Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    E-mail s heslem pro stažení/spuštění zakoupeného SW nedorazil. Zatím nevím, kde se stala chyba. E-maily z jiných e-shopů mi ale chodí bez potíží.

    Reakce obchodu TBgames.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se. Chyba je na naší straně. Objednávky skrz heureku.cz se neodesílají automaticky o čemž i píšeme na heurece v sekci doprava a došlo k chybě, kdy byla objednávka v heurece označená jako odeslaná, ale nebyla. Objednávku jsme tedy nyní okamžitě odeslali. Škoda, že jste nenapsal e-mail, protože objednávka by byla zkontrolovaná a na chybu by se tak hned přišlo a okamžitě by tak došlo k odeslaní. Je to elektronická licence, takže je nesmysl čekat týden na licenci. Licence má dorazit v rámci minut. Jsme také lidi a bohužel děláme chyby. Příště doporučuji tedy objednávat přímo v našem e-shopu, kdy se objednávky posílají automaticky.

    S pozdravem,
    tým TBgames.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Ceny titulů
    • Součástí licecnce měl být dle popisu na stránkách i balík Starter pack s kreditem v Online. Ten ale RockStar již zdarma nenabízí. Musel jsem si ho koupit dodatečně za cca stejnou částku jako stála celá hra. Tedy ve výsledku dvakrát dražší oproti předpokladu.

    Reakce obchodu TBgames.cz

    Dobrý den,

    Zákazník zcela zbytečně utratil další peníze, jelikož peníze mu do účtu budou firmou Rockstar Games přidány 7 - 10 dní poté (což je standardní), co započne první hru v online režimu. Vyjádření od Rockstar Games níže. Zákazník nedokázal počkat ani pár hodin na odpověď. Když to tak vezmeme, tak nepočkal 4 hodin pracovního dne. Takto agresivní chování kvůli 1 000 000$ do online režimu jsme ještě nezažili. Celý případ si můžete přečíst níže, pokud máte čas a chuť:

    Vzhledem k tomu, že jste psal i e-mail po měsíci, kdy k aktivaci došlo po nákupu a tedy 27. října 2022 a kdy jste nám do e-mailu sdělil, že jste hru aktivoval 29. listopadu 2022 (započal jste tak možná online režim v tento den), což nebyla pravda, tak se mi zdá, že jste touto recenzí chtěl dosáhnout pouze vrácení peněz.

    Peníze se do GTA online přičtou 7 - 10 dní poté, co započnete online hru, což jste asi učinil toho 29. listopadu. Kdy jste zjistil, že tam peníze nejsou. Napsal jste nám 30. listopadu večer, odepsali jsme, napsali jsme do Rockstar Games a čekali na odpověď. Vy jste na odpověď nepočkal ani 13 hodin poté, co jsme spolu naposledy komunikovali a šel jste dát negativ. Vaše volba a trochu sprosté.

    Nicméně balíček jste koupil znovu zcela zbytečně. Podle vyjádření Rockstar Games totiž máte správnou prémiovou edici a součásti je i Criminal Enterprise Starter Pack (tak jak je uvedeno v popise hry a tak, jak vám bylo 100% napsáno poté, co jste licenci aktivovali), který se načte právě po těchto 7 - 10 dnech.

    -> Odkaz na vyjádření z Rockstar Games: https://ibb.co/r2RjWCm

    Připadá mi naprosto vtipné, že nám napíšete v 10 večer 30. listopadu 2022, kdy vám i odepisujeme a následující den dáte negativní recenzi, kde nás nedoporučujete. Očividně ani nechápete, jak probíhá takové šetření. Byl jste požádán o e-mail, kde k aktivaci došlo a následně jsme psali do Rockstar Games. Dnes nám dorazila také odpověď (1. prosince 2022 ve 12:22 hodin). Takže popis ke hře je naprosto správný a popravdě jste první za 4 roky, který to až takto agresivně řešil, kvůli tomu, že nemá okamžitě ve hře 1 000 000$. No nyní je tam asi máte, protože jste si koupil balíček přímo. Utratil jste tak zbytečně další peníze.

    Asi obchodu nedáte ani 24 hodin na vyřešení případu a řádné odpovědi s odůvodněním.

    S pozdravem,
    Tomáš Buroň z TBgames.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Mohli by mít lepší popisky zboží, přeci jen, hlavní popis že je hra v češtině a pod tím méně výrazně v textu popsánu že v češtině je jen druhý díl... Ale po domluvě s obchodem je velká část viny i na steamu že nerespektuje nastavení. Pak je část na mě že si to pořádně nepřečtu. Holt musím číst i vše co je malým písmem.

    Reakce obchodu TBgames.cz

    Dobrý den,

    Ty informace, které jsou ohledně češtiny a angličtiny v dané hře jsou tučně zvýrazněné právě pro ty, kteří nechtějí číst celý popisek. Tedy je to na první pohled i vidět. Nikde jinde jsem to takto neviděl rozepsáno, abychom informovali o tom, který díl z této edice je v českém jazyce a který ne. Dokonce takto to píšeme i u Mafia Trilogy, kde píšeme, jak první dva díly mají dabing i titulky a třetí díl má jenom titulky (opět zvýrazněno, aby nikdo nemusel číst popis). Je nám líto, že jste si to pořádně nepřečetl a následně jste nás na základě toho nedoporučil a to i přesto, že tyto informace byly před nákupem uvedeny, zvýrazněny a byly na očích.

    Co se týče STEAMu, tak pokud hra není česky, tak jak chcete a má být, tak někdy bohužel STEAM češtinu nenastaví, protože buď ho máte v angličtině nebo máte windows v angličtině, tedy bere to tak, že chcete angličtinu. Nicméně to lze změnit ve vlastnostech hry ve STEAMu, kde je záložka jazyky a v roletce je pak samozřejmě i jazyk čeština (u druhého dílu F.E.A.R).

    První a třetí díl je v CZ, ale jen fanouškovská čeština. Nejlépe do google zadat "čeština do F.E.A.R 1" a vyjedou vám překlady na prekladyher.eu i s návody. Dokonce na tento díl je i dabing. "čeština do F.E.A.R 3" a opět vyjede prekladyher.eu s návodem. Jelikož se hra neaktualizuje, tak je vše poměrně jednoduché a zůstane vám to navždy. Ne jak u her, které ještě mají aktualizace a musíte češtinu neustále přehrávat.

    Tedy je nám docela líto, že nás nedoporučujete jen na základě toho, co vlastně na webu máme a službu jsme splnili tak, jak deklarujeme a to rychle, podle popisu zboží s aktivací na platformě uvedené a i s návody na aktivaci. Problém byl jen v tom, že jste si popis nepřečetl...

    -> Screen z popisku zde: https://prnt.sc/JYAM2MzAg2vX
    -> Důkaz, že je druhý díl v českém jazyce: https://www.czc.cz/f-e-a-r-2-project-origin/63652/produkt/8ljlilimbcjva8hgui3lue3o34/diskuse


    Hezký den.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Sprostá zloději a přišly my neplatný kódy!!!!

    Reakce obchodu TBgames.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás problém s licenčním číslem, které bylo doručeno. Avšak psali jsme Vám email s doplněním, na který jste už neodepsal. Pokud problém stále přetrvává, tak nám prosím odpovězte a určitě vše vyřešíme. Mohl nastat problém se serverem nebo ho jen špatně zadáváte a necháváte mezeru za číslem (pokud klíč kopírujete). Doporučuji se tedy prosím obrátit na naší podporu nebo jen odpovězte na email, na který jsme Vám už před 6 dny psali, ale odpovědi jsme se již nedočkali (přitom jste ho viděl). Je možné, že došlo k technické chybě i z naší strany, ale je důležité, abyste reagoval na naše emaily.

    Přejeme Vám hezký den,
    Tomáš

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chování a reakce zaměstnanců je na úrovni malých dětí. Když se na něco zeptáte tak Vám vynadají. To jsem opravdu ještě nezažil. Nikdy bych si u nich nic nekoupil. Jsou zlý a nevychovaný. Chybí jim zakladní etika chování.

    Reakce obchodu TBgames.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste byl s komunikací s námi nespokojen. Podpora se Vás jen zeptala, co vidíte při platbě, jelikož jste nám napsal, že při platbě bankou vidíte účet COMGATE a nikoliv náš. Jelikož jste platil přes platební bránu převodem, tak peníze vždy chodí na účet platební brány, proto tam byl k vidění účet COMGATE.

    Omlouváme se tedy, jestli náš email ve Vás vyvolal tyto negativní emoce, ale pouze jsme se zeptali, co tam tedy vidíte. Na to jste zareagoval, tak jak jste zareagoval.

    Věříme, že se k nám jednou vrátíte a podporu jsem o této skutečnosti již poučil, že je důležité konstruktivního jednání.

    S pozdravem,
    majitel obchodu Tomáš Buroň