Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
objednala jsem povleceni kde chybelo povleceni na polstar po urgenci mi bylo zdeleno.ze uz se nevyrabi a ani se vyrabet nebude a nahrada neni mozna zadna.Jinak u vas objednavam pravidelne a byla jsem vzdy spokojena
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Povlečení je v současnosti na e-shopu vyprodané, ale bude se opět došívat. Výměna nebo dodání samotného polštáře možná je. Prosím o kontaktování na e-mail [email protected], abychom mohli reklamaci dořešit k Vaší spokojenosti.
-
Nedoporučuje obchod
Dobrý den, povlak na peřinu byl u zipu rozparaný velké zklamání byl to dárek pro vnoučata
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, vzniklá situace nás mrzí. Povlečení šijeme v našich dílnách. Reklamace na šití nemíváme, prosím o zaslání na adresu naší provozovny, abychom mohli reklamaci vyřešit.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Dodání obratem, krásně zabalené
- Obchod prodává záclony, které ale neobsiva, uterky jsou střižené špatně
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, omlouváme se, metrážové produkty z kapacitních důvodů neobšíváme ani jinak neupravujeme. Píšeme to u všech metrážových produktů. Denně expedujeme metráže v řádech stovek až tisíců metrů, takové množství opravdu není možné navíc dále upravovat. Pokud byl kaz na dodané utěrce, vyřešíme to v rámci reklamace. Pošlete nám fotografii na náš e-mail, za vadnou utěrku bychom Vám poslali novou. Za komplikace se omlouváme, reklamaci vyřešíme obratem.
-
Nedoporučuje obchod
Povlečení rybářství jsem pořídila pro 6-ti letého vnuka. Zcela nezábavné.
Dokoupila jsem malý polštářek,který se mi nelíbí.
Koupila jsem též polštářek mořský svět, který je docela hezký, ale knoflíky jsou na straně a tudíž zcela ruší celkový pohled.
Jsem zklamaná.Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, dodané povlečení odpovídá fotografiím v katalogu i e-shopu, kde jsou navíc foceny i detaily našich produktů. Pokud Vám dodané produkty nevyhovují, zašlete je zpět na adresu naší provozovny, do balíčku nezapomeňte napsat číslo Vašeho účtu, kam Vám vrátíme peníze.
-
Nedoporučuje obchod
špatná komunikace
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, mohl bych poprosit o upřesnění problému s komunikací na e-mai: [email protected], případně do tohoto vlákna hodnocení, děkuji. Komunikace systému a našich operátorů je obecně hodnocena velice kladně. Zákazník je informován o celém průběhu objednávky až po doručení ve formě e-mailů a SMS zpráv. V případě jakýchkoliv dotazů se na nás můžete obrátit jak ve formě diskuze u produktu, v sekci POTŘEBUJETE PORADIT, na sociálních sítích a v neposlední řadě lze cokoliv řešit telefonicky s našimi operátory. Naší snahou je vyjít vstříc každému zákazníkovi.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Zaslali jste mi jinou barvu ručníků (šedou) - pravda, páska na ručnících byla označena ale špatnou od Vás barvou čokoládovou!!!!! Vůbec jsem si šedivé ručníky neobjednala a ani v té barvě je nechci!!! Objednala jsem si 2 ks ručníků v barvě čokoládové = R65, barvu jste zaměnili!!! Raději jste pozapoměli, že jsem si objednala 3 druhy zboží a ne dva druhy, které chcete ohodnotit. Výše 2 druhy uvedené zboží je v pořádku... Díky - vyhodila jsem okna 398,- Kč...
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, omlouváme se, pokud došlo při expedici k záměně zboží, k podobným situacím dochází zcela ojediněle. Celou situaci prověříme na kamerových záznamech i v systému expedice. Pro Vás samozřejmě platí možnost výměny zboží nebo vrácení peněz. Zboží nám zašlele na adresu naší provozovny, do balíčku napište, za které zboží máme vrácené vyměnit. V případě vrácení peněz dopište číslo účtu, kam máme peníze zaslat. Pokud došlo k našemu pochybení, budou Vám vráceny i náklady na poštovné k vrácení zásilky.
-
Nedoporučuje obchod
- Výběr záclon i v délce, která u jiných obchodů není
- Strašně pokrčené záclony
- Ubrus s vadou
Byla jsem stálým zákazníkem, ale při předposlední objednávce mi došla záclona s vadou, ale řekla jsem si, stát se to může. Nyní při poslední objednávce, kdy jsem objednala voálové záclony, došli tak šíleně pokrčené, už jsem 2x vyprala a stále se nevyvěsili. Nevím, jak záclony skladují, ale mám záclonu 7m šíře a 2,4m na výšku, není v mých silách 7m záclony žehlit, jestli se to teda vůbec dá, nikdy za svůj život to nebylo potřeba.. Jsou tam v místech přehybů 3 výrazné rýhy + další skrčeniny..zřejmě neskladují záclony v rolích, ale mají to někde na kupě. Nevím, jak docílit toho, aby záclony byly krásně rovné. Další rozměr záclony je 3m+ 1,6m a opět šíleně pokrčená. Nikdy jsem záclony nenechávala zapravovat a nikdy nebyl problém, tady po dvou vypráních, kvůli vyvěšení záclony všude trčí nitě, úplně se páře po stranách. Další výrobek, který jsem si objednala byl ubrus, přišel s kazem a rada? Když jsem posílala obrázky, jak to vypadá do jimy textilu? Pošlete zpět a vrátíme peníze nebo si uzlíky z výšivek ustřihněte, ustřihnu, co když se ale začne výšivka párat? To si neumí zkontrolovat výrobek před odesláním? Kdo v dnešní době má čas chodit na poštu s balíčkem? Pokud je chyba na straně prodejce, proč si vadný výrobek nevyzvedne u nás doma? Nebo proč nemá systém jak konkurence, že můžete zanést bezplatně na jakoukoliv pobočku balíkovny, zásilkovny? Po těchto zkušenostech si zde už nikdy nic neobjednám.
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Vezmeme to tedy postupně. Záclony skladujeme naprosto standardně jako všichni ostatní výrobci a prodejci a to na kartonových proložkách. V jakékoliv prodejně se o tom můžete přesvědčit. Ohledně žehlení záclon: běžné žakarové záclony zpravidla není třeba žehlit. U voálových záclon je to jinak, vzhledem k jejich jemnosti je žehlit doporučujeme. Stejně tak je to s obšitím, kdy u běžných žakarových záclon jde jen o estetickou záležitost, u voálových záclon jde o nutnost. Po obšití drží záclona tvar a nemusíte mít obavy s běžnou údržbou. Ohledně výšivky na dečce: všechny dečky skládáme do dárkových krabiček, pokud na dečce z výroby najdeme kaz, automaticky ji vyřazujeme. Vyjímečně se může stát, že volnou nit z výšivky balička přehlédne. Pak už je na zákazníkovi, jestli je pro něj snazší nit zastřihnout, nebo nám ji zaslat zpět. Samozřejmě pro nás není problém produkt vyměnit nebo vrátii za něj peníze a vždy se našim zákazníkům snažíme vyjít vstříc. A poslední věc ohledně systému vratek. Reklamace na naše produkty řešíme zcela vyjímečně. Není tedy nutné podobný systém provozovat.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Rychle dodani,krasne zabaleno.Ovsem priplatila jsem si za obsiti zaclon a bohuzel obezite nebyli.
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, jedná se zřejmě o nějaký omyl. Šicí služby nenabízíme a nikdy jsme je v nabídce neměli. Není tedy možné takovou službu připlatit. U všech metrážových produktů je uvedeno, že z kapacitních důvodů úpravy metrážových produktů nenabízíme.
-
Nedoporučuje obchod
- na zácloně je i po dvou vyprání vidět v polovině ohyb....
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, jemné záclony doporučujeme po vyprání za vlhka vyžehlit. Týká se to zejména voálů, většina žakarových záclon stačí za vlhka vyvěsit.
-
Nedoporučuje obchod
- absolutně odporná komunikace,zásilka o velikosti 15x15 cm byla v krabici 50x50,takže se nedala uložit na domluvenou balíkovnu,jsem imobilní,volala jsem do obchodu,absolutní nezájem
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, na balení si zakládáme, pro expedici máme 10 typů krabic, do kterých zboží balíme podle velikostí produktu. Ve Vaší objednávce je 9 kusů metráží, to neodpovídá velikosti 15x15cm. Zřejmě hodnotíte zásilku, která nebyla odeslána námi.
-
Nedoporučuje obchod
Slogan do pěti dní máte zboží není pravda.
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, v průběhu roku vyřizujeme objednávky týž den nebo den následující. Ve vánočním a velikonočním období dochází vlivem mnohonásobného navýšení objednávek ke zpoždění. Se stejným problémem se každoročně potýkají i dopravci, kteří v průběhu roku doručují následující den od převzetí zásilky, ale v tomto období vlivem velkého množství zásilek na třídících depech zásilky doručují s několikadenním zpožděním.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dlouhá dodací doba, na stránkách psali, že zboží dorazí do pěti dnů. Šestý den ráno jsem jim volala, paní mi nejdříve tvrdila, že mám čekat až za další týden a na mé rozhořčení reagovala tvrzením, že zboží už je vyexpedováno, což nebyla pravda. Pravděpodobně v návaznosti na můj telefonát ho vyexpedovali až ten den večer. Na zboží jsem spěchala, proto jsem vybrala to u kterého, bylo napsáno skladem, kdybych věděla, že budu čekat tak dlouho, vybrala bych to co se mi líbilo více, ale mělo být naskladněno až za pět dnů, třeba by paradoxně přišlo dříve. Každopádně zde už neobjednám, nejsem spokojená ani se zbožím, jedna ze dvou stejných kusových záclon je úplně křivá, velká nespokojenost.
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Před uvedením nové kolekce jsme měli 4-denní výpadek expedice, což jsme i avizovali na našich stránkách. Z toho důvodu došlo k prodlení při expedici. Omlouváme se, ale přestavba expedičního skladu s několika tisíci paletovými místy nejde realizovat přes víkend. Na obhajobu našich telefonistek mohu napsat jen to, že Vám podali pravdivou informaci. Nákladní auta dopravců odváží každodenně zásilky v několika vlnách na třídích depa. V tu chvíli jsou pro nás zásilky vyexpedované a fyzicky už jsou v rukách přepravců. Dopravci pak avizují přijetí zásilek až po roztřídění zásilek na jednotlivé směry, což vzhledem k velkému množství bývá v odpoledních a večerních hodinách. Pokud nejste se zbožím spokojená, pošlete ho zpět na adresu naší provozovny. Jen nám do balíčku napište, jestli chcete zboží vyměnit za jiné,nebo vrátit peníze. V případě vrácení zboží Vás poprosím o uvedení účtu, kam Vám za něj máme zaslat peníze.
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlost vyřízení objednávky
- Doručeno úplně jiné zboží než bylo původně objednáno
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Těžko můžeme řešit záměnu zboží expedovaného před více než měsícem. K záměně dochází zcela výjmečně a pokud se tak stane, tak nás zákazník kontaktuje ihned po doručení zásilky. Po kontrole kamerového záznamu z expedice pak dopošleme zaměněné zboží a to původně dodané zpravidla zákazníkovi necháme jako omlovu za vzniklou komplikaci.
-
Nedoporučuje obchod
- Nic
- Změňte dopravce, záclonu nemám už 3 týdny, pošta balík někde ztratila a já nemám ani zboží ani peníze
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, je nám velice líto, že nedoporučujete náš obchod. Za nás toto nedoporučení není fér, jelikož se o nedodané zásilce od Vás dozvídáme až touto cestou a nijak jsme ji nemohli řešit. Dle systému byla Vaše objednávka vyexpedována 30.11., tedy týž den, kdy jste zásilku objednala. Za ztracenou zásilku opravdu nemůžeme a pokud by jste nám dala vědět , že je s dodáním zásilky nějaký problém, mohla záclona na Vašem okně už tři týdny viset. Ke ztrátě u dopravce dojít samozřejmě může, i když se to stává zcela výjimečně. V takovém případě odesíláme zásilku znovu a ztracenou zásilku řešíme s přepravcem. Dnes Vám zásilku odesíláme znovu, zítra by Vám měla zásilka se záclonou dorazit.
-
Nedoporučuje obchod
- Díra na zácloně zašitá nití aby to nebylo poznat
- Arogance paní na infolince
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Kazy na záclonách nijak neopravujeme. Při stříhání jsou vady vystřiženy a vyhozeny. Výjimečně se stane, že kaz přehlédneme, ale týká se to žakárových záclon, na kterých je vzor a kaz je snáze přehlédnutelný. Pokud se tak stane, stačí nám vadu nafotit a my automaticky odesíláme zdarma záclonu novou s tím, že si tu vadnou zákazník zužitkuje. V případě voálových záclon se s reklamacemi nesetkáváme. To byl i důvod, proč Vás paní z objednávkového oddělení požádala o zaslání záclony zpět. Nevidíme na tom nic arogantního, na reklamačním oddělení jsme chtěli záclonu a způsob její opravy vidět. Ve Vašem případě je zvláštní i to, že si vady na hladké zácloně nevšimla ani švadlena, která Vám záclony upravovala a obšívala. Prosím tedy o zaslání záclony na adresu uvedenou na faktuře, abychom mohli reklamaci vyřešit.
-
Nedoporučuje obchod
- Kupuji tuto značku již dost dlouho, vždy byla maximální spokojenost, ale v poslední době kvalita klesla, povlečení se po prvním vyprání u zipu rozsypalo a ručníky a osuškami z předešlé objednávky v lemu samá dírka.
Obchod nereaguje na telefonické připomínky ani meil. Zaslala jsem povlečení, ručníky a osušky k reklamaci. Povlečení vyměněno a k reklamaci ručníků a osušek nemám dodnes vyjádření. Ze zákona je povinnost prodejce vyřídit reklamaci do 30.dnů. Já už čekám cca dva měsíce, nemám ani vrácené zboží pokud reklamace nebyla uznána a ani peníze.
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Řádné reklamace zboží vyřizujeme zpravidla do 2-3 dnů. Pokud na vráceném zboží shledáme závadu, obratem dle přání zákazníka zboží vyměňujeme nebo vracíme peníze. Na Vámi vráceném zboží jsme mimo běžné opotřebení neshledali žádné závady. Je nutno podotknout, že Vámi vrácené ručníky a osušky byly dle faktur používány 22-23 měsíců. Navíc byla vrácená zásilka složená ze dvou objednávek a z toho důvodu jsme Vás mnohokrát telefonicky kontaktovali, abychom se ujistili, které z vráceného zboží je vlastně reklamované a důvod jeho reklamace. Ani jeden z hovorů nebyl z Vaší strany přijat. Až po uplynutí 30-ti denní lhůty od Vás dorazil e-mail s požadavkem na vrácení peněz a číslem Vašeho účtu. Peníze Vám budou vráceny i přesto, že s takovým jednáním nesouhlasíme a způsob využití e-shopu jako bezplatné půjčovny na dvouleté používání zboží odsuzujeme. Začátek roku 2023 přinesl novelu zákona o ochraně spotřebitele a novelu občanského zákoníku. Reklamační lhůta je stále do 2 let od převzetí zboží. Vady se však nevztahují na opotřebení způsobené běžným užíváním (škrábance, žmolky, apod.). Vámi vrácené zboží nemělo žádné vady mimo opotřebení, způsobené běžným dvouletým užíváním.
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Arogance.
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, Vašemu požadavku na změnu rozměru polštáře jsme nemohli vyhovět z důvodu, že je veškerá látka již sešitá na soupravy ve standardních rozměrech . Je nám líto, že to berete jako aroganci, ale vyhovět Vašemu požadavku nebylo možné. Soupravy šijeme a naskladňujeme s předstihem a následně je z našich skladů prodáváme. Z tohoto důvodu žádné dodatečné úpravy povlečení nenabízíme.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Látka byla naměřena o 15 cm méně
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, rád bych reagoval na Vaše hodnocení. U metrážových produktů se snažíme míru naopak o pár centimetrů navýšit. I střihačky jsou jen lidé a k jejich pochybení může dojít, ale stává se to jen velmi zřídka a obzvlášť u celých metrů. Pokud se tak stalo ve Vašem případě u Vaší objednávky 12-ti metrů, tak se omlouváme.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo krásně zabalené, materiál kvalitní, ale povlečení se po prvním vyprání páralo ve švech, na prostěradle dírka označená červenou fixou
Reakce obchodu JIMI Textil
Dobrý den, rád bychom se vyjádřil k Vaší recenzi.
Věřte, že jsme firma, která si váží svých zákazníků a v případě pochybení svou chybu uzná a snaží se ji vyřešit ke spokojenosti zákazníka. Bytový textil vyrábíme a prodáváme už 20 let. Právě díky tomu, že zboží jen nepřeprodáváme, ale vyrábíme, známe vady, ke kterým může v procesu dojít a jejich výskyt minimalizujeme.
Veškerá výroba prochází několika stupni kontroly, ale například značení kazu „ČERVENÝM FIXEM“ mezi ně rozhodně nepatří – výroba je strojní a zcela automatická. Samozřejmě je možné, že na povlečení může povolit steh, nebo že při balení přehlédneme malou dírku na prostěradle. Reklamací je ale mizivé množství a jedná se o jednotky kusů oproti desítkám tisíc, které jsme zákazníkům prodali. Šance, že by jeden zákazník dostal vadné prostěradlo a ložní soupravy je opravdu minimální. Nezlobte se, ale reklamování zboží po dvou měsících od zakoupení a navíc s Vámi popisovanými vadami se nám zdá neuvěřitelné. Právě z důvodu pochyb prosím o zaslání zboží na adresu naší provozovny, abychom Vámi popisované vady viděli a věc vyřešili.