-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Nekomunikativnost
- Nedodržení slibu
Objednala jsem zboží, které bylo kompletně na skladě, přesto se stalo, že mi volali z obchodu, že zboží není již k dispozici a provedli změnu. Nicméně mi zapomněli sdělit, že se cenově liší. I když byla platba online, musela jsem tedy ještě doplatit hotově při převzetí. Požádala jsem obchod vzhledem k jejich dvojitému pochybení o vrácení doplacené částky. Slíbili mi zaslání. Číslo účtu jsem poslala dvakrát, od té doby se mnou nikdo nekomunikuje, i když e-maily byly doručeny. (26,7., 1.7., 2.7., 9.7., 18.7. a 21.7.) Částka doposud nedorazila.
-
Nedoporučuje obchod
Tento obchod mi doporučila kamarádka, že zde nakupuje a je spokojená... Bohužel já jsem velmi nespokojená, když jsem se chtěla zeptat na obchodní podmínky, které mi nešly otevřít, zavolala jsem na linku 555, zvedl mi to pán, který mě seřval, že teď jako není u počítače a ať si to někde najdu. Což mě docela vyděsilo, ale pořád jsem myslela na tu kamarádku, která byla obchodem nadšená. Tak jsem si složité vyhledala obchodní podmínky a objednávku potvrdila. Zboží jsem objednávala před víc jak týdnem, kdy mi přišel mail, že peníze dorazily. Ale zboží jaksi pořád ne a ne odeslané. Volala jsem tedy v pondělí na linku, kdy mi paní řekla, že zboží teda jako pošle. Tak jsem očekávala mail, že zboží odesílají. Nic. Ve středu jsem volala znovu, opět mi paní řekla, že zboží teda pošle, že toho měla moc. Ještě nevím v jakém stavu zboží přijde, je čtvrtek, bude to 14 dní, ale doma jo ještě nemám.
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem zboží v neděli večer a do čtvrtečního odpoledne se mi nikdo neozval jak to s mou objednávkou vypadá. Vzhledem k tomu,že jsem dort dělala v pátek,zásilku jsem zrušila a vyřešila to jinak.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Komunikace obchodu se zákazníkem
Jedna velká katastrofa. Způsob obchodování jaký vládne v tomto obchodě je děs, pokuď si pan majitel ještě neuvědomil, že v tomto biznise je obrovská konkurence, měl by se hodně rychle vzpamatovat, protože s takovou je na nejlepší cestě ke ztrátě všech stávajících a možná budoucíh zákazníků. Komunikace ze strany obchodu je nulová, na email nikdo nereagoval, po prvním telefonátě jsem dostal příslib, že zboží okamžitě vyexpedujou, po dvou dnech jsem pokus zvopakoval a konečně po 9 dnech zboží i obdržel, což je ale hodně smutné, v dnešní době expresních kurírů!!!! A třešnička na dortě byla, když jsem balík otevřel, našel jakousi kartičku s poděkováním a dárečkem za nákup uvnitř balíku, supr, alespoň malá náplast za zpoždění a zkomplikovanou situaci... Jaké ovšem bylo moje překvapení, když jsem v balíku krom mnou objednaného zboží nic jiného nenašel... Smutné a tragické, nikdy více vážení!!! Dobrá rada na závěr : vyhněte se tomuhle obchodu velikým obloukem!!! Určitě najdete spoustu a spoustu jiných, kde si zákazníka i váží.
Reakce obchodu Svět cukrářů
Hezky den,
zákazníků si vážíme a i proto u každého zboží uvádíme jednak počet kusů skladem a také, v případě, ze není skladem, orientační dobu dodání. U zboží, které jste si objednal, byla doba dodání dva týdny. O tomto jste byl informován jednak na webu a jednak v mailu, který jsme vám obratem zaslali. Navrhl jste nam v odpovědi na nej výměnu za jiné, které však také nebylo skladem, výměna by tedy samotné dodání bohužel ne zrychlila. Jakmile jste nam zavolal, kolegyně po dohodě konkrétní položku z objednávky vyřadila a balíček byl neprodleně expedovan na vydejní místo, kde jste si jej hned následující den v pořádku převzal.
S pozdravem
Michal z www.svetcukraru.cz -
Nedoporučuje obchod
- Skvely vyber vsetkeho mozneho, super popisy produktov
- Komunikacia cez email. 2 dni som sa pokusala skontaktovat s obchodom ale bezuspesne.
Ja mam velmi zlu skusenost. Toto bol moj prvy a zrejme aj posledny nakup cez tento obchod. 16.5 som vytvorila objednavku. Prisiel potvrdzujuci email..nasledne email ze sa na nieco caka..1polozka nebola skladom. Dodanie vacsinou byva do 10 dni...cakala som..nic..30.5 som pisala email. Nic. (Najneskor do 3.6. Som potrebovala objednavku) 31.5 som pisala dalsie 2 emaily..nic..zavolala som tam. Ustretova pani sa somnou dohodla ze zrusime 1polozku ktora stale nebola skladom, ze ju stornujeme, ostatok poslu. Vravim jej ze potrebujem objednavku do piatku. Na buduci tyzden mi to bude uz nanic. Ze som sa snazila emailom skontaktovat. Ona na to ze chyba komunikacie a siete..Ona prislubila ze mi posle email ci stihne tovar prist do 2 dni..veci sa dali do pohybu. Prisiel mi email ze tovar caka na expediciu, nasledne ze je tovar expendovany. Ale informacia o tom ci tovar stihne prist ziadna. U prepravnej spolocnosti pll objednavku drzali dost dlho na vstupnom depe..Volala som prepravnej spolocnosti..nedalo sa dovolat. Pisala som email...odpovedali az o 2 dni..ze tovar pride 5.6. Na to som im odpisala ze nech sa neunuvaju nech to odoslu nazad do obchodu. Tam som napisala ze som tovar vratila a ziadam vratenie penazi. Uvidime ako pochodim..ale takuto zlu skusenost som teda este so ziadnym int.obxhodom nemala. Dodacia lehota a komunikacia katastrofa...tovar rychlo expendovali aby sa zrejme mohli potom vyhovorit na prepravnu spolocnost. Obchod neodporucam iba ak si nieco chcete objednat pol roka pred pripravou vasho vyrobku. Mozno dovtrdy stihne prist.
Reakce obchodu Svět cukrářů
Hezký den,
U každého zboží, které není skladem, jak tomu bylo v jednom případě ve vaší objednávce, je uvedena doba dodání. Zákazník má tak možnost ještě před ukončením objednávky vědět, kdy bude balíček doručen. O chybějícím zboží v objednávce jsme vás informovali také mailem. Jakmile jste zavolala do e-shopu, kolegyně s vámi chybějící položku vyřešila a obratem balíček předala kurýrní službě. Bylo to ve čtvrtek a na Slovensko obvykle PPL doručuje do druhého dne jen ve větších městech, kde jsou depa, do menších do 2 až 3 dnů. Ve vašem případě trvalo doručení pouze dva pracovní dny. Sobotní doručení bohužel PPL na Slovensku narozdíl od České republiky nenabízí.
S pozdravem
Michal z www.svetcukraru.cz -
Nedoporučuje obchod
- Velky vyber
- Extremne dlouha dodaci lhuta. Nulova komunikace ze strany obchodu
Nedoporucuji
Reakce obchodu Svět cukrářů
Hezky den,
zbozi u objednávek, které jsou hrazeny předem ne na dobírku odesilame až po úhradě a spalování platby. Pro případy, kdy chcete objednávku odeslat co nejdříve, zákazníkům doporučujeme platbu na dobírku a vybírat zboží, které je dostupné na skladu. V průběhu vaší objednávky, kterou jsme odeslali ihned po připsání platby a naskladnění produktu, jsme vás o stavu průběžně informovali, celkem od nás odešlo šest mailových zpráv.
S pozdravem
Michal z www.svetcukraru.cz -
Nedoporučuje obchod
objednal jsem zbozí,ktere jsem potreboval k svatku , ale uz je po, na posledni chvili jsem musel schanet neco jineho, dost neprijemne, spoleham na to, jsem invalida nepohyblivy a tohle me dostalo... dekuji
Reakce obchodu Svět cukrářů
Hezky den, bohuzel jste si objednal zbozi, ktere jiz nebylo na sklade a byla u nej uvedena delsi doba dodani, o cemz jsme vas ihned informovali mailem. Stacilo tedy zavolat nebo odpovedet na mail a zbozi se dalo z objednavky vyradit nebo vymenit za jine.
Dekuji za pochopeni
Michal z www.svetcukraru.cz -
Nedoporučuje obchod
Tento obchod nedoporučuji, zboží jsem objednávala a bylo vše skladem, druhý den mi přišla zpráva, že není hmota, bude nejpozději do 7-10dnů, už je to víc jak deset dní a nic mi nepřišlo, že by někdo napsal to ani náhodou, co jsem slyšela a četla není to první případ a i já mám už druhou špatnou zkušenost ta první byla to samé,teď nezbýva než čekat a čekat, škoda že se teď nedá nakupovat ani u Malátků,p.Kubíček je odkoupil a tam to teď funguje stejně :(
Reakce obchodu Svět cukrářů
Pekny den pani Zito, je mi lito, ze jste mela s nasim obchodem tuto zkusenost. Objednala jste si u nas nekolikrat a vzdy jste dostala ihned informaci o skladove dostupnosti. Vami vybrane zbozi bylo v okamziku objednani skladem, ne vsak v mnozstvi, ktere jste pozadovala. Proto jsme vas informovali o cekani. Bezne v takovych pripadech na prani zakaznika expedici rozdelujeme, tzn. zasleme cast ci mnozstvi, ktere je skladem a zbytek bez postovneho nasledne. Staci napsat nebo zavolat. Verim, ze vase pristi zkusenosti bude projemnejsi.
Dekuji za pochopeni
Michal z www.svetcukraru.cz -
Nedoporučuje obchod
Nevim proč nabízí zboží které nemá skladem.Zbytečně čekám na zásilku,která je již zaplacená.To nevěděli hned jakmile objednávku obdrželi? Zbytečně nám komplikují situaci s výzdobou svatebního dortu.
Reakce obchodu Svět cukrářů
Pekny den, u kazde polozky je uvedena skladova dostupnost, tj. pokud je skladem, kolik je kusu a kdy je mozno zasilku obdrzet. Pokud neni skladem, je uvedena orientacni doba dodani. Nabizime i vyrobky, ktere standardne nedrzime skladem, a to aby mel zakaznik na vyber. Jine vyrobky jsou jsou na ceste od dodavatele a vypinat je z eshopu by znamenalo, ze cest zakazniku, kteri si objednavaji na delsi dobu dopredu, by nemohli objednat vse, co potrebuji najednou. Ve vasem pripade se jednalo o svatebni figurku, ktera se jiz prestala vyrabet, o cemz jsme vas informovali mailem a nabidli reseni. Bohuzel jste zrejme mail nezaznamenala. Figurku jsme nasledne okamzite stahli z nabidky.
Dekuji za pochopeni.
Michal z wew.svetcukraru.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednávka do zásilkovny. Přestože původní informace byla o odeslání do druhého dne, při potvrzení objednávky jiná informace, a to do čtyř dnů, ovšem dodáno ani čtvrtý den nebylo.
Reakce obchodu Svět cukrářů
Pěknou neděli, je mi líto vaší nespokojenosti, ale pokud je zboží objednáno o víkendu nebo jako ve vašem případě v den státního svátku, v tyto dny není technicky možné zásilky dopravovat na odběrná místa Zásilkoven. Doručení funguje jen v pracovní dny.
Děkuji za pochopení
Michal z www.svetcukraru.cz -
Nedoporučuje obchod
- Sortiment dobry
- Zadna zprava o pripravenosti zasilky k vyzvednuti. Zbozi z jineho obchodu mam uz tyden doma a bylo objednavano stejne!
Bez rychleho dodani je obchod k nicemu
-
Nedoporučuje obchod
- Velmi dlouhá doba odeslání předem zaplaceného zboží
Pokud budete péct dort a chcete na to nějaké doplňky od tohoto obchodu, doporučuji objednat alespoň 14 dní dopředu. Zboží jsem uhradila dopředu a protože za tři dny nebyli schopni důležitý doplněk na dort poslat, musela jsem objednávku zrušit a narychlo shánět jinou vhodnou alternativu. Takže rozhodně nedoporučuji!!!
Reakce obchodu Svět cukrářů
Pekny den, mrzi mne vase nespokojenost, objednavka byla pripravena k odeslani nasledujici pracovni den po pripsani platby z vasi banky na nas ucet. Expedovat kuryrem se mela dalsi den, bohuzel jste mezitim objednavku stornovala. Pro pripad, kdy zakaznik na objednavku specha, doporucujeme platbu na dobirku nebo kartou online, kdy obvykle zbozi skladem odesilame jeste tyz den.
Dekuji za pochopeni a jeste jednou prosim prijmete nasi omluvu.
Michal z www.svetcukraru.cz -
Nedoporučuje obchod
- Dobry vyber.
- Spatna komunikace.
Cekam jiz 20 dni na objednavku, na emailovy dotaz obchod nereaguje.
Reakce obchodu Svět cukrářů
Pěkný den,
mrzí mne vaše nespokojenost. Ve vaší objednávce chybí tři položky, o čemž jsme vás mailem informovali. Váš dotaz na dostupnost dorazil v noci v pátek před svátky a dnes, první pracovní den, jsme se nestihli k odpovědi doposud dostat. Omlouváme se.
S pozdravem
Michal z www.svetcukraru.cz -
Nedoporučuje obchod
- Dodací lhůta-13.4. přislíbeno odeslání zboží následující pracovní den po velikonocích tj.18.4. - dnes 24.4.(po víc jak týdnu) mi bylo řečeno, že zboží bude odesláno dnes.Tak čekám :(
Reakce obchodu Svět cukrářů
Pěkný den,
mrzí mne vaše nespokojenost, nicméně jste si objednala zboží, které nebylo na skladě a dodání je běžně do 7 dní. Bohužel díky svátkům se dodávky o týden opozdily. Děkuji za pochopení.
Michal z www.svetcukraru.cz -
Nedoporučuje obchod
- Špatná komunikace
Dlouhá dodací lhůta a v balíčku bylo jiné zboží, než jsem si zaplatila
-
Nedoporučuje obchod
- Žádné výhody jsem v tomto obchodě neshledala.
- Těch je víc než dost viz. shrnutí mé objednávky.
- Nakupujícím radím nejdřív si ho přečíst.
25.10.2016 jsem si objednala věci na vánoční cukroví. Formičky, vykrajovátka, čoko pecky, barviva a tak za 1350 Kč. 2 věci byly na objednání u dodavatele.
5.11.2016 už mi přišel mail se žádostí o ohodnocení nákupu zde na heuréce, ale balík zatím nikde. Tak jsem čekala.
14.11.2016 Přišla aktualizace stavu objednávky a sice, ze objednávka na něco čeká. A to sice stále na ty 2 stejné věci.
21.11.2016 Jsem objednávku ještě poupravila a přihodila si k ní silikonový vál na cukroví.
23.11.2016 Aktualizace objednávky. Stále 2 věci nebyly skladem. Pořád se jedná o ty stejné jako na začátku. Tak jsem se ptala, kdy tedy skladem budou. Prý v následujícím týdnu tj. týden od 28.11.2016 do 4.11.2016, tak jsem si říkala v pohodě. Ještě počkám, stejně se domu ze zahraničí vrátím až po polovině prosince a můžu péct až pak tak co.
12.12.2016 Jsem zjištovala jak to s objednávkou vypadá, protože chybějící věci v mé objednávce už měly být dávno naskladněné. Načež mi bylo sděleno, že bohužel není skladem, ale už asi 5 věcí!!! Původně se čekalo jen na 2!! A jestli tedy zboží nechci něčím nahradit.
Psala jsem jim toto:
V tom případě se v mé objednávce čeká na ještě více věcí než se čekalo. Což mi vážně nepřipadá jako solidní jednání. Takhle můžu na objednávku čekat věčně. Protože se rozprodají věci, které skladem byli. Tuhle objednávku jsem původně měla na pečení k Vánocům, naivně jsem myslela, že k letošním. Vážně teď nevím či něco nahrazovat, protože mám chuť celou objednávku s tímhle přístupem stornovat.
A zde máte reakci obchodu:
Je nám líto, ale nemůžeme blokovat zboží. Denně odesíláme kolem 50-100 balíků, týdně tisíce kusů zboží a snažíme se vyhovět všem našim zákazníkům jak nejlépe umíme. Chápu vás, ale také věřím, že se domluvíme a společně najdeme náhradní řešení.
13.12.2016 Jsem tedy objednávku stornovala a žádala o vrácení peněz obratem zpět na účet, který jsem mailem zaslala.
16.12.2016 z e-shopu volali mému otci na kterého, byla vzhledem k mému zaměstnání objednávka vytvořená. A chtěli vědět, zda mohou poslat část zboží, kterou mají skladem!!! 3 dny po stornu!!!
19.12.2016 Jsem kontrolovala účet. Peníze samozřejmě na účtě nebyly. Volala jsem tedy majiteli. Poslední komunikaci semnou údajně měl z 23.11.2016. Nakonec když mi volal zpět, komunikaci z 13.11.2016 o stornu, zázračně dohledal, ale mail s číslem účtu ne. Najednou mi ihned přišel mail o stornu objednávky, na který jsem po domluvě s majitelem odpovídala a zasílala tam znovu číslo svého účtu. Díky stejným bankám mi konečně ještě týž den byly připsané peníze, jen díky tomu, že mám stejnou banku.
Takže shop srdečně nedoporučuji. Věčné handrkování jako na trhu, jak to s objednávkou vypadá, jestli už je vše, nebo není. A když to co je ve vaší objednávce skladem, ale něco jiného chybí a to co je skladem koupí Franta Novák, tak to prodají Frantovi, protože to zboží nebudou blokovat pro vás i když jste si za něj předem zaplatili.
Tudíž objednávat na Vánoce asi jedině v létě ještě s větším předstihem, aby se to stihlo, když v říjnu už bylo pozdě.
Nebo nejlépe, raději neobjednávat vůbec.
Nesolidní jednání, na objednávku čekat neúspěšně bezmála 2 měsíce a na vrácení peněž skoro týden. Jedno jediné pozitivum tedy je, že mám po 2 měsících, alespoň zpět peníze. Tomu říkam super služby...Reakce obchodu Svět cukrářů
Pekny den,
mrzi nas vase nespokojenost, problem v komunikaci s nedohledanim nekterych casti mailu vznikla zrejme primarne tim, ze objednavka byla udelana na zcela jine jmeno (na vaseho tatinka), nez kdo s nami nasledne komunikoval a objednavku stornoval. Jak jste sama videla, kdyz se podarilo komunikaci na zaklade vaseho telefonickeho upresneni maily sparovat s vasi objednavkou, penize vam byly vraceny neprodlene behem nekolika minut.
Dalsi problem vznikl v tom, ze behem objednavky jste do poznamky napsala, ze na zbozi nespechate a staci vam je dodat az 16.12.2016, kdy se vracite ze zamestnani a chcete zacit pect. Objednavku jste vsak jeste pred timto terminem sama zrusila. Presto, ze 16.12 bylo vsechno zbozi dostupne a mohlo byt doruceno (i proto jsme vasemu tatinkovi, na ktereho byla objednavka psana, telefonovali).
Ohledne blokace zbozi skutecne neni mozno blokovat konkretni kusy obvykle dele nez tri dny. Objednavek, kde se ceka na platbu nebo na jine zbozi (ve vase pripade na sezonni zbozi, ktere vyrobce nemel v dany okamzik vubec vyrobene), mame mnoho a kdyby se jednotlive kusy zbozi blokovaly, vznikla by tim fronta dalsich blokovanych objednavek, ktere bychom za jinak mohli odeslat. Toto je mozne u mensich eshopu, ale bohuzel ne u tech, ktere resi stovky objednavek denne nebo tydne.
Dekuji za pochopeni, preji projeme proziti konce roku a mnoho stesti a klidu do roku nasledujiciho.
Michal z wwww.svetcukraru.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Koupila jsem gelovou potravinarskou barvu a mela prosle datum spotreby!! Psala jsem e-mail na reklamaci a do teto doby mne nikdo nekontaktoval s odpovedi,vyrizeni reklamace.Jsem velice zklamana a tento obchod nedoporucuji!
Reakce obchodu Svět cukrářů
Hezky den,
velice se omlouvam, vas email o tom, ze barva ma doporucene datum spotreby v listopadu 2016 dosla po skonceni pracovni doby 23.12. Behem vanocnich svatku nikdo na maily neodpovidal, za coz se omlouvam. Jakmile po novem roce naskladnime novou barvu, bude vam zaslana jako kompenzace. Kolegyne v expedici budou pecliveji kontrolovat datumy expirace, toto by se samozrejme stavat nemelo. Jeste jednou se omlouvam.
S pozdravem a pranim prijemneho noveho roku
Michal z www.svetcukraru.cz -
Nedoporučuje obchod
- Neumi komunikovat se zakazniky. Lžou a nedokazi pochopit ze kdyz neni zbozi skladem a ani uz nebude tak chci vratit penize!! Premlouvaji na jine zbozi i kdyz jsem vyslovne rekla ze nic jineho nechci.
Reakce obchodu Svět cukrářů
Vazena pani Havrankova,
Mrzi nas vase nespokojemost a spatna nalada o svatcich. Kolegyne vam v dobre vire nabizela za nedostupny valecek skutecne jiny, netusila ze vas to urazi a nazlobi. Penize jsme vratili v poradku na vas ucet, prosim dohledate je podle poznamky u platby.
Mejte hezky zbytek roku a prejeme klidny start do roku 2017
Michal z wew.svetcukraru.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- sortiment
- komunikace se zákazníkem
chtěli jsme daňový doklad, jelikož zboží bylo na firmu, kterou jsme vyplnili v objednávce
spolu se zbožím doklad nedošel ... urgovali jsme e-mailem ... týden pryč a stále nic ... ;(Reakce obchodu Svět cukrářů
Pěkný den,
daňový doklad chodí automaticky mailem s expedicí zásilky a také je máte ve svém rozhraní na eshopu. Poslal jsem vám ji znovu nyní.
(Viz zázam z našeho systému: Objednávka 216110744: Odeslán email s fakturou: Změna stavu objednávky (vyexpedována) 28. 11. 2016 19:23)
Michal Kubíček -
Nedoporučuje obchod
- Neaktuální informace o e-shopu
Bohužel až po odeslání objednávky mi bylo posláno, že Svět cukrářů stěhuje sklady, nikde jinde na stránkách tato informace nebyla!!!
U objednávky byla připojena tabulka, že pokud na objednávku spěchám, ať zavolám nebo pošlu odpovědný email a domluvíme se. Pan Kubíček osobně odepsal, že zboží vyexpedují hned jak přijdou peníze na účet, peníze byly připsány hned druhý den a zboží stále NAMÁM. Objednávka byla podána 5.11.2016.
Nakupuji zde pravidelně, ale po této zkušenosti si další obchod velice rozmyslím, ale spíše už další nákup neuskutečním.Reakce obchodu Svět cukrářů
Pekny den, velice se omlouvam. Vase objednavka prisla sice 5.11, ale platba az nasledujici tyden v utery. Zbozi, ktere jste si objednala, se v mezicase vyprodalo a diky svatkum nam nasledujici tyden nebylo naskladneno. Jakmile bude zbozi skladem, bude expedovano. Pripadne je mozno na vasi zadost zmenit prichut potahovaci hmoty. Dekuji za pochopeni
Michal z www.svetcukraru.cz