Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednával jsem u nich, protože u výrobce v tu dobu nebylo skladem. Třetí týden od objednaní zavolali, že zboží není dostupné. Přitom v době objednávky na eshopu bylo dostupné. I když je zboží u výrobce znovu skladem, nejsou schopni zboží dodat.
    • Neochota zjistit info u výrobce - pracují pouze na základě dostupnosti co vidí na skladu výrobce. Přitom výrobce na svých stránkách má zboží dostupné.
    • Asi mají dobré úročení v bance, že se jím oplatí takto jednat se zákazníky. (držet peníze zákazníků 3 týdny u sebe)

    Normálně recenze nepíšu, ale naštvala mě jejich neochota a neaktivita. Ozvat se 20. den, mi přijde na dnešní dobu pozdě..

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaši recenzi a za čas, který jste nám věnoval. Chápeme vaši frustraci a omlouváme se za nepříjemnosti, které vám situace způsobila.

    Rádi bychom objasnili, že se snažíme uvádět produkty jako dostupné pouze na základě informací, které od výrobce obdržíme. Pokud výrobce uvádí zboží skladem, přebíráme tuto informaci, ale bohužel nemáme možnost ovlivnit, jak rychle nebo zda vůbec dojde k dodání. Situace, kdy nedojde k dodání, jsou u nás ojedinělé, a je nám líto, že se to tentokrát stalo.

    Vaše nespokojenost nás mrzí, protože si vážíme každého zákazníka a naším cílem je poskytovat kvalitní služby. Budeme se snažit tuto situaci řešit a komunikovat s výrobcem, abychom zajistili správnější informace o dostupnosti zboží v budoucnu.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé potíže a doufáme, že nám dáte další šanci, abychom vám prokázali, že jsme schopni vám poskytnout lepší zkušenost.

    Svět koupelny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo,” chyba u subdodvatele”. Počkám ještě týden a zruším objednávku

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za váš feedback a omlouváme se za vzniklé komplikace. I přes naši veškerou snahu se občas mohou objevit problémy se zbožím od zahraničních dodavatelů. I když je tento jev vzácný, nelze ho nikdy zcela vyloučit.

    Vynakládáme veškeré úsilí, abychom situaci vyřešili a zboží vám co nejdříve doručili. Pokud se do týdne situace nezlepší, neváhejte nás kontaktovat, abychom mohli provést další kroky k vyřešení problému s vaší objednávkou.

    Děkujeme za pochopení a trpělivost.
    Svět koupelny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Pokud mate na obrázku sprchový kout s vaničkou a přidáváte to bez vanicky, tak je to zavádějící. Sice úplně někde na konci to je napsáno, ale tam se málo kdo propracuje

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás mrzí. U produktu máme u fotografie uvedeno, že se jedná o ilustrativní fotografii, kterou nám dodává výrobce, a v horní části textu je tučně uvedeno, že zboží je dodávané bez sprchové vaničky. Mrzí nás, že nejste se zbožím spokojený. Pokud nemáte o zboží zájem, je možné odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí a zboží nám zpět dodat. Nicméně zboží bylo dodáno přesně podle objednávky.

    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr produktů
    • Relativně slušné ceny
    • U některých produktů jsou uvedeny zavádějící informace

    Asi nejlíp uděláte, když si svůj nákup odkomunikujete dopředu s prodejcem.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás mrzí. Informace u produktů se snažíme stále zlepšovat, ale v nabídce máme více jak 100 tisíc produktů, a nelze to udělat vše najednou. Nicméně na emailu i na telefonu Vám rádi poradíme.

    Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bez komunikace

    - neplaťte dopředu
    - stav skladem u dodavatele nic neznamená

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás mrzí. V nabídce máme přes 100tis. produktů a bohužel nelze mít vše skladem k okamžité expedici. 5.1. jste si objednal zboží s dostupností Skladem u dodavatele, Odeslání je možné za 7 - 10 pr.dní. Vaše objednávka je již na cestě od dodavatele k nám, a během následujícího týdne můžeme odeslat - uvedenou lhůtu tedy dodržíme. Pokud objednávku chcete stornovat, prosím, kontaktujte nás, obratem Vám vrátíme peníze zpět.

    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chybí návodu

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za absenci návodu, který tedy u tohoto dodavatele chybí zcela výjimečně, ale i pro tyto případy ho máme ke stažení u produktu. Což by jsme Vám jistě řekli, pokud byste nás o tom informoval a to telefonicky nebo písemně.
    Vaše hodnocení nás velice mrzí a pokusíme se do budoucna podobným chybám zabránit.

    Přejeme Vám příjemný den.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost dodávky,pěkně zabalené
    • Na fotkách jsou produkty foceny jinak než je realita.
    • Fotky např.umyvadla jsou složeny z více modelů,takže šuplík vypadá,že je veliký ale je ve skutečnosti poloviční ,co se šířky týká.
    • WC prkénko má na fotkách pěkné panty ale při rozbalení vám spadne brada.Je dodáno s levnějšími panty,ale prý jsem si to tak objednal.
    • Bylo možné v rámci reklamace od smlouvy odstoupit a produkt vyměnit a doplatit,což zní velkoryse ale co dělat,když původní nešlo povolit a bylo třeba šroub odřezat,tudíž vlastně není cesty zpět a mávnete nad tím rukou.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše hodnocení. Zboží bylo dodané správně dle popisu, panty na fotografii jsou pouze ilustrativní, jak nám posílá dodavatel, bohužel. Co se týče skříněk, pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné odstoupit od smlouvy a zboží vrátit zpět k nám a my Vám vrátíme peníze zpět na účet. Bohužel v této nelehké době není možné zboží vidět před objednání, ale jak píšu, máte nárok na odstoupení a smlouvy a vrácení zboží.

    Děkujeme za hodnocení a přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po zaplacení předem čekám na zboží týdny

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci, která nás velmi mrzí. Bohužel Vámi objednané zboží je na objednávku a už při objednání bylo vidět naskladnění 8-10 týdnů, což máte i v potvrzovacím emailu. Po přijetí objednávky kolegyní jste byl telefonicky kontaktován, že dostupnost je delší a zda počkáte. Platbu předem jste si zvolil v košíku sám, pravděpodobně kvůli 3% slevě, což ani tak nebylo nutné hradit ihned. Bohužel v tomto případě nelze dělat více pro spokojenost zákazníka než jen maximálně informovat.
    Pokud byste již na zboží nechtěl čekat, napište nám, prosím, peníze obratem pošleme zpět.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    zbozi nikde, nikdo se neozval formou sms zpravy, tohle se mi jeste nestalo

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Bohužel zásilka zůstala viset na dopravě na depu. Nicméně již je vše vyřešené a zásilka se doručila.

    Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás mrzí. Objednal jste si zboží na objednání 3-4 týdny, po zpracování objednávky jste byl telefonicky kontaktován, zda s naskladněním počítáte a zda počkáte.

    Děkujeme a pěkný den.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedoresena logistika, neprisel email ze zbozi je pripraveno k odberu a na emailovy dotaz zda tomu tak je uplne zbytecny a navic hulvatsky telefonat co ze si to dovoluju se zeptat. Navic ten tlf vzala manzelka ktera vubec nevedela o co jde. Pritom staci poslat emailem "Vase zbozi je pripraveno". Tak az se to naucite jako tisice jinych obchodu dejte vedet

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše hodnocení a Vaše zkušenost. Kontrolovali jsme systém a email Vám byl odeslán, bohužel asi skončil ve spamu. Nicméně ještě při přijetí objednávky jsme Vám telefonicky volali, abychom Vám řekli, od kdy bude pro Vás zboží připravené.

    Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    S obchodem mám zkušenosti malé,ale zatím dobré.To samé nemohu říct o výrobci tohoto nábytku,dost žalostné.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. V nabídce máme zboží různé cenové kategorie, čemuž odpovídá i jeho zpracování a kvalita. V případě, že Vám zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit v zákonné lhůtě.

    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • znatelně vyšší ceny zboží, než většina konkurence
    • nemožnost individuálního nacenění větší zakázky
    • sleva, která je pro platbu předem, je zanedbatelná

    Tento obchod rozhodně nepatří k nejlevnějším na trhu. Pokud vám nevadí, že zaplatíte 10 - 20 % více než u konkurence, směle do toho.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den, trochu recenzi nechápeme. U nás jste nakoupil cca před půl rokem podlahový žlab, o žádném problému nevíme. Naše ceny se snažíme držet co nejníže a kvalitu služeb co nejvýše, o čemž svědčí i většina kladných recenzí. Bez dalších informací bohužel nejsme schopni k této recenzi napsat více. Pokud byla jediným problémem vyšší cena oproti konkurenci u některého produktu z více jak 50 tisíc, které jsou u nás k dispozici a všechny ostatní služby byly v pořádku, je to cesta, kterou se snažíme jít. Kvalitní služby zákazníkům jsou na prvním místě a kvalita pracovníků musí být ohodnocena, ne vše je tedy možné prodávat za nejnižší cenu na trhu. Zákazník má vždy možnost se rozhodnout, kde zboží objedná a jestli je pro něj důležitá jen nejnižší cena, nebo i kvalita služby s tím spojená.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednaná skříňka dorazila oproti očekávání už složená, což by samozřejmě nebyl problém. Bohužel byla složená nekvalitně a na opačnou stranu, než potřebuji. Navíc nebyl ani přiložen návod, jak skříňku přemontovat.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Děkujeme za nákup a hodnocení. Nikde neuvádíme, že skříňka je rozložená a výrobce jí dodává již ve složeném stavu s možností přestavby na opačné provedení. Za chybějící návod se velice omlouvám a pokud byste nás informovala, že v balení nebyl přiložený, přesto že má být, s tím souhlasím, tak bychom obratem zaslali na mail. Bohužel pokud zákazník neinformuje, že není něco ideální, tak nemůžeme ani reagovat. Jinak u produktu v záložce "ke stažení" potřebné informace máme ve formátu PDF https://www.svet-koupelny.cz/umyvadlove-skrinky/skrinka-pod-umyvadlo-smart-como-40-white-s568-022/cersanit/ Pokud by byl jakýkoliv další problém, prosím, kontaktuje nás pře online formulář pro reklamace https://www.svet-koupelny.cz/informace/reklamacni-list/ a budeme připraveni pomoci. Jistě tím vyřešíte více než negativní recenzí za něco, co obchod ne vždy může ovlivnit i přes veškerou snahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký sortiment.
    • Absolutně nevhodný pro firemní zákazníky.

    Občané - supr, kupujte.
    Firmy - pozor na obchodní podmínky. Velmi nevýhodné.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Děkujeme za nákup a hodnocení. Obchodní podmínky se řídí platnými zákony a ano, firemní zákazník se řídí jinými než spotřebitel jako takový, což je v drtivé většině Eshopů. Nicméně tento eshop je určen především pro koncové spotřebitele a plníme veškeré právní normy a jediný znatelný rozdíl mezi spotřebitelem a firemním zákazníkem je, že firma nemá zákonné právo na vrácení zboží ve 14 dnech a v těchto případech vždy řešíme individuálně dle druhu zakoupeného zboží.

    Dnes bylo prověřeno a vy, jako firma, jste nakupoval zboží pro další prodej pro montáž u zákazníka, kde jste při montáži zjistili, že se vám dva produkty nehodí a požádali jste o vrácení. Jelikož se jednalo o zboží, které se prodává jen cca jednou za rok, tak jsme dle dohody s vámi produkt vzali zpět s 10% poplatkem, takže jsme udělali více než nám ukládá zákon.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Lhuta dodani super,bohuzel mi zbozi,ktere jsem zakoupila jako darek prislo v poskozene krabici ,vydalo to jako pouzite a chybely soucastky -hmozdinky sroubky -veci na namontovani.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den děkujeme za reakci a bohužel netušíme, kde se stal problém. Zakoupili jste kosmetické zrcátko, které bylo v originálním balení od výrobce a nebylo použité.. Bohužel žádnou reklamaci nedostatku jste k nám neposlala a tedy ani neumíme vyřešit k maximální spokojenosti. Prosím, pokud je problém s produktem, který jste obdržela, pošlete reklamaci na [email protected] a jistě vyřešíme k vaší spokojenosti.

    Dnes byla provedena kontrola expedice a bohužel nebylo nalezeno nic, co by pracovník udělal chybně. Veškerý proces přípravy je monitorován a přikládám odkaz na video, kde je vidět kompletní příprava a myslím, že kontrola a zabalení byla provedena s maximální pečlivostí Video: https://youtu.be/cA2bL9ZubFA