Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží zatím nedorazilo 10 dnů od objednávky
    Dlouhá dodací lhůta, zní to bylo přitom skladem.

    • dosud jsem zboží neobdržela a už chcete hodnotit obchod???
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 14-ti dnech ještě ani nic nodeslali!!!

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, omlouváme se, Vaše objednávka obsahuje povlečení, které bylo vzhledem k velkému zájmu vyprodáno a právě ho došíváme na šicích dílnách. Tato informace byla u dostupnosti uvedená, že zboží bude vyexpedováno až po 10.12. 2020. Všichni naši zákazníci, kteří čekají na vyřízení objednávky s aktuálně chybějícím zbožím, byli na pozdější expedici jejich zásilky informováni i formou SMS zpráv. Letošní Vánoce jsou vzhledem k nedávnému uzavření obchodů a mnohonásobnému nárůstu objednávek na expedici náročnější, všem našim zákazníkům objednané zboží vyexpedujeme tak, aby ho dopravci do Vánoc doručili.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Až na nynější objednávku jsem byla spokojena.

    23.11. jsem objednala, 8.12. ještě zboží nedorazilo. Po telefonickém dotazu na zboží se již nikdo neozval.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den,

    omlouváme se za delší čekací dobu v letošním předvánočním období, evidovali jsme kvůli nedávnému zavření kamenných obchodů velmi zvýšený počet objednávek, několikadenní zpoždění mají také aktuálně přetížení dopravci. O delší době expedice informujeme v e-mailech a na webu, nově zákazníci dostávají také informační SMS o zpoždění. Zboží tedy jistě dorazí.

    Děkujeme za pochopení a přejeme klidné Vánoce.

    JIMI Textil

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    u záclony místo hnědých zrn byla žlutá. Záclona není ani kvalitní

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den,

    mrzí nás, že záclona neodpovídala Vaší představě, prodáváme jí ale velké množství a 99 % zákazníků je s našimi produkty zcela spokojeno.

    Zboží můžete vrátit, dostanete zpět vynaloženou částku. Kontaktujte případně naše pracovníky.

    Pěkné Vánoce
    JIMI Textil

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • dlouhá dodací lhůta - 11 dní

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den,

    omlouváme se za delší čekací dobu v letošním předvánočním období, evidovali jsme kvůli nedávnému zavření kamenných obchodů velmi zvýšený počet objednávek, několikadenní zpoždění mají také aktuálně přetížení dopravci. O delší době expedice informujeme v e-mailech a na webu, nově zákazníci dostávají také informační SMS o zpoždění. Za běžných okolností dodáváme zboží během 48 hodin.

    Děkujeme za pochopení a přejeme klidné Vánoce.

    JIMI Textil

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem si ručníky na základě nepravdivých informací o gramáži uvedených na webu. Po upozornění, že informace se liší od informací uvedených v katalogu, si je na eshopu pouze opravili, bez jakékoliv reakce a nabídnutí odpovídající kompenzace. Proto nedoporučuji.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den,

    omlouváme se za tuto nepřesnost. Pokud nejste s výrobky kvůli chybné informaci spokojena, máte samozřejmě právo je poslat zpět, vrátíme Vám peníze. Případně nás prosím kontaktujte.

    Pěkné Vánoce
    JIMI Textil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Objednala jsem si 100% bavlněné povlečení EXCLUSIVE s obrázky, v návodu na údržbu na internetu se uvádí praní na 60 stupňů, což byla jedna z podmínek co mělo povlečení splňovat, po rozbalení jsem byla nemile překvapená sílou a hustotou bavlny (je asi jako kapesník) a v návodu na obalu je prát na 40 stupňů!.Po telefonickém rozhovoru se zaměstnankyní JIMI Textil a stížnosti na klamavou informaci pořád jen opakovala ať zboží vrátím, když jsem řekla, že nic vracet nechci, tak odběhla od telefonu(údajně pro informaci), když se vrátila, tak mi sdělila, že povlečení klidně můžu prát na 60 a nic se nestane .Povlečení mám pro děti k vánocům, hned po vánocích ho vyperu a v sušičce usuším, když se s ním něco stane (seperou se obrázky, srazí se,...), tak doufám, že JIMI hovory nahrává a případnou reklamaci uzná.!

    Už si tady nic neobjednám !

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, všechna dětská povlečení tištěná reaktivními barvami můžete prát na 60°C. Vzhledem k velkému nárůstu objednávek na šicích dílnách byly omylem použity všité etikety a cedule se 40°C praním. Za omyl se omlouváme, držte se prosím doporučeného praní se 60°C, nemusíte mít obavu, že by při této teplotě ztratilo povlečení jakékoliv vlastnosti. Všechna povlečení mají potřebné certifikáty s praním na tuto teplotu. V tomto období šijeme přes 50 tisíc kusů souprav měsíčně a v tomto zmatku na šicích dílnách udělali chybu. Berte to jako písemnou garanci, že se při praní na 60°C barvy neseperou a povlečení nesrazí.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhodobě jsem byla spokojená.

    Barva dodaného zboží (LS 33) neodpovídá barvě nabízené v katalogu. V katalogu je zobrazené zboží spíše v barvě světle kávová a dodané zboží je stříbrně šedé.
    Jsem zklamaná i po telefonické konzultaci.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, veškeré zboží si fotíme sami a tisk katalogu osobně kontrolujeme a dobarvujeme dle skutečnosti. Barva povlečení je šedo-béžová. Barevné odlišnosti různých typů zobrazení bohužel nejsme schopní ovlivnit. V případě nespokojenosti s naším zbožím z jakéhokoliv důvodu je možné ho vrátit do 30-ti dní od zakoupení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišli jiné rozměry než jsem chtěla. Odeslala jsem zpět dle pokynů ale dodnes nemám zpátky ani peníze ani záclony .

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Vážená paní Skryjová, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Expedice každé zásilky prochází třemi fázemi kontroly. Je tedy nemožné, abychom Vám ustřihli tři různé metrážové záclony v odlišných rozměrech. Pokud k jakémukoliv pochybení dojde, nebo jen zboží z nějakého důvodu nesplňuje představy zákazníka, má možnost bez udání důvodu zboží vrátit do 30-ti dní. V rámci reklamace vyjdeme každému zákazníkovi vstříc výměnou za jiné zboží, případně vrácením částky na účet. Prosíme o zaslání čísla zásilky, kterou jste nám zaslala zpět, abychom ji mohli dohledat u příslušného dopravce a reklamaci dořešit.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Jedno z prostěradel je nekvalitví,špatná kvalita tkaniny.Výrazná tlustá nit na boku prostěradla.Nevracela jsem jen pro to,že jsem odjela do lázní a neměla jsem kdy věc řešit.Na druhé straně cena by měla odpovídat kvalitě.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, děkujeme za Váš nákup a čas věnovaný hodnocení. Velice se omlouváme za kaz na našem prostěradle. Ročně vyrábíme okolo 150 tisíc prostěradel a může se výjimečně stát, že při balení kaz z výroby přehlédneme. Ročně na tento produkt řešíme reklamace v řádu jednotek, což je z výrobního nákladu mizivé procento. Užijte si pobyt v lázních a až se vrátíte, pošlete nám prostěradlo zpět na adresu naší provozovny s možností výměny nebo vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Druhy den po me objednavce mi prislo na email dorucenka od posty, cislo baliku a tak jsem se moc tesila.Dalsi den mi volala pani z obchodu, ze uz zaclona neni a rusi mou objednavku.Vyzvedla ji tedy na poste zpet? Nerozumim tomu, ale jsem zklamana.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, Vaši pbjednávku jsme zastavili až při expedici, kdy si střihačka všimla, že jste u záclony uvedla délku 10cm.
    Objednávka pak byla předána na telefonické centrum, odkud Vám bylo několikrát voláno ohledně úpravy délky záclony. Data byla pro dopravce ponechána, po dovolání se Vám a úpravě objednávky by Vám zásilka odešla ještě týž den. Bohužel se nám nepodařilo Vás týž den telefonicky zkontaktovat a o expedici objednávky Vám dorazila zpráva od Pošty.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodání zboží trvá velmi dlouho.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, průběh zásilky jsme zkontrolovali. Objednávka proběhla v pátek 18.9. a v pondělí byla expedována. Balíček jsme dopravci reklamovali jako ztracený. Pokoušeli jsme se Vás dnes kontaktovat, jestli máte o zásilku zájem a máme ji znovu odeslat. Pro kontrolu bychom potřebovali zkontrolovat údaje. Zavolejte na číslo 383 800 008, případně Vás zkontaktujeme sami.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Křivě nastříhané

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Pane Lachman, rádi bychom se opět vyjádřili k Vašemu hodnocení. "Opět" píšeme z toho důvodu, že se nejedná o první místo na internetu, kam jste umístil své hodnocení aby jste dostál svému slovu, že nás budete špatně hodnotit na všech dostupných místech. Překvapivě ale hodnotíte zcela odlišnou věc a to "křivě nastříhané závěsy". Původně jste si stěžoval na skutečnost, že jsme Vámi objednanou závěsovinu neobšili a nepřipravili pro zavěšení a tím jsme Vám vlastně neposlali závěs, ale "kus hadru". Na základě tohoto hodnocení jsme Vás kontaktovali a vysvětlili, že závěsoviny a metrážové záclony prodáváme v metráži a to pouze střižené na délky požadavané zákazníkem. Stejně tak je to uvedeno i v popisu produktu, že z kapacitních důvodů metrážové produkty neobšíváme ani jinak neupravujeme a že si zákazníci mají připočíst materiál pro zarovnání a začištění. Již jsme Vám nabídli možnost vrácení peněz včetně nákladů na vrácení zakoupeného zboží. Této možnosti jste nevyužil a nadále jen špatně hodnotíte....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Foto na webu & po doručení nejsou totožné.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, jsme si vědomi, že naši zákazníci nakupují na základě fotografií. Produkty si navrhujeme a následně fotíme sami, naší snahou je co nejvěrnější zobrazení i s detaily produktů. Bohužel nejsme schopní ovlivnit individuální nastavení monitorů každého z našich zákazníků, které mohou věrnost barev ovlivnit. Pro všechny naše zákazníky platí možnost vrácení zboží s nadstandardní lhůtou 30 dní. Konkrétně Vámi objednaného povlečení LS 36 bylo prodáno za 6 let přes 18 tisíc kusů a je jedním z našich nejprodávanějších vzorů.... Při doručení doporučujeme zboží vybalit, aby zboží bylo vidět stejně jako na reálných fotografiích a nejen v zabalené formě, ve které je vidět jen omezená část výrobku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je poškozené.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den paní Pospíšilová, až z tohoto hodnocení jsme se dozvěděli, že Vám zboží dorazilo poškozené. Hodnocení se zobrazilo na základě zaslaného dotazníku, který je Vám automaticky zaslán po 10-ti dnech od Vašeho nákupu. Všem našim zákazníkům se snažíme vyjít vstříc, ale o případném problému nás musí zákazník informovat. Ve Vaší objednávce byly tři odlišné typy zboží. Z recenze nelze vyčíst, která položka byla poškozená a zda byla poštozená vlivem přepravy. Pokud z naší strany došlo k jakémukoliv pochybení, neváhejte nás kontaktovat, abychom jej mohli vyřešit k Vaší spokojenosti. Zboží Vám může být vyměněno, nahrazeno jiným zbožím, nebo Vám vrátíme peníze na bankovní účet.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • výhodou je pouze rychlé dodání
    • vrácení peněz bez průtahů

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Vážená paní Šelongová, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení, ale nenapsala jste důvod, ze kterého náš internetový obchod nedoporučujete. Vaše objednávka obsahovala metržážovou voálovou záclonu VZ32 a velikonoční dečku D29. Jedná se o velmi kvalitní a prodávané produkty s pozitivním hodnocením našich zákazníků. Pokud z naší strany došlo k jakémukoliv pochybení, neváhejte nás kontaktovat, abychom jej mohli vyřešit k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přehoz jsem vyhodnotila jako hadr,který pouští chlupy a je naprosto nepoužitelný.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Pokud Vám přehoz z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, zašlete nám ho zpět na adresu provozovny s číslem účtu, kam Vám vrátíme peníze. Sortiment přehozů nabízíme přes 10 let. V průběhu let jsme našim zázazníkům nabídli různé vzory a typy zpracování a to vždy v řádech tisíců kusů. U Vámi hodnoceného přehozu K90 se jedná o kvalitně zpracovaný produkt ze směsy bavlny a akrylu s overlockovým lemem. Produkt prochází průmyslovou výrobou, před použitím by se měl nejprve vyprat, aby byl nachytaný prach a chloupky z výroby odeprán.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Do objednávky jsem jasně napsala, že dobírku budu platit kartou. Doprava nebyla zdarma, byla za poplatek 99 Kč. Firma však objednala dopravu s platbou hotově a musela jsem ji tedy zaplatit hotově. Ani mě neupozornili. Bydlím na vesnici a nemohu si jen tak lehce zaskočit do bankomatu. Není to solidní jednání.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Vážená paní Lukešová, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Pro jistotu jsme prošli celý objednávkový proces abychom zjistili připadné pochybení. Proces je sice automatický, ale v případě uvedení poznámky samotnou objednávku zablokuje a objednávka dále probíhá až po vyřízení poznámky našimi pracovníky . Ve Vaší objednávce žádná poznámka o platbě kartou není a vzhledem k tomu, že byla objednána doprava DPD kurýrem na dobírku, byla Vám tak i zaslána. To si můžete zkontrovat i v potvrzujícím e-mailu, který na základě objednávky automaticky zasíláme. Pokud jste následně odpověděla na některou z automatických informací o expedici, tak se omlouváme, ale systém je určen jen na informace zákazníkům a není určný k další komunikaci, jak je v něm i uvedeno. V informačních e-mailech uvádíme kontakty, na které se může zákazník s případnými požadavky obrátit: telefon 383 800 008 a e-mail [email protected]