Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží i přes první omluvu firmy po týdnu, stále ještě nedorazilo, trvá to dlouho, obj. byla učiněna 29.11.2020 a stále nic se neděje.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Letošní Vánoce jsou z hlediska poptávky na e-shopech extrémní a jeho expedice trvá déle, než kdy jindy. Omlouváme se, ale věřte, že se opravdu snažíme vyexpedovat zboží co nejrychleji. Vzhledem k poptávce zboží průběžně došíváme a dobalujeme a dostupnosti neustále aktualizujeme informací, ke kterému datu bude doskladněno a budeme ho moci expedovat. Navíc jsme naše zákazníky informovali o průběhu expedice mimořádnými zprávami. Dle systému Vám byla informační SMS zpráva zaslána 4.12. Všechny objednávky budou vyexpedovány v tomto týdnu tak, aby je dopravci mohli doručit do Vánoc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ani po telefonickém dotazu , mně nedokázali říct, kdy bude moje objednávka vyřízena. objednávka od 28.11..

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Za zpoždění expedice se omlouváme, letošní Vánoce jsou náročné pro všechny e-shopy z důvodu mnohonásobného nárůstu poptávaného zboží. Zboží Vám bylo odesláno 11.12. a o expedici jste byla informována SMS zprávou i e-mailem. O zdržení expedice jsme Vás navíc informovali SMS zprávou ze dne 4.12. 2020, ve které jsme se Vám omluvili a napsali, že Vám zboží bude v následujícím týdnu odeslané. Tak jsme i učinili. Vzhledem k množství objednávek nejsme schopní přesně určit datum odeslání, faktury generuje objednávkový systém postupně dle přijetí objednávek a aktuálních skladových zásob.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    28.11. jsem zboží objednala, do dnešního dne nedorazilo!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace s obchodem
    • velice špatná doba doručení
    • nemohu říct jaký je stav zboží protože zásilka ještě nedorazila

    myslím že příště už objednávat v JIMI nebudu , protože zboží které objednávám se dá koupit všude jinde , kde jsou rychlejší a vstřícnější.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V minulosti som mala dobré skúsenosti s týmto obchodom, bohužiaľ moja posledná objednávka je posledná na veľmi dlho, ak sa k nim vôbec vrátim. Na tovar čakám už 17 deň od objednania, 2x telefonát z mojej strany, prísľub odoslania. Do dnešného dňa ani mail ani sms. Som veľmi sklamaná a nespokojná. Chápem,že v tomto čase majú toho veľa,ale po prisľube odoslania ..... Som čakala iný prístup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží jste neposlali!

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Za zpoždění expedice se omlouváme, letošní Vánoce jsou náročné pro všechny e-shopy z důvodu mnohonásobného nárůstu poptávaného zboží. Zboží Vám bylo odesláno 9.12. a o expedici jste byl informovám SMS zprávou i e-mailem. O zdržení expedice jsme Vás navíc informovali SMS zprávou ze dne 4.12. 2020, ve které jsme se Vám omluvili a napsali, že Vám zboží bude v následujícím týdnu odeslané. Tak jsme i učinili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zásilku čekám již 14 dní. Stále mi nedorazila.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží zatím nedorazilo 10 dnů od objednávky
    Dlouhá dodací lhůta, zní to bylo přitom skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    • dosud jsem zboží neobdržela a už chcete hodnotit obchod???
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 14-ti dnech ještě ani nic nodeslali!!!

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, omlouváme se, Vaše objednávka obsahuje povlečení, které bylo vzhledem k velkému zájmu vyprodáno a právě ho došíváme na šicích dílnách. Tato informace byla u dostupnosti uvedená, že zboží bude vyexpedováno až po 10.12. 2020. Všichni naši zákazníci, kteří čekají na vyřízení objednávky s aktuálně chybějícím zbožím, byli na pozdější expedici jejich zásilky informováni i formou SMS zpráv. Letošní Vánoce jsou vzhledem k nedávnému uzavření obchodů a mnohonásobnému nárůstu objednávek na expedici náročnější, všem našim zákazníkům objednané zboží vyexpedujeme tak, aby ho dopravci do Vánoc doručili.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Až na nynější objednávku jsem byla spokojena.

    23.11. jsem objednala, 8.12. ještě zboží nedorazilo. Po telefonickém dotazu na zboží se již nikdo neozval.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den,

    omlouváme se za delší čekací dobu v letošním předvánočním období, evidovali jsme kvůli nedávnému zavření kamenných obchodů velmi zvýšený počet objednávek, několikadenní zpoždění mají také aktuálně přetížení dopravci. O delší době expedice informujeme v e-mailech a na webu, nově zákazníci dostávají také informační SMS o zpoždění. Zboží tedy jistě dorazí.

    Děkujeme za pochopení a přejeme klidné Vánoce.

    JIMI Textil

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    u záclony místo hnědých zrn byla žlutá. Záclona není ani kvalitní

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den,

    mrzí nás, že záclona neodpovídala Vaší představě, prodáváme jí ale velké množství a 99 % zákazníků je s našimi produkty zcela spokojeno.

    Zboží můžete vrátit, dostanete zpět vynaloženou částku. Kontaktujte případně naše pracovníky.

    Pěkné Vánoce
    JIMI Textil

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • dlouhá dodací lhůta - 11 dní

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den,

    omlouváme se za delší čekací dobu v letošním předvánočním období, evidovali jsme kvůli nedávnému zavření kamenných obchodů velmi zvýšený počet objednávek, několikadenní zpoždění mají také aktuálně přetížení dopravci. O delší době expedice informujeme v e-mailech a na webu, nově zákazníci dostávají také informační SMS o zpoždění. Za běžných okolností dodáváme zboží během 48 hodin.

    Děkujeme za pochopení a přejeme klidné Vánoce.

    JIMI Textil

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem si ručníky na základě nepravdivých informací o gramáži uvedených na webu. Po upozornění, že informace se liší od informací uvedených v katalogu, si je na eshopu pouze opravili, bez jakékoliv reakce a nabídnutí odpovídající kompenzace. Proto nedoporučuji.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den,

    omlouváme se za tuto nepřesnost. Pokud nejste s výrobky kvůli chybné informaci spokojena, máte samozřejmě právo je poslat zpět, vrátíme Vám peníze. Případně nás prosím kontaktujte.

    Pěkné Vánoce
    JIMI Textil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Objednala jsem si 100% bavlněné povlečení EXCLUSIVE s obrázky, v návodu na údržbu na internetu se uvádí praní na 60 stupňů, což byla jedna z podmínek co mělo povlečení splňovat, po rozbalení jsem byla nemile překvapená sílou a hustotou bavlny (je asi jako kapesník) a v návodu na obalu je prát na 40 stupňů!.Po telefonickém rozhovoru se zaměstnankyní JIMI Textil a stížnosti na klamavou informaci pořád jen opakovala ať zboží vrátím, když jsem řekla, že nic vracet nechci, tak odběhla od telefonu(údajně pro informaci), když se vrátila, tak mi sdělila, že povlečení klidně můžu prát na 60 a nic se nestane .Povlečení mám pro děti k vánocům, hned po vánocích ho vyperu a v sušičce usuším, když se s ním něco stane (seperou se obrázky, srazí se,...), tak doufám, že JIMI hovory nahrává a případnou reklamaci uzná.!

    Už si tady nic neobjednám !

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, všechna dětská povlečení tištěná reaktivními barvami můžete prát na 60°C. Vzhledem k velkému nárůstu objednávek na šicích dílnách byly omylem použity všité etikety a cedule se 40°C praním. Za omyl se omlouváme, držte se prosím doporučeného praní se 60°C, nemusíte mít obavu, že by při této teplotě ztratilo povlečení jakékoliv vlastnosti. Všechna povlečení mají potřebné certifikáty s praním na tuto teplotu. V tomto období šijeme přes 50 tisíc kusů souprav měsíčně a v tomto zmatku na šicích dílnách udělali chybu. Berte to jako písemnou garanci, že se při praní na 60°C barvy neseperou a povlečení nesrazí.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhodobě jsem byla spokojená.

    Barva dodaného zboží (LS 33) neodpovídá barvě nabízené v katalogu. V katalogu je zobrazené zboží spíše v barvě světle kávová a dodané zboží je stříbrně šedé.
    Jsem zklamaná i po telefonické konzultaci.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, veškeré zboží si fotíme sami a tisk katalogu osobně kontrolujeme a dobarvujeme dle skutečnosti. Barva povlečení je šedo-béžová. Barevné odlišnosti různých typů zobrazení bohužel nejsme schopní ovlivnit. V případě nespokojenosti s naším zbožím z jakéhokoliv důvodu je možné ho vrátit do 30-ti dní od zakoupení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišli jiné rozměry než jsem chtěla. Odeslala jsem zpět dle pokynů ale dodnes nemám zpátky ani peníze ani záclony .

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Vážená paní Skryjová, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Expedice každé zásilky prochází třemi fázemi kontroly. Je tedy nemožné, abychom Vám ustřihli tři různé metrážové záclony v odlišných rozměrech. Pokud k jakémukoliv pochybení dojde, nebo jen zboží z nějakého důvodu nesplňuje představy zákazníka, má možnost bez udání důvodu zboží vrátit do 30-ti dní. V rámci reklamace vyjdeme každému zákazníkovi vstříc výměnou za jiné zboží, případně vrácením částky na účet. Prosíme o zaslání čísla zásilky, kterou jste nám zaslala zpět, abychom ji mohli dohledat u příslušného dopravce a reklamaci dořešit.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Jedno z prostěradel je nekvalitví,špatná kvalita tkaniny.Výrazná tlustá nit na boku prostěradla.Nevracela jsem jen pro to,že jsem odjela do lázní a neměla jsem kdy věc řešit.Na druhé straně cena by měla odpovídat kvalitě.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, děkujeme za Váš nákup a čas věnovaný hodnocení. Velice se omlouváme za kaz na našem prostěradle. Ročně vyrábíme okolo 150 tisíc prostěradel a může se výjimečně stát, že při balení kaz z výroby přehlédneme. Ročně na tento produkt řešíme reklamace v řádu jednotek, což je z výrobního nákladu mizivé procento. Užijte si pobyt v lázních a až se vrátíte, pošlete nám prostěradlo zpět na adresu naší provozovny s možností výměny nebo vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Druhy den po me objednavce mi prislo na email dorucenka od posty, cislo baliku a tak jsem se moc tesila.Dalsi den mi volala pani z obchodu, ze uz zaclona neni a rusi mou objednavku.Vyzvedla ji tedy na poste zpet? Nerozumim tomu, ale jsem zklamana.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, Vaši pbjednávku jsme zastavili až při expedici, kdy si střihačka všimla, že jste u záclony uvedla délku 10cm.
    Objednávka pak byla předána na telefonické centrum, odkud Vám bylo několikrát voláno ohledně úpravy délky záclony. Data byla pro dopravce ponechána, po dovolání se Vám a úpravě objednávky by Vám zásilka odešla ještě týž den. Bohužel se nám nepodařilo Vás týž den telefonicky zkontaktovat a o expedici objednávky Vám dorazila zpráva od Pošty.