Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vše OK, bez problému.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • jeden z mála, kdo měl mnou požadované zboží
    • zatím nic

    objednáno-došlo-zaplaceno-namontováno-zatím funkční

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše proběhlo v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlá dodávka výrobku.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Již jsem kupoval 4 ks myslím a vše v pořádku

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednal jsem si sedátko a až později zjistil, že není skladem (proč bylo v nabídce?!). Na mail mi přišla automaticky potvrzená objednávka. Reakce obchodu tři dny žádná. Až na moje zavolání - reklamaci, jsme se s obchodem dohodli na změně objednávky za jiný typ. Poté po potvrzení změny na mail přišlo následující den avízo a druhý den samotné sedátko.

    Reakce obchodu SuperBidet.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za to, že jste si našel čas na hodnocení. U produktu je zřetelně napsáno "Skladem: Toto zboží není v současné době k dispozici." a pod tím tučně, že výroba tohoto modelu byla ukončena a zároveň je tam doporučena náhrada. Je nám líto, pokud jste si toho nevšiml, ale my pro to víc udělat nemůžeme, informace k dispozici jsou a to na nejviditelnějším možném místě.
    V katalogu máme toto zboží proto, že ho zákazníci pod tímto označením znají a hledají - například proto, že si ho kdysi koupili, jsou s ním spokojeni a chtěli koupit další. Nebo proto, že k němu potřebují návod či technické informace.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Ocenuji velice kladne soucinnost pani Ireny Jirackove. Dekuji za pomoc!

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Dobrý den, ocenila bych výdejní místo v Praze. Potřebovala jsem jen nový filtr na přívod vody do bidetu. cena za doručení je cca o 45 Kč nižší než samotný výrobek. Renata

    • Chcete hodnotit,ale není co.Dosud bidet nemám.

    Reakce obchodu SuperBidet.cz

    Dobrý den, omlouváme se, počátkem roku jsme měnili personál na expedičním oddělení a bohužel se to neobešlo bez komplikací. Nyní už vše šlape jako dřív.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Pokud zrovna nespěcháte je možné obchod doporučit. Sice uvádějí, že zboží skladem dodávají do 5 dnů , ale ještě nedorazilo. Kladem je velmi dobré zpracování nabídky zboží, našel jsem všechny potřebné informace i s videem.

    Reakce obchodu SuperBidet.cz

    Dobrý den, omlouváme se, počátkem roku jsme měnili personál na expedičním oddělení a bohužel se to neobešlo bez komplikací. Nyní už vše šlape jako dřív.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobrý přístroj,
    velmi dobře zdokumentovaný v češtině,
    okamžitě dodaný,
    dobře pasuje na Jika MIO 71 cm.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přehledná a jasná orientace při výběru
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vše proběhlo v pořádku a s dodávkou a funkcí prkénka jsem zatím spokojen.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé jednání
    • nic

    nic

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení objednávky.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    První nákup, ale takhle by to mělo podle mých představ vypadat.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • kvalitní služba

    Výhoda

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • vysoká cena výrobku a k tomu se ještě platí doprava , což jinde nebývá

    Reakce obchodu SuperBidet.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Ohledně dopravného - asi se shodneme, že zboží zadarmo nikdo nedoručí, tzn. doprava se platí všude. Ano, mohli jsme o dopravné zdražit zboží a dopravu dát "zdarma", jako to třeba dělají "jinde". Současný stav, kdy jasně vidíte cenu zboží i dopravy nám však přijde férovější.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dobré ceny, rychlé vyřízení, vše OK
    • žádná
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží zatím nedorazilo údajně vinou dopravní služby

    Reakce obchodu SuperBidet.cz

    Pane Humle, Vaše hodnocení není fér. Zásilku jsme Vám odeslali, dle Vaší volby přes firmu DPD. Sám jste nás kontaktoval, že Vás z DPD informovali, že jste zásilku odmítl a vrací nám ji zpět. Celou záležitost jsme s DPD řešili, oni to zkoumali, chybu přiznali a my jsme Vás o všem informovali mailem s tím, že Vám je zásilka opětovně doručována. Jak můžete napsat, že zboží nedorazilo *údajně* vinou dopravní služby, když jste nás o pochybení dopravní služby sám informoval dne 30.12.? Celá situace nás samozřejmě mrzí, ale my jsme ji nezavinili a udělali jsme maximum pro to, aby se situace vyřešila.