Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doručeno neobjednané zboží.Komunikace pouze přes automat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nedodržují termín dodání

    Výmluvy na dopravce ale já objednávám u obchodu a ne u dopravce!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlost
    • komunikace
    • v tomto případě klamná informace o deklarovaném výkonu

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,
    deklarovaný dlouhodobý výkon zakoupeného měniče udávaný výrobcem je opravdu 1000W, špičkový výkon (ten je měnič schopen poskytnout po krátkou dobu pro start spotřebiče) je 2000W. Měniče napětí se doporučuje obecně zatěžovat krátkodobě na 80% výkonu, případně na 50% udávaného výkonu dlouhodobě. To vše máme uvedeno v popisu produktu. Žádné klamné informace neuvádíme.

    Nicméně informace přeložená do češtiny poskytnutá podporou výrobce na základě vašeho dotazu na hodnotu pojistek, kterou vám kolega přeposlal nebyla přesná. Za to se omlouváme.

    Trocha teorie k vašemu původnímu dotazu ohledně pojistek:
    Pokud je uváděný výkon 1000W/2000W, tak to znamená, že při udávané 85% účinnosti může být odběr měniče zhruba 2350W. Účinnost je udávána při optimálním zatížení. To znamená, že reálně může být odběr i vyšší.
    Měnič tedy může z baterie odebírat při 24V i proud přes 100A. V měniči se na vstupu používají 30A pojistky, protože se jich používá více (pro zjednodušení si představte, že uvnitř měniče 1000W/2000W jsou 4 menší měniče a pro každý je potřeba 30A pojistka). V balení jsou 2 náhradní pojistky + další jsou již nainstalované uvnitř měniče.

    Pokud tedy vezmeme v úvahu teoretický špičkový odběr měniče 2800W při 24V, bude odebíraný špičkový proud 116,67A (2800W/24V=116,67A). Budeme potřebovat 4x 30A pojistky = 120A.

    Ještě dodám, že pokud budete měnič zatěžovat dlouhodobě nad 90% udávaného výkonu, tak tím výrazně snížíte jeho životnost. Dále je důležité volit výkon měniče, dle charakteristiky odběru použitého spotřebiče. Například pokud přes měnič připojíte lednici s kompresorem, tak se doporučuje použít měnič s výkonem alespoň 15x vyšším, než je příkon uvedený na lednici, kvůli vysokým náběhovým proudům, které trvají delší dobu po sepnutí kompresoru.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • čínský výrobek, nefunkční

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání zpětné vazby.

    Velmi nás mrzí, že zboží nefunguje. Lze samozřejmě reklamovat dle postupu zde https://www.sunnysoft.cz/napoveda/reklamacni-rad.html. Nefunkční kus bychom vyměnili za jiný, popřípadě se obraťte na naše reklamační oddělení na emailu [email protected].

    Sunnysoft.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupil jsem mini dataprojektor. Návod v mailu jak s ním zacházet byl k jinému modelu. I v anglickém původním návodu nebylo vysvětleno, jak doistat data do vnitřní 16 gigabyte papěti. Vrátil jsem ho, peníze zpět na účet po sedmi dnech nedoraztily.

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zaslání zpětné vazby.

    Prověřili jsme průběh vyřízení vráceného zboží. Dobropis byl vystaven 25.3.2024 a proplacen o dva dny později tj. 27.3.2024. Ze zákona máme na vrácení platby 14 dní od obdržení oznámení od kupní smlouvy, což jsme dodrželi. Samozřejmě se však snažíme vyřídit odstoupení od kupní smlouvy co nejdříve, záleží však na aktuálním objemu přijatých zásilek.

    Sunnysoft cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání zboží.
    • Dne 11.03.2024 jsem si objednala zboží. Při objednání zboží jsem zvolila platbu kartou. Při probíhající platbě měl náhle obchod technický problém a nějakou chvíli se nedalo na stránky obchodu dostat. Po obnovení stránek jsem se informovala zda platba proběhla a dostala jsem odpověď, že objednávka čeká na zaplacení a u toho odkaz na znovu zaplacení objednávky. Tak jsem učinila druhou platbu, která již proběhla v pořádku a obdržela jsem potvrzující e-mail o zaplacení. Následnou kontrolou v bance jsem zjistila, že platba proběhla dvakrát. Po několika dnech jsem se na obchod obrátila s dotazem zda evidují i oni zdvojenou platbu. Opověď byla, že ano a že částku zašlou zpět na kartu. Po dalším týdnu jsem se znovu dotazovala ohledně vrácení platby, případně co nastalo za potíže a to jsem dostala odpověď, že mi platba byla vrácena. Já ale do dnešního dne (26.03.2024) vrácené peníze neobdržela!

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zaslání zpětné vazby.

    Prověřili jsme a požadavek na vrácení duplicitní platby byl předán na účtárnu 20.3. a následně bylo refundováno 25.3. na Vaši kartu. Tj. do 2 dnů byste měla vidět platbu ve výpisu karet. Nastalé komplikace nás velmi mrzí a omlouváme se za ně.

    Sunnysoft.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není co hodnotit, zatím jsem zboží nedostal.

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den Lubomíre,

    děkujeme za zaslání zpětné vazby.

    Prověřili jsme průběh vyřízení Vaší objednávky. Zvolená položka skladem, jak uvádíme v jejím detailu a také v opisu objednávky. Bohužel dotazník spokojenosti je odesílán nezávisle na uvedené dostupnosti. V těchto případech je odeslán ještě před dodáním zboží a není v našich možnostech tento postup změnit. Děkujeme za pochopení.

    Sunnysoft cz

  • Nemohu hodnotit zatím zboží nedorazilo .....

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání zpětné vazby.

    Prověřili jsme průběh vyřízení Vaší objednávky. Zvolená položka skladem, jak uvádíme v jejím detailu a také v opisu objednávky. Bohužel dotazník spokojenosti je odesílán nezávisle na uvedené dostupnosti. V těchto případech je odeslán ještě před dodáním zboží a není v našich možnostech tento postup změnit. Děkujeme za pochopení.

    Sunnysoft cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Promiňte,ale čekací doba 1 měsíc je otřesná.Výrobek stoprocentně dovezen z Číny za poloviční cenu než obchod prodává.A proto i taková doba dodání

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zaslání zpětné vazby.

    Prověřili jsme průběh vyřízení Vaší objednávky. U řemínku jsme v době objednávky uváděli očekávaný termín dodání 11.3.2024. Termín uvádíme proto, aby zákazník s touto lhůtou při objednání počítal. Pokud Vám uvedená lhůta nevyhovuje, je možné zvolit alternativu skladem, která je ihned k dodání.

    Sunnysoft cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Snad by si mohli sem tam přečíst hodnocení jimi prodávaného zboží na internetu i v jiných zemích, třeba by přišli na to že stejný problém mají i ostatní uživatelé ve světě a zatlačili by na čínského dodavatele k nápravě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod se mnou absolutně vůbec nekomunikuje, objednávku jsem zrušil, protože její dodání co se týče zimního zboží mělo přijít až v dubnu, peníze mi zatím nevrátili, byt jsem objednávku stornoval podle instrukci obchodu. Totálně na mě kašlou!
    • A když jim zavoláte tak všechno řešit ten s automatem fakt super služby

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den pane Kubeši,

    děkujeme za zaslání zpětné vazby.

    Prověřili jsme průběh vyřízení Vaší objednávky. Zboží nebylo v době objednání skladem. Informaci uvádíme v detailu zboží nad tlačítkem Koupit, aby s uvedenou lhůtou zákazník v době objednání počítal.

    Ohledně stavu objednávky jste náš kontaktoval 27.1.2024 v sobotu a ihned v pondělí tj. nejbližší pracovní den Vám bylo emailem odepsáno. Objednávka byla na Vaši žádost stornována a platba vrácena.

    Byť dubnová dostupnost u zboží vhodného do zimního období není ideální, informace u produktu byla uvedená. U budoucích objednávek doporučujeme před objednání zvážit, zda Vám uvedená lhůta vyhovuje.

    Sunnysoft. cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neplní slíbený čas dodání
    • Nekomunikuje
    • Po telefonické reklamaci nedodani zboží opět nic.

    Že se něco nepovede se může stát, ale neumět se k tomu postavit čelem a hrát mrtvého brouka je špatné.
    Sunnysoft pro mě býval seriózním obchodem :-(

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zaslání zpětné vazby.

    Prověřili jsme průběh vyřízení Vaší objednávky. Zboží bylo skladem u dodavatele. Bohužel došlo ke zpoždění ze stran dodavatele a v důsledku velkého objemu požadavků v předvánočním období nebylo zavčasu komunikováno. Vzniklé komplikace nás velmi mrzí a omlouváme se za ně.

    Sunnysoft

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    společnost slibovala dodání do Vánoc a teprve když jsem se dovolala po několika pokusech na reklamační oddělení, bylo mi sděleno, že sboží nemají a další zásilka bude až v únoru.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nepracuje tak dlouho jak bylo uvedeno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobrá cena
    • Neustálé posouvání doručení

    Objednával jsem 5.12 s tím, že termín naskladnění měl být 8.12. Zboží jsem potřeboval do 15.12. Následně bylo naskladnění posunuto na 14.12. Což ještě mohlo dorazit včas. Při dotazu na stav objednávky jsem se nic nedozvěděl. No a 13.12 posunut termín naskladnění na 12.1. Což už je úplně mimo. Objednávku jsem zrušil a objednal dráž tam, kde mají skladem.
    Asi nejsou moc v kontaktu s dodavatelem a termín naskladnění posouvají prostě dál a dál dokud jim zboží nepřijde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Asi byste měli uzavřít dohodu s jiným dopravcem. Česká pošta nestihá.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi nefunguje vracel jsem ho kdybych si nevyzadal vratku tak by me nechachali platit postovny Je vraceny skoro 3 tydny a nic Maj to na haku je asi problem to nekam strcit a zkontrolovat j

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zaslání zpětné vazby.

    Prověřili jsme průběh vyřízení Vaší reklamace. Zboží bylo přijato 27.10. k reklamaci, která byla vyřízena dne 15.11.2023. Ze zákona máme na vyřízení 30 dní. Bohužel z kapacitních důvodů nebylo možné reklamaci vyřídit dříve. Děkujeme za pochopení.

    Sunnysoft

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    zboží se tvářilo jako skladem, ale čekal jsme skoro měsíc na doručení

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání zpětné vazby. Prověřili jsme průběh vyřízení Vaší objednávky. U zboží jsme v době Vaší objednávky uváděli status objednáno u dodavatele. Bohužel se termín vlivem dopravy posunul. Vzniklé komplikace nás velmi mrzí a omlouváme se za ně.

    Sunnysoft.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nesedí na vysavač. Budu posílat zpět

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání zpětné vazby, Velmi nás mrzí , že zboží nesedí. Popřípadě je možné zaslat foto štítku vysavače na [email protected], abychom prověřili u výrobce. Děkujeme.

    Sunnysoft.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Asi jen cena
    • Zvuk jak ze starého telefonu s číselníkem

    Naprosto tragický zvuk, doteď jsem používal "drátová" také levná sluchátka (79,-Kč) která ale mají proti těmto "super HiFi" přednes. V popisu těchto sice bylo, že mají slabší hloubky, ale nečekal jsem absolutní absenci hloubek. Na poslech mluveného slova budou asi dobrá, na poslech hudby dle mého názoru naprosto nevhodná. Návod v češtině (nepotřebuji) jsem dostal mailem, ale k jinému výrobku. Uvěřil jsem reklamě, že jsou sice levná ale i dobrá, bohužel...

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den Vladimíre,

    děkujeme Vám za zaslání zpětné vazby.

    Mrzí nás, že nejste se sluchátky spokojený. Co se týče poměru cena výkon, jedná se o jedny z nejoblíbenějších sluchátek v naší nabídce.

    Zaslaný návod je určen pro více typů sluchátek. Na obrázku tedy může být vyobrazen jiný typ. Použití je však totožné.

    Sunnysoft