Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • levné
    • cena odpovídá nižší kvalitě

    nedoporučuji

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Vážená paní Kratochvílová, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Vámi objednané záclony M32 a M87 jsou stejně jako všechny ostatní žakárové záclony zpracovány a vyráběny na velmi vysoké úrovni. Za téměř 20 let naší existence na trhu se snažíme kvalitu našich výrobků neustále zvyšovat a to v rámci nových materiálů a technologií. Konkrétně sortiment záclon a závěsů jsme dostali na nejvyšší možnou úroveň. Odpovídají tomu i tisíce kladných recenzí od našich zákazníků. Pokud nejste s naším zbožím spokojena, využijte možnosti vzácení zboží, jen do vrácené zásilky napište číslo účtu, kam Vám máme zaslat peníze zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá doba čekání na dodání zboží

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, na základě Vaší recenze jsme prověřili průběh Vaší zásilky. Byla objednána ve středu 27.4. odpoledne. Čtvrtek a pátek probíhala inventarizace skladů a hned v pondělí ráno byla zásilka zabalena a předána přepravci.

  • Nedoporučuje obchod

    • to co bylo nafoceno,neodpovídalo skutečnosti jedná se o objednanou záclonu

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, uvědomujeme si, že zákazníci nakupují na základě fotografií. Z toho důvodu jsou všechny naše fotografie reálné a focené v našem studiu. Ke každé produktové kategorii přidáváme i detailní fotografie, aby zákazníci získali o produktu dostatečnou představu pro zakoupení. Pokud se Vám doručený produkt z jakéhokoliv důvodů nelíbí nebo nesplňuje Vaši představu, lze jej do 30-ti dní vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • široký sortiment
    • rychlé vrácení peněz ze stornované objednávky
    • skutečné barevné provedení výrobků je jiné, než v katalogu či na internetu
    • infolinka, která má dle internetu řešit reklamace, dle sdělení paní z infolinky reklamace neřeší.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Jsme si vědomi, že naši zákazníci nakupují na základě fotek produktů. Všechny produkty si navrhujeme a vyrábíme sami. Zároveň si všechny naše produkty fotíme, zpracováváme webové stránky i katalog. U produktů se snažíme o co největší barevnou věrnost kontrolou při tisku katalogu i prohlídkou produktů z e-shopu na mnoha rozdílných zařízeních. Vzhledem k možnostem nastavení individuálního zobrazení každého z nich je ale stejné zobrazení na různých zařízeních těžko řešitelné. Telefonistky na infolince reklamace řeší v tom smyslu, že Vás budou informovat o tom, jak má reklamace probíhat, kam a jakým způsobem zásilku zaslat. Oprávněnost a uznání reklamace je až na samotném reklamačním oddělení. Pokud vracíte zboží z důvodu, že nesplňuje Vaše představy, nejedná se o reklamaci, ale o vrácení zboží, na které u nás máte nadstandardních 30 dní od zakoupení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Poškozené (vytahane vlákna)

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, dle Vaší stručné recenze nelze určit, zda Vám dorazila poškozená zásilka nebo vadné zboží. V prvním případě prosíme naše zákazníky, aby poškozenou zásilku nepřebírali a nechali ji zaslat zpět na adresu naší provozovny. V druhém případě / poškozeného zboží / zašlete zboží zpět na adresu provozovny obyčejným balíkem. Do zásilky vložte kopii faktury případně lístek s údaji, dle kterých Vás v našem systému dohledáme. Na lístek prosím napište, zda požadujete zboží vyměnit nebo vrátit peníze. V případě vrácení peněz prosím uveďte číslo Vašeho účtu.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    sedaky velmi nekvalitni

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, u veškerého sortimentu včetně sedáků se snažíme o maximální důraz na kvalitu zboží. Té odpovídá i její hodnocení od našich zákazníků. Pokud zákazníkovi zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, lze jej do 30-ti dnů bez udání důvodu vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekonečně dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, za delší dobu dodání před vánočními svátky se omlouváme. Byla dána mnohonásobným nárůstem objednávek, které byly navíc obsáhlejší, než obvykle. V průběhu roku jsme schopni expedovat zboží týž den nebo následující den od objednávky. Na tuto skutečnost jsme upozorňovali v odpovědní zprávě při přijetí objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • To co inzerujete na obrázcích v katalogu se rozchází s realitou.
    • To co inzerujete na obrázcích v katalogu se rozchází s realitou.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, všechny produkty si sami zpracováváme, vyrábíme, fotíme i vydáváme v katalogu. Snažíme se, aby byly fotky co nejreálnější a odpovídaly skutečnosti. Na web se k nim snažíme dát i dostatek detailů pro představu o barvě i materiálu. Chápeme, že zákazníci nakupují podle fotografií a tak se snažíme produkt zobrazit co nejlépe. Pokud Vám dorazil produkt, který nebyl podle Vašich představ, můžete jej do 30-ti dní od zakoupení vyměnit nebo vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží, které jsem chtěla zakoupit jsem bohužel v jiném obchodě nenašla.
    • Nemožnost platit objednávku převodem.

    Zboží bezva, ale komunikace při řešení problému špatná.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, zboží lze zaplatit předem pomocí platební karty pro případ, že při přebírání zásilky u sebe nechcete mít hotovost. Platbu převodem nabízíme jen na vyžádání / pro školky, školy, úřady.../. Naše produkty jinde nekoupíte, jedná se o naše zboží, které si sami navrhujeme a vyrábíme.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    vše v pořádku, doba dodání, zboží v pořádku, spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi bohužel nedorazilo ani žádná zpráva

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, za delší čekací dobu v předvánočním období se omlouváme. Je dána mnohonásobným nárůstem objednávek, které jsou navíc obsáhlejší, než obvykle. V průběhu roku jsme schopni expedovat zboží týž den nebo následující den od objednávky. Na tuto skutečnost upozorňujeme i v odpovědní zprávě při přijetí objednávky.
    U Vaší objednávky jsme čekali na doskladnění ALOE polštářků, o tom jsme Vás informovali SMS zprávou. Zboží jsme včera doskladnili a dnes bude předáno dopravci.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    S kvalitou produktů jsem byla v minulosti spokojená. Nyní nemohu hodnotit, zboží dosud nedorazilo. Tedy velké minus za dlouhou dodací lhůtu.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, za delší dodací lhůty se omlouváme, jsou dané mnohonásobným navýšením objednávek. Vaše objednávka byla doručena v neděli 7.11. a expedována Vám byla 15.11. Na delší dobu dodání upozorňujeme v potvrzení objednávky, aby s ní naši zákazníci počítali.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, za delší čekací dobu v předvánočním období se omlouváme. Je dána mnohonásobným nárůstem objednávek, které jsou navíc obsáhlejší, než obvykle. V průběhu roku jsme schopni expedovat zboží týž den nebo následující den od objednávky. V sočasné době je expedice některých zásilek otázkou 10 dnů. Na tuto skutečnost upozorňujeme i v odpovědní zprávě při přijetí objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ještě nic nedorazilo trvá to dlouho

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, za delší čekací dobu v předvánočním období se omlouváme. Je dána mnohonásobným nárůstem objednávek, které jsou navíc obsáhlejší, než obvykle. V průběhu roku jsme schopni expedovat zboží týž den nebo následující den od objednávky. V sočasné době je expedice některých zásilek otázkou 10 dnů. Na tuto skutečnost upozorňujeme i v odpovědní zprávě při přijetí objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží po osmi dnech nebylo doručeno

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, za delší čekací dobu v předvánočním období se omlouváme. Je dána mnohonásobným nárůstem objednávek, které jsou navíc obsáhlejší, než obvykle. V průběhu roku jsme schopni expedovat zboží týž den nebo následující den od objednávky. V sočasné době je expedice některých zásilek otázkou 10 dnů. Na tuto skutečnost upozorňujeme i v odpovědní zprávě při přijetí objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výhoda že je to velký výběr, ale smůla v tom že objednávka ještě nebyla vyřízena a nebyla ani žádá informace kdy objednávka bude vyřízena

    prosím o informaci kdy bude objednávka vyřízena

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, za delší čekací dobu v předvánočním období se omlouváme. Je dána mnohonásobným nárůstem objednávek, které jsou navíc obsáhlejší, než obvykle. V průběhu roku jsme schopni expedovat zboží týž den nebo následující den od objednávky. V sočasné době je expedice některých zásilek otázkou 10 dnů. Na tuto skutečnost upozorňujeme i v odpovědní zprávě při přijetí objednávky. S našimi zákazníky komunikujeme, jsme každy den 12hodin na telefonech, diskuzních fórech i e-mailu. O expedici zásilky je zákazník upozorněn formou SMS zprávy a e-mailem.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Kvalita zboží /když už teda přijde/ bohužel ani po 9 dnech zboží neodeslano. Upozornění na zpoždění kvůli nové kolekce zákazníka vážně nemusí zajímat...

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, za delší čekací dobu v předvánočním období se omlouváme. Je dána mnohonásobným nárůstem objednávek, které jsou navíc obsáhlejší, než obvykle. V průběhu roku jsme schopni expedovat zboží týž den nebo následující den od objednávky. V sočasné době je expedice některých zásilek otázkou 10 dnů. Na tuto skutečnost upozorňujeme i v odpovědní zprávě při přijetí objednávky. Chápeme, že taková doba může být pro některé zákazníky nepřijatelná, z toho důvodu je upozorňujeme již v odpovědní zprávě při přijetí objednávky, aby s touto dobou počítali.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhá doba dodání.

    Nevýhoda.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, za delší čekací dobu v předvánočním období se omlouváme. Je dána mnohonásobným nárůstem objednávek, které jsou navíc obsáhlejší, než obvykle. V průběhu roku jsme schopni expedovat zboží týž den nebo následující den od objednávky. V současné době je expedice některých zásilek otázkou 10 dnů. Na tuto skutečnost upozorňujeme i v odpovědní zprávě při přijetí objednávky. Chápeme, že taková doba může být pro některé zákazníky nepřijatelná, z toho důvodu je upozorňujeme již v odpovědní zprávě při přijetí objednávky, aby s touto dobou počítali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Sice ne webu je upozornění, ale zavesy jsou od nich na míru ustrizeny dost křive

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. Ročně expedujeme několik set kilometrů metrážových produktů. Omlouváme se, pokud k tomuto pochybení došlo, v takto vyexpedovaném množství každoročně řešíme jen několik stížností na křivost střihu. Zpětně a od stolu nejsme schopní napsat, z jakého důvodu k tomuto pochybení došlo. Každopádně je v takovém případě možné zboží reklamovat a zaslat zpět na adresu naší provozovny. Zboží Vám bude vyměněno a vráceno společně s náklady na zaslání zásilky zpět k nám. Pro vrácení nákladů na vrácení zboží prosím uveďte číslo účtu.

  • Nedoporučuje obchod

    Není to poprvé, co jsem si u Vás objednala zboží, vždy jsem byla spokojená.
    Dnes se mě ptáte na spokojenost, ale já ještě objednané zboží nedostala. Před týdnem jste mi poslali zprávu, že je zboží zabaleno, dnes je druhý pátek a zboží nikde. Jak můžu poskytnout hodnocení, když nemám co hodnotit. Rozhodně rychlost dodávky je katastrofa.

    Reakce obchodu JIMI Textil

    Dobrý den, Vámi objednané zboží z 27.4. jsme odeslali následující den. SMS zpráva a e-mail s číslem zásilky Vám dorazil ve chvíli, kdy prošlo zboží kontrolou a bylo předáno dopravci. Následně Vás kontaktoval přepravce, že Vám zásilku bude doručovat. 30.4. Vám dle dat převravce byla zásilka neúspěšně doručována z důvodu nezastižení adresáta a byla uložena na poště PARDUBICE 530 09. Celý průběh doručování je k dispozici na stránkách přepravce, kde jsou vidět veškeré informace o průběhu doručování zásilky stejně jako informace, které Vám byly zaslány formou SMS zpráv i e-mailem. Z naší strany tedy nedošlo k žádnému pochybení /stejně tak jako ze strany přepravce/ a je nám velice líto, že je tato situace důvodem k Vaší nespokojenosti a nedoporučení našeho obchodu... Pokud si zásilku nevyzvednete na uvedené poště, bude nám zásilka vrácena.