Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Malý výběr hotových záclon, hlavně klasických rovných a chybí služba obšívání metrážních záclon

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Hotové záclony nabízíme zejména obloukové. Rovných nabízíme méně z toho důvodu, že je zákazníci snadněji nahradí alternativou z metráže. Co se týče služby obšívání, rádi bychom tuto službu nabídli, ale z kapacitních důvodů to není možné. Denně projdou našim střihačkám rukama záclony v řádech kilometrů. Další zpracování by znamenalo několikadenní skluz expedice, který by se neustále kapacitně navyšoval.

  • Nebylo zatím doručeno

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, na našem e-shopu bylo od 20.12 upozornění, že všechny objednávky z důvodu celozávodní dovolené vyexpedujeme začátkem ledna 2021. Toto upozornění bylo třeba při vstupu na e-shop potvrdit, dále bylo na banneru i v potvrzení Vaší objednávky. Po inventarizaci skladů ze dnů 4.,5.,6.1.jsme včera začali zásilky odesílat, z toho důvodu Vám nebylo zboží dodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doposud nebylo zboží doručeno - výrobce měl dodat poštou do 23.12.2020

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, omlouváme se za nedopatření, ke kterému došlo mezi účetním programem a programem e-shopu. Zavoláme Vám a problém vyřešíme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přehledný eshop oproti zmatenemu katalogu
    • Velmi dlouha doba dodani

    Vzhledem k oznaceni vsech polozek jako skladovych, bych cekala ze odeslani probehne drive nez za 10 kalendarnich dni od objednavky

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, omlouváme se, loňské Vánoce byly vzhledem k enormnímu nárůstu objednávek náročné. Tomu odpovídala i delší doba expedice a doručování zásilek dopravci. Na tuto skutečnost jsme naše zákazníky upozorňovali v potvrzovacím e-mailu objednávky, že expedice může trvat až 10 dní. Vámi objednaná zásilka z 8.12. byla 17.12. předána dopravci k doručení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost uznat chybu a omluvit se !

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, na tuto reakci lze těžko reagovat. Každému z našich zákazníků se snažíme vyjít vstříc a případný problém vyřešit k jeho spokojenosti. Pokud z naší strany dojde k nějakému pochybení, tak svou chybu uznáváme a a omlouváme se za ni. Tomu snad odpovídá i historie s téměř 13500 reakcemi na náš e-shop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka neodpovídala objednanému zboží, rubínová barva byla hnědá,takže budu ojednané zboží posílat zpět a rklamovat,nebyla jsem vůbec spokojená

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, omlouváme se, pokud nejste s naším zbožím spokojená, prosíme o zaslání zpět na adresu naší provozovny. Do balíčku jen uveďte, zda chcete zboží vyměnit nebo zaslat peníze zpět. V tomto případě prosíme o uvedení účtu, kam Vám mají být peníze vráceny.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Došlo zabalené, nepoškozené.
    • Po objednání zboží dorazilo ke mně, jako k zákazníkovi za více než před 10 dní, i podle zprávy od firmy bylo zboží vyexpedováno velmi pozdě, pro mě jako zákazníka je to velice nevýhodné, na úpravu záclon bohužel těsně před začátkem Vánoc již nemám čas. Příště si objednám u jiné firmy.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, za delší dodání některých zásil se omlouváme, bylo dáno enormním nárůstem objednávek, kterému odpovídaly i termíny expedice a delší doby doručování našimi smluvními dopravci. Na tuto skutečnost jsme zákazníky upozorňovali již při potvrzení objednávky a dáme v informačních SMS zprávách, která Vám byla 13.12. doručena. Objednávka z 8.12 Vám byla předána 17.12. dopravci k doručení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3.12 jsem zboží objednal, po pěti dnech 8.12 jsem se dotazoval jestli někdo řeší mou objednávku, přišla odpověď na email, že uspokojují objednávky přede mnou a mé zboží bude odesláno až následující týden. Takže na zboží se musí čekat cca 11dnů a více. Proč ??? Když máte 500 ks. povlečení LS39 skladem .

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, za delší dodání zásilek se omlouváme, bylo dáno enormním nárůstem objednávek, kterému odpovídaly i termíny expedice a delší doby doručování našimi smluvními dopravci. Žádného ze zákazníků neupředňostňujeme. Zásilky byly expedovány v pořadí, ve kterém byly přijaty. Z tohoto důvodu byly expedovány všechny přijaté objednávky, které byly přijaty před Vámi.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    až po týdnu přišlo vyrozumnění,že byla objednávka přijata,a a za 8 dní zboží doručeno..-Ani material zboží se mi nelíbí...je tužší..mám ráda záclonu splívavou..

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, tyto Vánoce byly na expedici a termíny dodání náročnější, než kdy jindy. Co se záclony týče, u jemnějších vzorů jsou záclony z výroby uměle natuženy, aby s nimi byla lepší manipulace a bylo je snazší stříhat . Tato vlastnost po prvním praní odezní. Pokud se Vám záclona z jakéhokoliv důvodu nelíbí, můžete ji zaslat zpět na adresu naší provozovny s možností výměny nebo vrácení peněz. Při vracení peněz prosíme o zaslání čísla účtu, kam Vám budeo peníze vráceny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Delší doba dodání,záclony jsou zašedlé

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, při výrobě záclon používáme několik odstínů bílé tak, aby se k záclonám hodily. Záclony mají přírodně bílé až opticky bělené odstíny. Žádný z odstínů však není zašedlý. Denně expedujeme záclony v řádu jednotek až desítek kilometrů k úplné spokojenosti našich zákazníků. Pokud se Vám produkt z jakéhokoliv důvodu nelíbí, zašlete nám ho zpět na adresu naší provozovny s možností výměny zboží nebo vrácení peněz na Váš účet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno a zaplaceno 2.12., k dnešnímu dni nebylo doručeno.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, za zpoždění některých zásilek se omlouváme. Expediční doba vyla vzhledem k extrémnímu nárůstu objednávek e-shopů delší, stejně jako doby doručení všech dopravců. Naším cílem bylo vyexpedovat všechny objednávky do pátku 18.12. tak, aby byly dodány do Vánoc. Tento cíl se nám podařilo splnit.

    • dorazilo až po 14 dnech od objednávky,to se mi nikde nestalo,všude jinde po 3-5 dnech obdržené

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den,expedice zásilek byla letos vzhledem k extrémnímu nárůstu objednávek vyšší, než kdy jindy. Stejně tak trvalo dodání dopravců dle třídících uzlů až 10 dní. Některými uzly prošly dle systému dopravců během 2-4 dní, některými i během 12-ti dní.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    1.12. jsme si zboží objednali do dnešního 17.1. jsme zboží, vánoční dárky neobdrželi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží i přes první omluvu firmy po týdnu, stále ještě nedorazilo, trvá to dlouho, obj. byla učiněna 29.11.2020 a stále nic se neděje.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Letošní Vánoce jsou z hlediska poptávky na e-shopech extrémní a jeho expedice trvá déle, než kdy jindy. Omlouváme se, ale věřte, že se opravdu snažíme vyexpedovat zboží co nejrychleji. Vzhledem k poptávce zboží průběžně došíváme a dobalujeme a dostupnosti neustále aktualizujeme informací, ke kterému datu bude doskladněno a budeme ho moci expedovat. Navíc jsme naše zákazníky informovali o průběhu expedice mimořádnými zprávami. Dle systému Vám byla informační SMS zpráva zaslána 4.12. Všechny objednávky budou vyexpedovány v tomto týdnu tak, aby je dopravci mohli doručit do Vánoc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ani po telefonickém dotazu , mně nedokázali říct, kdy bude moje objednávka vyřízena. objednávka od 28.11..

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Za zpoždění expedice se omlouváme, letošní Vánoce jsou náročné pro všechny e-shopy z důvodu mnohonásobného nárůstu poptávaného zboží. Zboží Vám bylo odesláno 11.12. a o expedici jste byla informována SMS zprávou i e-mailem. O zdržení expedice jsme Vás navíc informovali SMS zprávou ze dne 4.12. 2020, ve které jsme se Vám omluvili a napsali, že Vám zboží bude v následujícím týdnu odeslané. Tak jsme i učinili. Vzhledem k množství objednávek nejsme schopní přesně určit datum odeslání, faktury generuje objednávkový systém postupně dle přijetí objednávek a aktuálních skladových zásob.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    28.11. jsem zboží objednala, do dnešního dne nedorazilo!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace s obchodem
    • velice špatná doba doručení
    • nemohu říct jaký je stav zboží protože zásilka ještě nedorazila

    myslím že příště už objednávat v JIMI nebudu , protože zboží které objednávám se dá koupit všude jinde , kde jsou rychlejší a vstřícnější.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V minulosti som mala dobré skúsenosti s týmto obchodom, bohužiaľ moja posledná objednávka je posledná na veľmi dlho, ak sa k nim vôbec vrátim. Na tovar čakám už 17 deň od objednania, 2x telefonát z mojej strany, prísľub odoslania. Do dnešného dňa ani mail ani sms. Som veľmi sklamaná a nespokojná. Chápem,že v tomto čase majú toho veľa,ale po prisľube odoslania ..... Som čakala iný prístup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží jste neposlali!

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Za zpoždění expedice se omlouváme, letošní Vánoce jsou náročné pro všechny e-shopy z důvodu mnohonásobného nárůstu poptávaného zboží. Zboží Vám bylo odesláno 9.12. a o expedici jste byl informovám SMS zprávou i e-mailem. O zdržení expedice jsme Vás navíc informovali SMS zprávou ze dne 4.12. 2020, ve které jsme se Vám omluvili a napsali, že Vám zboží bude v následujícím týdnu odeslané. Tak jsme i učinili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zásilku čekám již 14 dní. Stále mi nedorazila.