Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 2 měsíci

    Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 7 měsíci

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • rychlost dodávky,pěkně zabalené
    • Na fotkách jsou produkty foceny jinak než je realita.
    • Fotky např.umyvadla jsou složeny z více modelů,takže šuplík vypadá,že je veliký ale je ve skutečnosti poloviční ,co se šířky týká.
    • WC prkénko má na fotkách pěkné panty ale při rozbalení vám spadne brada.Je dodáno s levnějšími panty,ale prý jsem si to tak objednal.
    • Bylo možné v rámci reklamace od smlouvy odstoupit a produkt vyměnit a doplatit,což zní velkoryse ale co dělat,když původní nešlo povolit a bylo třeba šroub odřezat,tudíž vlastně není cesty zpět a mávnete nad tím rukou.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše hodnocení. Zboží bylo dodané správně dle popisu, panty na fotografii jsou pouze ilustrativní, jak nám posílá dodavatel, bohužel. Co se týče skříněk, pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné odstoupit od smlouvy a zboží vrátit zpět k nám a my Vám vrátíme peníze zpět na účet. Bohužel v této nelehké době není možné zboží vidět před objednání, ale jak píšu, máte nárok na odstoupení a smlouvy a vrácení zboží.

    Děkujeme za hodnocení a přejeme pěkný den.

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 1 rokem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Po zaplacení předem čekám na zboží týdny

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci, která nás velmi mrzí. Bohužel Vámi objednané zboží je na objednávku a už při objednání bylo vidět naskladnění 8-10 týdnů, což máte i v potvrzovacím emailu. Po přijetí objednávky kolegyní jste byl telefonicky kontaktován, že dostupnost je delší a zda počkáte. Platbu předem jste si zvolil v košíku sám, pravděpodobně kvůli 3% slevě, což ani tak nebylo nutné hradit ihned. Bohužel v tomto případě nelze dělat více pro spokojenost zákazníka než jen maximálně informovat.
    Pokud byste již na zboží nechtěl čekat, napište nám, prosím, peníze obratem pošleme zpět.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 1 rokem

    100 %

    Nedoporučuje obchod

    zbozi nikde, nikdo se neozval formou sms zpravy, tohle se mi jeste nestalo

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Bohužel zásilka zůstala viset na dopravě na depu. Nicméně již je vše vyřešené a zásilka se doručila.

    Pěkný den.

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 2 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • špatná komunikace

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás mrzí. Objednal jste si zboží na objednání 3-4 týdny, po zpracování objednávky jste byl telefonicky kontaktován, zda s naskladněním počítáte a zda počkáte.

    Děkujeme a pěkný den.

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 2 lety

    Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 2 lety

    20 %

    Nedoporučuje obchod

    Nedoresena logistika, neprisel email ze zbozi je pripraveno k odberu a na emailovy dotaz zda tomu tak je uplne zbytecny a navic hulvatsky telefonat co ze si to dovoluju se zeptat. Navic ten tlf vzala manzelka ktera vubec nevedela o co jde. Pritom staci poslat emailem "Vase zbozi je pripraveno". Tak az se to naucite jako tisice jinych obchodu dejte vedet

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše hodnocení a Vaše zkušenost. Kontrolovali jsme systém a email Vám byl odeslán, bohužel asi skončil ve spamu. Nicméně ještě při přijetí objednávky jsme Vám telefonicky volali, abychom Vám řekli, od kdy bude pro Vás zboží připravené.

    Pěkný den.

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 3 lety

    100 %

    Nedoporučuje obchod

    S obchodem mám zkušenosti malé,ale zatím dobré.To samé nemohu říct o výrobci tohoto nábytku,dost žalostné.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. V nabídce máme zboží různé cenové kategorie, čemuž odpovídá i jeho zpracování a kvalita. V případě, že Vám zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit v zákonné lhůtě.

    Hezký den.

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 5 lety

    60 %

    Nedoporučuje obchod

    • znatelně vyšší ceny zboží, než většina konkurence
    • nemožnost individuálního nacenění větší zakázky
    • sleva, která je pro platbu předem, je zanedbatelná

    Tento obchod rozhodně nepatří k nejlevnějším na trhu. Pokud vám nevadí, že zaplatíte 10 - 20 % více než u konkurence, směle do toho.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den, trochu recenzi nechápeme. U nás jste nakoupil cca před půl rokem podlahový žlab, o žádném problému nevíme. Naše ceny se snažíme držet co nejníže a kvalitu služeb co nejvýše, o čemž svědčí i většina kladných recenzí. Bez dalších informací bohužel nejsme schopni k této recenzi napsat více. Pokud byla jediným problémem vyšší cena oproti konkurenci u některého produktu z více jak 50 tisíc, které jsou u nás k dispozici a všechny ostatní služby byly v pořádku, je to cesta, kterou se snažíme jít. Kvalitní služby zákazníkům jsou na prvním místě a kvalita pracovníků musí být ohodnocena, ne vše je tedy možné prodávat za nejnižší cenu na trhu. Zákazník má vždy možnost se rozhodnout, kde zboží objedná a jestli je pro něj důležitá jen nejnižší cena, nebo i kvalita služby s tím spojená.

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 5 lety

    30 %

    Nedoporučuje obchod

    • Objednaná skříňka dorazila oproti očekávání už složená, což by samozřejmě nebyl problém. Bohužel byla složená nekvalitně a na opačnou stranu, než potřebuji. Navíc nebyl ani přiložen návod, jak skříňku přemontovat.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Děkujeme za nákup a hodnocení. Nikde neuvádíme, že skříňka je rozložená a výrobce jí dodává již ve složeném stavu s možností přestavby na opačné provedení. Za chybějící návod se velice omlouvám a pokud byste nás informovala, že v balení nebyl přiložený, přesto že má být, s tím souhlasím, tak bychom obratem zaslali na mail. Bohužel pokud zákazník neinformuje, že není něco ideální, tak nemůžeme ani reagovat. Jinak u produktu v záložce "ke stažení" potřebné informace máme ve formátu PDF https://www.svet-koupelny.cz/umyvadlove-skrinky/skrinka-pod-umyvadlo-smart-como-40-white-s568-022/cersanit/ Pokud by byl jakýkoliv další problém, prosím, kontaktuje nás pře online formulář pro reklamace https://www.svet-koupelny.cz/informace/reklamacni-list/ a budeme připraveni pomoci. Jistě tím vyřešíte více než negativní recenzí za něco, co obchod ne vždy může ovlivnit i přes veškerou snahu.

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 5 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Velký sortiment.
    • Absolutně nevhodný pro firemní zákazníky.

    Občané - supr, kupujte.
    Firmy - pozor na obchodní podmínky. Velmi nevýhodné.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Děkujeme za nákup a hodnocení. Obchodní podmínky se řídí platnými zákony a ano, firemní zákazník se řídí jinými než spotřebitel jako takový, což je v drtivé většině Eshopů. Nicméně tento eshop je určen především pro koncové spotřebitele a plníme veškeré právní normy a jediný znatelný rozdíl mezi spotřebitelem a firemním zákazníkem je, že firma nemá zákonné právo na vrácení zboží ve 14 dnech a v těchto případech vždy řešíme individuálně dle druhu zakoupeného zboží.

    Dnes bylo prověřeno a vy, jako firma, jste nakupoval zboží pro další prodej pro montáž u zákazníka, kde jste při montáži zjistili, že se vám dva produkty nehodí a požádali jste o vrácení. Jelikož se jednalo o zboží, které se prodává jen cca jednou za rok, tak jsme dle dohody s vámi produkt vzali zpět s 10% poplatkem, takže jsme udělali více než nám ukládá zákon.

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 5 lety

    30 %

    Nedoporučuje obchod

    Lhuta dodani super,bohuzel mi zbozi,ktere jsem zakoupila jako darek prislo v poskozene krabici ,vydalo to jako pouzite a chybely soucastky -hmozdinky sroubky -veci na namontovani.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den děkujeme za reakci a bohužel netušíme, kde se stal problém. Zakoupili jste kosmetické zrcátko, které bylo v originálním balení od výrobce a nebylo použité.. Bohužel žádnou reklamaci nedostatku jste k nám neposlala a tedy ani neumíme vyřešit k maximální spokojenosti. Prosím, pokud je problém s produktem, který jste obdržela, pošlete reklamaci na Reklamace@koupelnymost.cz a jistě vyřešíme k vaší spokojenosti.

    Dnes byla provedena kontrola expedice a bohužel nebylo nalezeno nic, co by pracovník udělal chybně. Veškerý proces přípravy je monitorován a přikládám odkaz na video, kde je vidět kompletní příprava a myslím, že kontrola a zabalení byla provedena s maximální pečlivostí Video: https://youtu.be/cA2bL9ZubFA

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 5 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • žádné
    • lžou

    další z mhoha, kteří se tváří jako obchod, ovšem jsou to jen překupníci co nemají nic skladem, ačkoli na jejich eshopu je skladem téměř vše

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Pane Posekaný musím reagovat na lživé hodnocení. Zboží které jste objednal 10.10 12:20 a vyzvedl týž den 15:11 v prodejně Most je myslím právem označeno "SKLADEM C" máme více variant skladem a veškeré dostupnosti pravidelně aktualizujeme. Konkrétně "SKLADEM C" je centrální sklad, "SKLADEM MOST" je skladem na prodejně Most, SKLADEM U DODAVATELE je logicky skladem u dodavatele s různou možností expedice. Konkrétně ve vašem případě jste objednal zboží které je označeno "SKLADEM C" a je tedy na centrálním skladě a převoz k osobnímu odběru v Mostě provádíme každý den jak jste se mohl i přesvědčit jelikož možnost vyzvednou bylo již cca 3 hodiny po vytvoření objednávky. Toto jsme si i telefonicky ujasnili před objednáním jelikož jste se dotazoval kdy bude zboží připraveno. Na toto i upozorňujeme při volbě osobního odběru v prodejně Most konkrétně je u této volby v košíku informace " Expedujeme z více skladů v rámci ČR. Při osobním odběru se prosím informujte kdy bude zboží pro Vás připraveno v prodejně Most. vyzvednutí je možné PO - PÁ 9:00 - 17:00 SO 9:00 - 13:00 " Takže buď jste hodnotil jiný obchod a nebo ostatní zákazníky informujete lživě. Co se týče dostupnosti tak si velice zakládáme na co nejpřesnější informovanosti a děláme maximum aby byla správná.

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 6 lety

    30 %

    Nedoporučuje obchod

    • Hamižnost

    Podle mě oprávněná reklamace zrcadla mi byla zamítnuta, aniž by se kdokoliv obtěžoval se problémem či vadou zabývat. Vše proběhne prostřednictvím emailů evidentně kopírovaných jeden jako druhý. Přitom by stačilo málo, a to aby na rohy zrcadel byly umístěny nějaké plastové ochranné krytky, které se sundají po montáži. Ale to nikoho v obchodě nezajímá. Zrcadlo poslali, peníze dostali a tím je to za ně vyřešené. Problémy zákazníka je nezajímají.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den, ano je pravda že jsme zamítli reklamaci zrcadla ( poškozené evidentně úderem o hranu ) která byla uplatněna měsíc po dodání zboží. Bohužel za mechanické poškození nejspíše při montáži nemůžeme nést zodpovědnost a není možné tento druh reklamace uznat. Reklamací jsme se zabývali i pře sto že dle fotografií to bylo evidentně mechanické poškození tak jsme zaslali na posouzení i výrobci ( jelikož dle vašeho pocitu se jednalo o výrobní vadu ) a i ten konstatoval že se jedná o mechanické poškození nikoli o výrobní vadu. Jinak bych ještě zmínil že každé zamítnutí reklamace schvaluje přímo majitel firmy aby předešel případným pochybením pracovníků a zamítnutí schválí jen je li přesvědčen o správnosti rozhodnutí takže vaše vyjádření že se nezabýváme problémem či vadou se nezakládá na pravdě.

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 7 lety

    50 %

    Nedoporučuje obchod

    • Skvělá komunikace, rychlé jednání Obchod nabízel zboží ve vyhovujících rozměrech než ostatní prodejci
    • Doručení zásilky, po celodenním čekání se řidič vysmál že si chci na chodbě výrobek rozbalit a zkontrolovat jak doporučuje prodejce, nejen že bych rozbalenou zástěnu pak nesl do 4 patra ale bylo už pozdě a řidič chtěl evidentně už domů.

    Jako jediný obchod nabízel sprch zástěnu s výškou 195cm. Po rozbalení jsem zjistil že výška je jen 185cm. U výrobku nebyl žádný návod na montáž a ani něco o výrobku, kde byl vyroben atd. V příslušenství k sprchové zástěně jsem obdržel matky a podložky na montáž závěsného záchodu??? Obchod svým známým doporučit nemohu, neb jsou náročnější povahy a výrobek by vrátily.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Děkujeme za nákup a strávený čas na vyplnění dotazníku. Velice se omlouváme za komplikace ale bohužel jelikož od vás nemáme žádnou informaci že bylo něco v nepořádku tak jsme ani neměli možnost vám pomoci. Jako prodejce který se vždy snažíme zákazníkovi pomoci tak ani při největším snažení to nedokážeme když nám zákazník nedá informaci o této skutečnosti. Každý den expedujeme desítky zakázek a nějaké jako ve vašem případě zasílá přímo výrobce k zákazníkovi a bohužel v ojedinělých případech se něco nepovede. Vy jste měl možnost nás informovat a my bychom obratem vyřešili. Takže se omlouváme a prosíme každého kdo by měl jakýkoliv problém s dodáním zboží aby nás o tom informoval a my mohli díky jak píšete "skvělé komunikaci a rychlém jednání" vše vyřešit ke spokojenosti zákazníka a až v případě že by jsme nevyřešili případný problém tak si vysloužit negativní hodnocení které si v tomto případě úplně nezasloužíme a velice nás mrzí že bylo uděleno bez jakékoliv možnosti napravit vzniklý nedostatek.

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 7 lety

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nedoporučuje obchod

    • Zpočátku jsem si myslela,že poštovné.
    • Nejspíš nevědí,jaké zboží mají v nabídce vyobrazeno.
    • Po vybalení neodpovídá tomu skutečnému.
    • U přebírky jsem nebyla osobně,bohužel.Vrátila bych ho.

    Vybrala jsem si zboží z web.stránek,které mi vyhovovalo vzhledově.Ale bohužel,přišlo zboží,které neodpovídalo jak vzhledu z web.stránek,tak ani tomu vyobrazenému na krabici.Načež mi bylo sděleno,že obrázek na krabici je pouze inspirativní,což asi znamená,že i to z web.stránek není to pravé.Pak tedy nevím,dle čeho zboží vybírat.Vracet nebudu,poněvadž by se mi to prodražilo,pokud bych nakoupila jinde znovu to stejné,i když levnější.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Velice se omlouvám za komplikace a máte pravdu že u zboží které jste zakoupila http://www.svet-koupelny.cz/cz/detail/pojizdny-regal-3-patra-chrom-s-40-ecm-v-72-ecm-hl-32-ecm-495588-karree-mk13400/ostatni/ neodpovídal tvar dírek v plechu. Ve zobrazení jsou kostičky a reálně jste dostala drobné kulaté otvory. Bohužel obrázek přebíráme od dodavatele a výrobce tuto změnu nikde neoznámil. Proto i na krabici je obrázek s hranatými otvory. K produktu si dovolím dát Vámi zaslanou fotografii aby si i další kupující mohl udělat představu. Jediné co jsme pro Vás tedy mohli udělat bylo že se Vám omluvíme a produkt obratem vezmeme zpět a neprodleně vrátíme platbu včetně poštovného a to jste bohužel odmítla. Takže ještě jednou se omlouváme za tuto komplikaci a za náš tým mohu říct že pře sto že děláme maximum pro spokojenost zákazníků tak i při nejvyšším nasazení neumíme odhalit nedostatek jako tento.

    16.6.2015 Produkt byl již vyřazen z nabídky takže odkaz je již nefunkční.

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 8 lety

    30 %

    Nedoporučuje obchod

    • zbozi prezentovane jako skladem fakticky skladem neni a neni mozne ho tedy okamzite vyzvednout. toto je pred píatbou online zamlceno.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Na toto musím reagovat jelikož to není správná informace. Zboží označeno "SKLADEM" je každý den kontrolováno aby informace byla správná. Definice "SKLADEM" znamená že jsme schopni zboží nejdéle další pracovní den expedovat k zákazníkovi což také děláme. Ve vašem případě jste chtěl vyzvednout zboží v prodejně Most kde doopravdy zboží nebylo možno vyzvednout okamžitě na což jste byl neprodleně informován. Expediční sklady máme momentálně tři a není možné mít všude všechno zboží. ESHOP jako takový předpokládá nákup na dálku s co nejkratší dobou dostupnosti což se nám i dle většiny kladných recenzí daří velice dobře. Dále prosím věnujte pozornost znaménku "?" vedle skladové dostupnosti kde najdete podrobnosti k tomuto označení, Rozhodně se ohrazuji proti tvrzení že zákazníkovi něco "zamlčujeme" Ale děkujeme i za tento poznatek a informaci o tom že nemusí být zboží přímo v prodejně Most jsme přidali jako jasnou informaci v košíku hned vedle kolonky "osobní odběr" a budeme doufat že dalším zákazníkům to bude dostatečně srozumitelná informace a mi se vyhneme zbytečným negativním recenzím.

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 9 lety

    50 %

    Nedoporučuje obchod

    • Rychlá komunikace
    • Dlouhé dodací lhůty

    Pokud máte moře času, tak ze nakupujte.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Vážený zákazníku , trochu nechápu Vaší reakci. Zboží označené do "týdne" jste objednal v pátek 22.3.2013 a po telefonickém upřesnění a odsouhlasení termínu dodání k Vám 2.4.2013 ( bohužel to opozdili velikonoce ) bylo zboží odesláno od nás v pátek 29.3.2013 (přesně do týdne) a Vám doručeno hned v úterý v dohodnutý den po velikonočním pondělí. Tak nevím? prosím tedy v případě že na zboží spěcháte tak vybírat zboží označeno "skladem" to odesíláme bez zbytečného odkladu.

  • zakoupeno v Svět koupelny.cz před 9 lety

    Nedoporučuje obchod

    • Špatně označená cena zboží

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Vážený zákazníku, Objednal jste 6 ks mozaiky po 180 Kč za kus. To jsme i dodali. Označeno máme cenu za 1 Ks. To že jste očekával že za cenu 6 ks dostanete 6 balení po 15 ks v celkové hodnotě 16.200,- jsme moc ovlivnit nemohli. Děláme vše pro spokojenost našich zákazníků a pokud zákazník nerozumí nějakému označení stačí vznést dotaz a rádi ho rychle odpovíme.