Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekompletní zboží

    Zboží dorazilo nekompletní(nepoužitelný),ale prodejce si z toho hlavu nedělá. 5 dní od reklamace strojku moser za 6000 a ani omluva.Přecházím ke konkurenci.

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    upřímně nerozumíme Vaší reakci. Zaslanou reklamaci jsme okamžitě začali řešit s výrobcem, chybějící příslušenství expresně objednali a již včera zaslali na Vaši adresu. Důležité je taky zmínit, že ve zmíněných 5 dnech je započítán víkend a státní svátek, reklamace tak byla vyřízena do 2 pracovních dnů.

    Fakt, že výrobce zapomene do balení strojku přidat příslušenství bohužel neovlivníme a jelikož zboží neotevíráme, nejsme ani schopni tento fakt zjistit.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar nefunkčný a poslaný späť na reklamaciu

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    pro zachování originality balení zasílané zboží neotevíráme, ani jej nezkoušíme. Pokud Vám je doručeno zboží, které je nefuknční, obraťte se na naše reklamační oddělení, rádi Vám zboží vyměníme za nové.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Vážení, již jsem se pokoušela ve vašem e-shopu o nákup varných natáček před třemi týdny, ale původně o průměru 20 mm. V té době jste měli na skladě jen jedno balení o 10 ks. Objednávku jsem na tyto natáčky dala na 4 balení/10 ks a k tomu jsem Vám zaslala e-mail až doskladníte požadované množství, tj. zbývající 3 ks balení přidejte a poté mi kompletní zásilku zašlete. E-mailem jsem písemně žádala o odpověď, zda to je možné. Žádné odpovědi jsem se nedočkala a vzdala jsem to. Po 3 týdnech jsem si u Vás objednala natáčky o průměru 18 mm, což mne mrzelo. Už se nedá nic dělat, natáčky jsem si na poště již vyzvedla. Děkuji. Přeji hezký den. Marie

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás nastalá situace, nicméně pokud máte zájem o větší množství zboží, než je momentálně skladem, je lepší udělat objednávku na více kusů. V takovém případě se objednávka pozastaví a bude expedována, až po naskladnění zboží. Popřípadě, pokud dáte do poznámky poznámku k nákupu, objednávka se též zastaví a musí být zpracována člověkem. V opačném případě bývá automaticky zpracována a expedována, než je možné na ni zareagovat na základě emailu.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží by i dorazilo, kdyby bylo v popsáno kým bude doručováno.

    Doporučuji nenechávat to na jejich rozhodnutí.

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    pokud si zvolíte za dopravce nejvýhodnější doručení, automaticky se Vám přiřadí dopravce, který dle Vaší polohy a povahy zásilky bude nejlepší. O jakého se bude jednat dopravce se dozvíte v zápětí z e-mailu o expedici zásilky, kde je i sledovací odkaz zásilky. Pokud preferujete určitého dopravce, je vždy možnost si jej vybrat.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala zboži s platbou na dobírku, zaplatila za to připlatek. Pak z ALZA boxu mi napsali, že mám platit bankovním převodem. ALZA box peníze nevybirá. Veřite tomu?

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    pokud je jako způsob doručení zvolen ALZA BOX přes kteréhokoliv dopravce, Alza neumožňuje těmto dopravním společnostem využívat platební terminál na boxu. Je tak třeba před vyzvednutím z boxu, uhradit dobírkovou částku dopravní společnosti přes jejích web/aplikaci.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nemá český návod. Nemá být podle zákona vložen návod v češtině ke každému zakoupenému zboží?

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    manuál v českém jazyce by měl být vložen u každého produktu od výrobce popřípadě, když jej výrobce nepřikládá, tak od nás. Pokud se u produktu manuál v českém jazyce nedopatřením nenachází, rádi Vám jej vždy na vyžádání zašleme.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízet by se mělo jen zajištěné zboží.

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    v našem internetovém katalogu uvádníme i zboží, které není skladem a čekáme na jeho naskladnění. U takového zboží však uvádíme, že skladem není a jeho předpokládaný termín naskladnění. Pokud s takovýmto zbožím vytvoříte objednávku, pravidelně Vás o jeho dostupnosti informujeme. Rádi Vám během tohoto procesu do objednávky přidáme, vyměníme nebo odděláme jakékoliv zboží.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Když chcete objednávku zrušit nemůžete a musíte čekat než se zásilka odešle zpět a pak až dostanete peníze zpět. Proto nedoporučuji,raději jsem zásilku převzala ,abych nemusela čekat další 2 týdny na vyřízení.

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    pokud není zásilka expedována, pro každého zakázníka rádi upravíme nebo stornujeme objednávku. Bohužel v momentě, kdy zásilku předáme dopravní společnosti, nejsme již schopni obsah zásilky měnit a musíme čekat, až bude zásilka doručena/vrácena. Pro případ, že jste si zboží již převzali, můžete je samozřejmě nepoužité vrátit, popřípadě vyměnit za správné.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Dobrý den, zboží bylo vylité v krabici.

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že Vám nebyla objednávka doručena v pořádku. Bohužel pokud dojde k poškození během přepravy ze strany dopravce, nejsme tuto skutečnost schopni ovlivnit. Pro tyto případy je tu pro Vás však reklamační oddělení, které můžete kontaktovat na tel. čísle +420 566 440 095 nebo e-mailem [email protected]

    Vzniklé komplikace s Vámi obratem vyřešíme.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží objednáno 26.1 a stále čekám

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    dle detailů Vaši objednávky nebyla jedna položka skladem, což bylo u produktu uvedeno. U takového zboží jsou datumy dodání orientační a mohou se měnit. Kolegyně Vás pravidelně informovala o změnách dostupnosti. Nyní je již vše v pořádku a my věříme, že jste se zakoupeným zbožím spokojená.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem objednávala do vybrané zásilkovny. Nechápu, proč jste mi ho doručovali domů.

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    dle detailů objednávky, jste zadala nejvýhodnější doručení na adresu. V případě zájmu doručení do výdejních míst nabízíme tuto možnost u České pošty v rámci Balíkovny, ale i u dopravců GLS, DPD a PPL. Zasílání v rámci Zásilkovky v nabídce nemáme. Věříme, že při příští objednávce se již zadaří vybrat správné výdejní místo a vše proběhne v pořádku.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pri nakupu informace o tom, ze je zbozi skladem..po uhrazeni informace, ze zbozi bude doruceno se zpozdenim a to 24.1., dnes je 25.1. a zadna informace..zbozi samozrejme neprislo.

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    v momentě vytvoření objednávky bylo u jednoho produktu uvedeno, že se nachází v externím skladu. U takového zboží se může doba dodání lišit, nicméně byl neprodleně po dodání expedován. Nyní je již vše v pořádku a doufáme, že Vám zaslané zboží dělá jen radost.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem objednávala 14.12.2024, dnes je 5.1.2024 a zatím zboží nedorazilo. Rozumím, že asi kvůli vánočnímu shonu se doprava mohla pozdržet. Na infolinku jsem volala s tím, že zboží nedorazilo. Bylo mi řečeno, že prověří a že mi dají vědět zpět. Bohužel nic se neděje, nikdo mě nekontaktoval a zboží je z mé strany uhrazeno. Největší podíl má na tom dopravce, ale od e-shopu bych čekala větší snahu o nápravu, jako např. poslat mi objednávku znovu a tu "ztracenou" si pak vykomunikovat s dopravce. Existuje mnoho způsobů jak zákazníkovi tuto nepříjemnost kompenzovat. Bohužel zklamání.

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, nastalé komplikace s dopravcem. Celou věc jsme urgentně řešili a hned druhý den byla objednávka k vyzvednutí. Nyní je již zboží v pořádku u Vás a my věříme, že Vám již dělá jen radost.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Šampon pro suché a poškozené vlasy Lovien Essential Shampoo Mineral Oil - 1000 ml (69) - praskla lahev a sampon se vylil do zboží

    špatně zabaleno

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    balení výrobků věnujeme maximální péči, bohužel i tak může ze strany dopravce dojít k poškození objednávky. Pro tyto případy je zde pro Vás reklamační oddělní, které s Vámi rádo nastalou situaci vyřeší ku Vaší spokojenosti. Pro případ nastalých komplikací prosím volejte +420 566 440 095 nebo nás kontaktujte pomocí emailu [email protected].

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Při výměně zboží vám každý řekne něco jiného. Škoda mylné informace nepůsobí na zákazníka dobře. Proto jsem místo výměny raději objednávku zrušila. V jiném obchodě jsem našla totožný výrobek o 1000 levnější.

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, nastalé komplikace v komunikaci, nicméně jsme se Vám vždy snažili nabídnout maximální zákaznický servis a vždy věc vyřešit ku Vaší spokojenosti, která má pro nás vždy nejvyšší prioritu . Věříme, že se vše podařilo vyřešit a nyní je již vše v pořádku.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedodrzeni slubivaneho terminu

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že nejste s objednávkou spokojeni. Objednané zboží v době objednání nebylo skladem s předpokládaným datem dodání, což bylo u zboží uvedeno. O stavu objednávky Vás pravidelně informují kolegyně. Jakmile bude zboží naskladněno, bude Vám zasláno. Věříme, že budete s objednaným zbožím maximálně spokojen.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mám víc jak měsíc objednáno,ale ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste s nákupem spokojeni. Bohužel některé zboží z Vaší objednávky není skladem. Již 14. 9. jsme Vás kontaktovali ohledně alternitvního řešení, bohužel však bez odpovědi. Doufáme, že se nám s Vámi v nejbližší době podaří spojit a nalezneme řešení, které povede ku Vaší spokojenosti a objednané zboží bude co nejdříve u Vás.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží došlo poškozené v originál balení. Tzn., že v obchodě ani zboží před odeslání nekontrolují
    • Špatná služba vyzvednutí vraceného zboží.

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám zboží nebylo doručeno v pořádku, nicméně produkty před odesíláním kvůli originalitě balení neotevíráme. Ihned po oznámení poškození jsme problém řešili ku Vaší spokojenosti.

    Vyzvednutí zboží jsme pro Vás obratem objednali, nicméně samotné vyzvednutí spadá do kompetence dopravců a bohužel nemůžeme ovlivnit čas vyzvednutí. Spokojenost našich zákazníků je pro nás důležitá, a tak jsme po domluvě nalezli náhradní způsob vrácení a nyní Vám nový produkt již jistě dobře slouží.

    Děkujeme Vám a přejeme pěkný den.
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cvičná hlava nekvalitní, vlasy vypadávají, barvit tě vlasy skoro nejde, pohybují že tě vlasy přírodní ???

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že s nakoupeným zbožím nejste spokojeni. Vámi zakoupená cvičná hlava má 100% přírodní vlasy a při dodržení postupu by barvení vlasů neměl být problém. Pokud máte za to, že zboží neodpovídá uvedeným parametrům, případně není v pořádku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení na e-mail [email protected], případně na telefonním čísle +420 566 440 095.

    Děkujeme Vám a přejeme pěkný den.
    Váš Svět kadeřnictví.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zasilka prosim vas ja v spatnim stavu ...moc se hreje ,behem 3 minut uz smerdi

    Reakce obchodu Svět kadeřnictví.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že nejste se zakoupeným strojkem spokojeni. Nejčastějším důvodem přehřívání strojku je absence olejování hlavice. Hlavici strojku je nutno nejlépe po každém použití olejovat, aby nejela "na sucho". Pokud není zajištěn bezproblémový chod hlavice, pak dochází k přehřívání motoru strojku. Vyzkoušejte prosím strojek naolejovat. Kápněte 1-2 kapky oleje mezi ostří hlavice, strojek zapněte a nechte jej asi 20 sekund běžet.

    Pokud by naolejování hlavice nepomohlo, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení na e-mail [email protected]

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den,
    Váš Svět kadeřnictví.cz