna pozerali produkty, kde naopak prislo ku zvyseniu cien a neboli predmetom zliav blackfriday.

  • Dobrý den, chtěla jsem si u vás zakoupit hodinky, řekla jsem si , že počkám do druhého dne,ale druhý den ty samé hodinky stály o cca. 1500,- víc ,a to měl být blackfriday. Jak je to možné ?? Děkuji

  • Marek Sklenka: Dobry den, reklamaciu sme Vam vyriesili do 2 tyzdnov. Zial kolega nie vzdy oznamuje prijatie reklamacie hlavne v pripadoch ak sa dana reklamacia vybavi behom kratkej doby.

  • Dobrý den, ani po týdnu, po obdržení mých reklamovaných hodinek za 6 500 Kč mi nebyl nikdo schopen tuto reklamaci potvrdit, natož ještě nějaký způsobem oznámit, jak je řešena. Můžete nějak vysvětlit tento postup? Na tyto hodinky jsem čekal měsíc a dostal jsem nefunkční hodinky.