Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • absolutně odporná komunikace,zásilka o velikosti 15x15 cm byla v krabici 50x50,takže se nedala uložit na domluvenou balíkovnu,jsem imobilní,volala jsem do obchodu,absolutní nezájem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slogan do pěti dní máte zboží není pravda.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, v průběhu roku vyřizujeme objednávky týž den nebo den následující. Ve vánočním a velikonočním období dochází vlivem mnohonásobného navýšení objednávek ke zpoždění. Se stejným problémem se každoročně potýkají i dopravci, kteří v průběhu roku doručují následující den od převzetí zásilky, ale v tomto období vlivem velkého množství zásilek na třídících depech zásilky doručují s několikadenním zpožděním.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací doba, na stránkách psali, že zboží dorazí do pěti dnů. Šestý den ráno jsem jim volala, paní mi nejdříve tvrdila, že mám čekat až za další týden a na mé rozhořčení reagovala tvrzením, že zboží už je vyexpedováno, což nebyla pravda. Pravděpodobně v návaznosti na můj telefonát ho vyexpedovali až ten den večer. Na zboží jsem spěchala, proto jsem vybrala to u kterého, bylo napsáno skladem, kdybych věděla, že budu čekat tak dlouho, vybrala bych to co se mi líbilo více, ale mělo být naskladněno až za pět dnů, třeba by paradoxně přišlo dříve. Každopádně zde už neobjednám, nejsem spokojená ani se zbožím, jedna ze dvou stejných kusových záclon je úplně křivá, velká nespokojenost.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Před uvedením nové kolekce jsme měli 4-denní výpadek expedice, což jsme i avizovali na našich stránkách. Z toho důvodu došlo k prodlení při expedici. Omlouváme se, ale přestavba expedičního skladu s několika tisíci paletovými místy nejde realizovat přes víkend. Na obhajobu našich telefonistek mohu napsat jen to, že Vám podali pravdivou informaci. Nákladní auta dopravců odváží každodenně zásilky v několika vlnách na třídích depa. V tu chvíli jsou pro nás zásilky vyexpedované a fyzicky už jsou v rukách přepravců. Dopravci pak avizují přijetí zásilek až po roztřídění zásilek na jednotlivé směry, což vzhledem k velkému množství bývá v odpoledních a večerních hodinách. Pokud nejste se zbožím spokojená, pošlete ho zpět na adresu naší provozovny. Jen nám do balíčku napište, jestli chcete zboží vyměnit za jiné,nebo vrátit peníze. V případě vrácení zboží Vás poprosím o uvedení účtu, kam Vám za něj máme zaslat peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost vyřízení objednávky
    • Doručeno úplně jiné zboží než bylo původně objednáno

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Těžko můžeme řešit záměnu zboží expedovaného před více než měsícem. K záměně dochází zcela výjmečně a pokud se tak stane, tak nás zákazník kontaktuje ihned po doručení zásilky. Po kontrole kamerového záznamu z expedice pak dopošleme zaměněné zboží a to původně dodané zpravidla zákazníkovi necháme jako omlovu za vzniklou komplikaci.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nic
    • Změňte dopravce, záclonu nemám už 3 týdny, pošta balík někde ztratila a já nemám ani zboží ani peníze

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, je nám velice líto, že nedoporučujete náš obchod. Za nás toto nedoporučení není fér, jelikož se o nedodané zásilce od Vás dozvídáme až touto cestou a nijak jsme ji nemohli řešit. Dle systému byla Vaše objednávka vyexpedována 30.11., tedy týž den, kdy jste zásilku objednala. Za ztracenou zásilku opravdu nemůžeme a pokud by jste nám dala vědět , že je s dodáním zásilky nějaký problém, mohla záclona na Vašem okně už tři týdny viset. Ke ztrátě u dopravce dojít samozřejmě může, i když se to stává zcela výjimečně. V takovém případě odesíláme zásilku znovu a ztracenou zásilku řešíme s přepravcem. Dnes Vám zásilku odesíláme znovu, zítra by Vám měla zásilka se záclonou dorazit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Díra na zácloně zašitá nití aby to nebylo poznat
    • Arogance paní na infolince

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Kazy na záclonách nijak neopravujeme. Při stříhání jsou vady vystřiženy a vyhozeny. Výjimečně se stane, že kaz přehlédneme, ale týká se to žakárových záclon, na kterých je vzor a kaz je snáze přehlédnutelný. Pokud se tak stane, stačí nám vadu nafotit a my automaticky odesíláme zdarma záclonu novou s tím, že si tu vadnou zákazník zužitkuje. V případě voálových záclon se s reklamacemi nesetkáváme. To byl i důvod, proč Vás paní z objednávkového oddělení požádala o zaslání záclony zpět. Nevidíme na tom nic arogantního, na reklamačním oddělení jsme chtěli záclonu a způsob její opravy vidět. Ve Vašem případě je zvláštní i to, že si vady na hladké zácloně nevšimla ani švadlena, která Vám záclony upravovala a obšívala. Prosím tedy o zaslání záclony na adresu uvedenou na faktuře, abychom mohli reklamaci vyřešit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kupuji tuto značku již dost dlouho, vždy byla maximální spokojenost, ale v poslední době kvalita klesla, povlečení se po prvním vyprání u zipu rozsypalo a ručníky a osuškami z předešlé objednávky v lemu samá dírka.

    Obchod nereaguje na telefonické připomínky ani meil. Zaslala jsem povlečení, ručníky a osušky k reklamaci. Povlečení vyměněno a k reklamaci ručníků a osušek nemám dodnes vyjádření. Ze zákona je povinnost prodejce vyřídit reklamaci do 30.dnů. Já už čekám cca dva měsíce, nemám ani vrácené zboží pokud reklamace nebyla uznána a ani peníze.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Řádné reklamace zboží vyřizujeme zpravidla do 2-3 dnů. Pokud na vráceném zboží shledáme závadu, obratem dle přání zákazníka zboží vyměňujeme nebo vracíme peníze. Na Vámi vráceném zboží jsme mimo běžné opotřebení neshledali žádné závady. Je nutno podotknout, že Vámi vrácené ručníky a osušky byly dle faktur používány 22-23 měsíců. Navíc byla vrácená zásilka složená ze dvou objednávek a z toho důvodu jsme Vás mnohokrát telefonicky kontaktovali, abychom se ujistili, které z vráceného zboží je vlastně reklamované a důvod jeho reklamace. Ani jeden z hovorů nebyl z Vaší strany přijat. Až po uplynutí 30-ti denní lhůty od Vás dorazil e-mail s požadavkem na vrácení peněz a číslem Vašeho účtu. Peníze Vám budou vráceny i přesto, že s takovým jednáním nesouhlasíme a způsob využití e-shopu jako bezplatné půjčovny na dvouleté používání zboží odsuzujeme. Začátek roku 2023 přinesl novelu zákona o ochraně spotřebitele a novelu občanského zákoníku. Reklamační lhůta je stále do 2 let od převzetí zboží. Vady se však nevztahují na opotřebení způsobené běžným užíváním (škrábance, žmolky, apod.). Vámi vrácené zboží nemělo žádné vady mimo opotřebení, způsobené běžným dvouletým užíváním.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Arogance.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, Vašemu požadavku na změnu rozměru polštáře jsme nemohli vyhovět z důvodu, že je veškerá látka již sešitá na soupravy ve standardních rozměrech . Je nám líto, že to berete jako aroganci, ale vyhovět Vašemu požadavku nebylo možné. Soupravy šijeme a naskladňujeme s předstihem a následně je z našich skladů prodáváme. Z tohoto důvodu žádné dodatečné úpravy povlečení nenabízíme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Látka byla naměřena o 15 cm méně

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, rád bych reagoval na Vaše hodnocení. U metrážových produktů se snažíme míru naopak o pár centimetrů navýšit. I střihačky jsou jen lidé a k jejich pochybení může dojít, ale stává se to jen velmi zřídka a obzvlášť u celých metrů. Pokud se tak stalo ve Vašem případě u Vaší objednávky 12-ti metrů, tak se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží bylo krásně zabalené, materiál kvalitní, ale povlečení se po prvním vyprání páralo ve švech, na prostěradle dírka označená červenou fixou

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, rád bychom se vyjádřil k Vaší recenzi.
    Věřte, že jsme firma, která si váží svých zákazníků a v případě pochybení svou chybu uzná a snaží se ji vyřešit ke spokojenosti zákazníka. Bytový textil vyrábíme a prodáváme už 20 let. Právě díky tomu, že zboží jen nepřeprodáváme, ale vyrábíme, známe vady, ke kterým může v procesu dojít a jejich výskyt minimalizujeme.
    Veškerá výroba prochází několika stupni kontroly, ale například značení kazu „ČERVENÝM FIXEM“ mezi ně rozhodně nepatří – výroba je strojní a zcela automatická. Samozřejmě je možné, že na povlečení může povolit steh, nebo že při balení přehlédneme malou dírku na prostěradle. Reklamací je ale mizivé množství a jedná se o jednotky kusů oproti desítkám tisíc, které jsme zákazníkům prodali. Šance, že by jeden zákazník dostal vadné prostěradlo a ložní soupravy je opravdu minimální. Nezlobte se, ale reklamování zboží po dvou měsících od zakoupení a navíc s Vámi popisovanými vadami se nám zdá neuvěřitelné. Právě z důvodu pochyb prosím o zaslání zboží na adresu naší provozovny, abychom Vámi popisované vady viděli a věc vyřešili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Povlečení dirave. Přišla jsem ještě o 163 Kč. To není moc ale měli by mí vrátit peníze za poštovné co jsem zaplatila.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, náklady na vrácení zásilky vracíme v případě reklamace všem našim zákazníkům. Potřebujeme k tomu uvést číslo Vašeho účtu a doložit náklady na vrácení zásilky. Pokud jste tak učinila, byly Vám peníze na účet vráceny, stejně jako všem zákazníkům, kteří tak učinili.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Byly špatně začištěné vnitřní strany, knoflíková léga byla nedošitá.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, za vadu se omlouváme. Na každou prodejní sezónu našíváme okolo 50 tisíc souprav, reklamace řešíme v řádu jednotek kusů. Každá všivka je z našich šicích dílem opatřena číslem šičky, která soupravu šila. Prosím o zaslání soupravy zpět na adresu naší provozovny, obratem Vám zašleme soupravu novou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost.
    • Nekontrolují to co prodávají. Deklarují rozměr, skutečnost je jiná. Musíte zboží vracet, tzn. platíte tučné poštovné.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, za chybu se omlouváme . Došlo k ní při balení zboží do obalů, při samotné expedici 50 tisíc položek denně zboží znovu rozbalovat a kontrolovat nelze. Na Vaši žádost jsme dnes vrátili peníze na Váš účet.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávala jsem povlečení, zip na polštáři je rozbitý,zjištěno až po vyprání. Nevím jak postupovat.Otevřela jsem povlečení až po měsíci dodání.Zklamání...

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, za komplikaci se omlouváme, zboží Vám samozřejmě vyměníme. Prosím o zaslání povlečení na adresu naší provozovny, nové povlečení Vám obratem zašleme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi dlouhá lhůta doručení, objednáno 31.10., dnes je pátek 11.11., takže snad možná zboží dorazí někdy příští týden, což je neúměrně dlouhá doba na to, že záclona je kusová, tedy hotová a skladem.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, za delší dobu dodání na přelomu 10/11 měsíce se omlouváme, bylo způsobené přechodem na novou kolekci a problémy s novým balícím centrem,kdy jsme přešni na nové - ekologické balení v recyklovatelných obalech. Problémy jsme vyřešili a všechny zásilky rozeslali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednané 30.10.2022 nebylo ještě dodané, komunikace po telefonu a stále nic. V pátek 4.11.2022 bylo slíbené že zboží bude odesláno dnes 9.11.2022 stále nic a obchod se neozval

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, za delší dobu dodání na přelomu 10/11 měsíce se omlouváme, bylo způsobené přechodem na novou kolekci a problémy s novým balícím centrem,kdy jsme přešni na nové - ekologické balení v recyklovatelných obalech. Problémy jsme vyřešili a všechny zásilky rozeslali. Všem zákazníkům jsme rozeslali omluivné e-maily a SMS zprávy s informací o delší době dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehlednost na e shopu
    • Komunikace skoro žádná

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, nerozumím Vašemu hodnocení ke komunikaci. Na základě objednávky je každému zákazníkovi odeslána informace o jejím přijetí a následně informace o expedici a zaslání čísla zásilky s odkazem na dopravce, aby bylo možné zásilku on-line sledovat. Každý zaslaný dotaz zodpovídáme a na diskuze ke zboží odpovídáme obratem. Nerozumím tomu, jak bychom měli ještě lépe komunikovat...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá čekací doba a přitom slibují 5 pracovních dni

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, omlouváme se, standardně v průběhu roku odesíláme týž den, nebo den následující. S přechodem na novou kolekci se nám s nárůstem počtu objednávek tato doba prodloužila. Na tuto skutečnost upozorňujeme na našem e-shopu i v potvrzení objednávky. Vyexpedujeme všechny přijaté objednávky, mějte s námi prosím trpělivost. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání velmi pěkného zboží

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, děkujeme za Váš nákup a čas věnovaný hodnocení. Vzhledem ke kladnému hodnocení se zřejmě jednalo o překlik na "NEDOPORUČUJEME OBCHOD".