Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání zboží.
    • Dne 11.03.2024 jsem si objednala zboží. Při objednání zboží jsem zvolila platbu kartou. Při probíhající platbě měl náhle obchod technický problém a nějakou chvíli se nedalo na stránky obchodu dostat. Po obnovení stránek jsem se informovala zda platba proběhla a dostala jsem odpověď, že objednávka čeká na zaplacení a u toho odkaz na znovu zaplacení objednávky. Tak jsem učinila druhou platbu, která již proběhla v pořádku a obdržela jsem potvrzující e-mail o zaplacení. Následnou kontrolou v bance jsem zjistila, že platba proběhla dvakrát. Po několika dnech jsem se na obchod obrátila s dotazem zda evidují i oni zdvojenou platbu. Opověď byla, že ano a že částku zašlou zpět na kartu. Po dalším týdnu jsem se znovu dotazovala ohledně vrácení platby, případně co nastalo za potíže a to jsem dostala odpověď, že mi platba byla vrácena. Já ale do dnešního dne (26.03.2024) vrácené peníze neobdržela!

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zaslání zpětné vazby.

    Prověřili jsme a požadavek na vrácení duplicitní platby byl předán na účtárnu 20.3. a následně bylo refundováno 25.3. na Vaši kartu. Tj. do 2 dnů byste měla vidět platbu ve výpisu karet. Nastalé komplikace nás velmi mrzí a omlouváme se za ně.

    Sunnysoft.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není co hodnotit, zatím jsem zboží nedostal.

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den Lubomíre,

    děkujeme za zaslání zpětné vazby.

    Prověřili jsme průběh vyřízení Vaší objednávky. Zvolená položka skladem, jak uvádíme v jejím detailu a také v opisu objednávky. Bohužel dotazník spokojenosti je odesílán nezávisle na uvedené dostupnosti. V těchto případech je odeslán ještě před dodáním zboží a není v našich možnostech tento postup změnit. Děkujeme za pochopení.

    Sunnysoft cz

  • Nemohu hodnotit zatím zboží nedorazilo .....

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání zpětné vazby.

    Prověřili jsme průběh vyřízení Vaší objednávky. Zvolená položka skladem, jak uvádíme v jejím detailu a také v opisu objednávky. Bohužel dotazník spokojenosti je odesílán nezávisle na uvedené dostupnosti. V těchto případech je odeslán ještě před dodáním zboží a není v našich možnostech tento postup změnit. Děkujeme za pochopení.

    Sunnysoft cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Promiňte,ale čekací doba 1 měsíc je otřesná.Výrobek stoprocentně dovezen z Číny za poloviční cenu než obchod prodává.A proto i taková doba dodání

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zaslání zpětné vazby.

    Prověřili jsme průběh vyřízení Vaší objednávky. U řemínku jsme v době objednávky uváděli očekávaný termín dodání 11.3.2024. Termín uvádíme proto, aby zákazník s touto lhůtou při objednání počítal. Pokud Vám uvedená lhůta nevyhovuje, je možné zvolit alternativu skladem, která je ihned k dodání.

    Sunnysoft cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Snad by si mohli sem tam přečíst hodnocení jimi prodávaného zboží na internetu i v jiných zemích, třeba by přišli na to že stejný problém mají i ostatní uživatelé ve světě a zatlačili by na čínského dodavatele k nápravě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod se mnou absolutně vůbec nekomunikuje, objednávku jsem zrušil, protože její dodání co se týče zimního zboží mělo přijít až v dubnu, peníze mi zatím nevrátili, byt jsem objednávku stornoval podle instrukci obchodu. Totálně na mě kašlou!
    • A když jim zavoláte tak všechno řešit ten s automatem fakt super služby

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den pane Kubeši,

    děkujeme za zaslání zpětné vazby.

    Prověřili jsme průběh vyřízení Vaší objednávky. Zboží nebylo v době objednání skladem. Informaci uvádíme v detailu zboží nad tlačítkem Koupit, aby s uvedenou lhůtou zákazník v době objednání počítal.

    Ohledně stavu objednávky jste náš kontaktoval 27.1.2024 v sobotu a ihned v pondělí tj. nejbližší pracovní den Vám bylo emailem odepsáno. Objednávka byla na Vaši žádost stornována a platba vrácena.

    Byť dubnová dostupnost u zboží vhodného do zimního období není ideální, informace u produktu byla uvedená. U budoucích objednávek doporučujeme před objednání zvážit, zda Vám uvedená lhůta vyhovuje.

    Sunnysoft. cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neplní slíbený čas dodání
    • Nekomunikuje
    • Po telefonické reklamaci nedodani zboží opět nic.

    Že se něco nepovede se může stát, ale neumět se k tomu postavit čelem a hrát mrtvého brouka je špatné.
    Sunnysoft pro mě býval seriózním obchodem :-(

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zaslání zpětné vazby.

    Prověřili jsme průběh vyřízení Vaší objednávky. Zboží bylo skladem u dodavatele. Bohužel došlo ke zpoždění ze stran dodavatele a v důsledku velkého objemu požadavků v předvánočním období nebylo zavčasu komunikováno. Vzniklé komplikace nás velmi mrzí a omlouváme se za ně.

    Sunnysoft

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    společnost slibovala dodání do Vánoc a teprve když jsem se dovolala po několika pokusech na reklamační oddělení, bylo mi sděleno, že sboží nemají a další zásilka bude až v únoru.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nepracuje tak dlouho jak bylo uvedeno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobrá cena
    • Neustálé posouvání doručení

    Objednával jsem 5.12 s tím, že termín naskladnění měl být 8.12. Zboží jsem potřeboval do 15.12. Následně bylo naskladnění posunuto na 14.12. Což ještě mohlo dorazit včas. Při dotazu na stav objednávky jsem se nic nedozvěděl. No a 13.12 posunut termín naskladnění na 12.1. Což už je úplně mimo. Objednávku jsem zrušil a objednal dráž tam, kde mají skladem.
    Asi nejsou moc v kontaktu s dodavatelem a termín naskladnění posouvají prostě dál a dál dokud jim zboží nepřijde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Asi byste měli uzavřít dohodu s jiným dopravcem. Česká pošta nestihá.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi nefunguje vracel jsem ho kdybych si nevyzadal vratku tak by me nechachali platit postovny Je vraceny skoro 3 tydny a nic Maj to na haku je asi problem to nekam strcit a zkontrolovat j

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zaslání zpětné vazby.

    Prověřili jsme průběh vyřízení Vaší reklamace. Zboží bylo přijato 27.10. k reklamaci, která byla vyřízena dne 15.11.2023. Ze zákona máme na vyřízení 30 dní. Bohužel z kapacitních důvodů nebylo možné reklamaci vyřídit dříve. Děkujeme za pochopení.

    Sunnysoft

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    zboží se tvářilo jako skladem, ale čekal jsme skoro měsíc na doručení

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání zpětné vazby. Prověřili jsme průběh vyřízení Vaší objednávky. U zboží jsme v době Vaší objednávky uváděli status objednáno u dodavatele. Bohužel se termín vlivem dopravy posunul. Vzniklé komplikace nás velmi mrzí a omlouváme se za ně.

    Sunnysoft.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nesedí na vysavač. Budu posílat zpět

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání zpětné vazby, Velmi nás mrzí , že zboží nesedí. Popřípadě je možné zaslat foto štítku vysavače na [email protected], abychom prověřili u výrobce. Děkujeme.

    Sunnysoft.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Asi jen cena
    • Zvuk jak ze starého telefonu s číselníkem

    Naprosto tragický zvuk, doteď jsem používal "drátová" také levná sluchátka (79,-Kč) která ale mají proti těmto "super HiFi" přednes. V popisu těchto sice bylo, že mají slabší hloubky, ale nečekal jsem absolutní absenci hloubek. Na poslech mluveného slova budou asi dobrá, na poslech hudby dle mého názoru naprosto nevhodná. Návod v češtině (nepotřebuji) jsem dostal mailem, ale k jinému výrobku. Uvěřil jsem reklamě, že jsou sice levná ale i dobrá, bohužel...

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den Vladimíre,

    děkujeme Vám za zaslání zpětné vazby.

    Mrzí nás, že nejste se sluchátky spokojený. Co se týče poměru cena výkon, jedná se o jedny z nejoblíbenějších sluchátek v naší nabídce.

    Zaslaný návod je určen pro více typů sluchátek. Na obrázku tedy může být vyobrazen jiný typ. Použití je však totožné.

    Sunnysoft

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, trvá to dost dlouho. Tak nevím.

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zaslání zpětné vazby.

    Prověřili jsme průběh vyřízení Vaší objednávky . Zboží nebylo v době objednání skladem. V detailu produktu jsme uváděli očekávaný termín naskladnění 27.10. 2023. Termín uvádíme hned nad tlačítkem Koupit, aby zákazník s dostupností při nákupu počítal. Uvedený termín nadále platí.

    Sunnysoft.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Baterie byla nepoužitelná,neb robot Vorwerk VR 100 ji nebyl schopen nabíjet.

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zaslání zpětné vazby.

    Velmi nás mrzí nastalé komplikace. Této baterie jsme prodali již několik desítek kusů a obdobný problém nemáme hlášený. Nicméně baterii je možné vrátit do 14 dní od obdržení zboží vrátit a vrátíme Vám platbu.

    Sunnysoft

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupil jsem new baterií na mobilní telefon,po nabití, baterka K.O. z neznámého duvodu

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den Honzo,

    děkujeme Vám za zaslání zpětné vazby. Velmi nás mrzí nastalé komplikace s baterií. Baterii je možné reklamovat dle postupu zde https://www.sunnysoft.cz/napoveda/reklamacni-rad.html. Vyměníme za nový kus. Za nepříjemnosti se omlouváme.

    Sunnysoft

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Prodejce u výrobku psal, že je zboží skladem, přitom mi ale došel e-mail, že objednané zboží teprve naskladňují. Navíc mi obchod píše, že jsem zakoupil ještě jeden výrobek, za který jsem ani neplatil. Nevím, co si o tom mám myslet.

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání zpětné vazby. Prověřili jsme průběh vyřízení Vaší objednávky. Objednaný řemínek nebyl v době založení objednávky skladem. Informace byla uvedena v jeho detailu nad tlačítkem Koupit. Následně jsme Vám zaslali email s bližším termínem dodání.

    Komunikaci ohledně dalšího výrobku jsme nedohledali. V systému jinou objednávku neevidujeme. Z toho, co píšete, se vůbec nezdá, že by se vztahovalo k nákupu u Sunnysoft.cz. Není možné, že jste si spletl s jiným eshopem?

    Sunnysoft

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Od objednání uplynuly asi 2 týdny a objednávka nebyla odeslána. Objednávku jsem zrušil. Ale objednávka byla odeslána asi po 3 týdnech.

    Reakce obchodu Sunnysoft.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zaslání zpětné vazby.

    Prověřili jsme průběh vyřízení Vaší objednávky . Zboží nebylo v době objednání skladem. V detailu produktu jsme uváděli očekávaný termín naskladnění 28.7. 2023. Termín uvádíme hned nad tlačítkem Koupit, aby zákazník s dostupností počítal. V komunikaci vidím, že Vám kolegyně nabízela možnost odložení expedice dle Vašich možností zřejmě kvůli Vaší dovolené. Bohužel již bez reakce. Zboží bylo následně odesláno a dodáno 19.7. 2023, tedy o více jak týden dříve, než bylo avizováno při objednání. U budoucích objednávek tedy doporučujeme nejprve ověřit, zda uvedený termín dodání vyhovuje Vašemu harmonogramu a pokud termín nevyhovuje, objednávku např. odložit.

    Z naší strany k pochybení nedošlo.

    Sunnysoft