Přihlásit se a přidat příspěvek
  • V listoch su preklepy pre transkripcie IPadu
    Malo času pre nútene- obsiahle písanie a nútený cas na takéto smutne vybavovanie.

  • Žiadame aby ste tak ako - nevyhovarat sa ze k vrátenie peňazí za zaplatený a vrátený tovar vráti ľudom peniaze, pretoze hoľu faktúru si firma objektívne môže doložiť do účtovníctva sama ! Väzení timestore

  • My sme čakali na hodinkyiac ako 3 týždňe
    A nedočkali sme sa príliš privetiveho slova pri určovaní tovaru
    Napokon sme nedostali ani strohý český ci slovenský manual
    Firma nam stratila pribalenu originál faktúru
    Firma nechce používať IBAN a BIC

  • Vážený Timestore - to nie je Nekala konkurencia !!!

    23. 12. 2014 sme Vám poslali po dohode s Vašim predajcom Megastore sro, spätnú zásielku, kde sme boli upozornení ze v balíku nesmie chýbať originálna faktúra.
    Kedže vsetky doklady vratane skenu Originál Faktúry nepostacovali a hoc boli v balíku, ktorý bol už zapečatený - (my sme si nechali originál doklad o kúpe)
    - tento doklad sme po Vašom pokyne po telefóne a dohode v euroobale priesvitnou isolepou prilepili k balíku, tak ze jej strata by bola možno iba vtedy ak by ste balík nešetrne otvorili a sami zničili.
    Cely balík bol priesvitný a centrofixou tam stalo upozornenie- pozor originál faktúra s 3 x !!!
    Včera nam prišiel email , že nam nemienite vrátiť platbu 180,- €, napriek tomu ze tovar seiko, bol vrátený v jej zákonnej lehote vyhovarajuc ze sme Vám neposlali originál faktúru!
    My ju vsak už nemáme pretoze sme ju Vám poslali vyššie uvedeným spôsobom.

    Láskavo Vás žiadame aby ste si v svojej databázy vyhrávali svoj 2. originál nami zaplatenej faktúry, ktorej mame v našom firemnom systeme fotokópiu tejto faktúry, odložili si ju do účtovníctva a nam vrátili NAŠE PENIAZE ZA VRÁTENÝ TOVAR
    S pozdravom

    Adriana a Ladislav Lendvai

  • Dobrý den, zajímá mě cena dopravy konkrétně u hodinek Casio AWG M100B-1A. Na odkazu v heurece máte uvedenou cenu dopravy PPL na dobírku 0,- Kč a při naložení do košíku už za kurýra s dobírkou účtujete 150,-Kč. Co je pravdivá informace? Děkuji.

  • Anonym: Dobry den, zaujimave je, ze dodaciu dobu 9-13 dni uvadzame iba 4 dni na stranke. Predtym sme uvadzali 7-13 dni. Takze ste sa sam nachytal, ze ste u nas ziadnu objednavku nevytvaral. Navyse vieme, ze ste konkurencny eshop a snazite sa nam takymti podlymi tahmi iba uskodit.

    Bohuzial ale zakaznici vidia objektivitu a objednavaju aj napriek Vasej snahe :-), pretoze:
    1. sa nezatajujeme a prizname si aj chybu
    2. uvadzame ferove dodacie lehoty, ktore plnime
    3. mame dobre ceny
    4. odpisujeme na maily do 2-3 hodin a telefon sa u nas dviha na rozdiel od mnohych inych eshopov

    S pozdravom
    TimeStore

  • obchod lže ohledně dodací doby - na Heuréce mají do týdne, v eshopu 9 - 13 dní a realita jsou 3 týdny
    190,- Kč za dobírku je docela zlodějina
    hodinky přišly bez českého návodu a odkudsi ze Slovenska . modlím se, že je nebudu muset reklamovat jinak se nedoplatím

    neseriozní obchod, zavádějící a nepravdivé informace

  • G.: Dobry den,

    toto nie je ziaden problem, my mame vlastneho hodinara a vsetky hodinky servisujeme viacmenej este skor ako zarucny servis. Priemerna dlzka vybavenia reklamacie je 10 dni a zakonna je 30. Takze s nasimi sluzbami su zakaznici vacsinou spokojni.

    S pozdravom
    TimeStore

  • Obchod Timestore.cz není oficiálním distributorem žádné značky pro CZ. Z těchto důvodů nebude na hodinky zakoupené u neautorizovaných prodejců poskytnut záruční servis v síti autorizovaných servisů.

  • Zdravim, objednal jsem hodinky Festina a dorazili vcas do 3dnu po zaplaceni. Pekne zabalene. Komunikace s obchodem (p.Frolik) bez problemu. Jedina malickost kterou byh vytknul, ze u hodinek nebyl cesky ani slovensky navod. Nastesti mluvim anglicky takze jsem si navod prelozil. Zaverem mohu rict, ze tento obchod rad doporucim a pri koupi dalsich hodinek se na ne obratim. Martin-Humpolec.

  • Anonym: Dobry den,

    prosim uzivatelov, aby nebrali do uvahy hodnotenia NEOVERENYCH ZAKANIKOV.

    Taketo hodnotenia nam bohuzial pise nekala konkurencia, ktora sa tymto konanim umelo pokusa skodit a vzbudzovat dojem, ze sme podvodnici.

    Prosim Vas o preukazanie charakteru a nepiste nam uz taketo referencie, kedze nie su realne a neopieraju sa o ziadnu objednavku u nas.

    S pozdravom
    TimeStore



  • obchod neplní objednávky, nedodržuje české zákony a ani platné obchodní podmínky.

    Už nikdy více. Podal jsem stížnost na ČOI

  • Matěj: Autorizovany neznamena v podstate nic, pretoze dostanete rovnake hodinky ako u autorizovaneho, avsak u autorizovaneho platite plnu sumu.

    Zaruku mate takisto rovnaku 2 roky. To, ze nie sme autorizovany partner znamena, ze neodoberame hodinky od Festiny v CR, ale odoberame hodinky z inej distribucie. Festina si tym chrani trh, no nic to nemeni na fakte, ze dostanete original hodinky s 2 rocnou zarukou.

    TimeStore

  • Tak už jsem skoro objednal, ale na poslední chvíli mě napadlo podívat se na Festinu a dost mě překvapilo, že na jejich webu upozorňují mimo jiné na tento obchod, že není autorizovaným prodejcem. Riskovat nehodlám, takže nemůžu doporučit ani varovat na základě osobní zkušenosti, ale já osobně nenakupuji.

    Tip pro TimeStore - domluvte se s Festinou a ostatními. Pokud je všechno v pořádku (jak tvrdíte), určitě nebudou mít problém a autorizace vám zvedne důvěryhodnost.

  • : Dobry den, pretoze sa neriadime cenotvorbou podla ceskych dodavatelov, ale ceny prisposobujeme podla uvazenia. Samozrejme mame aj o dost nizsie marze na produktoch ako ine eshopy.

  • Dobry den, zajimalo by me, jak muzete mit ceny nizsi o 1000 Kc nez ve vetsine ostatnich obchodu? Prijde mi to jako dost velky rozdil. Dekuji za odpoved.

  • Petr: Pane, bohuzial nemozeme suhlasit. Autorizovany servis Vam neuzna ani z polovice tolko reklamacii co uznavame my a pretoze nasi hodinari opravuju aj mimozarucne opravy v ramci zaruky (priklad: vypadnute kamienky z cifernika, vymena baterie atd) tak si dovolime tvrdit, ze kupit hodinky od nas = vacsia kvalita servisu.

    1. my hodinky nepreposielame do autorizovaneho servisu a tym setrime cas vy aj my
    2. autorizovany servis naschval opravuje hodinky 3-4 tyzdne a dost caso sa zvyknu vyhovarat na to, ze nemaju nahradne diely a neuznavaju reklamacie, ktore su malicherne a vedeli by ich bez problemov opravit.
    3. pozarucny servis Vam maloktory autorizovany servis spravi, pretoze 90% z nich Vam nevie ponuknut nahradne diely na starsie modely a niektore nevedia ponukat nahradne diely ani na aktualne kolekcie

    S pozdravom
    TimeStore

  • TimeStore.cz: Je opravdu hezke, ze "Vasi zakaznici" autorizovany servis ani nepotrebuji, protoze hodinky servisuji "Vasi" hodinari... Problem je v tom, ze kdyz si nekdo kupuje hodinky v cene 10 tisic a vice, ocekava, ze dostane take veskery potrebny zarucni a pozarucni servis od dane znacky... Na Vasem webu bohuzel nikde neni informace, ze se tak nestane, protoze hodinky nepochazi z oficialniho prodeje a autorizovani prodejci tak s timto zbozim nechteji mit nic spolecneho... Pokud jste tak ferovy prodejce, jako se zde tvarite, proc tuto informaci na svem e-shopu nezverejnite? Na tom prece neni nic spatneho, kdyz nabizite nejlepsi ceny a veskere pripadne problemy vyresi "Vasi hodinari"... Bohuzel cena neni nekdy to nejdulezitejsi;-)

  • Martina: Dobry den, hodinky Festina si mozete dat overit v autorizovanom servise. My repliky nepredavame. Navyse si neviem dobre predstavit, ze znacka Festina by sa oplatila falsovat, nakolko sa jedna o lacnejsie hodinky.

  • Anonym: Dobry den, to nasi zakaznici ani nepotrebuju, pretoze hodinky servisuju nasi hodinari. Bohuzial mrzi nas to, ze nasa konkurencia musi takymto sposobom pospinovat nase meno na internete.