Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zdá mi se že zboží bylo použité. Bylo rozbalené
Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz
Dobrý den,
děkujeme za Váš nákup. Velmi nás mrzí, že produkt nesplnil Vaše očekávání. Pokud nastane taková situace, je potřeba nás telefonicky nebo emailem kontaktovat, abychom tento problém mohli společně vyřešit k Vaší spokojenosti. Služby zákazníkům neustále zdokonalujeme, a proto věříme, že budete při dalším nákupu spokojen.
Děkujeme za Váš nákup.
Svět kadeřnictví -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Barva byla asi stará a vlasy mi neobarvila. Musím jí ke kadeřnici.
Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz
Dobrý den,
děkujeme za Váš nákup. Velmi nás mrzí, že produkt nesplnil Vaše očekávání. Pokud nastane podobná situace, je potřeba nás telefonicky nebo emailem kontaktovat, abychom tento problém mohli společně vyřešit k Vaší spokojenosti. Služby zákazníkům neustále zdokonalujeme, a proto věříme, že budete při dalším nákupu spokojená.
Děkujeme za Váš nákup.
Svět kadeřnictví -
Nedoporučuje obchod
Zboží nebylo na skladu a ani nebylo možné ho objednat později.
Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste si pro nákup zboží vybrala právě náš e-shop. Je nám líto, že jste nespokojená. Bohužel, výroba Vámi objednaného produktu byla ukončena a proto nebylo možné péči objednat později. O vylistování z nabídky nás výrobce informoval až v moment Vašeho nákupu. Na základě této informace jsme produkt okamžitě odstranili z nabídky, a nelze ho již nadále na našem webu zakoupit. Služby zákazníkům neustále zdokonalujeme, a proto věříme, že při dalším nákupu budete spokojená.
Svět kadeřnictví -
Nedoporučuje obchod
- V nabídce je zboží dostupné a pak píšete mail že zboží není na skladě
Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste si pro nákup zboží vybrala právě náš e-shop. Objednávku jsme nechali ověřit a u Vámi vybraného produktu byl uveden termín dodání 1. 7. 2020, na což bylo znovu upozorněno před potvrzením a odesláním objednávky. O termínu expedice jsme Vás informovali i prostřednictvím e-mailu. Věříme, že Vám zboží bude brzy doručeno a budete spokojená.
Děkujeme za Váš nákup.
Svět kadeřnictví -
Nedoporučuje obchod
co chcete hodnotit, když jsem zatím nic nedostal
Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste si pro nákup zboží vybral právě náš e-shop. U každého výrobku máme uveden termín dodání, aby byl zákazník maximálně informovaný a věděl za jak dlouho mu bude zboží doručeno. U Vámi vybraného produktu byl uveden termín dodání 1. 7. 2020, na což bylo znovu upozorněno před potvrzením a odesláním objednávky. Z toho důvodu Vám nebylo zboží zatím dodáno, i když Vám byl automaticky zaslán dotazník spokojenosti. Předpokládáme, že zakazník, který si je vědom termínu dodání, dotazník vyplní až poté co zboží obdrží. Přesto však věříme, že se zbožím budete spokojen a děkujeme za Vaši přízeň.
Svět kadeřnictví -
Nedoporučuje obchod
Na stránkách je uvedeno do 2 týdnů a už je to vice než 2 týdny a stále je tam uvedena stejná doba , jde o klamání zákazníka
Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz
Dobrý den,
zakládáme si na 100% spokojenosti našich zákazníků, proto nás velmi mrzí, že nejste spokojena. Vzhledem ke zvýšené poptávce jednorázových pomůcek je dodávka objedaného zboží opožděná. O termínu naskladnění ale své zákazníky vždy poctivě informujeme. Služby zákazníkům neustále zdokonalujeme, a proto věříme, že při dalším nákupu budete spokojená.
Děkujeme za Váš nákup.
Svět kadeřnictví -
Nedoporučuje obchod
- je to druhý týden a zboží inzerované do 3 dnů nikde
-
Nedoporučuje obchod
- Jak mám něco hodnotit když mi nic nepřišlo.
- Člověk si objedná jednorázové pláštěnky s tím, že přijdou a potřebuje je do práce a za 4 dny přijde email ze proste přijdou 2-3 TÝDNY to už je asi pozdě ne?
Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste si pro nákup zboží vybrala právě náš e-shop. Je nám líto, že jste nespokojená. U každého výrobku snažíme vždy aktualizovat termín dodání, aby byl zákazník maximálně informovaný a věděl za jak dlouho mu bude zboží doručeno. Vzhledem ke zvýšené poptávce o jednorázové pomůcky nám výrobce termín dodání posunul o týden, o čemž jsme Vás ihned informovali. Není v našich silách naskladnění jakkoliv urychlit. Služby ale zákazníkům neustále zdokonalujeme, a proto věříme, že při dalším nákupu budete spokojená.
Děkujeme za Váš nákup.
Svět kadeřnictví -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si strojek na vlasy, ktery byl udajne skladem. Poslal jsem ihned penize. Prisel mi mail, ze ten strojek dostanu az za 3 mesice ze neni skladem. Tak jsem se domluvily na vraceni penez. Volam tam jednou tydne a pokazde mi reknou ze se na to podivaji a poresej. Uz je to skoro mesic! Tak ze u nich nekupovat!
Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste si pro nákup zboží vybral právě náš e-shop. U každého výrobku máme uveden termín dodání, aby byl zákazník maximálně informovaný a věděl za jak dlouho mu bude zboží doručeno. U Vámi vybraného produktu byl uveden termín dodání 1. 7. 2020, na což bylo znovu upozorněno před potvrzením a odesláním objednávky. Historii hovoru, bohužel, u Vaší objednávky neevidujeme, nicméně Vaše objednávka byla vytvořena 23/04/2020, a platba Vám byla vrácena 30/04/2020, což byl přesně týden od uskutečnění objednávky. Z naší strany tedy nedošlo k žádnému pochybení. Věříme, že se jedná o nedorozumění a že při dalším nákupu budete spokojen.
Děkujeme za Vaši přízeň.
Svět kadeřnictví -
Nedoporučuje obchod
Uvedený produkt nebyl k dispozici - skladem ani u dodavatele ale je to pouze zvýšeným zájmem o tyto výrobky konkrétně Remington hc363c. Jinak komunikace při zrušení objednávky naprosto bez problémů.
-
Nedoporučuje obchod
Nerozumím tomu, proč mám hodnoti nákup, když již pár týdnů na zaplacenbé zboží čekám a zatím nedorazilo? Nákup chápu jako okamžik, kdy si zboží převezmu.
Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste si pro nákup zboží vybrala právě náš e-shop. U každého výrobku máme uveden termín dodání, aby byl zákazník maximálně informovaný a věděl za jak dlouho mu bude zboží doručeno. U Vámi vybraného produktu byl uveden termín dodání 1. 5. 2020, na což bylo znovu upozorněno před potvrzením a odesláním objednávky. Z toho důvodu Vám nebylo zboží zatím dodáno, i když Vám byl automaticky zaslán dotazník spokojenosti. Předpokládáme, že zakazník, který si je vědom termínu dodání, dotazník vyplní až poté co zboží obdrží. Přesto však věříme, že se zbožím budete spokojena a děkujeme za Vaši přízeň.
Svět kadeřnictví -
Nedoporučuje obchod
5.4.2020 objednávka + zaplacení, většina zboží skladem, jedna položka měla být expedována do 3 pracovních dnů (t.j. do 8.4.2020).
7.4.2020 informace z obchodu, že dle výrobce bude zboží až "v průběhu příštího týdne" (neboli 13-19.4.2020).
Dnes je 16.4.2020 a zatím žádná další informace z obchodu ohledně toho, kdy bude zboží doručeno.Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste si pro nákup zboží vybral právě náš e-shop. Je nám líto, že jste nespokojen. Snažíme se, aby byl zákazník maximálně informovaný o termínu doručení zboží. Bohužel, vzhledem k situaci je italská výrobna Kiepe pozastavena a objednané zboží nám bylo dodáno se zpožděním, které nám výrobce neavizoval včas. Z toho důvodu, jsme nemohli reagovat dostatečně rychle. Aktuálně zboží již máme a Vaše objednávka byla předána přepravní společnosti. Věříme, že Vám zboží bude brzy doručeno a budete spokojen.
Děkujeme za Váš nákup.
Svět kadeřnictví -
Nedoporučuje obchod
Příště informace nakupujícím,zda má výrobek momentálně výpadek. Pokud ANO ,nevidím důvod platby předem. Komunikace a omluva formou e-mailu ,asi také není jejich styl,nevychovanci!!!!!
Zaplatila jsem a zboží možná dostanu v září.
Neohleduplné a zneužití dané situace.
Danuše Čápová - Ústí nad Labem 724 994 900Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz
Dobrý den, paní Čápová,
děkujeme, že jste si pro nákup zboží vybrala právě náš e-shop. U každého výrobku máme uveden termín dodání, aby byl zákazník maximálně informovaný a věděl za jak dlouho mu bude zboží doručeno. U Vámi vybraného produktu byl uveden termín dodání 1. 5. 2020, na což bylo znovu upozorněno před potvrzením a odesláním objednávky. Naši výrobci jsou nyní ze zákona povinni dodat zdravotní pomůcky především nemocnicím a proto sami neví kdy, a kolik kusů produktů nám budou schopni zaslat. O termínu expedice jste byla informována i prostřednictvím e-mailu. Přesto však věříme, že se zbožím budete spokojena a děkujeme za Vaši přízeň.
Svět kadeřnictví -
Nedoporučuje obchod
Obchod proběhl, doručení rychlé, zboží nekvalitní.
-
Nedoporučuje obchod
- Geis nikdy.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží není skladem 14 dni!
Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste si pro nákup zboží vybral právě náš e-shop. U každého výrobku máme uveden termín dodání, aby byl zákazník maximálně informovaný a věděl za jak dlouho mu bude zboží doručeno. U Vámi vybraného produktu byl uveden termín dodání 6. 12. 2019, na což bylo znovu upozorněno před potvrzením a odesláním objednávky. O termínu expedice jste byl informován i prostřednictvím e-mailu. Přesto však věříme, že se zbožím budete spokojen a děkujeme za Vaši přízeň.
Svět kadeřnictví -
Nedoporučuje obchod
- Chtěla jsem zboží na tyto vánoce a ne na příští
Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste si pro nákup zboží vybrala právě náš e-shop. Je nám líto, že jste nespokojená. U každého výrobku máme uveden termín dodání, aby byl zákazník maximálně informovaný a věděl za jak dlouho mu bude zboží doručeno. U Vámi vybraného produktu byl uveden termín dodání 21. února 2020, na což bylo znovu upozorněno před potvrzením a odesláním objednávky. O termínu dodání jste byla informována i prostřednictvím e-mailu, kde Vám kolegyně nabídla alternativy za nedostupný strojek. Služby zákazníkům neustále zdokonalujeme, a proto věříme, že budete při dalším nákupu spokojená.
Svět kadeřnictví -
Nedoporučuje obchod
Objednány 2 balíčky varných natáček po 10 ks. V každém balíčku 2 prasklé, což jsem zjistila až když mi tekla vařící voda po krku.
Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste si pro nákup zboží vybrala právě náš obchod. Je nám líto, že jste nespokojená. Při manipulaci s natáčkami doporučujeme postupovat velmi opatrně a striktně dodržovat instrukce. Je zde spousta aspektů, které mohou chování natáček ovlivnit a na základě toho může dojít k jejich poškození. Pokud ale již nastane tato nepříjemná situace a dojde k vytečení horkého písku, je potřeba nás vždy telefonicky nebo emailem kontaktovat. Bohužel jsme do dnešního dne žádnou zpětnou vazbu neobrželi a tak není v našich silách tento problém vyřešit k Vaší spokojenosti.
Děkujeme za Váš nákup.
Svět kadeřnictví -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Prisel rozdelany-otevřený balik,v nem chybela ochrana kresla ktera v jinem-neporusenem baliku byla...arogantni chovani v telefonu na dotaz...NECHÁPU
Na telefonni dotaz-AROGANCE
Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste si pro nákup zboží vybrala právě náš e-shop. Je nám líto, že jste nespokojená. V rámci zlepšování kvality služeb jsou naše telefonáty monitorovány. Na základě toho jsme telefonát nechali prověřit. Musíme ale konstatovat, že se nám vystupování kolegyně nejeví jako arogantní či jinak urážející. Kolegyně Vám pouze sdělila, že se jedná o chybu, která vznikla již u výrobce a že křesla jsou běžně dodávána bez ochranného pláště. Ochranný plášť, jako součást křesla, není ani uveden v popisu produktu. Pokud samotný balík jevil známky otevření a nenacházela se na něm originální páska s naším logem, je potřebné vždy kontaktovat reklamační oddělení a poskytnout potřebné fotografie pro zahájení reklamačního řízení.
Ještě jednou děkujeme za Váš nákup.
S pozdravem,
Svět kadeřnictví -
Nedoporučuje obchod
Dobrý den. Moc se omlouvám, ale já nejsem profesionál a vlasy si upravuji sama. Chtěla jsem si dát kvalitnější barvu na vlasy a později udělat i trvalou, bohužel jsem nevěděla , že objednané produkty nejsou konečné, že se k nim musí objednat ustalovače. Po telefon. domluvě jsem zjistila , že bych si k trvalé musela koupit ustalovač za 1.000 Kč, protože menší balení nemáte , a tak jsem Vám zboží vrátila. Dost se mi to prodražilo, poštovné 129,-Kč. Jinak Style-in je velmi dobrý, ostatní jsem měla jako dárek, takže nevím jaká bude spokojenost. Děkuji Jiřina Sedmíková
Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste si pro nákup zboží vybrala právě náš obchod. Je nám líto, že jste nespokojená.
Veškeré informace ohledně zboží naleznete v detailu produktu a v případě dotazů jsou Vám naše linky k dispozici. U profesionálních barev je vždy třeba zakoupit oxidant samostatně. Abychom zákazníkům zajistili stoprocentní kompatibilitu, související produkty najdete vždy v záložce "souvísející" u Vámi zvoleného produktu.
Loréal Professionnel je profesionální vlasová značka určená primárně do kadeřnických salonů. Během telefonického hovoru Vám bylo právě z toho důvodu řečeno, že v nabídce je pouze litrové balení (nikoliv balení za cenu 1000 Kč.) Nemyslíme si, že bychom mohli za tento nevhodný nákup, přesto však věříme, že jste byla s našimi službami spokojená a děkujeme za Vaši přízeň.
S pozdravem,
Svět kadeřnictví