Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den pane Havránku, možnost vypnout potvrzovací tóny je popsaná v uživatelské příručce strana 11. Podržte současně tlačítka OMYTÍ a BIDET zhruba 2 sekundy (myšleno na bočním panýlku u sedáku, nikoliv na dálkovém ovladači). Stejným způsobem lze pípání opět zapnout.

  • Bidet už mám dva měsíce a dojmy jsou zatím super. Chtěl jsem se zeptat, zda je možné vypnout pípání, když si někdo na bidet sedne.

  • Super, že nebudete reagovat, stejně to mělo nulovou vypovídací hodnotu.
    *Pomluva - řešeno dříve.
    *Lež - nebyla mi nabídnuta možnost prověřit verdikt servisu nezávislým znalcem. (Pouze jste mi schválili pokud to chci tak ať to dám přezkoumat. Na to jsem Vaše povolení nepotřeboval. No vzhledem k ceně vlastního sedátku a znaleckého posudku+ztraceného času se mi to jevilo nakonec jako neefektivní.)
    *Přejmenování - prý pro přehlednost jste zavedli obch.zn., ale pak právě přehledně uvádíte jinou.
    *Hodnocení - 55honocení/2roky a to né vždy kladné. Navíc se týká jen prodeje. Hodnocení Heureka chce tak do měsíce po prodeji.
    *Schovávaná - servis + prodej (komunikuje stejný člověk, zůstalo bez odezvy).
    Co koho zajímá nechám na čitatelích.
    Za mě jen, že Vás nedoporučuji a příště si čínu nechám raději poslat rovnou o 1/3 levněji včetně poštovného. (Servis bude stejně tam i u Vás na nic.)

  • Vážený pane, je zbytečné hledat všude nějaké konspirace jako klony, přejmenování, schovávanou apod. Vloni Vám byla nabídnuta možnost nechat verdikt servisu, se kterým jste nesouhlasil, prověřit nezávislým znalcem. Odmítl jste to a požadoval jste provést nezáruční opravu zdarma s výhrůžkou, že jinak budete věc medializovat a dělat "dobré jméno".
    Máte-li pocit, že Vám můžeme nějak pomoci, můžete se nás samozřejmě obrátit a pokud to bude reálné, rádi vyjdeme vstříc - jako každému. Návrhu ve stylu "buď to opravíte zdarma nebo začnu škodit a pomlouvat" však vyhověno nebude.
    Naše hodnocení zde na Heuréce je dostatečným důkazem, že spokojenost zákazníků je velice vysoká a naše snaha o co nejlepší zákaznickou zkušenost nese výsledky.
    Pokud i nadále hodláte škodit pomocí pomluv, manipulací a lží, už na Vás dále reagovat nebudee. Vše důležité zde již padlo a vyvracet další a další nesmysly je něco, co ostatní asi nezajímá.

  • Jen se divím, že Lubor Kolář figuruje všude. Že by klony? Když jsem psal na servis (wckomfort) nebo obchod (superbidet) všude odpovídal on. Tak si už přestaňte hrát na schovávanou.

  • Snad už naposledy: zkuste prosím pochopit, že naše firma servis neprovozuje, opravy nedělá a tudíž nemáme tušení, proč se servis něčemu nevěnoval nebo proč servis rozhodl tak a ne jinak.

  • I Vám přeji dobrý den,
    ani mě Vaše reakce nepřekvapila. Frustrovaný bych možná mohl být akorát tak z Vás. Sice jste toho tady napsal docela dost, ale proč se tedy servis nevyjádřil k černým flíčkům už ne. Aha, už mě to došlo nebyl čas.

  • Dobrý den, chápeme Vaši frustraci po zamítnutí neoprávněné reklamace, ale stejně jako p. Horáček byste mohl pochopit, že my nejsme a neprovozujeme servis. Ten provádí distributor.
    Navíc kopat do nás stylem "slušná firma si nemusí měnit zavedený název" je nejen ubohé, ale i zcela mimo. Firma má řadu aktivit a pro prodej elektronických bidetů - aby bylo již z názvu e-shopu zcela jasné, o co jde - jsme zavedli obchodní značku SuperBidet.cz. Žádné jméno firmy se nikdy neměnilo. Kdybyste se alespoň obtěžoval podívat se do našich obchodních podmínek či do sekce s kontakty, všiml byste si, že všude stále je - přesně v souladu se zákonem - uváděn nejen obchodní název e-shopu SuperBidet.cz, ale i přesná identifikace provozovatele, tzn. Porcus ČR, spol s r.o., IČ 25126105. Děkujeme za pochopení.

  • SuperBidet.cz: No jak vidno postoj k reklamacím se se změnou názvu nezměnil. Možná by bylo vhodné si položit otázku: proč si "slušná" firma mění zavedený název (SuperBidet -->Porcus)? Asi si každý umí odpovědět.
    Nevím jak komunikoval pan Mgr.Horáček, já nejprve pomocí emailu, kde jsem zaslal fotodokumentaci vad, načež jsem byl vyzván abych jim bidet zaslal. Jediný rozdílný výsledek: vyhozené peníze za poštovné. Stačili "vyřešit" prasklinky s výsledkem REKLAMACE ZAMÍTNUTA, na černé flíčky i mimo prasklinky už jim nezbývaly síly.

  • Vážený pane, jak je vidno z předchozí korespondence, neustále si pletete náš e-shop a servis. Dovolím si proto už poněkolikáté zmínit, že my jsme firma Porcus, která provozuje e-shop a nikoliv servis. Protože jste se rozhodl kritizovat nás, požádali jsem dovozce a provozovatele servisu o reakci. Zde je:
    -----
    Dobrý den, od Vašeho zákazníka pana Horáčka jsme nikdy žádný bidet k opravě neobdrželi a tudíž ani žádnou jím podanou reklamaci neřešili.
    -----
    Myslím si, že toto vyjádření ze servisu hovoří za vše. Velmi bych Vás poprosil o podání stížnosti k ČOI. Bude rozhodně podnětné, pokud ČOI najde nějaké pochybení při řešení reklamace, která nikdy neexistovala.

  • Svým příspěvkem navazuji na příspěvky již uvedené a to ohledně zdůvodnění reklamace prasklého sedátka. Již tím, že se reklamuje stejná závada u několika občanů, kteří bidet u Vás zakoupili, je důkazem nekvality. Způsob, jakým se zákazníkem při reklamaci jednáte, je hrozný. Vždy jde zřejmě o jednoho člověka a tím je pan Kolář. Proto je jediná cesta k vyřešení. Stížnost ČOI. Za peníze, které bidet stojí, uvádět směšně nepravdivé důvody (viz: uvedené v diskuzi), je podle zákona zcela nepřípustné. Tuto závadu jsem několikráte se snažil projednat a vždy marně.

  • Předkládám tedy onen obecný seznam(kopie protokolu). To jen aby si případní zákazníci udělali představu o Vaši serióznosti.
    • Praskliny na sedáku — Praskliny na sedáku, které jsme u Vaší reklamace řešili, nejsou závadnou zařízení ani materiálu. Jsou výhradně v místě nad podpůrnými nožkami. To signalizuje nadměrný tlak vyvinutý na sedák. Dbejte prosím na to, aby se na sedátko dosedalo zlehka (nikoliv prudce dopadem z výšky) a aby podpůrné nožky seděly na míse co největší svou plochou. Ačkoliv má sedák vysokou nosnost 170kg, tvrdé dosedy mohou mít za následek vznik právě takových prasklin.
    ->Pomluva je něco nezakládající se na pravdě. Já pouze konstatoval Váš přístup a naznačil, že je třeba reklamovat již drobnosti jako černé flíčky v nichž pak začaly zmiňované prasklinky.
    Je mi jasné, že je Vám nepříjemná prezentace, ale chtěl jsem se podělit s ostatními o své ne zrovna dobré zkušenosti s Vámi.

  • K uvedené záležitosti jsme si vyžádali podklady ze servisu. Závěr je, že nebyly dodrženy instrukce k obsluze a na bidetu nebyly shledány výrobní vady. V kopii reklamačního protokolu nic takového, jako "že si prý sedáte moc z výšky", není. Je tam pouze obecný seznam několika možných situací, které jsou v rozporu s návodem a které mohou vést k uvedenému problému.

    Navíc jste byl v komunikaci vulgární a vyhrožoval, že pokud závada nebude opravena zdarma, že tomu "uděláte dobrou reklamu". Přestože Vám byla nabídnuta možnost přezkoumat závěr servisu u nezávislého znalce, raději jste se rozhodl pro pomluvy. Nám je to samozřejmě líto, ale je to Vaše rozhodnutí.

  • Zkušenost s EL.bidetem YB-770. Po 5.měsících užívání se na sedátku objevily černé skvrny, po roce se začaly na sedátku objevovat drobné prasklinky. Reklamace - výsměch. Sedám si prý moc z výšky. Rozhodně takhle si službu za 15 000Kč nepředstavuji.

  • Již máme bidet měsíc a vše je vpořádku a funkční. Koupi tohoto produktu doporučuji. Procházka