Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • lžou

    další z mhoha, kteří se tváří jako obchod, ovšem jsou to jen překupníci co nemají nic skladem, ačkoli na jejich eshopu je skladem téměř vše

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Pane Posekaný musím reagovat na lživé hodnocení. Zboží které jste objednal 10.10 12:20 a vyzvedl týž den 15:11 v prodejně Most je myslím právem označeno "SKLADEM C" máme více variant skladem a veškeré dostupnosti pravidelně aktualizujeme. Konkrétně "SKLADEM C" je centrální sklad, "SKLADEM MOST" je skladem na prodejně Most, SKLADEM U DODAVATELE je logicky skladem u dodavatele s různou možností expedice. Konkrétně ve vašem případě jste objednal zboží které je označeno "SKLADEM C" a je tedy na centrálním skladě a převoz k osobnímu odběru v Mostě provádíme každý den jak jste se mohl i přesvědčit jelikož možnost vyzvednou bylo již cca 3 hodiny po vytvoření objednávky. Toto jsme si i telefonicky ujasnili před objednáním jelikož jste se dotazoval kdy bude zboží připraveno. Na toto i upozorňujeme při volbě osobního odběru v prodejně Most konkrétně je u této volby v košíku informace " Expedujeme z více skladů v rámci ČR. Při osobním odběru se prosím informujte kdy bude zboží pro Vás připraveno v prodejně Most. vyzvednutí je možné PO - PÁ 9:00 - 17:00 SO 9:00 - 13:00 " Takže buď jste hodnotil jiný obchod a nebo ostatní zákazníky informujete lživě. Co se týče dostupnosti tak si velice zakládáme na co nejpřesnější informovanosti a děláme maximum aby byla správná.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Hamižnost

    Podle mě oprávněná reklamace zrcadla mi byla zamítnuta, aniž by se kdokoliv obtěžoval se problémem či vadou zabývat. Vše proběhne prostřednictvím emailů evidentně kopírovaných jeden jako druhý. Přitom by stačilo málo, a to aby na rohy zrcadel byly umístěny nějaké plastové ochranné krytky, které se sundají po montáži. Ale to nikoho v obchodě nezajímá. Zrcadlo poslali, peníze dostali a tím je to za ně vyřešené. Problémy zákazníka je nezajímají.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Dobrý den, ano je pravda že jsme zamítli reklamaci zrcadla ( poškozené evidentně úderem o hranu ) která byla uplatněna měsíc po dodání zboží. Bohužel za mechanické poškození nejspíše při montáži nemůžeme nést zodpovědnost a není možné tento druh reklamace uznat. Reklamací jsme se zabývali i pře sto že dle fotografií to bylo evidentně mechanické poškození tak jsme zaslali na posouzení i výrobci ( jelikož dle vašeho pocitu se jednalo o výrobní vadu ) a i ten konstatoval že se jedná o mechanické poškození nikoli o výrobní vadu. Jinak bych ještě zmínil že každé zamítnutí reklamace schvaluje přímo majitel firmy aby předešel případným pochybením pracovníků a zamítnutí schválí jen je li přesvědčen o správnosti rozhodnutí takže vaše vyjádření že se nezabýváme problémem či vadou se nezakládá na pravdě.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Skvělá komunikace, rychlé jednání Obchod nabízel zboží ve vyhovujících rozměrech než ostatní prodejci
    • Doručení zásilky, po celodenním čekání se řidič vysmál že si chci na chodbě výrobek rozbalit a zkontrolovat jak doporučuje prodejce, nejen že bych rozbalenou zástěnu pak nesl do 4 patra ale bylo už pozdě a řidič chtěl evidentně už domů.

    Jako jediný obchod nabízel sprch zástěnu s výškou 195cm. Po rozbalení jsem zjistil že výška je jen 185cm. U výrobku nebyl žádný návod na montáž a ani něco o výrobku, kde byl vyroben atd. V příslušenství k sprchové zástěně jsem obdržel matky a podložky na montáž závěsného záchodu??? Obchod svým známým doporučit nemohu, neb jsou náročnější povahy a výrobek by vrátily.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Děkujeme za nákup a strávený čas na vyplnění dotazníku. Velice se omlouváme za komplikace ale bohužel jelikož od vás nemáme žádnou informaci že bylo něco v nepořádku tak jsme ani neměli možnost vám pomoci. Jako prodejce který se vždy snažíme zákazníkovi pomoci tak ani při největším snažení to nedokážeme když nám zákazník nedá informaci o této skutečnosti. Každý den expedujeme desítky zakázek a nějaké jako ve vašem případě zasílá přímo výrobce k zákazníkovi a bohužel v ojedinělých případech se něco nepovede. Vy jste měl možnost nás informovat a my bychom obratem vyřešili. Takže se omlouváme a prosíme každého kdo by měl jakýkoliv problém s dodáním zboží aby nás o tom informoval a my mohli díky jak píšete "skvělé komunikaci a rychlém jednání" vše vyřešit ke spokojenosti zákazníka a až v případě že by jsme nevyřešili případný problém tak si vysloužit negativní hodnocení které si v tomto případě úplně nezasloužíme a velice nás mrzí že bylo uděleno bez jakékoliv možnosti napravit vzniklý nedostatek.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zpočátku jsem si myslela,že poštovné.
    • Nejspíš nevědí,jaké zboží mají v nabídce vyobrazeno.
    • Po vybalení neodpovídá tomu skutečnému.
    • U přebírky jsem nebyla osobně,bohužel.Vrátila bych ho.

    Vybrala jsem si zboží z web.stránek,které mi vyhovovalo vzhledově.Ale bohužel,přišlo zboží,které neodpovídalo jak vzhledu z web.stránek,tak ani tomu vyobrazenému na krabici.Načež mi bylo sděleno,že obrázek na krabici je pouze inspirativní,což asi znamená,že i to z web.stránek není to pravé.Pak tedy nevím,dle čeho zboží vybírat.Vracet nebudu,poněvadž by se mi to prodražilo,pokud bych nakoupila jinde znovu to stejné,i když levnější.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Velice se omlouvám za komplikace a máte pravdu že u zboží které jste zakoupila http://www.svet-koupelny.cz/cz/detail/pojizdny-regal-3-patra-chrom-s-40-ecm-v-72-ecm-hl-32-ecm-495588-karree-mk13400/ostatni/ neodpovídal tvar dírek v plechu. Ve zobrazení jsou kostičky a reálně jste dostala drobné kulaté otvory. Bohužel obrázek přebíráme od dodavatele a výrobce tuto změnu nikde neoznámil. Proto i na krabici je obrázek s hranatými otvory. K produktu si dovolím dát Vámi zaslanou fotografii aby si i další kupující mohl udělat představu. Jediné co jsme pro Vás tedy mohli udělat bylo že se Vám omluvíme a produkt obratem vezmeme zpět a neprodleně vrátíme platbu včetně poštovného a to jste bohužel odmítla. Takže ještě jednou se omlouváme za tuto komplikaci a za náš tým mohu říct že pře sto že děláme maximum pro spokojenost zákazníků tak i při nejvyšším nasazení neumíme odhalit nedostatek jako tento.

    16.6.2015 Produkt byl již vyřazen z nabídky takže odkaz je již nefunkční.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zbozi prezentovane jako skladem fakticky skladem neni a neni mozne ho tedy okamzite vyzvednout. toto je pred píatbou online zamlceno.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Na toto musím reagovat jelikož to není správná informace. Zboží označeno "SKLADEM" je každý den kontrolováno aby informace byla správná. Definice "SKLADEM" znamená že jsme schopni zboží nejdéle další pracovní den expedovat k zákazníkovi což také děláme. Ve vašem případě jste chtěl vyzvednout zboží v prodejně Most kde doopravdy zboží nebylo možno vyzvednout okamžitě na což jste byl neprodleně informován. Expediční sklady máme momentálně tři a není možné mít všude všechno zboží. ESHOP jako takový předpokládá nákup na dálku s co nejkratší dobou dostupnosti což se nám i dle většiny kladných recenzí daří velice dobře. Dále prosím věnujte pozornost znaménku "?" vedle skladové dostupnosti kde najdete podrobnosti k tomuto označení, Rozhodně se ohrazuji proti tvrzení že zákazníkovi něco "zamlčujeme" Ale děkujeme i za tento poznatek a informaci o tom že nemusí být zboží přímo v prodejně Most jsme přidali jako jasnou informaci v košíku hned vedle kolonky "osobní odběr" a budeme doufat že dalším zákazníkům to bude dostatečně srozumitelná informace a mi se vyhneme zbytečným negativním recenzím.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlá komunikace
    • Dlouhé dodací lhůty

    Pokud máte moře času, tak ze nakupujte.

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Vážený zákazníku , trochu nechápu Vaší reakci. Zboží označené do "týdne" jste objednal v pátek 22.3.2013 a po telefonickém upřesnění a odsouhlasení termínu dodání k Vám 2.4.2013 ( bohužel to opozdili velikonoce ) bylo zboží odesláno od nás v pátek 29.3.2013 (přesně do týdne) a Vám doručeno hned v úterý v dohodnutý den po velikonočním pondělí. Tak nevím? prosím tedy v případě že na zboží spěcháte tak vybírat zboží označeno "skladem" to odesíláme bez zbytečného odkladu.

  • Nedoporučuje obchod

    • Špatně označená cena zboží

    Reakce obchodu Svět koupelny.cz

    Vážený zákazníku, Objednal jste 6 ks mozaiky po 180 Kč za kus. To jsme i dodali. Označeno máme cenu za 1 Ks. To že jste očekával že za cenu 6 ks dostanete 6 balení po 15 ks v celkové hodnotě 16.200,- jsme moc ovlivnit nemohli. Děláme vše pro spokojenost našich zákazníků a pokud zákazník nerozumí nějakému označení stačí vznést dotaz a rádi ho rychle odpovíme.