Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod není schopen vystavit doklad o zaplacení zboží ani po několika urgencích
Zboží je v pořádku, administrativa obchodu velmi špatná
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, rádi bychom se k této situaci vyjádřili.
Každá námi odesílaná zásilka vždy obsahuje fakturu /daňový doklad/, což jste nám i Vy v korespondenci potvrdila.
V odpovědi na Vaši první žádost o příjmový doklad jsme Vám vysvětlili, že doklad o zaplacení nevystavujeme my, ale ten, kdo od Vás částku přebírá. Tím je v tomto případě přepravce ČESKÁ POŠTA, která tento doklad na požádání vždy musí vystavit tak jako kdokoliv jiný, kdo přebírá finanční hotovost.
Myslíme si, že pokud by jste vaši poštu i následně požádala, byla by Vám na základě čísla zásilky stvrzenka vystavena.
My takový doklad vystavit nemůžeme, nebylo by to ani účetně správně, jelikož jsme částku nepřevzali.
Platby za zásilky od všech přepravců dostáváme vždy souhrnně 1x denně a k nim obdržíme zašifrovaný soubor s údaji o platbách. Tento soubor se následně odšifruje a zaúčtuje v našem systému. Tato operace probíhá přibližně 7-10 dní od převzetí zásilky zákazníkem.
Pokud je to v našich silách, snažíme se vždy a všem našim zákazním vyjít maximálně vtříc jak po administrativní, tak po lidské stránce. Váš požadavek o vystavení příjmového dokladu bohužel nejsme schopni v mezích zákona splnit.
My bychom Vám byli schopni vystavit pouze potvrzení o přijetí platby od ČESKÉ POŠTY, ale až v okamžiku zaúčtování Vaší platby do našeho systému. / to ovšem není příjmový doklad, který jste požadovala /
Pokud se tedy na základě Vašich mylných informací, které uvádíte výše, přesto rozhodnete zásilku vrátit, budou Vám peníze za zásilku vráceny na Vámi uvedený bankovní účet. Doklad o přijetí platby od Vás požadovat nebudeme ... -
Nedoporučuje obchod
Zcela roztržený obal, podváženo, zvolen neodpovídající způsob balení.
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, dovolte, abychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Na balení si dáváme obzvlášť záležet. Větší zásilky se balí do krabic z vlnité lepenky, následně se přelepují ochrannou lepenkou a zajišťují páskami. Menší zásilky se balí do dvou velikostí třívrstvých transportních tašek, které jsou k dopravě přímo určené. Při přepraně zcela výjimečně dochází k porušení obalového materiálu, pakliže se tak stalo právě ve Vašem případě, tak se omlouváme. Manipulaci dopravci již nejsme schopni ovlivnit a mít pod kontrolou. Co se váhy týče, každý produkt vážíme včetně obalu a váhu vkládáme do systému společně s ostatními údaji. Váha balíků se pak vypočítává součtem jednotlivých produktů.
-
Nedoporučuje obchod
- Bohužel jsem se setkala s velmi špatnou zákaznickou péči.Objednala jsem zboží v sobotu večer-bohužel do objednávky nebylo možno vložit poznámku pro prodejce,tak jsem odeslala e-mail na uvedenou adresu prodejce-zákaznická linka byla funkční pouze pondělí až pátek.V pondělí přišla od prodejce zprava,ze bylo zboží vyexpedovano(zprava přišla ještě dříve,než byla linka v provozu),ihned po začátku pracovní doby jsem volala na linku,abych daný balík zastavila.Bohuzel paní,která se mnou telefonát vedla byla silně nepříjemná již od začátku hovoru.Dostala jsem informaci,ze kolega,co zpracovává e-maily ještě není v práci a ze jsem je měla ihned informovat ještě před odesláním-to jsem se snažila učinit e-mailem,protože jak jsem již psala:linka o víkend nefunguje a poznámku nebylo možno do objednávky vložit.Nakonec jsem situaci vyřešila po svém a dané zboží jsem nepřevzala.
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Náš systém i proškolené telefonistky zákazníci zpravidla chválí, jak se můžete dočíst v našich recenzích. Jedná se o kolegyně, které Vaše objednávky přijímají více než 10 let a ke konfliktnímu jednání u nich nedochází. Nejsme schopni zpětně analyzovat, z jakého důvodu jste si neporozuměli, a z tohoto důvodu bychom rádi uvedli jen fakta. Pravdou je, že v daný den byl kolega spravující e-mailovou komunikaci u lékaře a e-maily spravoval až v odpoledních hodinách. To nic nemění na tom, že balík byl zabalen v pondělí v 10.11 hod., a a SMS zpráva o zabalení Vám byla systémem zaslána v 10.20 hod. Telefonistky přijímají hovory od 8.00 - 16.00 a stejně tak pracuje i dílna. Ve spoustě informací tedy dochází k řadě rozporů ve Vašich tvrzeních. Jen na naši obhajobu, našim zákazníkům se snažíme vždy vyjít vstříc a pokud je to možné, úpravy provádíme automaticky. Ve Vašem případě došlo k souhře náhod, kdy nebyl vyřízen e-mail a zásilka byla odvezena ranním svozem a až následně byla změna telefonicky řešena. Za nedopatření a špatnou zkušenost se tímto omlouváme, ale naší snahou je vyexpedovat zboží co nejrychleji od zpracování objednávky. Přejeme hezký den.
-
Nedoporučuje obchod
Zaclonu,kterou jsem chtela na iternetu byla,oblednala jsem,ale prodejna ji nemnela.Vzala jsem jinou a na intenetu puvodni byla stale.
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. U metrážových - stříhaných produktů, se zejména u výprodejů může stát, že je skladová kapacita o něco nižší než uváděná. Jedná se o výjimečné případy u záclon s většími prostřihy, a u zbytkových kusů z rolí. Problémům se snažíme předejít častou inventarizací skladových zásob, ale i přes veškerou naší snahu k těmto případům zřídka dochází. Skladujeme a prodáváme metráže o objemu několika set kilometrů, proto nás prosím omluvte, když v tomto objemu zcela výjimečně dojde ke skladové mýlce.
-
Nedoporučuje obchod
Obdržela dva kusy závěsu (objednala jsem 1,7m + 1,7m), ale ani jeden neodpovídal objednanému množství. Každý díl je o několik cm kratší, navíc každý jinak. Bohužel jsem si toho všimla až po začištění a navěšení na okno, rozdíl mezi oběma díly je 3 cm.
Není to poprvé, co se mi se zbožím od JIMI textil něco takového přihodilo, takže to byla moje poslední objednávka z tohoto obchodu.Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, dovolte, abychom se vyjádřili k Vaší recenzi. Závěsy stříháme na střihacích strojích tak, aby byly byl řez pravoúhlý. Délku střihu nastavujeme podle objednávky. Zákazníkům metrážové závěsy zásadně nezkracujeme... Při střihání více stejných délek metrážového produktu se může výjimečně stát, že je mezi střihy odchylka. Aby zákazníkovi střih vždy na sebe seděl, u všech metrážových produktů uvádíme, aby si zákazník k požadované délce přidal dostatečné množství na zarovnání a začištění. Zpravidla na založení a srovnání stačí 5-10 centimetrů a zákazníci by s rezervou měli počítat a počítají. Vaše rozhodnutí samozřejmě akceptujeme, Vaši adresu jsme vyřadili z databáze, abychom Vás do budoucna neobtěžovali zasíláním katalogů.
-
Nedoporučuje obchod
Dobrý den, možná soudím příliš tvrdě ale objednané zboží dosud nedorazilo. Přepravu jsem měla na poštu a dosud nedošlo. Dokonce už jsem dostala varovnou výzvu o vyzvednutí, jinak Vám bude zboží vráceno.
Doporučuji jinou dopravní službu.
Přesto přeji krásné svátky a více úspěchů v novém roce.Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, Vámi objednané zboží bylo objednáno 10.12. a vyexpedováno Vámi zvoleným způsobem dne 14.12.2018. O průběhu doručování jste byla informována e-mailem a SMS zprávami. V předvánočním období doručují všichni dopravci díky extrémnímu nárůstu zásilek s delší časovou prodlevou. Není to jen problém ČP. Pro zákazníky, kteří nemají v ČP důvěru, máme alternativního kurýrního dopravce DPD.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod - rychlé vyřízení objednávky, bezchybné doručení - výhoda.
Nevýhoda - nekvalitní zboží. Osušky v pořádku, závěsy - barva neodpovídá obrázku v katalogu nebo na web.stránkách, nekvalitní látka - spousta kazů, za málo peněz málo muziky.Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, zřídka se setkáváme s kritikou našeho sortimentu, tak bychom na ni rádi reagovali. Chápeme, že zákazník nakupuje jen na základě obrázku, proto si všechny produkty sami fotíme, aby odpovídaly realitě. Tisk a barevnost katalogu osobně kontrolujeme, e-shop navíc doplňujeme o detaily produktů. Za kvalitou zboží si stojíme, vybíráme jen kvalitní materiály a jejich zpracování v nejvyšší možné kvalitě. Našim zákazníkům se snažíme vyjít vstříc, zboží nám zašlete zpět na adresu provozovny s číslem účtu, kam Vám vrátíme peníze.
-
Nedoporučuje obchod
Nemohu hodnotit něco co se neuskutečnilo.
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, omlouváme se, ve Vaší objednávce jsou dětské ručníky, které naskladňujeme až dnes. U ručníku píšeme dostupnost 16.11., formulář k hodnocení je odesílán Heurekou automaticky, termín doručení formuláře neovlivňujeme. Zásilku Vám zašleme dnes, nejpozději zítra, jak je uvedeno v dostupnosti u zboží.
-
Nedoporučuje obchod
- Dodávání zboží českou poštou je nevyhovující od oznámení zboží nedošlo ani za dva pracovní dny.
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, těžko ovlivníme, že Vám pošta nedoručila zásilku do dvou dnů od oznámení vyexpedování zboží. Pokud máte ve vaší lokalitě problém s doručováním prostřednictvím POŠTY, volte v budoucnu raději doručení kurýrem DPD.
-
Nedoporučuje obchod
Ani po 7 pracovnich dnech zboží nepřišlo. Při tel.dotazu bylo řečeno, že ani dalších 7 dní posílat nebudou ( naskladnuji nové zboží). Zrušila jsem objednávku a koupila jinde.
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, za výpadek v expedici se omlouváme. Výpadek každoročně avizujeme, jelikož nového zboží je takové množství, že musíme přeorganizovat celý sklad včetně stávajícího zboží.
-
Nedoporučuje obchod
Objednávku zrušili, aniž mne jakkoliv informovali. Prý špatná inventura ! Nebýt toho, že jsem se po 14 dnech sama ozvala a dotazovala, kdy bude zboží doručeno, tak bych se ani nic nedozvěděla.
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, za toto nedopatření se omlouváme. Výjimečně se může stát, že se skladová zásoba na e-shopu liší od reality v rámci několika kusů. Inventurami se snažíme, aby k takovým situacím docházelo minimálně, ale i přes veškerou snahu k nim čas od času dojde. Pokud se tak stane, snažíme se "vždy" zákazníka telefonicky kontaktovat a vzniklou situaci s ním řešíme.
-
Nedoporučuje obchod
- Doručeno rychle a vpořádku.
- Informace ke zboží nepopisují realitu.
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, chápeme a jsme si vědomi toho, že zákazník nakupuje jen na základě obrázku a popisku. Z tohoto důvodu se snažíme o co nejlepší popis a fotku reálného produktu doplněnou detaily. Navíc je u každého produktu otevřená diskuze, kde každodenně zodpovídáme Vaše dotazy. Nebráníme se případným úpravám na základě Vašich podnětů a rádi Vám vyhovíme . Z textu "informace ke zboží nepopisují realitu" nejsme schopni vyčíst, co pro Vaši spokojenost můžeme udělat navíc. Můžeme se jen domnívat, že se jedná o objednávku č. 8810160732 a reakci na Vámi objednávané povlečení LS71 v prodlouženém provedení. Tohoto povlečení jsme na základě fotky a popisu prodali více než 1200 kusů bez jakýchkoliv připomínek ze strany zákazníků, ale pokud se Vám zdají informace nedostatečné, napište nám, co ještě můžeme zdokonalit. Děkujeme
-
Nedoporučuje obchod
Záclona (M11-45), kterou jsem si objednala, zřejmě již na skladě nebyla. Poslali proto jinou, vše bez předchozí domluvy. Spoléhají na to, že poštovné je drahé, proto si zákazník ponechá, co v balíčku najde.
Reakce obchodu JIMI Textil
Vážená zákaznice, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Za celou dobu naší 15-ti leté historie jsme úmyslně žádnému ze zákazníků nezaslali jakýkoliv produkt záměnou bez toho, aniž bychom jej nekontaktovali a případnou změnu sortimentu s ním nekonzultovali. Vámi objednaná záclona sice v e-shopu dostupná není, skladem však držíme 20m záclony pro případné výměny. Proto nevidíme důvod, proč bychom Vám zasílali jiný produkt , když Vámi objednávaná záclona byla v délce 1,65m. Takových zbytkových kusů máme od metrážových produktů velké množství. Vaše objednávka na samotnou záclonu M11 (se slunečnicí) ve výšce 45cm a délce 1,65 Vám byla e-mailem potvrzena a následně i dle kamerových záznamů vyexpedována. Ohledně celé situace jsme se Vás dnes marně pokoušeli několikrát telefonicky kontaktovat i přes to, že záměna zboží není díky několika kontrolním systémům prakticky možná a jsme si jisti, že k našemu pochybení nedošlo. Našim zákazníkům se vždy snažíme vyjít vstříc, kontaktujte nás tedy telefonicky nebo e-mailem, abychom mohli společně celou situaci ohledně Vámi objednané záclony v hodnotě 80,-Kč vyřešit.
-
Nedoporučuje obchod
- Přišel mi kus hadru
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, Vaše objednávka obsahuje dvě položky: ručně šitou záclonu NANCY a jeden metr metrážového závěsu Z76 ve smetanové barvě. Oba produkty jsou jsou z velmi kvalitních materiálů, kterým lze těžko něco vytknout. Pokud se Vaše poznámka o "hadru" vztahuje k tomu, že závěs není obšitý - závěs je pouze střižený na požadovanou délku. Metrážové produkty z kapacitních důvodů neobšíváme ani jinak neupravujeme. Rádi bychom našim zákazníkům vyšli vstříc i v tomto směru, ale vzhledem k tomu, že denně střiháme i několik desítek kilometrů metrážových produktů, následné zpracování již není v našich silách. Tuto informaci uvádíme u všech metrážových produktů.
-
Nedoporučuje obchod
- Když mám na obchodě.. natržené či rozpárané zboží.. nedávám ho znovu ani ve slevě k prodeji! Obě záclony poškozené a to viditelně!
Když mám na obchodě.. natržené či rozpárané zboží.. nedávám ho znovu ani ve slevě k prodeji! Obě záclony poškozené a to viditelně! Kontrolujte si zboží před odesláním
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, zboží nevyprodáváme z důvodu, že by byla jakkoliv snížena jeho kvalita, ale z důvodu, že potřebujeme uvolnit prostor pro novou kolekci a s vyprodávaným zbožím do nové kolekce nepočítáme. K přehlédnutí kazu může dojít, ale je dost nepravděpodobné, že by viditelné kazy byly na dvou zcela odlišných produktech. Pokud nejste se zbožím spokojená, zašlete nám jej zpět obyčejným balíkem na adresu provozovny a uveďte číslo účtu, kam Vám vrátíme zpět cenu objednávky včetně expedičních nákladů.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Doručení, rychlost v pořádku. Zboží neodpovídá zdaleka názvu Excluzive.
Je to II. jakost. Povlaky na polštářky 40x40 nestejně velké. Povlaky na polštáře 70x90 rozměry neodpovídaly. Chránič na matrace - v látce jsou řídká místa.
Gajdošová HanaReakce obchodu JIMI Textil
Vážená zákaznice, zřídka řešíme problémy s kvalitou našich produktů. Jsme si vědomi, že může dojít k ojedinělému nedostatku z naší strany. Případné problémy vždy řešíme ke spokojenosti našeho zákazníka. Za více než 15 let se nám nestalo, že by nám zákazník reklamoval nedostatky na celé zásilce. Ať už se jedná o jakýkoliv důvod nespokojenosti, ve Vašem případě prosíme o zaslání celé zásilky zpět na adresu naší provozovny s uvedením čísla účtu, kam zašleme zpět cenu objednávky včetně expedičních nákladů.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- mají sice pěkné záclony a povlečení atd., ale příjde mi to všechno zbytečně drahé.
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, omlouváme se, pokud se Vám ceny zdají zbytečně drahé, Váš názor je ojedinělý. Našim zákazníkům nabízíme kvalitní produkty více než 15 let, zatím co kvalitu neustále zvyšujeme, ceny udržujeme tak, aby byly dostupné pro všechny zákazníky.
-
Nedoporučuje obchod
- všechno zboží vypadá nafocené velmi luxusně, z reálu jsem byla velice zklamaná
zboží dorazilo v pořádku, pěkně zabalené a bez poškození, chvíli to trvalo, bohužel musím vyreklamovat jedno povlečení, u kterého jsem si nevšimla barevných skvrn, až po vyprání, takže jsem zvědavá, jak to dopadne... k tomu jsem přikoupila malé polštářky, které jsou vyprané a nepůjdou vrátit, takže jsem zbytečně utratila přes 300 Kč, zároveň zboží vypadá o dost hůře, než na foto.
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den povlečení samozřejmě zašlete zpět na adresu naší provozovny v Neměticích. Pokud budete chtít vrátit zboží vyměnit, zašlete jen povlečení. Pokud budete chtít vrátit peníze, zašlete povlečení včetně polštářků a peníze vrátíme za vše včetně nich. Co se týče fotek a povlečení v reálu: fotky si fotíme sami a opravdu se snažíme, aby si zboží odpovídalo na fotce, v katalogu i ve skutečnosti. Důkazem toho jsou stovky kladných recenzí od našich zákazníků...
-
Nedoporučuje obchod
- Propagační materiál (katalog) ,je vyhotoven barevně jinak než je skutečnost dodaného zboží.
- nekupovat podle katalogu - je to zavádějící
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Katalog si připravujeme kompletně sami, od návrhů, focení až po samotnou realizaci tisku. Při práci dbáme na to, aby produkty barevně odpovídaly a naši zákazníci dostali do rukou stejný produkt , jaký si v katalogu objednávají. Důkazem toho jsou i stovky recenzí pod tou Vaší. Svou práci děláme, jak nejlépe umíme a za její výsledky se nestydíme. Naopak, zákazníkům se snažíme dát maximální možnou péči v podání katalogu a e-shopu, kde je zboží přehledně popsané i s detailními náhledy. Pokud máte jakýkoliv problém s naším sortimentem, zašlete ho zpět na adresu naší provozovny v NĚMĚTICÍCH společně s číslem Vašeho účtu, kam Vám za něj vrátíme peníze.
-
Nedoporučuje obchod
dlha dodacia doba
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, na základě Vašeho hodnocení jsme prošli celou Vaší objednávku. E-shop je plně automatický a do jeho průběhu nezasahujeme. Ke zdržení Vaší zásilky došlo jen z důvodu, že jste ze Slovenska objednala na českém e-shopu. Zásilka byla tedy vyexpedovaná, ale vzhledem k tomu, že z CZ e-shopu nelze zasílat na Slovensko, zůstala zásilka na DEPU přepravce jako nedoručitelná. Po vrácení zásilky jako nedoručitelné jsme předali zásilku naší dceřiné firmě určené pro slovenský trh, ze které jsme zásilku dodali. Prosíme tedy naše zákazníky, aby byly zásilky objednávané z příslušného e-shopu pro danou zemi. Pro Slovensko www.textil-jimi.sk, pro Čechy www.textil-jimi.cz, doba dodání se v opačném případě prodlouží, stejně jako v případě této objednávky.